Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    13 september 2014
    Last Online
    18 november 2022 @ 05:17
    Locatie
    Ergens in het Noorden
    Berichten
    113
    Discussies
    3
    Thanks
    144
    Thanked
    169 in 47 posts

    Standaard Partytreff Golden Night Herford

    Begin januari de Partytreff Golden Night bezocht in Herford, Herford ligt ongeveer 60 km verder dan Osnabruck, het is een club die ik tot dusver niet kende, maar bij toeval op stuite.
    Ik heb de club bezocht om eigelijk een reden: Ella! Ella is een dame die ik ken vanuit La Vita in Wallenhorst ( tussentijds heeft ze nig in Xanten gewerkt en in Totalclub Hanover)

    De club was eenvoudig te vinden en er was voldoende parkeer ruimte. Bij binnenkomst betaald voor een drie uren ticket en dat leverde me helaas een handdoek op ipv een badjas. Het was koud in de club en dan is een handdoek niet ideaal. Ook leverde de handdoek geen nadelen op want je ging nog steeds met de dame naar een kamer.

    Ik kreeg een korte rondleiding van een dame en na de douche melde ik me bij de bar. Een zeer nette en strakke gezamenlijke ruimte.

    Toen ik de bar binnenkwam zag ik Ella alleen op een bankje zitten, ze groette mij en kwam naar me toe, ik ben gelijk naast haar gaan zitten.
    Wat zag ze er mooi uit, haar lichaam is heerlijk in shape en ze droeg een prachtige blauwe jurk. Na wat leuk gebabbeld te hebben ben ik met haar naar de kamer gegaan. Na de blowjob kwam ze bovenop me zitten en al zoenend in mijn nek kwam ik snel klaar.
    Na Ella een tijdje in de club gezeten, ondertussen liep Ella weer door de zaal, ze sprong achter de bar, ruimde wat glazen op stookte de kachel op. Wat een prachtvrouw!

    Na weer op sterkte gekomen te zijn melde een andere bekende van mij zich. Sara, eveneens van La vita en eigelijk de zelfde route als Ella afgelegd, het zijn ook vriendinnen. Na even buiten gezeten te hebben met Sara ben ik met haar naar de kamer gegaan. Mijn pik was slap door de kou maar sara kreeg deze door geil gelik weer op sterkte, ik heb haar daarna heerlijk geneukt.

    Al met al een leuk ervaring in deze club, die best de moeite waard is om te bezoeken.

    Dames van verschillende klasses, mooie nette club.

  2. Onderstaande 9 leden hebben Erotiekfan bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 januari 2017),fg22 (23 januari 2017),fr_loper (23 januari 2017),koosje12 (24 januari 2017),Kwakje (23 januari 2017),ratje_ratje (23 januari 2017),TeddyWolf (31 januari 2017),Wentelt Eefje (25 januari 2017),wooley (27 januari 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07.

Living Room 468*60   Diamond 468*60