Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 146
  1. #1
    Geregistreerd
    25 juli 2015
    Last Online
    17 maart 2017 @ 00:26
    Berichten
    20
    Discussies
    3
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 14 posts

    Standaard Jenny / Jennifer (Hongaarse)



    Jenny (Hongaarse)
    Leeftijd : 18 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Zeer lang
    Lengte : ~1.65 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Nee
    Piercing : Nee
    Cup-maat : A
    Kleur ogen : Groenbruin Herhalingsgevaar :
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, Anaal, GFE, PSE, Vingeren, Gesichtsbesamung
    Extra info : Neukt als de hel, maar slechte orale seks

    Setcard-Link




    Laatst gewijzigd door zitrone; 28 februari 2017 om 21:07

  2. Onderstaande 6 leden hebben zitrone bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 februari 2017),fr_loper (28 februari 2017),mechelen ( 1 maart 2017),Mr Bluenose ( 1 maart 2017),pret (28 februari 2017),spirou (28 februari 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    25 juli 2015
    Last Online
    17 maart 2017 @ 00:26
    Berichten
    20
    Discussies
    3
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 14 posts

    Beitrag Das Popöchen der Pannonien-Perle

    Das Popöchen der Pannonien-Perle


    Was war ich neugierig auf die Fortsetzungsbuchung mit der „Ficktarantel“ meines Vorwochenbesuchs als ich mich der Buchung eines Kollegen einfach anschloss.

    Sie alleine wäre schon Grund genug für mich gewesen dort neuerlich einzukehren. Hatte mein Bauchgefühl mir bereits beim ersten Male die richtigen Signale vermittelt, sollte sich dies weiter und tiefergehend bewahrheiten. Irgendwie wusste ich, dass ich diesen kleinen Knackarsch darmvögeln würde.

    Die Serviceangaben ihrer Setcard erscheinen mir keineswegs komplett hinterlegt zu sein, denn auch Aufpreisfreies, wie Muschifingern, ist beispielsweise nicht gelistet. Insofern kann ich keine klaren Aussagen treffen wie viel "Sympathie" bei mir zum Tragen kam.


    Im Vorbeigehen konnte ich meine Buchungsabsicht mit ihr zu Beginn meines Besuchs flugs abklären, obwohl sie gerade im Begriff war ihren Körper an einen anderen zu verkaufen. Unglaublich!

    So sollte Jenny dann eine gute Stunde später wortlos ihr Wort halten und sie kam mit fickerischem Ansinnen auf mich zu. Braves Mädchen!




    Presale aufm Sofa

    Es folgte ein Denglisch-Gestisch-Talk mit Knutschen, Albern und Rumfummeln. Zudem teilte sie ihr Glas Whiskey-Cola mit mir und war recht mitteilungsbedürftig. Mit viel gutem Willen beiderseits funzte auch das gar nicht so grottig. Ich erfuhr ihr (mutmaßliches) Geburtsdatum und ihre Absicht am Folgetag von KölnBonn heimatlich abzuheben. Die 2 Wochen-AWL des Hauses, welche ja nicht unbedingt als die Zuverlässigste gilt, war also auf Jenny bezogen, ein Volltreffer.

    Wir rauchten gemeinsam und ich nahm wahr wie „wenig“ Körper da so eigentlich quer über mir liegt. Auch haptisch durchaus eine Wonne. Vielleicht ihrem schmalen Oberkiefer geschuldet, hat sie ansatzweise „Hasenzähnchen“. Ihre Augen sind deutlich grüner, obwohl dennoch auch braun, als ich diese in Erinnerung hatte.

    Ganz neugierig versuchte Jenny in Erfahrung zu bringen, warum ich sie denn letztes Mal eigentlich nur angestarrt und nicht alleine hätte haben wollen. Hierbei scheitere ich, denn im Detail vermochte ich dies in keiner sinnvollen Sprache verständlich zu machen. Es tat der Sympathie keinen Abbruch und auch als sie mein Alter erfragte, war sie nicht wirklich irritiert. Die Vibes an und für sich passen. Für mich selbst und meine Primärbedürfnisse glaube ich an sie und habe eine gewisse Überzeugung sie vielleicht sogar ein wenig prägen zu können.



    So geil ich sie auch finde, sollte niemand in ihr eine Universalrakete sehen. Sie ist gerade mal gut volljährig! Sie hat durchaus Schwachpunkte und ist sicher nicht so zufriedenstellend für den ein oder anderen. Entsprechend versuche ich möglichst viele Facetten ausführlich zu beleuchten. Eine uneingeschränkte Empfehlung ist sie für den Sportficker ohne große orale Affinität, der jung und skinny mag. Aber nicht wundern, wenn die Kondition dann doch nicht reicht. Ficktarantel eben!


    Wenn sie Dosenfreuden verspürt, wird sie Performance fordern und mit reichlich auslaufendem Mösenmost belohnen.





    „Zimmer, halbe Stunde?“„Ich denke nicht!“


    Die virtuellen Fragezeichen auf ihrer Stirn waren toll! Ab dafür! Wir schlenderten für Nummer 2 in die Nummer 9. Ich war nur sicher, dass eine halbe Stunde nicht reichen würde. Vorspiel? Fehlanzeige! Bissken Knutschen jo, aber dann sofort zum Penetrationspogo. Missionar gestartet, dann auf die Seite gedreht, in Doggy und Elefant übergehend. Saugende Küsse und tiefe Blicke tauschend gegenseitig in einen ersten Rausch gefickt.

    Empfindlich zeigte sich Jenny beim Nippelsaugen, was ihr wohl auch nicht behagte und sie sich dessen entzog. Auch Dosenlecken war nicht nach ihrem Gusto. Das Ding will eigentlich „nur“ ficken! Hier muss ich das nächste Mal „nachbessern“. Ihr deutlich mehr Zärtlichkeit angedeihen lassen. Wahrscheinlich eine Art Überzeugungsaufgabe, um ihren Horizont zu erweitern. Abwarten! Aufsitzen, Rammelhase! Umdrehen! Weiterficken!



    In Doggy begann ich den gefingerten Rosettentango. Kein Veto, aber so richtig wild sollte es eher nicht sein. Eine halbe Daumentiefe sorgte für ausreichendes „Doppelfeeling“. Ich griff zu meinem Gleitgel, um eine üppige Menge Schmierung ins Spiel zu bringen und den Lochwechsel zu vollziehen. Ging im Flow, ohne Kondomwechsel, recht gut, obgleich die Engstelle zunächst noch überwunden werden musste. Ihre akustische Untermalung klang nach einem Kompromiss aus Ertragen und Wollen. Selbstverständlich hätte sie sich meines Vorhabens entziehen können. Sie hat es nicht und sollte mich sogar noch überraschen. Es dauerte vielleicht zwei Minuten bis ihre Poperze ausreichend angefickt war, um meinen Popoputzer bis zum Anschlag in ihrem Knackarsch zu versenken. Tatsächlich, meine Vorabfantasien sollten sich bewahrheiten.








    Jenny stöhnte nur sanft
    und allem Anschein nach so real, wie ich es auch von der „normalen“ Pussy-Penetration von ihr gewohnt bin. Läuft! Ging aber noch besser. Arschficken mit Knutschen in Missio. Dieses Gesicht, dieser Anblick! Mit „I like Popo-Sex“ untermauerte sie, was mein Pimmel spürte. Für manches kann man nur dem Himmel danken. Danke, dass ich mal wieder nicht komme und weiter „kann“. Rund zehn Minuten war ich im Popohimmel ohne Folgen zu fürchten.


    Meiner Kondition Tribut zollend wechsele ich das Tempo und konnte im weiteren Verlauf feststellen, dass sie vaginaler Verkehr in SloMo völlig kirre macht. Herzhafte Schläge aufs Hinterteil aber mindestens genauso. Damit bekommt man die Fick-Tarantel sogar noch weiter in den roten Drehzahlbereich. Das macht sie spürbar geil! Nach fünf oder sechs Schlägen hatte sie einen sichtbaren Abdruck meiner flachen Hand auf ihrer linken Arschbacke und ich brauchte in Doggy nur innehalten, um förmlich niedergefickt zu werden.



    Ein wenig möchte ich auch bedauern, dass sie trotzdem nicht wirklich devot ist. Ich konnte ihr zwar an den Haaren ziehen, aber dabei ist relativ schnell ihre Grenze erreicht und mein Griff Richtung Hals und Kinn fand auch kein großes Wohlgefallen. Schade, aber vielleicht auch gut so.

    Nach etwa 40 Minuten hatte ich die Schnauze, aber auch den Sack noch, voll. Ich legte mich zum Verschnaufen neben sie. Blasen wäre ne Option! Für sie aber eher nicht so. Hmm!? Meckern? Fordern? Nö! Spielerisch zum Ziel kommen…


    Zu diesem Zeitpunkt wurde schon deutlich, dass man mit ihr „können“ muss. Mit der „normalen“ Erwartungshaltung dürfte es gewaltig kippen, denn sie „funktioniert“ nicht. Oral macht ihr scheinbar wenig Freude. Dürfte vielen aber kackegal sein, mir eigentlich auch. Eigentlich!







    Ich beginne sie zu fingern. Langsam und verspielt, um letztlich mit Power im Scherengriff von den wilden Kontraktionen ihrer Mösenmuskulatur überrascht zu werden. Es kam einem unerwarteten Donnerhall gleich und sie ließ ihren Kopf in meinem Schoss nieder. Jenny lag nun seitlich und quer zu mir. So als hätte ich sie mit meinem Bein im Arm. Wenig später hatte sie dann meine ziemlich erschlaffte Männlichkeit in ihrer Hasenschnute.


    Baby wollte nun wohl den Schnuller und exakt so agierte sie auch. Dieses Eichelnuckeln als Blasen zu bezeichnen fällt mir schwer, aber echt toll war der Blickkontakt dabei. Nur ganz allmählich kam mehr Blut in meinen Lenden an und ich fragte mich, wie es wohl enden werden würde. Ich sah so kein Ende und irgendwie war plötzlich der Punkt spürbar.







    Ich nahm meinen Pimmel in die rechte Hand und mit der Linken drückte ich Jennys Kopf zu meinen Brunftbällen. Als sie mir dann so, aber wortlos, aufgefordert den Sack sanft und doch nass leckte, wusste ich beinahe, dass das ins Auge gehen würde.

    In der Tat war dem so, denn die finale Gesichtsbesamung ging von ihrem Mundwinkel über die Wange ins linke Auge. In Ruhe Sauberknutschen ließ sie mich nicht und hatte unterstützend zum Handtuch gegriffen. Hätte keine Not getan, möchte ich meinen.


    Küssend und meinen Dank aussprechend nahm ich sie in den Arm. Alles tutti und die abschließende gemeinsame Dusche hatte noch ein paar alberne Momente. Nach 65 Minuten war ich dann 150 Tacken ärmer und einen doch tollen Teenyfick reicher.



    Im Tagesverlauf, also im Aftersale, gabs immer wieder ein nettes Lächeln und „richtige“ Küsse im Vorbeigehen.

  4. Onderstaande 19 leden hebben zitrone bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 maart 2017),Befke ( 1 maart 2017),biged (20 augustus 2017),Bluebear (28 februari 2017),dauerlutscher (23 september 2017),duivenmelker ( 1 maart 2017),Elmo3108 ( 4 maart 2017),fg22 ( 4 maart 2017),flatchestlover (10 december 2019),irlando (14 juli 2017),ju52 ( 1 augustus 2019),Kwakje (20 augustus 2017),Manureva ( 1 maart 2017),mentholbear ( 4 maart 2017),Mr Bluenose ( 1 maart 2017),Nedlovefkk (28 februari 2017),Sjeufke ( 1 maart 2017),spirou (28 februari 2017),Wijze grijze (28 februari 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard

    Vanmiddag een uurtje op de kamer beleefd met deze sympatieke, slanke Hongaarse. De informatie van het paspoortje klopt helemaal, het is een ontzettend leuke meid.
    Toen ik haar befte, genoot ze met volle teugen, terwijl ze zachtjes aan mijn haren trok. Echt supergeil.

  6. Onderstaande 7 leden hebben frits10 bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker ( 4 maart 2017),Elmo3108 ( 4 maart 2017),fg22 ( 4 maart 2017),Manureva ( 4 maart 2017),mentholbear ( 4 maart 2017),Mr Bluenose ( 2 maart 2017),Nedlovefkk ( 5 maart 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    25 juli 2015
    Last Online
    17 maart 2017 @ 00:26
    Berichten
    20
    Discussies
    3
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 14 posts

    Daumen runter

    Der letzte Fuffi oder "Blanke Blödheit"
    02. März 2017




    Vorgestern war es soweit, dass ich mich dazu entschlossen hatte, nach Elsdorf zu gondeln, um meine Liaison mit Jenny zu vertiefen. Ich wollte mein Wort halten und hatte doch das trügerische Bauchgefühl, dass ich sie noch ein bisschen auf "Schiene" bringen könnte, was ihre Serviceschwächen anbelangt. Die Harmonie war bislang ja toll. Aber, war ist nun mal in der Tat Vergangenheit, denn es kam zum Eklat - zum Bruch. Manchmal ist es erstaunlich, wie schnell sowas gehen kann. Was ist passiert?

    Gegen 15:30 Uhr erblickt sie mich und vertröstete mich auf "später". Kein Ding, gerne! Wer zuerst kommt, mahlt zuerst. Ist halt so. Ich ahnte nur nicht, dass sie ein Dauerdreibein an der Angel hatte. Einer, der Typen, die sich mit ihrer Hurenblockade keine Freunde machen. Es dauerte sage und schreibe eine Stunde bis die beiden überhaupt ihren Zimmergang antraten, der dann wiederum auch "nur" zwei Stündchen lang werden sollte.

    Schließlich erhielt Jenny vor der Umkleide ihren Hurenlohn und erbat sie sich mir gegenüber "Nur eine Minute". Wortbruch par excellence und nicht, weil daraus vielleicht doch eine Viertelstunde geworden wäre! Sie dackelte erneut mit dem Hurenblocker ab, um dann wiederum eine Stunde später mir doch noch Gesellschaft zu leisten. Was man sich nicht alles bieten lässt! Blanke Blödheit meinerseits!




    Aber Jenny sollte den Beweis antreten, was tatsächlich "blanke Blödheit" ist.





    Nach einer Zigarette auf den roten Sitzmöbeln forderte ich sie zum Zimmergang auf. Die Stimmung war nicht sonderlich prächtig, aber noch nicht vergiftet. Die Küsse waren aber eigentlich vergleichsweise doof und Madame konnte wesentlich leidenschaftlicher gähnen.

    Im Untergeschoß angekommen, schickte sie mich ins Zimmer vor und ihr Toilettengang dauerte vier Minuten, um dann, im Zimmer angekommen, noch festzustellen, dass in ihrem Täschlein ja gar kein einziger Gummi wäre. Als sie sich dann aufmachen wollte, bekam sie für dieses Zeitspiel die rote Karte, im Form des letzten Fuffis von mir. Mit verärgerter Miene und in gewisser Weise sicher auch verachtender Gestik schippte ich das braune Papiergeld aufs Bett und verlies praktisch wortlos das Gemach. Diesen Abbruch habe ich mit Genuss bezahlt, denn alleine das dumme Gesicht war es irgendwie wert.

    Schade, dass es doch immer wieder Huren gibt, die einfach zu dumm, zu dumm fürs Geschäft, sind. Heute 50 für "nichts", aber ganz viel zukünftiges "X" verspielt durch blanke Blödheit.




    Never again! Ich bin raus!





    PS: Ich bin nicht der Erste, wie ich noch von einem Stammgast erfahren konnte...

  8. Onderstaande 8 leden hebben zitrone bedankt voor deze bijdrage:

    dennisw ( 4 maart 2017),Elmo3108 ( 4 maart 2017),fg22 ( 4 maart 2017),ju52 ( 1 augustus 2019),Manureva ( 4 maart 2017),mentholbear ( 4 maart 2017),Mr Bluenose ( 5 maart 2017),satanic surfer ( 5 maart 2017)

  9. #5
    Geregistreerd
    6 december 2015
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:37
    Locatie
    België
    Berichten
    514
    Discussies
    75
    Thanks
    7.653
    Thanked
    1.722 in 372 posts

    Standaard

    Visit of Thursday, March 2nd :

    Service : My favorite of the day !!! She completely charmed me . After a pleasant social time and two … whisky-cola later , the session was very exciting. She’s very funny, crazy and of good mood. An excellent mix of gfe-pse to reach our desires . She’s very young and I was surprised by the quality and the diversity of her service. One hour of pleasure !!!

    Appreciation : 9,5 / 10

    Price : 100 € / 60 min – no extra.

    Repetition : 100 %.

  10. Onderstaande 7 leden hebben Manureva bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 maart 2017),duivenmelker ( 7 maart 2017),fg22 (28 mei 2017),Mr Bluenose ( 5 maart 2017),savesexer ( 6 maart 2017),Sjeufke ( 5 maart 2017),spirou ( 6 maart 2017)

  11. #6
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    JENNY (Babylon) - Zo jong zo mooi en zo lief
    Bij deze recensie


    De DVP Cataloog

    #krolseschootkat #hetfotogeniekevogelbekdier #jongveulen


    Bijzonderheden

    Jenny oogt erg jong en is met haar 19 jaren nog fris en fruitig, de leeftijd van een Larissa (H7). Deze Hongaarse schone is lekker slank en heeft mooi lang haar met een groenachtige weerschijn. Ze kon steeds zo lief en verlegen lachen met dat ondeugende in haar ogen. Teasen en lonken doet ze goed. Ze houdt van whisky-cola.


    Foto's

    01.jpg

    02.jpg

    03.jpg

    04.jpg


    Presales

    M'n oog was eerder die dag al gevallen op Jenny in de kelderverdieping en haar oog viel blijkbaar op mij. Later op de dag zag ik ze aan de bar zitten omringd door een hoop ijsberen en haar ogen volgden me. Op gegeven moment liet ze die allemaal gewoon in de steek om bij mij wat te komen liefkozen: ineens stond ze zomaar bij mij en streelde me en gaf me kussen.





    We trokken ons wat terug verder in de barruimte op een van de zetels. Ze wou een whishky-cola van me hebben maar daar had ik geen zo'n zin in, ik kreeg daar meteen het uitzuip-bar-gevoel bij. Hier laat m'n geheugen wat in de steek, er gebeurde zoveel die dag, maar ik denk dat de presales daar wat verwaterde en door mij werd afgebroken. Don't do this trick on me, girl. Later werden die presales echter hervat: ze was naar me terug gekeerd met het bewuste drankje in de hand dat ze vast van een lieve ijsbeer heeft gekregen door eens diep in zijn ogen te kijken. Ah wat, ze is een mooi meisje en we waren goed afgestemd op elkaar: we gingen een kamer opzoeken. Ik nam haar whishky-cola mee en zette het in de kamer in de hoek waar het bleef staan.


    Kamer

    Het was...nr 6 boven, deze die Bianca en ik bewust niet namen. Ja, alles was weeral bezet en het ongeduld was bij ons beiden hoog dus namen we die maar. Het is geen goede keuze maar dat is geen verrassing, het is geen echte kamer daar in de bovenverdieping bestaande uit wat tussenschotten. De belichting was net voldoende. De kamer ernaast was ook in deze stijl en je kan de buren bezig horen maar er was nog niemand (later wel). De deur naar de kamers deed ik dicht: zolang dat zo bleef (niet lang dus) was het goed...


    Voorspel & Sex

    Onwennig, onhandig maar niet op een slechte manier. Ze hield haar netkousen et al nog aan en ik vroeg haar alles af te doen. Dat was snel gebeurd. Ze was enthousiast op een timide manier en we liefkoosden en speelden eerst wat. TZ was aarzelend maar ok. Het spel met haar was minder stomend als bij Bianca en met Shana later in de dag maar goed, het was lichte GFE met een mooie verlegen jongedame. Duidelijk is dat Jenny wat nieuw is. Ze heeft prachtig mooi haar en ik hield ervan om ermee te spelen en het door mijn handen te laten glijden. Ze heeft een mooi slank figuur en sloot haar gaarne in de armen. In de seks (zelfde standje als ever) deed ze heel goed mee en ze genoot er zichtbaar zelf van. Ondanks dat er veel stoorelementen waren in deze kamer (de deur knalde open, er kwamen mensen binnen,...) kon ik lekker genieten met haar en kwam ik vlug maar niet te vlug klaar. We prutsten daarna wat met het kleinood voor massages en ze wou het ook als vibrator gebruiken in plaats van lichaamsmassage. Helaas begonnen de batterijen het helemaal af te weten. We speelden wat verder en ik kwam nogmaals klaar masturberend terwijl ze nog leven zocht in dat niet meer zo trillende ding. Ze vond het spijtig dat een half uur al genoeg was voor mij, liefst wou ze er 1 uur tot zelfs 5 uren van maken. Ze vroeg het niet op een opdringerige manier. Wel, ik heb daar helaas het budget niet voor om een pannenkoek-sessie te houden en al helemaal niet in deze kamer. Had ik een prijsafspraak kunnen maken met haar? Hier heb ik niet aan zitten denken. Hoeveel zou een doorsnee DVP willen vragen voor 5 uur?


    Afsluiten

    Ze had haar tijd nodig om haar netkousen weer aan te doen, zolang dat ik even spijt had gevraagd te hebben dat af te doen. Die extra aankleed-tijd zou gelukkig niet meegerekend worden en het bleef bij 50€ aan de lockers waar ze met een timide kus vertrok. De tijd werd meer dan vol gemaakt.


    Aftersales

    Wat omkijken soms en kusjes smijten. Op het einde van de dag, na de laatste douche van ons beiden, volgde een aftersales bijna een sessie waardig op de relax-stoel bij de biosauna. Ze toonde wat fotootjes en bereed me droog en kronkelde over me heen. Ja wat een aftersales, we zaten er 15 minuten bezig. En wat een marteling ook om vlak voor sluitingsuur de kleine Vazkor op volle oorlogssterkte te brengen want ik had immers geen kamer meer gemaakt in meer dan 5 uren. De tijd in een club gaat echt veel te snel en 1u is wat vroeg op een Zaterdag. Nu met TZ namen we afscheid.


    Koppeling

    Ik heb Jenny nog weten te koppelen aan Jok80 die er anders nog lang op zou moeten wachten daar het in Babylon in het algemeen verwacht wordt dat de ijsbeer het initiatief neemt.


    Fazit en Score

    Leuke meid en herhaling zit er mogelijk in zij het in een andere kamer om verder te gaan waar we laatst eindigden.

    Score 7,5/10
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 1 april 2017 om 14:27
    De zwarte wolf

  12. Onderstaande 9 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 april 2017),biged (20 augustus 2017),ButtinSky (11 april 2017),fg22 (28 mei 2017),Kwakje (20 augustus 2017),Manureva ( 1 april 2017),Mr Bluenose ( 3 april 2017),Ryuhayabusa ( 1 april 2017),spirou ( 1 april 2017)

  13. #7
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.674 in 2.631 posts

    Standaard Bette Davis Eyes

    "She'll let you take her home.It whets her appetite
    She'll lay you on the throne. She got Bette Davis eyes
    She'll take a tumble on youRoll you like you were dice
    Until you come out blue. She's got Bette Davis eyes"


    geknipt uit mn bericht

    De tweede ronde zaterdag 8-4 was een zeer slank meisje dat ik herkende van Vazkor's party een tijdje terug. Dezelfde tactiek waarmee ze toen de zwarte wolf had gevangen paste ze ook op mij toe: een overvalachtige zoen, en nog een paar erachteraan. Naam was Jenny, Hongaars van afkomst. Ik had de verhalen hier gelezen, zowel de juichmomenten als de treurnis en een ooggetuigeverslag van een van de Fransen die twee uur met haar was weggebleven. Die verzamelde informatie was dan ook de reden dat ik het niet na een kwartier al liet lopen. Ze deed nogal lang over haar toilet (vertragingstactiek 1) en probeerde alles in de eerste tien minuten af te raffelen (zoenen, knuffelen, pijpen). Ze had dan weer wel condooms bij, maar de eerste ging meteen stuk omdat ze er die nogal gehaast omdeed Maar op het moment dat de tweede er om zat onderging ze een metamorfose van optickfick naar nymofaan, ik moest haar echt remmen of anders was de tweede band ook geklapt. Collega shasar waarschuwde me al een keer voor Hongaarse dames: "wenn du den richtigen Schalter triffst, au weia."

    Ineens was er van klokkijken geen sprake meer, neuken wil ze, langzaam en diep, of snel en diep, als het maar diep ging. Bill Cuomo's synth-riff uit Bette Davis Eyes past nog het best bij het tempo wat haar best lag. Geen enkele aarzeling toen ik om anaal vroeg, ze hield gewoon haar billen wat verder open. Gelukkig had ze ook een fles creme mee, glijdt toch beter. De blik waarmee ze vervolgens me over haar schouder ligt aan te kijken is bijna als sexuele intimidatie weg te zetten "And she'll tease you, she'll unease you. All the better just to please you. She's precocious, and she knows just what it takes to make a pro blush. She got Greta Garbo's standoff sighs, she's got Bette Davis eyes" Uiteindelijk ploft Honda turbo 2 in haar anale omklemming, maar laat ze me nog minstens vijf minuten balls deep langzaam doorneuken. We ruimen op, rekenen af en terwijl ze aan de bar nog wat staat na te flikflooien vraagt deze racebeer zich stiekem af wat ie hier nu mee aanmoet. Als ik haar tempo gevolgd had was ik binnen een halfuur weggeweest om nooit meer terug te komen. Maar ach, wie weet komt dat moment een andere keer nog wel

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  14. Onderstaande 8 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 april 2017),biged (20 augustus 2017),fg22 (28 mei 2017),Manureva (17 april 2017),Mr Bluenose (17 april 2017),Sjeufke (16 april 2017),spirou (17 april 2017),VAZKOR (21 mei 2017)

  15. #8
    Geregistreerd
    12 december 2012
    Last Online
    28 februari 2018 @ 10:58
    Berichten
    11
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked
    39 in 6 posts

    Standaard Jenny (Hongaars)

    Ben normaal niet zo'n recensieschrijver, maar deze wilde ik jullie toch niet onthouden.

    Vandaag (16-5) door werk kruiste de weg langs Elsdorf, een mooie gelegenheid om Babylon eens te bezoeken.
    Ik was hier nog niet eerder geweest, maar het onthaal bij binnenkomst zie ik zeker als prettig. Alle (vrije) dames staan je op te wachten, je zou eigenlijk meteen al verder naar binnen willen lopen. En ja daar was ze al op gevallen, niet al te groot, oogt vrij jong, erg mooie puntige borstjes.

    Maar goed, omgekleed, rondgeleid, en een beetje een indruk gekregen van de club. Gelukkig binnen beter dan buiten bij aankomst, de tuin aan de achterzijde is één grote bouwput en ik vroeg mijzelf zelfs nog even af of Babylon open was. Het zwembad in aanbouw was vandaag zeker geen overbodige luxe geweest.

    Rustig aan een beetje verkent, dames voor ieders smaak, en proefde een erg gemoedelijke sfeer. Ik hou zeker niet van alleen maar kameren en dat voerde hier ook zeker niet de boventoon. Een paar vriendelijke babbeltjes gemaakt en toen kwamen de wegen toch samen. Leuk petite dametje kwam vlakbij zitten en probeerde een gesprek te beginnen.
    Spreekt evengoed duits als engels en dat was niet veel, dat is vaak voor mij geen goed teken. Ze stelde zich voor als Jenny, hongaars en pas 18 jaar! Erg slank figuurtje en zo jong.
    Buiten de eerdere pareltjes die ik ontmoet heb, vaak geen goed teken deze eigenschappen. Maar ondanks het gebrek aan conversatie hield ze toch mijn interesse. Of het mee speelde dat ze om 15:00 al aan de (flink) wiskey-cola zat geen idee, maar de pre-sales waren erg goed, en ze had absoluut geen haast om naar een kamer te gaan. Of het nou een match was of dat ze zo meegaand was geen idee, maar het zoenen (met bijtjes en al) het tasten (en meer ) was toch wel erg lekker.
    Heb me echt meermaals bedacht of ik wel naar de kamer wilde, stelde even voor naar de kino te gaan, maar dat was blijkbaar niet zo haar ding.
    Ze wilde nog een whiskey-cola, en daarna naar de kamer. en oké ik wilde wel weten wat er te beleven viel.

    Het gevoel achter de pre-sales leek op de kamer wel ontketent te worden. Zo jong, zo leuk, vaak erg leuk om te zien, niet vaak zo leuk te beleven. Zeer beheerst, maar ook zeker wel met diepgang probeerde ze haar orale kwaliteiten te maximaliseren, en ook daar wist ze mij te verbazen. En die verbazing bleef maar komen. Ik hou zelf zeker niet van één standje in bed (liefst geen bed )en Jenny kennelijk ook niet.

    Pijpen werd 69 op de meest mogelijke manieren, vervolgens jasje erom, er de nodige rekoefeningen welke haar geen enkele moeite koste
    Ben altijd wel erg voorzichtig met de rekoefeningen, daar ik niet klein bedeelt ben (daardoor ook wel altijd terughoudend met petite) maar Jenny leek er echt volledig van te genieten, en wilde zelfs meer. Na de nodige rekoefeningen, haar op haar buik gelegd te hebben en heerlijk de lust bedreven te hebben voorzichtig het sterretje verkent, en met beleid deed dat haar ook zeker wel bevallen. Weet maar weinig dames die ik uiteindelijk zo diep kon pleasen .
    Maar het feest was nog niet over, vanuit zij belly-down, me on top, nog de nodige intermettso's gedaan, om uiteindelijk staand naast het bed uit te komen.
    De opwinding werd wederzijds blijkbaar groter, de sex heftiger. Ik drukte haar volledig tegen de spiegel aan terwijl ik haar nog steeds via het sterretje pleasede.
    Voor mij was dit wel een van de meest memorabele momentjes, ze speelde er volledig in mee, en leek geen rem te hebben.

    Uiteindelijk hebben we het met een heerlijk fontein-moment af gemaakt (Rotterdam was er niets bij )
    Ben benieuwd hoelang dit pareltje in zicht blijft

  16. Onderstaande 11 leden hebben fastandtwisted bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 mei 2017),biged (20 augustus 2017),Eddy_V (20 mei 2017),fg22 (28 mei 2017),Firehawk (19 mei 2017),Manureva (18 mei 2017),Mr Bluenose (25 mei 2017),SFL (19 mei 2017),Sphinx (19 mei 2017),spirou (19 mei 2017),VAZKOR (21 mei 2017)

  17. #9
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.674 in 2.631 posts

    Standaard

    Hé, die komt idd bekend voor.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ny-(Hongaarse)

    Kan denk ik hierin opgenomen worden
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  18. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 mei 2017)

  19. #10
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Daumen runter

    Paspoort in SFL-stijl:

    flag-of-Hungary.png
    Naam: Jenny/Jennifer
    Talen : Buiten Hongaars niks eigenlijk.... Slechts enkele zinnetjes Engels
    Leeftijd : 19 zegt ze, maar ze ziet er veel jonger uit
    Roken: ja veel... en zuipen ook veel
    Voordelen: Heel mooi meisje
    Nadelen: Alles: haar gedrag, geen feeling, geen ervaring of techniek, achterlijke opmerkingen, kinds, ladderzat...etc

    De uiterlijke kenmerken:
    Haarkleur/-lengte : Donkerbruine en lange haren
    Lengte dame : 1m60
    Postuur en Kont: Lolita lichaam, kleine strakke kont
    Cupmaat : B-cupje
    Tatoeages/Piercings : Niets
    Bijzonderheden betreft uiterlijk: Enorm knap mokkeltje, maar daarmee is ook alles gezegd


    De technische fiche:

    Diensten & service:
    ! handelingen die ik met haar verricht heb of waarvan ik weet dat zij ze aanbiedt, staan in vet gedrukt !

    Standjes > masturberen, negenenzestig, beffen, pijpen, missionaris, op z'n hondjes, cowgirl, cowgirl reverse, zijdelings, doggy plat op buik, kleermakerszittend, rechtstaand, andere stellingen...
    GFE-gedoe > kusjes op mond/lichaam, tongzoenen, knuffelen, strelen, droogneuken, douche/bad, vingeren, ballen likken, andere handelingen...
    PSE-gedoe > speeltjes, deepthroat, rimmen, triootjes of meer, anaal, tussen de tieten neuken, facesitting, op gezicht of lichaam klaarkomen, andere handelingen...
    Relax-gedoe > amateuristische massage, Body-2-Body, oliemassage, gespecialiseerde of professionele massage, iets anders...
    Fetisj en bizar gedoe > spuwen, roken, squirten, plassen, dominant, onderdanig, vuilbekkerij, andere afwijkende ervaringen...


    Prijs : 50€ voor een halfuur. Niet eens fatsoenlijk begonnen zelfs... Na 5 minuten heb ik zelf de sessie met haar afgebroken
    Score op uiterlijk 9/10
    Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 0.5/10
    Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 0.0%



    De verslaggeving:

    Presales:
    Ladderzat, mentaal niet op orde, onder invloed of een combinatie van de 3, liep ze door de club en kwam op gegeven moment rond mijn nek hangen. Een dialoog was zo goed als onmogelijk omdat: 1) ze geen bakkes Engels sprak en 2) omdat ze zo beschimmeld was dat ze alleen maar wat lalde. Puur vanwege haar uiterlijk en omdat ik hierboven enkele positieve noten van haar opgevangen had, besloot ik om toch met haar te gaan kameren.


    De betaalde tijd:
    De kamer was niet vrij... We dienden te wachten. Heb dat al vaker moeten doen in de Babylon. En dan ga je gezellig met het wijf ergens zitten, wat lullen, van TZ en prullen bij wijze van voorspel al.... Met haar was het alles behalve gezellig. Wat ze uitkraamde raakte kant noch wal. Grapjes die een achtjarige zou maken en voor de rest een beetje TZ zonder enige voeling. Ze kon niet eens stilzitten, zwaaide voortduren met haar benen en haar armen. Stond op, liep een rondje, kwam weer zitten, rond me hangen en terug opsrpingen. Wat had ik een spijt dat ik daar met haar zat.

    Uiteindelijk hadden we een kamer. Ik ging meteen op het bed liggen. TZ en knuffelen en dat soort zaken moest al niet meer voor mij. Ze ging me dan maar pijpen... En daarbij gebruikt ze haar vlijmscherpe tandjes. Dit was echt niet fijn. Mijn lul had ze in een mum van tijd weer slap gekregen. Met hand en tand heb ik haar proberen uit te leggen dat ze het zachter moest doen. Uiteindelijk stond mijn lul terug halfstijf. Ze probeerde een condoom er rond te doen.... Maar dat mislukte telkens weer. Ze trok het ding terug van mijn pik en ging weer wat pijpen. De rest van haar lijf zwaaide en rolde over het bed heen. Die kon geen 2sec in de zelfde positie blijven liggen. Ik begon al te denken dat ze de stuipen kreeg. Ik streelde haar kont en stak een vinger in haar kut en mijn lul kwam terug een beetje stijf.

    En toen zag ik haar het reeds afgerolde condoom nemen en deze binnenste buiten over mijn piet trekken. Bij deze kreeg ik er genoeg van... Hoe geil ik ook was... Dit kon ik niet maken. Ik besloot om de sessie hier en nu stop te zetten! Mokkels die niet meer weten waarmee ze bezig zijn, daar wil ik in een club niet mee te maken hebben! Ze heeft nog enige tijd belachelijk gedaan over dit feit... Totdat ze in de gaten kreeg dat ze toch betaald werd door mij. Toen was er voor haar geen vuiltje aan de lucht!


    Verdere opmerkingen:


    Later op de avond zag ik haar de halve Babylon entertainen en bedienen.



    rej.jpg



    Naar SFL’s normen:
    Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht
    Laatst gewijzigd door Big30; 20 mei 2017 om 13:34 Reden: Onnodige details weggehaald
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  20. Onderstaande 7 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 mei 2017),blauwebeer (20 mei 2017),fg22 (28 mei 2017),Firehawk (20 mei 2017),Manureva (20 mei 2017),Mr Bluenose (25 mei 2017),stimpy3 (25 februari 2018)

  21. #11
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Je moet behoorlijk pech gehad hebben. Bij mij was ze een lieverd. Ze is 20 btw maar ziet er idd jonger uit.

    Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
    De zwarte wolf

  22. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 mei 2017)

  23. #12
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:00
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    En ik maar denken dat ze een verlegen meisje is. :D

  24. Onderstaande 2 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 mei 2017),Manureva (20 mei 2017)

  25. #13
    Geregistreerd
    9 mei 2017
    Last Online
    14 juni 2018 @ 07:25
    Berichten
    37
    Discussies
    2
    Thanks
    5
    Thanked
    103 in 26 posts

    Standaard

    Ze viel meteen op bij binnenkomst. Een andere gast wist te melden dat ze heel uiteenlopende recensies heeft. Dus ik zal er ook twee geven:

    De kennismaking: ze liep wat doelloos rond te zoeken. Ik vroeg haar wat ze kwijt was. Blijkbaar een vriendin. Ze had die niet gevonden want even later kwam ze bij me staan. Ze zegt 18 te zijn en uit budapest. Binnenkort gaat ze op welverdiende vakantie in het thuisland. Ze had gisteren goed gefeest, zat nu aan de wodka redbull, later aan de rosé want toen lusstte ze geen wodka redbull meer. Beetje over koetjes en kalfjes zoals de duitse keuken gepraat. Vandaag zou volgens haar de bbq in babylon wel goed zijn want t was de goede kokkin die bezig was. Verder net zoals mij geen fan van de duitse keuken. Dan wat over de pro s en cons van erg jonge hoertjes gepraat. Haar visie: jong en strak is sowieso beter. En na n half uur keuvelen zonder enige erotische ondertoon of pogingen was ze verdwenen. Ik heb wat gepraat met een verdwaald frans koppeltje en andere dames afgewimpeld. Tot Jenny weer ten tonele verscheen. Opnieuw gebabbeld, aangegeven dat ik wat op haar gewacht had, in de zetel gaan zitten, wat geflirt, dan weer verdwenen voor n drankje om n half uur later op vijf meter van me te gaan zitten en me weer bij haar te wenken. Dan maar korte metten mee gemaakt en op kamer meegenomen voor ze weer ontsnapte. We zijn ondertussen al n paar uur verder namelijk.

    Dan de recensie Neutrale deel:
    Eerst uiteraard douchen. ze was relatief snel en fris terug. Voorzien van condooms en rosé, die ze met mij deelde. Haar vraag over hoe lang ik wilde blijven pareerde ik met een 'dat zal van jouw talenten afgangen' en dat antwoord accepteerde ze zonder meer. De 'wat vind je lekker vraag' kreeg als antwoord; alles als je maar geen komedie speelt. Beetje verbaasde blik, maar ook hier nam ze vrede mee.

    Dan versie A: laten we zwartkijken: orale deel werd snel afgebroken om te neuken. Condoom vond ze relatief snel, maar t is toch altijd n spannend moment of de erectie het houdt terwijl ze in t tasje aan t rommelen zijn. Ze begon in cowgirl me te berijden alsof ze bezeten was. Geen gevoel gewoon keihard op en af tot bij a helemaal er uit en dan weer helemaal er in met zo n kracht tegen mijn bekken aan dat ze t tot boven konden horen. Na een paar minuten haar gesommeerd om op handjes en knietjes te gaan zitten want ik had schrik dat ze als ze iets te fel naar boven ging, mijn lul gewoon zou breken met dat gebeuk. Een aantal standjes passeerden de revue, maar hoe ik ze ook positioneerde, ze bleef manieren vinden om zo hard mogelijk tegen me aan te beuken. uiteindelijk haar maar op haar rug gelegd met de benen in de nek en haar armpjes achter t hoofd geklemd om wat meer controle te hebben. Ze bleef me maar aan oedigen en complimentjes geven dat t echt te ongeloofwaardig werd. Ondertss begon t me redelijk warm te worden, dus maar even onderbroken om me te gaan douchen. Natuurlijk wilde zij zich dan ook even opfrissen en dat moest dan boven zijn. Ik was uiteraard sneller opgefrist en t was bij a n half uur en ik begon te twijfelen om t daar maar op te houden. Niet veel later kwam ze fris gewassen binnen. We begonnen weer te spelen. Nu t duidelijk was dat ik t wel even ging en wilde volhouden, ook meer tongzoenen, geplaag,... Wederom de orale kunsten waarbij deepthroat toch iets moeilijk bleek te zijn, afgebroken Met de vraag om te neuken. deze keer wat rustiger. Mede door de vraag hoe vaak ik vandaag al geneukt had, kreeg ik toch de indruk dat ze had geprobeerd me zo snel mogelijk klaar te krijgen en dat ze verbaasd was dat dat niet lukte. Uiteindelijk een goede positie gevonden in doggie met zicht op dat lieve achterom kijkende snuitje en waar voor mijn geld gekozen en t maar snel afgewerkt. Nog wat nakeuvelen en op een dikke drie kwartier gezegd dat k maar ns moest vertrekken. Uurtje afgerekend. Dat laatste vooral omdat we in de fase van persoon,ijke vragen en ' wanneer kom je terug' aanbeland waren.

    Versie B rozegeur en maneschijn: zonder dralen meteen naar dat kleine strakke kutje afgedaald. Zij nam ook meteen initiatief en begin met pijpen. Gentleman als ik ben haar in 69 positie begeleid voor meer comfort. Ze wreef haar klitje enthousiast over mijn gezicht en t pijpen wAs met een nog schattige onhandigheid. Ze weeprd er zo geil van dat ze niet kon wachten om me te berijden en dat deed ze met overweldigend enthousiasme. Daar a verschillendestandjes gedaan waarbij ze me met kreetjes, gillen, lieve en vulgaire woorden bleef aan oedigen om zo hard mogelijk te neuken. Het was zo een hitputtingsslag dat we tussendoor even zijn gaan douchen onder de verbaasde blikken van enkele gasten, die in de zeteltjes beneden zaten. De dames die er zaten bekeken ons ook nogal raar. Daarna de actie hervat met nog heviger tongzoenen en enkele pogingen tot deepthroat. Uiteindelijk in doggy het rubbertje gevuld, lekker nageknuffeld en nagepraat en voldaan naar huis gegaan.

    Voila, vel jullie oordeel maar. Mijn mening: op deze jonge leeftijd al compleet geschift, geen hoogte van te krijgen. Ze leek n beetje gekwetst toen ik haar feliciteerde met de leuke show en t bijna geloofwaardige toneelspel bij t neuken. De hele tijd met en rond dat poepgaatje gespeeld, maar geen aanbod voor anaal gekregen. Moeilijk tot in de kamer te krijgen, maar eenmaal daar zeker de moeite, al ist maar omwille van de looks. De haren zijn extensions btw. Vroeger had ze echt nig veel langere haren, afgeknipt, spijt, extensions, blabla. Achteraf kwamen een aantal mannen polsen hoe ze is op kamer. Ik heb eerlijk geantwoord: voor de ene goed, voir de ander niet. Ik had haar ook gezegd dat haar reviews erg uiteenlopend zijn: haar onschuldig eerlijke antwoord: ik heb ook niet altijd even veel zin

    Met deze wijze woorden van n 18, 19 of 20 jarig hoertje, nemen we afscheid.

    @jeweetwiejebent: natuurlijk kan je mijn vrouw eens 'ontmoeten'. Ik stuur je pb

  26. Onderstaande 6 leden hebben kapeta bedankt voor deze bijdrage:

    ButtinSky (13 juni 2017),duivenmelker (11 juni 2017),Kwakje (20 augustus 2017),Manureva (13 juni 2017),Mr Bluenose (12 juni 2017),VAZKOR (16 juni 2017)

  27. #14
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Last Online
    15 november 2022 @ 17:46
    Berichten
    115
    Discussies
    0
    Thanks
    64
    Thanked
    198 in 48 posts

    Standaard

    A couple of weeks ago I met Jenny at the bar while I was having a drink. She started to talk to me and , even though her english is not that good (yet?), we had a nice conversation.

    As mentioned in other reports, she was having her regular whiskey - cola At the bar she reached under my towel and started to play with my little friend ( who was getting bigger ;-) ) and she also allowed me to play a bit with her pussy that was even getting wet. Woow, interesting !

    All the DVPs will tell you that thay are horny, but when you see their nipples getting hard and feel their pussy getting wet, you know that it's not just words. So, I decided quickly to move to a room. We had a great session that started with a long and sensual blowjob and was followed by a extremely nice and slow cowgirl session to finally finish in missionary. For me this was really a super session !!

    Even though it was a bit difficult to have a good conversation we stayed in the room for a couple moreminutes and chatted a bit till the 30 minutes were all passed ;-) In any case I decided that I wanted to return quickly and regularly to Babylon for more sessions with Jenny, but it seems that already for a couple of weeks now she is no longer on the AWL :-( :-( I'm waiting and hoping that she will return soon.

  28. Onderstaande 3 leden hebben bart_007 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (17 juni 2017),Mr Bluenose (19 juni 2017),VAZKOR (16 juni 2017)

  29. #15
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Last Online
    15 november 2022 @ 17:46
    Berichten
    115
    Discussies
    0
    Thanks
    64
    Thanked
    198 in 48 posts

    Standaard

    In the meantime I returned to Babylon to have another session with Jenny ... getting a little bit addicted to this nice lady ;-)

    I spotted her first at the bar where she was drinking a cola, but knowing Jenny this was probably not a regular cola, but her traditional whiskey-cola Anyway, because I needed a small snack first I took some bites from the buffet and installed myself in one of the sofas in teh back. After a while Jenny showed up there to and went to sit in one of the other sofas. So I asked her to move over and join me, which she did. I was a little disappointed to see that she did not remember me from the previous session of a couple of weeks ago :-( :-(

    I probably did not make the same great impression on her as she did make on me :-( Anyway, the good thing was that her english alnguage skills improved already quite a bit and that we could talk a bit. Besides that she spent at least 30 minutes in my arms before we went to the Zimmer. Because I had only eaten a little snack and had not yet taken a shower since I arrived in Babylon that day I told her that I still needed to take a shower first. that was not a problem at all, on the contrary, because it was a hot day she said that she could use a shower too before going to the room and that she wanted to help me with taking a shower.

    Of course I did not say no to tha great proposal of Jenny. So we took a shower together where she took good care of washing my little Bart and her great pussy and where I took good care of washng her back and her nice tits. Pretty exciting, so little Bart became a little bigger meaning that it was Zimmer-time. In the zimmer we had a great session that started with mutual caressing and then I moved to taking care of her pussy. Jenny might be a great actress, but it might also be that she really enjoyed it when I took care of her pussy.

    as she became really wet I tend to believe the latter. Anyway after 15 minutes of pleasing Jenny it was time for her to please me, so we moved to missionary and had a great session. She has such a tight pussy that I could hold it for 5 minutes only before I came. We were both sweating as hell, so after relaxing for 5 minutes we left the room so that I could take another well deserved shower

    All in all, again a great session with Jenny and I'm really planning to visit her again soon. I still need to check out the Cheffe's new pool too anyway. But it seems that Jenny's on holidays now. She isn't on the AWL for the moment ( and was't last week either). Hopefully she returns soon again. If not, I still want to go to Babylon soon again and have some pool-side fun with one of the other great ladies at Babylon. Anyway, need to save some money first too, because I recently had some unexpected large bills to pay ;-( ... and it wasn't to build a swimmiing pool in my garden ;-)

    Babylon, hope to see you soon again

  30. Onderstaande 6 leden hebben bart_007 bedankt voor deze bijdrage:

    Bearke (19 juni 2017),Manureva (17 juni 2017),Mr Bluenose (19 juni 2017),Sjeufke (18 juni 2017),spirou (16 juni 2017),VAZKOR (16 juni 2017)

  31. #16
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Ik had geen echte bedoeling van nog meer kamers, en ik was gewoon ontspannen met een biertje buiten toen ik door Jenny van Hongarije werd aangesloten. Nu had ik eerder de rapporten over Jenny gelezen, maar ik kon het niet goed herinneren. Natuurlijk kan je je telefoon niet in Bab gebruiken (zelfs in de kluisjes is er geen signaal voor mij), dus ik moest een kamer oproepen met een kamer. Jenny is heel mooi en heeft een heel leuk Lolita-lichaam. Ze was erg vriendelijk op de bank en na ongeveer een half uur voelde ik me goed verfrisserd en alle ideeën om geen verdere kamer te hebben was uit het raam gegaan. Na een gezamenlijke douche samen slaan we de kamer in voor wat een uitstekend uur was. Jenny was erg geïnvesteerd in de sessie en leverde een uitstekende service en ik ben er zeker van te herhalen. Toen ik later de rapporten over haar las, kon ik zien dat ze variëren van ongeveer 0-9, dus ik denk dat ik haar op een zeer goede dag heb gekregen. Na de verkoop waren zeer goed en ik zal waarschijnlijk proberen en herhalen bij mijn volgende bezoek, om alleen te zien of het serviceniveau hetzelfde is.

    I had no real intention of any more rooms that day and again I was just relaxing with a beer outside when I was joined by Jenny from Hungary. Now I had read the reports on Jenny before but could not quite recall details. Of course you cannot use your phone in Bab (even in the lockers there is no signal for me) so I had to make a judgement call on a room with her. Jenny is very pretty and has a really nice Lolita type body. She was very friendly on the couch and after about half an hour I felt suitably refreshed and all ideas of not having a further room had gone out of the window. After a mutual shower together we hit the room for what turned out to be an excellent hour. Jenny was very invested in the session and provided an excellent service and it is one that I am sure to repeat. When I re-read the reports on her later I could see that they varied from about 0-9 so I guess I got her on a very good day. After sales were very good and I will probably try and repeat on my next visit just to see if the service level is the same again.

  32. Onderstaande 6 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (20 juli 2017),Deantje (13 juli 2017),forgetskinnyletsgetfatty (13 juli 2017),Manureva (13 juli 2017),Sjeufke (13 juli 2017),spirou (13 juli 2017)

  33. #17
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Ik was op zoek om te herhalen bij Jenny tijdens mijn laatste bezoek, maar ze was niet in het huis, want ik wilde graag weten of een tweede kamer ergens zo goed als de eerste zou zijn! Vandaag was de dag en we vertrokken naar de benedenverdieping om te wachten op een kamer om leeg te worden (Jenny verkies de kamers beneden en lijkt veel tijd daar te ontspannen en te wachten op de volgende klant). We hadden een fijne kus en knuffel op een van de ligstoelen bij de sauna terwijl we wachtten en zodra een kamer leeg werd, gingen we na een wederzijdse douche waar we elkaar schoongemaakt hadden. Nog een fantastisch uur met deze jonge tiener die zeker in de sessie volledig belegt. 'Ik vind Penis leuk, ze zegt: U houdt van Muschi'? Hel ja! Mooi zoenen (misschien niet de diepste van het Frans Kissing) maar zeker goed genoeg en ze heeft een mooie kut die erg nat wordt als je het wat aandacht geeft! Een geweldige BJ en een beetje 69 voordat we het bedrijfs einde van de sessie met haar eerste bovenop aankwamen, dan ben ik achterin in de missionaire met haar meegenomen en teruggedraaid terwijl ik eis dat ik haar hard neuk !! Groot oogcontact allemaal tijdens de sessie en ik voelde me zeker het tempo aan het einde van het !! Nadat we klaar waren was er nog een wederzijdse douche om af te ronden en geen haast om van elkaar te zijn. Ik heb overwogen om met haar te herhalen alvorens naar huis te gaan, maar ze was vrij druk voor de rest van de dag, dus ik moest naar andere opties kijken. Dat gezegd hebbende, besloot ik dat ik later in de week voor een andere sessie of twee met haar zou terugkeren.

    I had been looking to repeat with Jenny on my last visit but she was not in the house, as I was keen to find out if a second room would be anywhere near as good as the first! Today was the day and we adjourned to the downstairs area to wait for a room to become vacant (Jenny prefers the rooms downstairs and seems to spend a lot of time down there relaxing and waiting for the next client). We had a nice kiss and cuddle on one of the loungers near the sauna whilst we waited and as soon as a room became vacant off we went following a mutual shower where we cleaned each other off. Another fantastic hour with this young teen who certainly gets fully invested in the session. ‘I like Penis she says – You like Muschi’? Hell yeah! Nice kissing (maybe not the deepest of French Kissing) but certainly good enough and she has a lovely pussy which gets very wet when you show it some attention! A great BJ and some nice 69 before we got to the business end of the session with her first on top, then me in behind finishing in missionary with her pulling me into her and thrusting back whilst demanding that I fuck her hard!! Great eye contact all during the session and I was certainly feeling the pace by the end of it!! After we had finished there was another mutual shower to finish off and no rush to be away from each other. I contemplated repeating with her before heading for home but she was pretty much busy for the rest of the day so I had to look at other options. That being said I decided that I would return later in the week for another session or two with her.



    You never told me where you came from
    You never told me your name
    I didn't know if you were legal tender
    But I'd spend you just the same
    And I didn't know it could happen to me
    But I fell in love in the first degree

    It was love at first feel
    Love at first feel
    Love at first feel
    First touch was too much, ow

    They told me it was disgusting
    Told me it was a sin
    Oh, saw me knocking on your front door
    Saw me smile when you let me in
    You and me baby, we's all alone
    Let's get something going
    While your mom and dad ain’t home

    It was love at first feel
    Love at first feel
    Love at first feel
    Felt good just like I knew it would

  34. Onderstaande 5 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (12 augustus 2017),Deantje (13 augustus 2017),forgetskinnyletsgetfatty (12 augustus 2017),Manureva (13 augustus 2017),Partycrasher (14 augustus 2017)

  35. #18
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Later ging ik naar beneden en vond Jenny ontspannend op een van de ligstoelen, zodat ik haar voor een praatje voelde en ze bleek dat ze een beetje zacht voelde als ze de vorige dag bij een huisfeest was geweest en een beetje te veel had genomen Nam wijn en wodka toe. Ik was blij om haar tempel te masseren en een beetje te zien om de stress te verlichten en ik denk dat ze dit waardeerde. Ik vertelde haar dat er geen spoed was voor een kamer en toen ze terugkwam zouden we de stap maken. Na ongeveer een uur en nadat ik haar wat eten, drinken en sigaretten had opgehaald, was ze klaar om te spelen, dus we vertrokken voor een wederzijdse douche voordat het spel begon! In de kamer gaf ze een leuk GFE met goede kussen en veel betrokkenheid van haar, aangezien ze echt graag in de sessie betrokken raakt. Geslacht met haar is erg energiek en zij staat u niet toe om te rusten en dringt erop aan dat je hel gaat voor leer, waardoor je meedoen met zweet zoals een man in een sauna. Nog een douche samen om af te maken voordat Jenny terug naar de ligstoelen ging voor wat meer rust.

    Mijn tweede en laatste kamer van de dag weer met Jenny, want ik vind haar tienerjaren zeer moeilijk te weerstaan. Ze is zo'n goed uitziend meisje met een fantastisch, proportioneel lichaam dat ik vind het erg moeilijk om na te denken over een kamer te gaan met een ander meisje, als ik haar op slot heb geblokkeerd. Nog een douche samen voor de kamer en dan rechtstreeks in meer van hetzelfde vanaf vroeger in de dag. Deze keer was ik enthousiast om een ​​langere periode onderaan te hebben en ik vind het goed met haar. Ze heeft het Engels nog niet helemaal goed beheerd, maar lijkt een stevige grip te hebben op 'Ik vind het leuk, ik hou van ... ..'. Nogmaals, haar BJ was uitstekend en ze was blij om dit te doen zolang ik wou. Geslacht deze keer is begonnen in Doggy (haar lieveling zegt ze 'Ik hou van') voordat ze met haar op de hoogste rijve cowgirl speelde en terugkwamen voordat we in de zending kwamen (die is mijn favoriet bij haar als ze je echt terugstoot) waar ik klaar ben In een druipende puin van zweet (opnieuw). Een andere douche samen om af te maken en dat was het voor de dag. 2 uur met Jenny en ik was een geslagen man klaar voor de weg!

    Later on I went downstairs and found Jenny relaxing on one of the loungers so I joined her for a chat and it turned out that she was feeling a little tender as she had been at a house party the day before and had taken a bit too much Rose Wine and Vodka. I was happy to massage her temple and face a bit to try and relieve the stress and I think she appreciated this. I told her there was no rush for a room and when she recovered we would make the move. After about an hour and after I had fetched her some food, drink and cigarettes she was ready to play so we adjourned for a mutual shower prior to the game commencing! In the room she provided a nice GFE with good kissing and plenty of involvement from her as she really likes to get involved in the session. Sex with her is very energetic and she does not allow you to take a rest and insists that you go hell for leather which generally results in me shedding sweat like a man in a Sauna. Another shower together to finish off before Jenny departed back to the Loungers for a bit more of a rest.

    My second and final room of the day was again with Jenny as I find her teenage charms very hard to resist. She is such a good looking girl with a fantastic in proportion body that I find it very difficult to think about going to a room with any other girl once I have locked on to her. Another shower together prior to the room and then straight into more of the same from earlier in the day. This time I was keen to have an extended period down below and I think she was fine with this. She has not quite fully mastered English yet but seems to have a firm grip on ‘I like, I like…..’. Again her BJ was excellent and she was happy to do this for as long as I wished for. Sex this time started in Doggy (her favorite she says ‘I like’) before a spell with her on top riding cowgirl and reverse before we settled into missionary (which is my favorite with her as she really thrusts back at you) where I finished in a dripping mess of sweat (again). Another shower together to finish off and that was it for the day. 2 hours with Jenny and I was a beaten man ready for the road!



    ou talk too much,
    Never saying what's on your mind,
    It's written on your face,
    An' in the words you hide behind
    I know what you want,
    I can see what you're looking for,
    I know what you want from me,
    An' I'm gonna give you more

    I'm gonna slide it in
    Right to the top,
    Slide it in,
    I ain't never gonna stop
    Slide it in,
    Right to the top,
    I'm gonna slide it in, slide it in,
    Slide it, in baby...

    Sometimes you seem
    Just like a stranger to me,
    But, all the games you play
    Make it so easy to see
    You're looking for love,
    Tho' you try to deny,
    The things you put me through
    Tell me what I've got to do to you

    I'm gonna slide it in,
    Right to the top,
    Slide it in,
    I ain't never gonna stop
    Slide it in,
    Right to the top,
    I'm gonna slide it in, slide it in...

    You talk too much,
    Always treating me so unkind,
    I know what I've got to do,
    To get me some peace of mind

    I'm gonna slide it in,
    Right to the top,
    Slide it in,
    I ain't never gonna stop

  36. Onderstaande 7 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (14 augustus 2017),forgetskinnyletsgetfatty (14 augustus 2017),Kwakje (20 augustus 2017),Manureva (15 augustus 2017),Partycrasher (14 augustus 2017),Sjeufke (14 augustus 2017),waterrat (18 augustus 2017)

  37. #19
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Last Online
    15 november 2022 @ 17:46
    Berichten
    115
    Discussies
    0
    Thanks
    64
    Thanked
    198 in 48 posts

    Standaard

    Because of several holiday and business trips I haven't had time to write a report of my visit to Babylon of last month. Here we go : for the first time ever I was able to visit Babylon on a Saturday. I can only visit Babylon when business forces me to be in the NRW region. That's obviously only during week days, but this time business needed me to be in Koln on a Saturday.

    So I was really looking forward to make an "after hours" trip to Babylon on a Saturday and experience what those busy Saturdays are like. And busy they are !! When I arrived around 19:00 there were not many girls around, maybe 10 or 15 or so :-( Not because they were not "in the house", but because a lot of them were very busy. Luckily, upon arrival, I had immediately spotted Jenny at the entry where she was talking to another visitor of the club. Great, Jenny was #1 on my list anyway and it was a very nice suprise to see her after she had been out of the club for her holiday. However, by the time I was undressed, showered and "dressed" in my Babylon towel Jenny was gone :-(

    She wasn't talking to that other visitor anymore who was having a beer with a colleague at the bar, so she was not having a session with him, but I could not find her. She must be having a session with another guy then. No problem, I had enough time to wait. In the meantime I also spotted Elli, one of my other favorites who seemed to be back from a holiday or a period of non-Babylon time. Super: first a session with Jenny and later in the evening one with Elli and maybe even a second one with Jenny.

    Good plan : Sure this was going to be a great Saturday. After having taken something to eat and to drink and enjoying the great view of all the naked ladies around in the club I went to the kino to kill some time while I was waiting for Jenny to show up and enjoyed some nice action both on the movie screen and some copies of that in real life on the beds next to me When I went downstairs later on I could still not find Jenny ( and neither could I see Elli ) but when I went down another floor I saw Elli going into a room with a "lucky one" :-( but also, Jenny just left a room and jumped under the shower.

    Yeah !! I did not wait to join her under the shower where she immediately started to stroke "my friend down there" who reacted immediately to show Jenny that I was more than eager and ready to have a room with her. So when Jenny asked: you want to go to Zimmer I replied positively. Only after we wiped ourselves dry after the shower, she told me that she wanted first to eat something.

    "No problem we'll eat something together" is what I suggested. first she said OK, but then she changed her mind and said "you can already go I will come later". Hmmm, strange. Anyway, I went upstairs to wait for Jenny and waited, waited, waited .... and waited. After 20 minutes or so I went back downstairs to check for Jenny and could not find her. She was gone again. Damn. ?!?! So I waited upstairs but she never showed up. After a long waiting time I just went to make a little tour of the empty swimming pool outside. There was nobody outside because it was a rather rainy and cold day, but I wanted some fresh air.

    Big surprise: I saw Jenny on a phone call sitting next to the building. Well, no problem, all that time she must have been busy with some urgent and important phone call, I can understand that and so I will wait for her somewhat longer. 30 minutes or so later she showed up in the basement where I was still waiting and told me. "Wait, I will come to you", and then se went into the restroom downstairs. Jeezzz, "my friend down there" is really getting impatient and want some action with a girl. When Jenny came out of the restroom 15 or 20 minutes later she just walked past me as if I was not there. Euhhh ?? Maybe she was going to grab her stuff upstairs and come back soon as she told me: "wait I will come to you".

    5 minutes passed, 10 minutes passed, so I went upstairs to see where she was. And there she was: at the bar, in the arms of another guy having some drinks together. Grrr :-( :-( That's when she dropped from the #1 position on my list all the way to the bottom of my list. I can understand that she has an appointment with a more regular customer, but why did she not tell me and in the 2 or 3 hours that passed me waiting and Jenny "hiding" in the restroom or in the girls changing room or outside making phone calls we could have had 1 or 2 or 3 sessions before her "date" showed up. Even while her "date" was there she could still spend 1 or 2 30 minute sessions with me because all she did was chit-chatting at the bar.

    Maybe the guys at the bar pay her also 50 Euro per 30 minutes just for "some nice company at the bar" in which case I can understand that she prefers to cash the money through hanging at the bar and being offered her favorite whiskey-cola by some more regular customers than having sessions with other guys and also been paid only 50 Euro ( plus a nice tip in my case) per 30 minutes. Anyway, now that Jenny dropped to the bottom of my list of favorites I went on a search for Elli. By this time it must have been around 22;00 already and no elli to find, she was probably already gone home because I did not see her anymore for the rest of that evening. I noticed Aranca who was having a drink and a small bite, but she told me that she was booked, most likely till closure time. Sh...t, here's my first encounter with the "dauergebucht" phenomenon.

    First Jenny and now also Aranca. Mayby that's typical for Saturdays. The list of present girls is always the longest and most impressive on Saturday, but I think that it might be the shortest when it comes to list of available girls :--( So I finally had to ban the idea of having great sessions with Jenny and Elli from my head and start to focus elsewhere. that's when I spotted Diana ( at least that who I think she was based on the forum pictures ) and Georgina to finally sit down next to Georgina and decided to have a session with her and probably also Diana afterwards.

    All I can say about that session with Georgina is that it was very "professional", very "mechanical" and extremely rushed. It was kind of "quick, quick, quick, because I need to catch the last train home" type of thing and all that I can say of that session with Diana is that it never happened because she spent most of my remaining time in a close conversation with one of the other ladies. Maybe I should have been less polite and should have interrupted that conversation to get to know diana and have a session with her, but I wanted to be polite and wait till their conversation was over, but when their conversation was over I was at the bar for another drink and when I went back to check whether their conversation was over, both girls were gone into the ladies changing room to dress back in their regular outfit to go back home (or elsewhere).

    Anyway, no diana session either :-( Bottom line of my visit to Babylon last month on a Saturday : no Jenny session and kept in waiting mode by Jenny for hours, no Elli session, Aranca dauergebucht, no session with Diana and a rush, rush, quick, quick session with Georgina. Really, by far the worst day of all my visits to Babylon. I don't think I will ever return on a Saturday (even though I don't know whether that dauerbuchen" is more common on Saturdays then on weekdays ) and maybe it will take a (long??) while before I ever return because the huge disappointment of this last visit hasn't been wiped out yet and won't be wiped out easily. However, even though Jenny has dropped all the way to the bottom of my favorites list, my hormones keep on pushing me to go back to Babylon to give Jenny another chance and maybe have such a great experience that the previous disappointed will be easily wiped out.

    but honestly I have enormous doubts about that. We'll see, don't know when to return to Babylon , if ever at all.

  38. Onderstaande 4 leden hebben bart_007 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 augustus 2017),duivenmelker (19 augustus 2017),Mr Bluenose (19 augustus 2017),vrije jongen (19 augustus 2017)

  39. #20
    Geregistreerd
    17 augustus 2009
    Last Online
    10 december 2019 @ 20:49
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart_007 Bekijk bericht
    Big surprise: I saw Jenny on a phone call sitting next to the building. Well, no problem, all that time she must have been busy with some urgent and important phone call,
    5 minutes passed, 10 minutes passed, so I went upstairs to see where she was. And there she was: at the bar, in the arms of another guy having some drinks together. Grrr :-( :-( I have enormous doubts about that. We'll see, don't know when to return to Babylon , if ever at all.
    I had the same experience in LivingRoom two weeks ago. I waited hours for my (then) favorite girl to be free. When she was free I booked her and she told me she would join me in 10 minutes. After 20 minutes no girl, turns out she was busy with someone else. After that I have decided to never wait for a girl again. I think the key to a good visit to a club is to go with the flow, to pick the girls that are avalible.
    But I understand you. Jenny is a favorite for me to. But she is only 19 years old and works hard for the money.
    She was off the Homepage for some days, but s back again today!

    P

  40. Onderstaande 2 leden hebben privat46 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (20 augustus 2017),Mr Bluenose (20 augustus 2017)

  41. #21
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    JENNY (Babylon) - GFE-Disaster
    Bij deze recensie


    Bijzonderheden en waar ik haar heb ontmoet.

    Dit zou de vreemdste gebeurtenis van het jaar worden. Sinds de eerste maal op mijn verjaardag liep ik Jenny telkens mis: of ze was er net niet meer, of ze was op reis, of ze was telkens weg met een andere ijsbeer, het was altijd wat. Deze dag was ik vaker beneden te vinden en daar verblijft zij de meeste tijd. De kansen haar te kameren stegen zo aanzienlijk. We zouden elkaar nog een paar keer mislopen tot het moment dat ze écht vrij was en op een relax-zetel zat nabij de biosauna. Het had trouwens niet veel gescheeld dat ik met Gina weg was en haar zo weer zou hebben mislopen.

    Jenny is een gevalletje apart. De communicatie gaat al beter dan vorige keer maar was nog verre van ideaal. Ze geeft je het gevoel haar vriendje te zijn en zij jouw gek jong verliefd vriendinnetje. Dat doet ze heel goed. Ze levert een speciaal soort GFE die je elders niet snel zal vinden. Ze maakte een verwarde haastige indruk.


    Presales

    Van alle dames de laatste tijd in Babylon, nam Jenny de meeste tijd in het presalen. De kamervraag werd niet onmiddellijk gesteld of na enige minuten. Ze droeg me op bij haar te liggen op de relax-stoel maar dat ging even onhandig als de communicatie met haar. Man, wat was ze zenuwachtig. Ik stelde voor naar de sofa's bij de TV verderop te gaan en ineens sleurde ze me mee buiten aan de trappen. Stiekem gedoe van een zenuwachtig vriendinnetje dat op punt staat op te biechten dat ze je wil bespringen. Of in het geval van Jenny, op te biechten dat ze dorst heeft naar een glas rozé-wijn. Dit heb ik dan voor haar gehaald: de eerste keer ooit dat ik me daarin liet doen. Na een lange tijd wachten op dat glas keerde ik terug met een glas rozé-wijn voor haar en een pint voor mezelf. Ze lag ondertussen weer in de sofa. Uiteraard want het was al fris buiten, ze bleef er niet staan. Waarom ze überhaupt daar ging om een glas wijn te vragen, no comprendo. Daar bleven we nog gezellig zitten. Ineens moest ik me douchen: 'go! go'. Ik kwam terug en ze was weg om daarna ineens elders te verschijnen. Daarop stelde ze voor een kamer te kiezen, liefst een op haar geliefde benedenverdieping: ideaal. Ze ging naar boven en vroeg me te wachten. Ze koos voor kamer 13.


    Kamer 13 - Standaardkamer met ongeluksgetal.


    Kamergang

    Er werd vooraf wat 'bijgepraat' in de mate van het mogelijke en ze toonde wat foto's op haar gsm. We dronken onze drank verder en ze was helemaal van het feit doordrongen dat ik wat in haar zag ofzo. 'You like me!' I know you like me!'. Zo ging het door. Des te verlegener werd ik hierdoor en des te pijnlijker omdat dit niet waar is en omdat mijn libido nu nog steeds op zijn zwakste punt staat om dat standpunt onnodig veel kracht bij te zetten. Ik hoopte dat het op kamer zou veranderen maar nee, ik stond voor de gelegenheid eens totaal niet geil en voelde me als een student die op punt staat een examen te doen met een blackout ofzo. Wat moet ik hier nu mee?

    Zoals verwacht verliepen de seksuele handelingen on top, onder en doggy rampzaliger dan in de 3 vorige sessies samen. Ik mag Jenny haar jeugdig enthousiasme en vriendelijke houding wel, niet zoals zij het denkt maar werd helemaal gefrustreerd dat ik weer faalde, ook masturberend. Het meisje neukte door als een duracell konijntje en haar ritme kon ik absoluut niet volgen. Ik begon wat te masturberen, de laatste redding voor de 4de keer: het lukte niet.

    Ik heb de sessie met veel pijn in het hart moeten afbreken om erger gezichtsverlies te voorkomen en gezegd dat ik me niet goed voelde vandaag en zo al mindere 3 kamers heb gehad. "Schade", zei ze nog. Zei had 12 kamersessies gehad, zei ze. Ik kon niet veel uitbrengen, dit was een catastrofe.

    Het contact bleef verder goed maar er was een big sens of disappointment. Een aantal situaties tijdens presales en op kamer laat ik hier achterwege: te raar. Er was GFE, ze deed TZ, veel kusjes, goed vrijen, te snelle seks. Ik was gewoon niet meer in vorm.

    Jammer, jammer ;(


    Afsluiten: we ruimden rustig af en gingen naar boven met droefheid als metgezel. Heb haar betaald aan de lockers en ze ging. Ik keek haar nog na en ging me douchen met een slechter gevoel als ik hier nooit had.

    Aftersales: ze geeft nog kusjes, van ver en omhelsde me nog.


    Conclusies en Score

    Wel, een kamer waar veel meer in zat als ik me beter voelde enzo, enough said. Communicatie is een moeilijk punt soms.


    Score: 6,5/10
    Vazkor-score: 0


    ZIE SCORETABEL
    De zwarte wolf

  42. Onderstaande 11 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (25 augustus 2017),biged (25 augustus 2017),deket (25 augustus 2017),dennisw (25 augustus 2017),duivenmelker (25 augustus 2017),Firehawk (25 augustus 2017),Manureva (25 augustus 2017),mentholbear ( 1 september 2017),Mr Bluenose (24 augustus 2017),Smouse (25 augustus 2017),stimpy3 (25 augustus 2017)

  43. #22
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Last Online
    15 november 2022 @ 17:46
    Berichten
    115
    Discussies
    0
    Thanks
    64
    Thanked
    198 in 48 posts

    Standaard

    De Tereza in dit filmpje https://www.4tube.com/videos/364887/czech-home-orgy-1-1 op 2min 55 sec zou zo maar Jenny uit Babylon kunnen zijn. Of haar tweelingzusje. Zal toch nog even langs moeten om dit te checken ;-) Babylon here I come... yes I cum ;-)

  44. Onderstaande 3 leden hebben bart_007 bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (18 september 2017),Mr Bluenose (18 september 2017),stimpy3 (25 februari 2018)

  45. #23
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart_007 Bekijk bericht
    De Tereza in dit filmpje https://www.4tube.com/videos/364887/czech-home-orgy-1-1 op 2min 55 sec zou zo maar Jenny uit Babylon kunnen zijn. Of haar tweelingzusje. Zal toch nog even langs moeten om dit te checken ;-) Babylon here I come... yes I cum ;-)
    Very close but Jenny is better looking. I saw her on Saturday and I made a date to see her again this coming Saturday!

  46. #24
    Geregistreerd
    17 augustus 2009
    Last Online
    10 december 2019 @ 20:49
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bart_007 Bekijk bericht
    De Tereza in dit filmpje op 2min 55 sec zou zo maar Jenny uit Babylon kunnen zijn. Of haar tweelingzusje. Zal toch nog even langs moeten om dit te checken ;-) Babylon here I come... yes I cum ;-)
    The pornostars name is Ferrara Gomez
    They show a pornomovie in the bar with that girl. I saw it on saturday and I also thought thar she looks like Jenny. I agree with Mr Bluenose, Jenny looks better!

    P

  47. Onderstaande 2 leden hebben privat46 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (18 september 2017),Sjeufke (18 september 2017)

  48. #25
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Last Online
    15 november 2022 @ 17:46
    Berichten
    115
    Discussies
    0
    Thanks
    64
    Thanked
    198 in 48 posts

    Standaard

    privat46 and Mr Bluenose : thx a lot for educating me about Ferrera Gomez & when I compare the pictures I see on the internet of Ferrera Gomez with the pictures that I have in my head of Jenny :-) then I have to agree with you guys: (y)our Jenny just looks much better. But the pictures in my head of Jenny are starting to fade a little bit :-( so high time to return to Babylon soon to take some more new and fresh (mental) pictures of Jenny ... and maybe do some more "stuff" with Jenny :-) :-). At least if she's not dauergebucht has happened to me last time when so promised me a couple of times during the evening: I'll come to you, but never did and spent the whole night at the bar with a couple icebear colleagues ;-(

  49. Onderstaande 2 leden hebben bart_007 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (22 september 2017),Mr Bluenose (20 september 2017)

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.

Living Room 468*60