Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21

Discussie: Scherpe prijzen?

  1. #1
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Frage Scherpe prijzen?

    Eind vorig jaar Was ik naar saunaclub Love in munster geweest.

    Met name de prijs kwaliteit beviel me daar erg goed. De jonge dames zagen er leuk uit en de prijzen die ze vroeger voor 70 euro voor een uurtje (inclusief kamer gebruik/huur) vond ik erg scherp. Meen dat half uurtje 35 of 40 was, maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt.

    Weten jullie nog meer saunaclubs die dergelijke prijzen hanteren en ook zulke schone deerne er hebben rondlopen? Het liefst wat dichter bij de Nederlandse grens?

    (Pauschalclubs en Partytreff zijn niet zo mijn ding, dus zoek meer de saunaclubs.)

  2. #2
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:17
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Naar mijn mening is qua prijs/kwaliteit gezien Acagold de beste club. Verder worden scherpe prijzen ook gehanteerd in Salome, Great Palace, Diamond, Lekker Ding (dicht bij NL grens) en Heaven 7.

  3. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (31 januari 2017),robglover (31 januari 2017)

  4. #3
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 01:22
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Penelope essen
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  5. Onderstaande leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (31 januari 2017)

  6. #4
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Penelope essen
    Laat me niet lachen Penelope in Essen
    Daar krijg je helemaal niets voor je geld
    Geen eten, lauw drinken
    Ja je kunt een vies broodje krijgen
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  7. #5
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Laat me niet lachen Penelope in Essen
    Daar krijg je helemaal niets voor je geld
    Geen eten, lauw drinken
    Ja je kunt een vies broodje krijgen
    Hier krijg je zeker geen bier zoals in ACA en ACAGOLD omdat ze hetzelfde systeem hebben nl dezelfde eigenaar dus het eten en drinken gebeurd op dezelfde manier en dat kan alleen maar goed zijn PIET.
    Heel lang geleden misschien met je maat eens geweest,die KARELCLOSETROL had ook zo de pik op deze tenten,hoeveel andere namen heeft hij hier nu op dit forum,hij stopt voor een poosje al met 2 namen,valt helemaal niet op om dat zo te vertellen hier.

  8. #6
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Bedankt voor jullie snelle reacties, ervaren beren.

    Mag ik vragen wat de prijzen zijn, of Is het not done om dat hier te vermelden?

  9. #7
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Bedankt voor jullie snelle reacties, ervaren beren.

    Mag ik vragen wat de prijzen zijn, of Is het not done om dat hier te vermelden?
    Ik zou zeggen : schrijf je eens in voor de tombola's... Dan mag je misschien eens ergens gratis naar toe...

  10. #8
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.717
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Als je echt veel energie hebt, dan is Sky in Wuppertal een optie. De eerste kamer is 50,- maar alle volgende kamers zijn 30-, per half uur, waarbij ze er niet met de stopwatch bij staan. Dus hoe vaker je gaat, hoe voordeliger. Dames zijn Spaans sprekende Latina's, en de service is doorgaans uitstekend. Buffet is eenvoudig maar acceptabel. Sauna staat uit, wel is er een zwembad. Entree is 35,-.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  11. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Henk74 ( 1 februari 2017)

  12. #9
    Geregistreerd
    27 mei 2016
    Last Online
    2 juni 2017 @ 13:31
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    10
    Thanked
    94 in 14 posts

    Idee Prijsvriendelijke clubs met mooie jonge dames en goede service

    Sky Wuppertal is een verlopen en aftandse tent van een ongelooflijk lompe clubbaas die de dames soms afblaft en waar niets werkt van de wellness, zie mijn clubrecensie in dat topic hier. Jonge dames zal je in Sky niet tegenkomen, werp maar eens een blik op hun website van wat voor slag dames er zoal hebben gewerkt (want daarvan laat de clubbaas misleidend de foto's gewoon staan, terwijl er doorgaans maar 4 tot 6 dames aanwezig zijn).

    Steek je licht eens op bij de FKK-clubs waar alle dames in hun nakie lopen, in het bijzonder de RTC-keten, zoals daar onder meer zijn:
    Villa Venus,
    Arabella,
    Grimbergsauna,
    Verena,
    Romantika,
    Luderland.
    Entree bij bovenstaande clubs is 30 euro, en kamergang met een dame is doorgaans 30 euro voor 25 minuten en 70 euro voor een uurtje. En dat inclusief alle services, zoals tz. De dames vallen je daar ook niet lastig met allerlei geanimeer, zoals vaak bij saunaclubs het geval is.
    De topics over deze clubs worden niet altijd goed bijgehouden, maar altijd zijn er wel heerlijkheden aan te treffen. Gisteren heb ik bijvoorbeeld een prima trio ervaren in Villa Venus met 2 prachtige jonge deernes (beauty Mine en nieuwkomer Riana) voor 60 euro. En vorige week een van mijn beste wandelervaringen beleefd met Larissa in Verena, die helaas alweer weg is.

    Waar je altijd wel zal slagen, is Freude39, ook al wordt er voortdurend gezeverd dat de club niet meer is wat het vroeger was. Er liepen daar gisteren meer dan 30 dames rond in hun blootje, met veel jonge schoonheden ertussen. Als je alleen Munster bent gewend, zal je versteld staan van de dienstverlening en bekoorlijke scheppingen.

    Duurder, maar ook goed en groot, is FKK Babylon met prima eten, goede wellness en vaak mooie dames met een prima dienstverlening. Club heeft op hun website een vrij accurate lijst met foto's van de dames en een schema wanneer ze aanwezig zijn.

    Let goed op dat niet bij elke zich FKK noemende club de dames ongekleed rondlopen. Het zou een goede zaak zijn als op het forum eens een scheiding wordt aangebracht tussen ECHTE FKK-clubs waar de dames allemaal naakt zijn en saunaclubs waar dames gekleed rondlopen.

    Er zal geheid kritiek volgen op mijn aanbeveling van de goedkope RTC-clubs die door velen worden besmuikt, dat daar de wellness minder is, geen eten is, of dat het nzc-tenten zijn, maar ga gewoon zelf kijken. Voor het geld hoef je echt niet te laten. Aardig wat clubs heb ik onderhand bezocht, en ieder zijn zo zijn voorkeur. Maar clubs waar de dames in hun nakie rondlopen hebben mijn absolute voorkeur onder het motto dat what you see, is what you get.

    Verder niet te veel twijfelen, maar gewoon gaan. Zelf heb ik jaren geaarzeld om richting Duitsland te gaan en daar achteraf reuze spijt van. Heel wat geld heb ik vergooid bij de dames achter de ramen, Nederlandse clubs en de rommel van Kinky-advertenties waar je voortdurend getild wordt, terwijl ik dat nooit heb gehad bij de Duitse FKK-clubs. Je bent daar uiteindelijk beter, goedkoper en veiliger uit.
    .
    Leef alsof het universum van je afhangt, maar lach om jezelf als je denkt dat je ertoe doet x

  13. Onderstaande 5 leden hebben BeauBo bedankt voor deze bijdrage:

    ButtinSky (24 maart 2017),goei1163 (15 februari 2017),Massi (25 april 2017),mentholbear (24 maart 2017),Oost (25 maart 2017)

  14. #10
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Ik zou zeggen : schrijf je eens in voor de tombola's... Dan mag je misschien eens ergens gratis naar toe...
    Thx, ga ik zeker nog es doen. Twijfel telkens, omdat ik niet altijd weet wanneer ik richting Duitsland kan. Voor mij een behoorlijke 'pokkeneind' rijden van soms 6 uur bij elkaar.

  15. #11
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Als je echt veel energie hebt, dan is Sky in Wuppertal een optie. De eerste kamer is 50,- maar alle volgende kamers zijn 30-, per half uur, waarbij ze er niet met de stopwatch bij staan. Dus hoe vaker je gaat, hoe voordeliger. Dames zijn Spaans sprekende Latina's, en de service is doorgaans uitstekend. Buffet is eenvoudig maar acceptabel. Sauna staat uit, wel is er een zwembad. Entree is 35,-.
    Nou ja, energie... de wil/trek is er wel, maar na de 4e of 5e kamergang, is het topje van de ijsberg behoorlijk gevoelig en moet dan flink afgekoeld worden...

    Smaken zullen wellicht verschillen, maar als ik BeauBo mag geloven, zouden de dames me waarschijnlijk niet aanspreken. Ik hou meer van de fris en fruitige 20 a 30-ers. Jammer dat de sauna uit staat. Naast de Whirlpool zijn dat de 2 die ik gebruik. Zwemmen doe ik zelden. Wel sowieso fijn dat ze allemaal wel een douche hebben. Zoals ik in mijn recensie over Pauschalclub Munster schreef https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=#post533843, is dat echt een plus t.o.v. wandelen bij de ramen. Kan daar hooguit handen wassen en mond spoelen na elke kamergang (date of hoe je het momentje van plezier ook wilt noemen )
    En tot nu heb ik me niet echt te beklagen kwa eten in de clubs. Het zijn weliswaar geen michelin restaurants, maar zoals anderen al opmerkten, kom ik er ook voor het andere vlees

  16. #12
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BeauBo Bekijk bericht
    Jonge dames zal je in Sky niet tegenkomen, werp maar eens een blik op hun website van wat voor slag dames er zoal hebben gewerkt (want daarvan laat de clubbaas misleidend de foto's gewoon staan, terwijl er doorgaans maar 4 tot 6 dames aanwezig zijn).

    Steek je licht eens op bij de FKK-clubs waar alle dames in hun nakie lopen, in het bijzonder de RTC-keten, zoals daar onder meer zijn.

    Heel wat geld heb ik vergooid bij de dames achter de ramen, Nederlandse clubs en de rommel van Kinky-advertenties waar je voortdurend getild wordt, terwijl ik dat nooit heb gehad bij de Duitse FKK-clubs. Je bent daar uiteindelijk beter, goedkoper en veiliger uit.
    .
    Bedankt voor de headsup voor Sky. Vermoed dat het niet mijn ding dan zal zijn.

    Ik hoop ook flink wat geld vergooid bij de ramen. Niet vaak, maar een paar keer zeer teleurstellend. Vooral dat ze bijvoorbeeld afspraken niet nakomen, of tijd niet volmaken. Na een paar keer gekamerd te hebben, moet 'private Ryan' even op adem komen. Als het dan allemaal niet zo vlot gaat, heb ik wel es meegemaakt dat ze dan geen zin meer hebben en dat de tijd dan ineens 'voorbij' is, terwijl je misschien 10 minuten bezig bent. Of het schijnt dat als je wel snel klaar bent, je daarna mag ophoepelen. Terwijl er in de saunaclubs de tijd wordt volgemaakt? Desnoods met massage? Heb 't van horen zeggen, omdat ik niet zo een snelle ben en de tijd zelf al volmaak. Of anders met de dames bezig ben dat ze zelf de tijd niet meer in de gaten hebben :P

    FKK ken ik nog niet. Is dat hetzelfde als Saunaclubs, maar dat ze dan naakt horen rond te lopen? Hebben ze ook allemaal iets van wellness (douche, sauna, whirlpool?), en onbeperkt eten en drinken? Hoewel het voor mij niet allemaal van hoog niveau hoeft te zijn, vind ik het wel fijn dat die faciliteiten er zijn. Ik maak er namelijk een dagje uit van, en wil dan een hele dag in een club kunnen verblijven. Erg onhandig dan als je maag ligt te knorren, en je hoog nodig energie wilt bijtanken voor het volgend potje worstelen...
    (P.S. Heb de post gelezen over Partytreff, Saunaclubs enzo, maar vind het nog steeds wat vaag. Vooral omdat er veel overlap is. Zoals je zelf al zei lopen ze bij sommige FKK met kleren rond? Dus wat is hun onderscheid dan met een Saunaclub? Ik bedoel Acapulco gold heeft in hun websiteadres FKK staan en op de site zelf staat weer saunaclub. De dames liepen in kleding rond, hoewel ik er ook een paar topless zag rondhuppelen... Ik weet het niet meer...)
    Wel leuke prijzen, die op dezelfde hoogte zitten als van Love Munster. Aan de ramen betaal ik al gauw 150 voor een uurtje, en sommigen menen nog het oude tarief van 200 voor een uurtje...
    Daarnaast lijkt het wel hoe dichter aan de Noordzee, hoe hoger de prijzen. Bij Yin Yang was het meen ik 100 euro per uur. Bij Lekkerding ook. Acapulca ligt iets verder en dan voor 80 per uur. En Love nog iets verder rijden voor 70 per uur. Zal nog ff moeten uitzoeken waar al die genoemde FKK's zitten...
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 2 februari 2017 om 01:38

  17. #13
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Nogmaals, bedankt allen voor de tips. Het advies van Pret gevolgd en richting Acapulca Gold afgereisd. Is me zeer goed bevallen
    Geen whirlpool gezien, wel heel veel massage salons (incl bad). Die werd (stiekem?) ook als gekamerd, en dat was veel fijner dat hun kleine kamertjes.

  18. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 2 februari 2017)

  19. #14
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:17
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Nogmaals, bedankt allen voor de tips. Het advies van Pret gevolgd en richting Acapulca Gold afgereisd. Is me zeer goed bevallen
    Geen whirlpool gezien, wel heel veel massage salons (incl bad). Die werd (stiekem?) ook als gekamerd, en dat was veel fijner dat hun kleine kamertjes.
    Ben blij dat mijn tip je erg goed bevallen is. Heb echter niet gezegd dat ze een whirlpool hebben.

  20. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 3 februari 2017)

  21. #15
    Geregistreerd
    27 mei 2016
    Last Online
    2 juni 2017 @ 13:31
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    10
    Thanked
    94 in 14 posts

    Idee Aanvulling FKK-clubs

    Naar aanleiding van je vragen bij deze wat aanvullingen op mijn eerdere post waaraan andere beginnelingen denk ik ook wel wat hebben omdat die informatie nogal versnipperd her en der staat.

    Eten:
    De door mij opgesomde RTC-clubs verzorgen zelf geen maaltijden. Maar bij elke club hebben ze achter de bar op zijn minst 1 prijslijst liggen van een pizzeria om eten te laten bezorgen. Daar kan je gewoon naar vragen. Bij Freude39 hangen die tegenwoordig zelfs groot aan de wand. Vaak hebben clubs nog andere prijslijsten van bijvoorbeeld een shoarmatent, Griek of Indiaas restaurant. Je kan ook zelf een bezorgservice uitkiezen of eigen eten meenemen. Zo heb ik een Japanner een keer zijn meegebrachte sushi zien eten.
    Voor het doorbellen en in ontvangst nemen van jouw bestelling wordt niets extra gerekend door de club.
    In zekere zin vind ik dit een prettiger opzet dan clubs die zelf maaltijden verzorgen. Ten eerste ben je dan niet afhankelijk van wat de club je voorschotelt, zoals bij VanGoch (die als maffe regel had dat je wel je hele bord moest leegeten). Ten tweede betaal je zo niet voor iets waar je misschien geen gebruik van maakt als je geen grote eter bent of slechts kort verblijft om daarna door te reizen naar een andere club.

    Begripsverwarring:
    FKK is in principe een aanduiding dat de dames in hun nakie zijn. Elke FKK-club heeft op zijn minst een sauna, en elke club met een sauna biedt vanzelfsprekend ook douchegelegenheid waar je je kan opfrissen.
    Maar heel wat saunaclubs misbruiken die FKK-aanduiding als lokkertje. Toen ik daarover bijvoorbeeld een aanmerking maakte bij Salome, werd gezegd dat ze bij wet de dames niet kunnen verplichten naakt rond te lopen en ze de term FKK hanteerden om aan te geven dat het de dames vrij staat om geen kleding te dragen. Tja, dat vind ik net zo'n misleiding als dat de verlopen club Sky Wuppertal zich saunaclub noemt omdat er inderdaad wellness is, die echter buiten werking staat. En soms meten clubs zich de aanduiding FKK aan omdat ze een of meerdere FKK-dagen hebben waarbij de dames dan naakt zijn, terwijl de rest van de week door de dames lingerie wordt gedragen.
    Saunaclub is in principe een aanduiding dat er tenminste 1 sauna aanwezig is, en zegt niets over hoe de dames erbij lopen, al is dat doorgaans in lingerie. Maar soms staat die sauna er gewoon voor de vorm, zoals bij LaLuna, waar amper gebruik van wordt gemaakt. Saunaclubs zijn er in alle soorten en maten. Er zijn clubs met slechts 1 sauna, zoals de door mij opgesomde RTC-clubs waar alle dames naakt zijn. En er zijn enkele clubs met zeer uitgebreide wellness, zoals de door mij genoemde FKK-club Babylon, waar eveneens alle dames naakt rondlopen. Maar daar betaal je dan ook meer voor. Bij het overgrote deel van de saunaclubs met een uitgebreide wellness lopen de dames echter in lingerie.
    Inderdaad is het allemaal nogal verwarrend als je net om de hoek komt kijken. Zo dragen in Great Palace sinds ongeveer een half jaar de dames weer lingerie en is dat dus geen FKK-club meer. Terwijl Heaven7 afgelopen jaar juist een echte FKK-club is geworden na eerst alleen FKK-dagen te hebben gehad. Vandaar mijn pleidooi om hier op het forum een duidelijke scheiding aan te brengen tussen ECHTE FKK-clubs waar alle dames altijd naakt zijn, en de saunaclubs waar dat niet zo is. Voor een nieuwkomer is er anders bijna niet uit te komen zoals het nu door elkaar staat en daarbij ook nog eens door clubs onterecht de aanduiding FKK wordt gebruikt.

    Tijdsafspraken
    Bij de Duitse clubs heb ik zelden meegemaakt dat hierover problemen ontstonden. De pre-sales op de bank bij RTC-clubs tellen daarbij niet mee als tijd waarvoor je moet betalen. Die gaat pas in als je op de kamer bent. Maak het tot je routine dat je na het sluiten van de kamerdeur even samen met de dame op jouw of haar horloge kijkt en met een vinger de grote wijzer aanduidt. Als een dame tevoren vraagt of je voor een half uur of uur wil, zeg dan altijd een half uur (of noem een andere korte tijd die in een club standaard is). Als een dame je bevalt, kan je op een later moment alsnog beslissen om te verlengen.
    De tijd op de kamer wordt door de dame in principe altijd volgemaakt, ook al ben je na 10 minuten klaargekomen. Dan kan je nog wat gezellig kletsen en aan elkaar frunniken. En als je weer een stijve krijgt verder gaan. Meerder hp's binnen de tijd is dus geen punt. Je betaald dus voor de afgesproken tijd of overeengekomen tijdsverlengingen. Maar dat geldt ook als je zelf besluit de kamergang vroegtijdig te beëindigen.
    Het ernstigste dat ik heb meegemaakt is gesteggel over 5 minuten. Waarbij ik een dame dan altijd het voordeel van de twijfel geef. En als door een dame niet moeilijk wordt gedaan bij een tijdsoverschrijding van mijn kant, geef ik altijd een fooi. Gekonkel zoals schering en inslag is bij de dames die adverteren op Kinky zal je niet gauw overkomen. Het kwakkelende Kinky-forum staat bol van dramatische ervaringen (waarbij nog ook nog eens veel wordt gecensureerd), iets dat je zelden zal meemaken bij Duitse clubs.

    Tot besluit
    Zelf heb ik ook veel geworsteld met alle verwarrende en versnipperde informatie op het forum over de Duitse clubs, waardoor ik achteraf onnodig lang geaarzeld heb om de ontdekkingen in Duitsland te doen. Door de onoverzichtelijkheid kwam ik er domweg niet meer uit en liet het dan maar weer zitten.
    Om je een beetje een voorstelling van te kunnen maken van wat je kan verwachten, kan je wel dagenlang van alles gaan lezen en foto's bekijken, maar uiteindelijk komt het er toch op neer er gewoon op uit te trekken en het zelf te ervaren.
    Het is net als bij je eerste seks: hoe veel voorlichtingsboeken je ook leest en plaatjes bekijkt , pas als je het doet kom je er achter hoe het is. Wie nog nooit in een FKK-club is geweest, heeft het ultieme wandelplezier nog niet ervaren, durf ik te stellen na het bezoeken van vele clubs. Het was voor mij in elk geval een openbaring waarmee ik tot mijn eigen spijt vanwege alle onduidelijkheden daaromtrent véél te lang heb gewacht.
    .
    Laatst gewijzigd door BeauBo; 2 februari 2017 om 16:22
    Leef alsof het universum van je afhangt, maar lach om jezelf als je denkt dat je ertoe doet x

  22. Onderstaande 10 leden hebben BeauBo bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 februari 2017),Bluebear ( 2 februari 2017),Erru ( 3 februari 2017),Firehawk ( 3 februari 2017),mechelen ( 2 februari 2017),mentholbear ( 3 februari 2017),mynasch ( 2 februari 2017),Snor ( 2 februari 2017),The Joker ( 4 februari 2017),Wijze grijze ( 2 februari 2017)

  23. #16
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ben blij dat mijn tip je erg goed bevallen is. Heb echter niet gezegd dat ze een whirlpool hebben.
    Je hebt ook niet gezegd dat er massage salons zijn

    Ik bedoelde ermee dat ik een whirlpool wel gemist heb. Vind dat wel even lekker af en toe. Wel graag binnen, buiten in de kou vind ik het maar niks.

  24. #17
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Wow, bedankt voor je uitgebreide tips! Heel kort even betreft eten: bestellen is inderdaad meer vrijheid. Voordeel van dat het klaar ligt, is dat ik geen tijd kwijt ben met wachten op het eten. Bij de 'voordeligere' clubs neuk ik er op los tot de genotsstaaf rood gloeiend heet is.
    Bij de tenten waarbij een kamergang een stuk duurder is, soms wel het zowat dubbele, doe ik het rustiger aan en is wachten op eten geen probleem. Ik denk dat ik misschien zelf maar wat eten meeneem...

    Erg fijn dat de tijd volgemaakt wordt. Bij de ramen wel es meegemaakt dat mijn horloge 'achterliep'. 20 minuten waren ineens 10/15 minuten geworden, terwijl ik toch vroeg of ze eventjes 20 minuutjes de tijd had. Bij de ene dame wordt het aan het uitkleden ook bij de tijd gerekend, terwijl de ander het wat relaxter doet en er ook de gelegenheid voor een praatje is.
    En dat van samen tijd syncen is wel een goeie. Lijkt wel een mission impossible, om met z'n allen de horloges gelijk te zetten

    En idd to do or not to do... alleen dan kom je er pas echt achter. Wat voor de 1 werkt, is het voor een ander weer net niet. Maar de tips van elkaar kunnen behoorlijk helpen. Dingen zoals je zei dat Heaven7 nu juist een echte FKK is geworden bijvoorbeeld, of dat er bij Sky meer op leeftijd zijnde Latina's rondlopen en de baas minder relaxt is, is imho toch wel nuttige informatie.
    Dus nogmaals bedankt voor je input!

    Oh ja, nog even een vraagje: bij RTC, waar stond dat ook alweer voor? Rotte nog wat? En staat de C voor club, oftewel dat je er ook kunt douchen? Het liefst wil ik ergens een hele dag door kunnen brengen, dus niet een privehuis waar je na een kamergang en opfrissen weer op kunt krassen.
    Hebben ze bijvoorbeeld bij RTC wel onbeperkt drinken? Ik hoef geen alchohol, maar wat fris en thee is voor mij voldoende.

  25. #18
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.717
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    RTC = Rote Teppich Club, naar het rode tapijt dat er meestal ligt. Drinken kun je doorgaans zelf tappen naar behoefte, uit zo'n automaatje. Water, cola, fanta. En koffie eveneens.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  26. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 4 februari 2017)

  27. #19
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:40
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Heaven7 is weer terug gegaan, is nu volgens mij alleen nog maar op donderdag fkk.
    Eerst hadden ze ook een dag fkk, toen naar de hele week fkk behalve op zaterdag, en nu weer terug naar een dag fkk.

  28. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 4 februari 2017)

  29. #20
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Even een schopje omhoog, vanwege mijn bezoek aan Villa Venus gisteren. Zoals BeauBo al zei moet je er geen uitgebreid arrangement verwachten zoals een buffet bij Babylon, of de weldaad aan wellness bij Yin Yang. Er zijn ook geen hele spannende kamers, MAAR ik vind de kamers best ruim en met redelijk grote bedden. Heb dat wel es anders meegemaakt, en bij Villa Venus kun je lekker met een stoeipoes te keer op bed

    Kwa dames was er niet een heel legioen, maar voor mij genoeg om uit te kiezen. Er zaten een paar prachtige exemplaren bij, maar het meeste plezier heb ik met Mona gehad. Niet de jongste, maar een nette frisse dame (je proeft de Listerine nog...) die me een onvergetelijke avond bezorgde en vice versa.
    Voor een beetje meer info: https://www.ijsberenforum.com/forum/...222#post546222, https://www.ijsberenforum.com/forum/...232#post546232, https://www.ijsberenforum.com/forum/...234#post546234, https://www.ijsberenforum.com/forum/...236#post546236.

  30. #21
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Nog even een schopje ivm de kamer prijsverlaging bij Heaven 7 van 50 naar 40 per half uur.

    En natuurlijk By Night waar een half uurtje 25 euro is. De line up is wat beperkter en misschien niet altijd voor ieder wat wils, maar dat is persoonlijk en kan je ook bij andere clubs overkomen.

  31. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    gustave_dekker ( 9 mei 2019),Husky ( 9 mei 2019),pret ( 8 mei 2019),Sjeufke ( 8 mei 2019),VAZKOR ( 8 mei 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.