Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard Aisha (Russische) Schippersstraat, kamer 06/2



    Aisha (Russische)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Rood Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Onbekend
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 20 minuten
    Service : NMC, PMC, GFE, Beffen
    Extra info : Ze had hiervoor zwart haar, maar nu rood geverfd





  2. #2
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Vorig jaar medio oktober Aisha leren kennen, toen ze nog zwart haar had. Wat een heerlijk popje is dat. Geweldige GFE heb ik met d'r. En d'r lichaam met de juist rondingen op de juiste plekken... prachtig. Ik zou die wel eens naast Maya willen leggen, aangezien ze het met elkaar kunnen vinden... Ware het niet dat ze niet makkelijk klaarkomt. Maar ik blijf het proberen :P
    Vandaag dus deze hete rooie weer verwend. Ze is net een weekje terug van een lange vakantie en is weer helemaal opgeladen en enthousiast om de wandelaars te laten genieten.

    Oh ja, in oktober haar ook voor een lesbische sessie uitgenodigd met haar blonde buurvrouw (ben d'r naam kwijt, maar ze zit er meestal beetje in het midden met een petje op). Althans destijds blond, maar ze heeft nu blauw haar... Aisha eerst zwart, zij blond. Aisha nu rood, zij blauw... wat is dat toch? Yin Yang, fire & water... ik vind het wel geil.
    Ik ben niet zo van een lesbische show (beetje elkaar zitten strelen), maar wil dat de dames echt the full monty gaan. Elkaar bevredigen tot orgasmes aan toe via vingeren, 69 beffen, scharen, etc. En hoewel ze beiden m'n instructies hadden gevolgd (doen sommige dames ook niet als puntje bij paaltje komt eenmaal in de kamer) en 1 ook tot een orgasme kwam, merkte ik wel dat ze beiden niet die klik hebben. Begrijpelijk, ik heb bijvoorbeeld totaal geen behoefte een vent te gaan bevredigen. Dat ook niet alle dames trek in elkaar hebben, snap ik.

    Dus herhalingsgevaar: zekers! Maar wel voortaan alleen met Aisha. Hoewel... Aisha lijkt een goeie klik met Maya te hebben. En ik vind ze beide erg lekker. Misschien dat ik toch nog es een keer ga polsen.

  3. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (16 februari 2017)

  4. #3
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Correctie, leerde onlangs van een mede wandelaar, dat SS10 verbouwd was en ipv 2 tegenwoordig 4 ramen heeft. Vandaar dat ik me op de raamwijzer Had vergist. Die moet nog es geüpdate worden.
    Aisha zou dus op SS10/4 zitten. 3 raampjes naast Maya die op SS10/1 zit. Zou een moderator dit kunnen aanpassen? Bij voorbaat bedankt.

  5. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (26 februari 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43.

  Freude 468*60