Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 9 van 37 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 225 van 922
  1. #201
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 13:00
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.220
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Opvallend dat de burgemeester van Roermond niet wil reageren. Een korte reactie van deze burgervader zou op z'n plaats in deze grote zaak zijn, want nu weet je helemaal niet wat de visie van de baas van Roermond is. Het moet wel denken 'wie het laatst lacht, lacht het best'. Ik dacht dat Roermond een grote plaats was, maar menig burgemeester in kleinere gemeenten geeft in soortgelijke situaties wel een reactie. De grootste vertegenwoordiger van Roermond kan beter stage gaan lopen bij de heer Aboutaleb in Rotterdam. Die weet als burgemeester hoe het hoort. Ik zou als leiding van Yin Yang in mijn vuistje lachen. Dit betekent allemaal gratis reclame in zelfs de landelijke pers en dat moet met het mooie weer de toename van klanten wel gaan toenemen. Als tegenzet op de party van Golden Time krijgen de bezoekers van Yin Yang zaterdag gratis champagne.

  2. Onderstaande 3 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    Johan35 (30 maart 2017),Nedlovefkk (30 maart 2017),Sjeufke (30 maart 2017)

  3. #202
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 09:42
    Berichten
    41.914
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.724 in 8.657 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laplagne Bekijk bericht
    Een korte reactie van deze burgervader zou op z'n plaats in deze grote zaak zijn, want nu weet je helemaal niet wat de visie van de baas van Roermond is.
    Het zijn vrouwen die burgervader zijn. Mevr Donkers in Roermond en Mevr. de Boer-Beerta van Roerdalen. Ondanks dat ze denken dat ze heel groot zijn in Roermond heeft de gemeente met alle gehuchten slechts 57.000 inwoners. De stad Roermond slechts 40.000. Ongeveer zo groot als Strijp
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (30 maart 2017)

  5. #203
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 07:52
    Berichten
    2.145
    Discussies
    18
    Thanks
    5.587
    Thanked
    2.636 in 1.220 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Ik "trouw" altijd in de club voor de duur van een kamergang en na afloop betaal ik netjes de alimentatie.

    En zo is het ook nog deels aftrekbaar van de belasting ook!
    Ik ga mijn aangifte dit weekend maar even updaten met dit nieuwe inzicht.

    Dank voor de inspiratie, Patjax!

  6. Onderstaande leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (30 maart 2017)

  7. #204
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 14:37
    Berichten
    11.141
    Discussies
    226
    Thanks
    13.112
    Thanked
    17.604 in 6.192 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Ook economisch/financieel van belang, de Outlet bijvoorbeeld kan z'n poorten wel sluiten als de dames er niet meer komen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    man de dames uit alle saunaclubs komen daar, dat hangt echt niet af van YY
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Was ook meer als een knipoog bedoeld
    De Outlet in Roermond draait op de uitgaven van Russen, Chinezen en Arabieren die tijdens het winkelen een paar ton stuk slaan en niet op de uitgaven van een dame uit een saunaclub die daar incidenteel een smakeloos Michael Kors handtasje scoort en een proletenbril van Dolce Gabbana. Die knipoog is dus een terechte correctie.

  8. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 maart 2017),Piet Plezier (30 maart 2017)

  9. #205
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:04
    Berichten
    5.083
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.618 in 2.523 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Die knipoog is dus een terechte correctie.
    Het was meer een verduidelijking voor Piet geen correctie, hier de volledige quote:

    Was ook meer als een knipoog bedoeld, je weet toch dat ik zo schrijf. De omzet van alle dvp's daar zal niet veel uitmaken op het geheel.
    Mijn schrijfstijl heeft van nature een ingebouwd korreltje zout, maar toch altijd een flinke kern van waarheid.
    Er zijn best wat middenstanders die een graantje meepikken van de aanwezigheid van YinYang, direct of indirect.
    Een Japans restaurant heeft bijvoorbeeld al wat mijn centjes mogen ontvangen, normaal gesproken zou ik daar in mijn eentje nooit zijn gaan eten.
    We hebben het leuk samen...

  10. #206
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.666
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.962 in 1.213 posts

    Standaard

    And, the story continues.

    http://www.1limburg.nl/gemeente-roer...text=section-1

    Het gaat nu alleen over de hotelboerderij die ineens toch een onderdeel uitmaakt van de beheerdeswoning, of andersom. Er is nog beroep mogelijk. Mij is niet helemaal duidelijk hoeveel dames daar 's nachts verblijven. Hopelijk, voor hun en YY, geldt nog steeds het aanbod van de gemeente om voor ander onderdak voor de dames te zorgen. Tenzij daar natuurlijk allerlei vreemde voorwaarden aan verbonden worden.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  11. #207
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    De originele uitspraak van de voorzieningenrechter van 29 maart jl. nog eens doorlezende, betekent deze uitspraak op bezwaar van de gemeente Roerdalen dat de hotelboerderij tot 6 weken na de uitspraak op bezwaar (dagtekening uitspraak ??) openblijft.

    De eigenaar / exploitant krijgt namelijk weer 6 weken de tijd om a) beroep tegen deze uitspraak op bezwaar aan te tekenen bij de bestuursrechter en b) een nieuwe voorlopige voorziening bij de voorzieningenrechter aan te vragen om het hotel open te houden gedurende deze beroepsprocedure.

    Ik ben benieuwd wat de uitspraak op bezwaar zal zijn van de gemeente Roermond terzake het bezwaarschrift van YY tegen de voorgenomen sluiting. In de eerste ronde hadden de gemeenten Roermond en Roerdalen toch een akelig synchroon lopende agenda. Dus hou de Limburgse nieuwssites maar in de smiezen!
    Salutations,

    Swazontneuf

  12. Onderstaande leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

    Knotsgenot (19 augustus 2017)

  13. #208
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.666
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.962 in 1.213 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door swazontneuf Bekijk bericht
    Dus hou de Limburgse nieuwssites maar in de smiezen!
    Ik hou altijd de, voornaamste, Limburgse nieuwssites in de smiezen.

    Bij de hotelboerderij hebben ze een manier gevonden om te sluiten omdat ze nu ineens vinden dat hotel en beheerderswonig één geheel vormen. Bij YY is die connectie er niet. Over het synchroon lopen van agenda's, ergens bekruipt mij nu de gedachte dat de gemeentes samen optrekken, nu onder het motto: geen overnachtingsmogelijkheid voor de dames, dus dames lopen weg, dus YY heeft geen dames, dus YY gaat failliet. Vandaar ook mijn vraag of de gemeente Roerdalen zich nog steeds houdt aan haar belofte van toen om voor onderdak van de dames te zorgen. Tenzij daar natuurlijk weer allemaal vreemde voorwaarden aan vast zitten.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Limburger (25 juni 2017),swazontneuf (24 juni 2017)

  15. #209
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.666
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.962 in 1.213 posts

    Standaard

    Van de week nog gelezen in de Limburger, de krant. De connectie tussen het hotel en de beheerderswoning zit hem in het feit dat op een laptop in de beheerderswoning beelden te zien zijn/waren van camera's uit het hotel, aangaande de beveiliging.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  16. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    swazontneuf (26 juni 2017)

  17. #210
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:04
    Berichten
    5.083
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.618 in 2.523 posts

    Standaard

    Een klein berichtje in het LD van vandaag:

    Roermond: sluiting saunaclub YinYang

    Roermond stapt naar de rechter om sluiting af te dwingen van saunaclub YinYang vanwege de vondst van drugs bij een inval eind vorig jaar.
    Roermond wilde dit al eerder, maar moest van de rechter wachten op een uitspraak van de bezwaar- en beroepscommissie van de gemeente.
    Die heeft het bezwaar tegen sluiting verworpen. Nu kan de gemeente alsnog naar de rechter.
    We hebben het leuk samen...

  18. Onderstaande 4 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (31 augustus 2017),Burman ( 2 september 2017),Ethan Cunt ( 7 december 2021),The Pussyhunter ( 8 december 2021)

  19. #211
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:54
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.139
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  20. Onderstaande 4 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (31 augustus 2017),Burman ( 2 september 2017),Champollion (31 augustus 2017),yylover (31 augustus 2017)

  21. #212
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 07:18
    Berichten
    3.080
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.543 in 1.815 posts

    Standaard

    Ik hoop het niet dat ik er zoveel kom maar je kan dan verwachten dat het veel drukker gaat worden in de andere clubs in de regio. Het moet wel relaxt bljjven in sixsens.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  22. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (31 augustus 2017)

  23. #213
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.699
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Ik hoop het niet dat ik er zoveel kom maar je kan dan verwachten dat het veel drukker gaat worden in de andere clubs in de regio. Het moet wel relaxt bljjven in sixsens.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik neem aan dat je bedoelt dat je hoopt van niet ?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  24. #214
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    de vrouwelijke heksen bij de gemeentes en hun mannelijke adjudanten zullen tot het einde toe doorgaan , het doel moge duidelijk zijn deze tent moet dicht, ik wens de leiding van yin yang alle succes toe, maar wees gewaarschuwd deze feministische moraalheksen gaan tot het uiterste

  25. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Burman ( 2 september 2017)

  26. #215
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:59
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.670
    Discussies
    44
    Thanks
    4.678
    Thanked
    6.039 in 1.369 posts

    Standaard

    Met dank aan Big30 kan ik hier alleen maar aan toevoegen dat de gemeente ook eens naar de positieve kant van dit verhaal moet kijken.
    De club heeft actief gereageerd op de laatste ontwikkelingen. Een strikt beleid van zero tolerance voor drugs (was er al, maar kan altijd beter), een actieve security inclusief een streng deurbeleid gecombineerd met de nieuwe openingstijden moeten toch ook eens positief gewaardeerd kunnen worden.
    De leiding doet hier echt zijn best om de club schoon te houden en mijns inziens slagen zich hier heel goed in.
    Er zijn zelfs weer nieuwe plannen om de club verder te verbeteren en daar kan ik het YY management alleen maar een compliment voor geven.
    Maar helaas vrees ik dat Phea hier ook een punt heeft, al probeer ik het glas nog steeds halfvol te zien.

  27. Onderstaande leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Burman ( 2 september 2017)

  28. #216
    Geregistreerd
    30 juli 2017
    Last Online
    2 november 2017 @ 15:05
    Berichten
    90
    Discussies
    8
    Thanks
    146
    Thanked
    88 in 40 posts

    Standaard

    Ja, lekker. Nog een club na Villa Marisol die binnenkort haar deuren kan gaan sluiten.
    Ik hoop het niet maar vrees het ergste. Je kunt als club doen wat je wilt, de maatregelen nemen die yylover hierboven opnoemt, maar als die lelijke Nederlandse overheid eenmaal zijn tanden heeft gezet in je club kun je het gewoon vergeten. YY mag dan een zero tolerance beleid hebben nu qua drugs, de Nederlandse overheid schijnt een zero tolerance beleid te hebben ten aanzien van prostitutie en bordelen. Alles moet en zal weg. Je zag het in vele andere Nederlandse gemeenten.
    Als ik YY was dan hevelde ik de hele club lekker over de Duitse grens. Mönchengladbach of Krefeld, daar worden ze met open armen onthaald.
    Duitsland is en blijft prostitutie paradijs. Gemeenten staan zeer tolerant tegenover vestiging van clubs.
    Ben ik effe blij dat ik in Duitsland woon en werk!

  29. #217
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:04
    Berichten
    5.083
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.618 in 2.523 posts

    Standaard

    Ik weet nog wel een mooi plekje voor YY in de Selfkant, vlakbij Sittard.
    Voor mij zou het betekenen dat ik te voet naar de club kan, laat dus maar komen.
    Hoewel het wel zo'n 2 a 3 jaar zal duren want alles moet nieuw gebouwd worden, er is nu alleen een meertje temidden van een zandwinning.
    Zou dus meer een beachclub worden, misschien zijn er hier op het forum beren die willen investeren.
    Zowel vanuit Nederland/Belgie als het Duitse achterland snel en gemakkelijk te bereiken, dmv de A2/N297 en de BAB46/B56n.

    Voor de locals onder ons, vroeger lag hier Safaripark Tüddern.
    We hebben het leuk samen...

  30. #218
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.666
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.962 in 1.213 posts

    Standaard

    Er spelen bij YY 3 dingen. De inval vorig jaar was een zoektocht naar fraude/witwaspraktijken. Men heeft toen "vanalles" gevonden en eeen berg administratie in beslag genomen. Dat moet allemaal uitgeplozen worden en gecontroleerd worden en gecheckt worden en nog eens nagekeken zodat er geen fouten worden gemaakt mocht het ooit voor de rechtbank komen. Dat onderzoek loopt nog en dat kan ook nog wel even duren.
    Wat ik daarin overigens nog steeds niet helemaal begrijp is de manier waarop een aantal dingen gebeurt zijn. Dat ze de port en de voordeur eruit getild hebben om sneller binnen te zijn, dat begrijp ik nog wel. Dat daarna een heleboel kamerdeuren zijn open gebroken om de bezoekers sneller bij elkaar te willen hebben begrijp ik dan weer niet helemaal. Zeker omdat de dienstdoende officier van justitie diezelfde avond verklaarde dat de bezoekers niet als verdachten werden gezien.
    Tijdens die inval is een hoeveelheid drugs en andere verdovende middelen gevonden. Het beleid ten aanzien vab drugs is niet helemaal duidelijk in Nederland. Koffieshops zijn toegestaan, maar de teelt van hennep die nodig is om de wiet voor die koffieshops te maken is dan weer verboden. Ten aanzien van de rest is het wat duidelijker, niks mag. Als gebruiker mag je van die wiet een gebruikshoeveelheid bij je hebben. Wat dat is is mij niet helemaal duidelijk. Als ik naar de winkel ga om brood te halen, dan neem ik brood mee voor een hele week, maar voor wiet schijnt dat dan al een handelshoeveelheid te zijn. En dat mag niet. Tel je alles op wat ze gevonden hebben, dan was dat toen bij YY ook. Maar het lag in een heleboel kluisjes van een heleboel verschillende mensen, dus waren het gebruikershoeveelheden. Sinds een aantal jaren mag een burgemeester een pand voor kortere of langere tijd sluiten als er overlast is door drugs. Dit besluit is des burgemeesters, vaak met of op advies van de politie. Dit besluit kan ook aangevochten worden. Maar over het algemeen worden er alleen maar panden gesloten waar teelt van hennep, productie van amfetamine, pillen of onderdelen daarvan, of van waaruit een dealer zijn spul aan de man probeert te brengen. Daarbij wordt niet gekeken of de eigenaar van het pand er iets mee te maken heeft.
    Prostitutie is legaal in Nederland, ik geloof al zo'n jaar of 15. Zolang er geen minderjarigen werkzaam zijn, er geen sprake is van dwang of illegalen, wordt er door justitie niets gedaan. Dat een plaatselijke burgemeester er anders over denkt kan natuurlijk altijd. Zolang er geen overlast is voor de omgeving doet politie en justitie weinig. Of niets. Volgens mij ook de voornaamste reden dat tot nu toe de rechter in het voordeel van YY heeft beslist. Dat de gemeente nu opnieuw begint omdat een commissie of zoiets daarvoor toestemming geeft staat dar los van.
    Voor het derde punt is er weinig kans dat de gemeente, en dus justitie, een zaak rond krijgt.
    Ook op het tweede punt is de grondslag vanuit de gemeente erg dun.
    Het eerste punt ligt wat moeilijker. Ten eerste duurt zoiets lang om duidelijk te krijgen wat er precies speelt ten tweede moet dan de bewijsvoering nog rond worden gemaakt. En daarna moet een rechter besluiten hoe erg het was en wat dan de straf gaat worden. Dat kan een taakstraf zijn, ik weet niet of dat überhaupt mogelijk is in een zaak als deze, een geldboete, een gevangenisstraf of zoiets. Tevens kan men dan besluiten dat de verdachte, of eigenlijk dus veroordeelde, zijn zaak moet sluiten of zoiets. Op dit punt weet ik niet welke kant het uit gaat, zoals waarschijnlijk bijna niemand.
    Voorlopig maak ik me in ieder geval nog geen zorgen.
    En wat het verplaatsen betreft, dat is toch een beetje moeilijker als sommigen hier willen doen geloven. In het geval van YY moet je toch aan een aantal voorwaarden voldoen. De omgeving van YY, waaronder de mooie tuin, is een belangrijk onderdeel van YY. Vervolgens moet je die locatie kopen, aanpassen indien nodig, en inrichten. Ook moet je een reclamecampagne starten om je bezoekers te laten weten dat je verhuisd bent. En niet onbelangrijk, je oude locatie moet je van de hand zien te doen zonder verlies. En in dit vak komt daar nog bij dat er in Duitsland sinds 1 juli een wetswijziging is geweest. Ook heeft YY het logistieke voordeel van dichter bij de randstad en België te zitten als veel Duitse clubs. Voordelen die niet zomaar overal te vinden zijn.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  31. Onderstaande 4 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 3 september 2017),Smouse ( 2 september 2017),Wijze grijze ( 2 september 2017),yylover ( 2 september 2017)

  32. #219
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    het kan heel goed zijn dat er weinig tot geen harde bewijzen komen die tot sluiting leiden, dat was in utrecht ook het geval, toch kregen ze het voor elkaar met beweringen als ' vermoedens van mensenhandel maken het noodzakelijk dat of ' mogelijke' mensenhandel op het zandpad' het zandpad voorgoed te sluiten, zelfs nu nog zoveel jaar na dato doet men de burger geloven dat het vrij is het zandpad en dat er wel weer een red light zone komt, minister Ascher was er ook zo een fan van, vraag maar eens in amsterdam, de helft vd wallen is gestolen , men stak zich zelfs in de schulden om de prostitutie dicht te krijgen!, het zandpad is op basis van vermoedens gesloten door een bestuursrechter, yin yang zal anders liggen, maar ze zoeken alle mogelijkheden die ze kunnen vinden om deze tent in roermond te sluiten en dit laatste wat ik nu ga beweren weet ik niet zeker , maar het zou zo maar kunnen zijn om het hoofd van Jos van Rey nog eens goed te laten rollen en alles af te rekenen wat hij allemaal in Roermond mogelijk maakte, maar ik kan het hier op dit laatste punt mis hebben, ik vertrouw de politiek en het openbaar ministerie niet.

  33. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 ( 3 september 2017)

  34. #220
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.666
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.962 in 1.213 posts

    Standaard

    Het is mij totaal niet duidelijk wat Jos van Rey met YY te maken heeft. Maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  35. #221
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    misschien ooit een belangrijke pion geweest in de gemeentepolitiek van roermond, met zeer veel stemmen en met zeer veel invloed om politiek economische projecten? en wie is er nu aan de macht , juist ja de christenen samen met de vrouwenredders....wat iemand heeft opgebouwd willen politieke tegenstanders vaak weer opruimen...

  36. #222
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.666
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.962 in 1.213 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    misschien ooit een belangrijke pion geweest in de gemeentepolitiek van roermond, met zeer veel stemmen en met zeer veel invloed om politiek economische projecten? en wie is er nu aan de macht , juist ja de christenen samen met de vrouwenredders....wat iemand heeft opgebouwd willen politieke tegenstanders vaak weer opruimen...
    Jos van Rey zit in de problemen omdat hij vriendjes heeft bevoordeeld bij het gunnen van projecten in Roermond. En volgens mij was YY niet onder die projecten.
    Goede politici breken niet af wat een ander heeft opgebouwd, maar veranderen kleine dingetjes en eisen dan het hele project op.

    Als ik het goed heb, en anders moeten de kenners mij maar verbeteren, was het zandpad in Utrecht een aaneenschakeling van losse units. Die kon je huren om je diensten aan te bieden. Daar zullen er wel een paar tussen hebben gezeten die door "vriendjes" zijn gehuurd om hun minderjarige vriendinnetjes in te zetten. Bij YY moeten dames elke dag hun ID-kaart laten zien als ze binnen komen. Ook als ze er al lang werken. Waarschijnlijk voor het geval er een undercovers inspecteur zou rondlopen om stiekum ze ergens op te betrappen.

    Voor de rest horen jouw ideëen volgens mij meer in het volgende topic thuis: https://www.ijsberenforum.com/forum/...348#post533348
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  37. #223
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    nee op het zandpad ging het precies hetzelfde als bij yin yang..ID laten zien, maar dat is niet wat mij zorgen baart, politici , en dan mag jij mij vertellen of zij goed zijn of niet , zoeken alle mogelijkheden om bordelen te sluiten als ze menen dat dat het aanzien van de gemeente zal treffen, in hun ogen...en in bij yin yang zijn er vrouwelijke burgemeesters die gewoon geen prostitutie willen, ze menen te weten wat goed is voor mensen ...dat is waar het omdraait en die zullen er echt alles aandoen, ook zonder harde bewijzen om yin yang te sluiten. vermoedens zijn bij sommige rechters al voldoende om bordelen te sluiten, raambordelen of saunaclubs het maakt ze geen ruk uit. En geloof nou maar niet dat er alleen maar zelfstandige dames lopen bij yin yang....sommige vriendjes zijn wat slimmer en komen nooit bij een club binnen, anderen weer wel.
    Wat betreft Jos van Rey: ik denk niet in complotten , goed lezen, ik schrijf ik weet het niet zeker, maar er zou wel eens een verband kunnen bestaan tussen het beleid van Jos van Rey en yin Yang, vergeet niet dat de broer van Jos van Rey is opgepakt voor grote sommen geld wit te wassen en dat er een relatie werd gelegd met eventueel witwassen bij yin yang. Men zal er echt alles aan doen om die tent dicht te krijgen, met of zonder hard bewijs. Lees maar eens onderzoek van de universiteit Utrecht over de handelwijzen van politici en het zandpad....

  38. #224
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.379
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

  39. #225
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.666
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.962 in 1.213 posts

    Standaard

    Bij een rechter hoef je niet aan te komen met: Zijn broer was slecht, dus laten we hem maar op voorhand achter de tralies zetten.
    Het verhaal van het zandpad toont volgens mij juist aan dat justitie haar zaakjes zeer goed moet voorbereiden om iets bij een rechtbank te bereiken. Als ik de link hierboven goed lees staat daar juist dat het zandpad open had moeten blijven. Beter controleerbaar en veiliger voor de dames. Zelfs minder illegaliteit.
    Burgemeesters, vrouwelijk of niet, kunnen heel veel willen, maar ze moeten zich net als iedereen aan de regels houden. Jagen op sprookjes wordt door geen enkele gemeenteraad geaccepteerd. En, los van wat strenggelovige SGP-gemeentes, denk ik dat we in Nederland de tijd voorbij zijn dat een gemeente zich moet schamen voor prostitutie. Zoals ik hierboven al schreef, geen overlast, geen probleem. De politie heeft genoeg andere dingen te doen.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  40. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 ( 7 september 2017)

 

 
Pagina 9 van 37 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04.

Freude 468*60