Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21

Discussie: Daria (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 mei 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:20
    Berichten
    136
    Discussies
    30
    Thanks
    195
    Thanked
    323 in 78 posts

    Daumen hoch Daria (Roemeense)



    DARIA (Roemeense)
    Leeftijd : 19 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Lichtbruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 mn minuten
    Service : Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Körperbesamung
    Extra info : Very sweet young lady GFE and PSE, no hypocrite !





  2. Onderstaande 8 leden hebben spirou bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 maart 2017),cheasehead (14 maart 2017),dennisw (10 maart 2017),goolfy69 ( 7 maart 2017),Manureva ( 8 maart 2017),Mr Bluenose ( 7 maart 2017),pret ( 7 maart 2017),Sparky ( 9 maart 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Gisteren 2 sessie gedaan met deze dame. Optisch stond ze sowieso op de lijst tijdens mijn bezoek. Naast een circa 5/6 andere dames gisteren in Babylon.

    Kreeg van een andere ijsbeer postieve info over haar en na enkele uren in de club aanwezig te zijn werd het onderhand wel tijd voor 1 kamer. Even kennis maken op de grote sofa tegenover bar en conform Babylon standaard eerst maar eens getest of tongzoenen inderdaad op niveau was.

    Uitstekend! De tongzoentjes kwamen op niveau aan bij mij en dit is in principe het signaal dat het met de service wel goed zit.

    Ze is knap op haar eigen manier. Mooi slank zonder echt door te slaan naar mager. (mager i dont like). Leuk koppie met een heksenneusje. Mooie lichtbruine ogen.

    Op de kamer (maar ook in de bar) hadden we een goede klik. Ik ben heel erg te spreken over deze dame ... Nadelig is haar niet al te goede Engels. Dat maakte het soms wat moeilijk communiceren. Maar ik snapte haar manier van Engels na verloop van tijd

    Babylon gaat me sowieso terug zien.. En Daria ... Die gaat mij ook terug zien!

    Tz; uitstekend
    Nmc; intens, super
    Pijpen: goed, zonder te excelleren


    Herhalingsgevaar; immens groot, heb wel het vermoeden dat ze mij als vaste klant gaat beschouwen.. Nouja met zo'n service kan ik dat ook niet erg vinden...

  4. Onderstaande 4 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (12 maart 2017),Elmo3108 (12 maart 2017),Manureva (12 maart 2017),Mr Bluenose (13 maart 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Ter vergelijk. En wellicht trok me dat ook over de streep.. Ze lijkt verrekte veel op Denisa (Sixsens).

  6. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (12 maart 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Ter vergelijk. En wellicht trok me dat ook over de streep.. Ze lijkt verrekte veel op Denisa (Sixsens).
    Nou je het zegt....idd. Vooral die NEUS

  8. #5
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Haha. Sjeuf toch. Je weet niet wat je mist. Vlgs mij heb jij Denisa onlangs ook "verwent" en is dat dus niet onoverkomelijk

  9. Onderstaande 2 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    goei1163 ( 7 juni 2017),Sjeufke (12 maart 2017)

  10. #6
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Je weet niet wat je mist.
    Staat genoteerd!!!

  11. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    goei1163 ( 7 juni 2017),Manureva (12 maart 2017)

  12. #7
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:37
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of Thursday, June 15th :

    Profile : 20 yo, 1.63 m, red hair, silhouette very slim, chest cup-A. Pleasant social time with a friendly girl.

    Service : very good session sweet and sensual . A service GFE done with a natural behavior .

    Appreciation : 8,5 / 10

    Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

    Repetition : 100 %.

  13. Onderstaande 7 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (25 juni 2017),cheasehead ( 4 februari 2018),goolfy69 (26 juni 2017),Mr Bluenose (26 juni 2017),Sjeufke (25 juni 2017),spirou (25 juni 2017),yylover (25 juni 2017)

  14. #8
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Het hing al een paar bezoeken in de lucht. Erg aanhankelijk en toonde veel interesse in de persoon Sjeuf. Dat vind ik niet helemaal erg.

    Van meerdere collega's vernomen dat ze goede service geeft en zeker een kamer waar is. Zeker als het gaat om een GFE.
    Nadat ze weer eens kwam liefkozen afgelopen vrijdag, besloot ik mijn stekker toch maar een keer in haar stopcontact te steken.
    Samen het bed opgemaakt al waar we neerploften. Ik bespeurde wat onzekerheid en nervositeit. En dat bij ome Sjeuf! De pijn zat 'm in het feit dat ze bang was om te falen. Waren alle DVP's maar zo!
    Met haar 19 lentes deed mejuffer precies datgene dat ze moest doen....namelijk een uitstekende kamer geven.
    In den beginnen was het TZ wat onwennig, maar dat verbeterde snel. Behoorlijk wat tijd genomen voor het zoen en knuffeldeel. Ik lig tenslotte niet elke dag met een 19-jarige te rollebollen. Blasen, dik oké. De onderdruk mag wat meer zijn, maar zeker een ruime voldoende. Op de GOSP-schaal komt ze uit op een 0,7M. Gezien haar leeftijd zit daar nog zeker potentie in.
    En dan de wip. Engtevrees kreeg ik er van in Cowboy. Ik ben meer van het blasen, maar deze wip was letterlijk en figuurlijk een schot in de roos.

  15. Onderstaande 5 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 4 februari 2018),Manureva ( 2 juli 2017),Mr Bluenose ( 2 juli 2017),Nedlovefkk ( 2 juli 2017),VAZKOR ( 4 juli 2017)

  16. #9
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:20
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Standaard waterfront?

    "Get in, get out of the rain
    I'm gonna move on up to the waterfront
    Step in, step out of the rain
    I'm gonna to walk on up to the waterfront
    Said, one million years from today
    I'm gonna step on up to the waterfront
    Get in, get out of the rain
    Come in, come out of the rain

    So far, so good, so close, yet still so far
    So far, so good, so close, yet still so
    So far, so far, so far."


    Hoe deze racebeer Daria is tegengekomen is een verhaal dat me nog even gaat bijblijven. Het is namelijk Katja's schuld. Madame had me vroeg in de dag dreigend toegefluisterd dat ze me als laatste wilde, liefst met Shana erbij. Helaas kwam daar een stamgast van Shana tussen, maar dat zorgde voor een heel apart uurtje. Katja had me al op een kamer getrokken en we waren al een eind met het PMC'en gevorderd toen ze opsprong en iemand ging halen. Dat bleek dus Daria te zijn, die behoorlijk verbaasd keek (katja was nogal teut en klonk niet samenhangend meer). Maar ondanks de warrige manier van oppikken liet Daria dit kansje niet lopen, ik ook niet, omdat mn nieuwschierigheid het van mn verbazing won. Zet die synths maar aan Mister MacNeill



    Daria bleek heel goed te kussen en ook met rubber goed te pijpen. In doggy kwam ze goed los, al moest ik Katja een beetje afweren die wat dwingend eistte gevingerd te worden, maar zowat mn arm op mn rug draaide. Ze wou pertinent niet op bed gaan liggen, maar ik begreep later pas waarom. Ik schoof dus helemaal naar rechts met Daria en al, zodat ze kon blijven staan. Intussen ging Daria zo meeknijpen dat plof drie eruit kwam, en Katja greep meteen toe. Ik zag dat ze op een hele stapel handdoeken was gaan staan en na een minuut of vijf vingeren kwam ze spuitend klaar Vandaar dat ze niet wilde gaan liggen, de poetsvrouw zou haar compleet uitgekafferd hebben (al kan ik me niet voorstellen dat de wasdienst erg blij was met drie doorweekte lakens. Ze stuurde ons alvast naar beneden, bleef even tien minuten voor pampus liggen. Een trio kan je dit eigenlijk niet helemaal noemen omdat Katja alleen voor en naspel, of eerder na(t)spel voor haar rekening nam en Daria het leeuwinnedeel liet opknappen, maar ik heb begrepen dat Daria en Violetta elkaar ook goed liggen #ideevoorlater.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  17. Onderstaande 5 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 juli 2017),gignnl (29 juli 2017),Manureva (16 juli 2017),Mr Bluenose (16 juli 2017),Sjeufke (16 juli 2017)

  18. #10
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht
    maar ik heb begrepen dat Daria en Violetta elkaar ook goed liggen #ideevoorlater.
    Deze combi kende ik nog niet, maar zou zo maar kunnen.
    Wel Violetta en Bianca. Doen ook een lesbisch trio........De teller loopt dan wel dubbel bij beide dames, maar ........dan heb je ook wat
    Have fun!
    Laatst gewijzigd door Sjeufke; 20 juli 2017 om 20:41

  19. #11
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Wollte Sie, Daria, nicht erstmal in Urlaub?
    Aber genau weißt nur Du das, MISTER BABYLON!!

    vanKees

  20. #12
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Wollte Sie, Daria, nicht erstmal in Urlaub?
    Aber genau weißt nur Du das, MISTER BABYLON!!

    vanKees
    Ja hat Urlaub......
    Aber bis wann ist unbekannt!

  21. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (22 juli 2017)

  22. #13
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 08:38
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Ausrufezeichen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Ja hat Urlaub......
    Aber bis wann ist unbekannt!
    War wohl nur ein Kurzurlaub.
    Am Samstag, 22. Juli, war sie auf jeden Fall schon wieder anwesend.
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  23. Onderstaande 2 leden hebben bettman bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (31 juli 2017),Sjeufke (24 juli 2017)

  24. #14
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Daria was een paar weken op mijn radar aangezien er iets over dit meisje is dat ik heel aantrekkelijk vind. Ze heeft het uiterlijk van een Meisje naast de deur en een mooi slank lichaam. Ik zat naast haar op de bank voor een praatje en haar Engels is erg goed en ik dacht door de manier waarop ze prat dat ze leek als een lief meisje. Ze vroeg me wat ik leuk vond en ik dacht dat ze bedoelde 'wat vond ik in de kamer' en ze vertelde me af zoals ze bedoelde 'wat vond ik leuk in mijn vrije tijd'! Ik vertelde haar de gebruikelijke dingen die mannen zoals 'Voetbal, Bier en Golf' hebben en ze reageerde door me te vertellen dat ze Fitness en Chocolade vond. We moesten wachten ongeveer 20 minuten voor een kamer, maar dit was geen probleem en zodra we in de kamer waren, gaf Daria mij een uitstekend GFE. Erg leuk kussen en een uitstekende Blowjob gevolgd en ik vond haar kutje erg leuk en reageerbaar! Geslacht in 3 posities was erg aangenaam en het uur ging heel snel over. Ik zal zeker in de toekomst met dit mooie meisje herhalen.


    Daria had been on my radar for a few weeks as there is something about this girl that I find really attractive. She has the looks of a Girl Next Door and a nice slim body. I sat next to her on the couch for a chat and her English is very good and I thought by the way she was talking that she seemed like a sweet girl. She asked me what I liked and I thought that she meant ‘what did I like in the room’ and she told me off as she meant ‘what did I like to do in my free time’! I told her the usual things that guys like “Football, Beer and Golf’ and she responded by telling me she liked Fitness and Chocolate. We had to wait about 20 minutes for a room but this was no problem and as soon as we were in the room Daria provided me with an excellent GFE. Really nice kissing and an excellent Blowjob followed and I found her pussy to be very nice and responsive! Sex in 3 positions was very enjoyable and the hour passed very quickly. I will certainly be looking to repeat with this lovely girl in the future.

  25. Onderstaande 5 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    bart_007 ( 1 oktober 2017),cheasehead (29 september 2017),goolfy69 (29 september 2017),Manureva (30 september 2017),spirou (28 september 2017)

  26. #15
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Daria ist seit gestern 03.0218 wieder (für ein paar Tage??)
    in Club.

    vanKees

  27. Onderstaande 3 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 februari 2018),Manureva ( 4 februari 2018),Mr Bluenose ( 4 februari 2018)

  28. #16
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:55
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Voor mij een nieuw ruimte meisje die mijn aandacht getrokken had toen ik de laatste keer op planeet Babylon was. Haar naam is Daria en na leuke pre-sales ben ik met haar vertrokken na een speelkamer wat resulteerde in een prima sessie.
    Heerlijk stok slobberend vroeg ik haar of we een wipje konden maken en ze gleed heerlijk met haar strakke poes richting mijn dinges.
    Na heerlijke seks ook weer in de Babylonische 7de hemel beland.
    Heel tevreden de kamer verlaten.

  29. Onderstaande 6 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 maart 2018),Hooker lover1 ( 6 maart 2018),Jooploop ( 5 maart 2018),Manureva ( 6 maart 2018),Mr Bluenose ( 5 maart 2018),yylover ( 5 maart 2018)

  30. #17
    Geregistreerd
    1 februari 2019
    Last Online
    2 oktober 2019 @ 10:07
    Berichten
    89
    Discussies
    3
    Thanks
    58
    Thanked
    335 in 56 posts

    Standaard

    Daria, slanke lange dame die gek kan doen.

    Nadelen
    1. Ze is superrr gevoelig.
    2. Ze kan irritant/gek overkomen
    3. Let zeer nauwkeurig op de tijd

    Voordelen
    1. Ze fake niet
    2. Ze hijgt
    3. Pzc heel diep
    4. Ze heeft veel humor
    5. Ze neemt veel initiatief
    6. Zeer strakke poes
    7. Goede uithoudingsvermogen

    Scores

    Lichaam 7,5
    Communicatie 9
    Klik 9
    Presale nvt (moet nog 1x testrit maken)
    Aftersale nvt (moet nog 1x testrit maken)
    Seksprestatie 10+bonuspunt
    Tz 9
    Zelf genieten 10+bonuspunt
    Echtheid 10+bonuspunt
    Handelingen dat toelaatbaar zijn 9
    Correctheid 10
    Humor 10+bonuspunt

    Gemiddeld 9,5

    HHG- 99%, alleen als mijn toppers er niet zijn.
    GFE- 100%
    PSE- 0%

  31. Onderstaande 5 leden hebben xLicker bedankt voor deze bijdrage:

    biged (22 april 2019),Manureva ( 1 mei 2019),Mr Bluenose ( 3 mei 2019),Schietgraagft (23 april 2019),Sjeufke (20 april 2019)

  32. #18
    Geregistreerd
    1 februari 2019
    Last Online
    2 oktober 2019 @ 10:07
    Berichten
    89
    Discussies
    3
    Thanks
    58
    Thanked
    335 in 56 posts

    Standaard Zaterdag 28 sep: Dramatische trio!!

    Binnenkomst vrij vroeg voor mij namelijk 11:30u. Antonia stond meteen voor mij, nadat ik binnenin was getreden. Helaas een wat afstandelijke begroeting.

    Uiteindelijk in de kino beland. Na een korte pitstop, toch maar beneden vertoeven. Helaas werd ik tijdens beneden gaan, tegengehouden door Daria en Antonia.

    Een stevige begroeting gekregen van Daria zoals het hoort. En zij kwam direct met een trio voorstel, omdat zij heel graag dat wou doen met mij. Jaja, tuuuuurlijk Daria. Meteen voorstel afgewezen en de reden hiervan gegeven. Hier een tijdje de weg richting kino geblokkeerd door die twee dvps. We besloten maar elders te gaan onderhandelen. Heen en weer geschreeuwd van die twee zussen tegen elkaar, werden door sommige aanwezige gehoord en gezien. Antonia probeerde mij op te geilen, wat niet lukte. Daria pakte het anders aan, door heel dicht tegen mij aan te plakken en daar een zoen en hier een zoen te geven. Ook dat lukte niet, want daarvoor kwam ik hier niet. Na heel wat intensief onderhandelen, besloten wij de kamer op te gaan.

    Voorspel was praten en praten en nog meer praten van hun kant. Ik onderbrak ze en maakte ze meteen duidelijk, wat wij vooraf hadden afgesproken. Beiden zeiden ja, dat klopt, ja dat is goed, ja maak je maar geen zorgen, alles komt goed. Wij gaan genieten, ok! Ok, maar ik wil geen fake show. Yesss, you worry toooo much! Aantal dingen werden ook akkoord gegeven zonder bijbetaling.

    Mijn focus was meteen op Daria gericht. Toch alweer 3 maanden geleden dat ik haar voor het laatst zag. Veel tz hier en daar. Dildo (met hevige vibrator) kwam tevoorschijn en die was in controle van Antonia. Al gauw mocht ik het stokje of dildo overnemen, want ze vond met een dildo spelen meer voor mannen waren. Ook goed. Eenmaal de dildo in mijn handen, liet ik Daria zien wat ik kon. Eerst over haar lippen, zodat zij met haar tong eraan ging likken. Daarna in haar mond, waarbij ik haar vroeg om tegen aan te spugen. Ze spuugde zelf op mij, onbewust. Vond niet erg. Eenmaal vol met spuug, stopte ik alleen de eikel van de dildo naar binnen en dan weer eruit om zo tegen haar klit te masseren. Tussendoor tz en aan haar tepels likken. En die tepels reageerde goed er op. Harde opstaande tepels, waar ik er aan ging zuigen, likken en bijten. Tegelijkertijd zat Antonia aan mijn lul. Op een gegeven moment stopte ik die dildo in haar kut. Het ging best moeilijk diep er in. Het was ook best wel groot en Daria kut is nogal klein. Ik drukte die dildo zo diep mogelijk er in. Bijna de hele dildo was verdwenen. Gecombineerd met mijn tong op haar heuvel, zag ik haar zichtbaar genieten. Haar ademhaling werden ook steeds heftiger en luider. Na een tijdje kwam schokte zij heftig met haar bekken hard naar boven. Zoooo, ik kon mijn ogen niet geloven. Zij werd ontzettennnndddddd nat. Er kwamen ook wat witte spul eruit. Dikke vloeibare spul! Hoe het eruit druppelde was zo ongelooflijk super geil. Ik ging nog er aan likken enne....ja hoe het smaakte....

    Verder spelen met haar poes, mocht niet meer. Het was extreem gevoelig geworden. Tijdens de dildo speeltijd, ging Antonia tekeer met mijn lul, waar ik bijna kwam. En tussendoor gingen zij in het Roemeens praten en schreeuwen, waardoor er ook gelachen werden.

    Antonia was nu mijn focus. Tz kort gedaan en hier pakte ik de dildo en wou hetzelfde tafereel herhalen wat ik bij Daria deed. Heel kort dit herhaald, want vond het nogal gespeeld bij haar. Dus zei ik maar tegen haar, speel jij maar zelf ermee en leg jouw benen achter jouw nek. Dit was echt porno gezicht. Tussendoor nog steeds in het Roemeens praten/schreewen en lachen tegen elkaar.

    Focus weer terug naar Daria. Zij aan mijn lul zitten en ik aan Antonia. Eenmaal klaar voor gevecht, bescherming aan getrokken. Mijn lul verdween direct in haar krappe gat. Tussendoor drukte ik heel lichtjes met 1 vinger tegen haar andere gat aan. Ze zei niks. In doggy style zei ik tegen Antonia; spank her ass. Ze deed het goed en volgens mij vond Daria het ook leuk. Ik moedigde Antonia aan om haar nog harder erop te slaan. Die keiharde pats geluiden motiveerde mijn lul om nog harder te stoten. Mooie kreun geluiden kwamen dan ook uit haar mond. Wederom tussendoor werden er hier Roemeens gesproken en gegiechel tussen die twee.

    Vanaf hier had ik het genoeg gehad en besloot vroegtijdig de kamer te verlaten! Natuurlijk hier duidelijk mijn motieven gegeven. Hier waren zij beide geschrokken van mijn uitlatingen. Om het super beknopt te houden wat de motieven inhield: was dat ze anders voor deden, dan wat ze vooraf zeiden. M.a.w. de wensen bleken een bedrog te zijn. Ook wel dromen zijn bedrog. En zo verliet ik frusterend vroegtijdig in een dubbele tarief!!!

    Zichtbaar was ik dan ook flink pissig op mij zelf. Nee is nee, maar toch onder domme woorden/verleidingen/tactieken het ermee toegestemd. Met dat verspeelde bedrag kon ik veel leuke dingen kopen!

    Of ik in de nabije toekomst nog met een trio kom in een SC? Misschien Georgiana en Mary? Want hoorde wel goeie verhalen. Tenzij iemand nog een betere trio combi weet. Maar dat wordt dan ook meteen de laatste!

    Samengevat in 1 zin
    Onnodig weggegooid lesgeld!!

  33. Onderstaande leden hebben xLicker bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (30 september 2019)

  34. #19
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Gisteren in mijn poging om regelmatig een (voor mij) nieuwe dame uit te proberen, beland bij Daria.
    Behoort, net als al mijn favoriete dames, inmiddels tot het meubilair van deze club.
    Desondanks een prima uurtje met deze uiterst beleefde en lieve dame mogen beleven.

  35. Onderstaande 3 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 (16 oktober 2021),mechelen (17 oktober 2021),mentholbear (17 oktober 2021)

  36. #20
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Ik kom al wat jaartjes in de club en had nog nooit met haar gekamerd, het kan verkeren zeg maar. Toen ze me gisteren vroeg in de kamer waarom ik haar nog nooit had uitgekozen, kreeg ze een eerlijk antwoord van me, namelijk dat zonder een praatje en een blik vooraf ik bijna nooit een kamer maak. Soms neem ik het initiatief, vaak om whatever reasons ook niet. Gisteren kwam Daria haar verhaal doen bij Leah en een klant van haar over een akkefietje met een ontevreden klant. Ik stond erbij en mengde me in het gesprek. Ze was oprecht boos over het gedrag van de klant. Er ontstond een gezellige discussie over hoe de dames en de heren elkaar het leven soms zuur maken in de club. Ik zag gelukkig langzaamaan de stress bij Daria afnemen. Ik observeerde een hele lieve meid, dus besloot ik nog maar een kamertje doen met haar, heel slowly, maar binnen een half uur, omdat ik weer verder moest. De kans is groot dat ik op herhaling ga.
    Laatst gewijzigd door hasta la pasta; 30 juli 2022 om 16:55
    Pluk de dag of een bloemetje

  37. Onderstaande 10 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Cupido (11 augustus 2022),Koos Albertss (30 juli 2022),laplagne ( 8 augustus 2022),le_belge (31 juli 2022),mechelen (30 juli 2022),mentholbear (31 juli 2022),Schietgraagft ( 2 augustus 2022),Siberische tijger (30 juli 2022),WANDELAAR5 (31 juli 2022),yylover (30 juli 2022)

  38. #21
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Vandaag weer terug in Babylon this

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60