Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
  1. #1
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    9 december 2023 @ 19:34
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard Gabriela (Roemeense) Schippersstraat, kamer 47/1



    Gabreilla (Roemeense)
    Leeftijd : 21 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Buik
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50,00 euro Tijdsduur : 25 min. minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Vingeren
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben Jovibeer bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 (23 maart 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    9 december 2023 @ 19:34
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard

    Gabriella, SS 47,1

    Gisteren ben ik voor de 2e keer bij deze schoonheid binnen geweest. Ik heb het idee, dat deze dame een andere is dan de Gabrielle, die hier door Fellrops is aangemaakt...dus vandaar een nieuw paspoortje!!!

    Ik moet zeggen dat zij mij de vorige keer (ergens in jan./feb 2016) wel voldoende overtuigd had. Met deze dame is veel mogelijk. Gabriella is een vlotte dame….met leuke babbel. Zij heb ik altijd bij dit raam zien staan (Schipperstraat 47 1e raam, met naam bordje.)

    Ik ken op dit moment maar 2 dames die aan TZ doen….zij is er dus 1 (zonder extra kosten.)
    Van de twee keer dat ik bij haar ben geweest, heb ik de volgende dingen gedaan: pmc, TZ, beffen, vingeren, nmc. Gisteren vertelde ze dat als ik haar anaal wilde neuken dat dat ook kon...koste wel 50 eu extra. Totaal ben ik 25 min. met haar bezig geweest. Herhalingsgevaar, die kans is zeker wel aanwezig.

  4. Onderstaande 4 leden hebben Jovibeer bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 (23 maart 2018),felrops (24 maart 2016),mechelen (22 maart 2016),Wentelt Eefje (22 maart 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.490 in 6.299 posts

    Standaard Gabriela (Roemeense) Schippersstraat, kamer 47/1



    Gabriela (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Zij
    Piercing : Ja Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 150 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Servicelijst incompleet, omdat ze ook anaal en evt andere dingen doet, maar heb daar niet naar gevraagd. Wel is ze into serieuze (bi)lesbische acties, zoals scharen, beffen, etc.





  6. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (18 januari 2017),delaplace1 (23 maart 2018),mechelen (18 januari 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.490 in 6.299 posts

    Standaard

    Gabriela heb ik via een omweg leren kennen. Ik was al een poos verzot op het duo Flori (Schippersstraat 38/2) en Maria (Schippersstraat 38/5). Heerlijke trio's mee gehad.

    Totdat Maria er helaas even tussenuit moest. Ze zou pas weer een poos later terug komen. In de tussentijd stelde Flori om met een ander meisje een trio te doen. Dat andere meisje was echter niet Gabriela. Het bleek Flori's zusje Julia (Schippersstraat 38/3) te zijn...

    OK, een trio met 2 zussen denk je misschien. Heerlijk toch? Maar om niet verder in details te treden wil ik alleen zeggen dat die combi voor mij niet zou werken. Ik stond toen met een mond vol tanden en heb beleefd afgewezen. Maar mij werd er wel op geattendeerd dat Flori of Julia ook met hun overbuurvrouw omgingen. En laat dat nou net Gabriela zijn

    Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer weet met wie ik als eerst samen naar de overkant ben gegaan. Volgens mij was het Julia.
    Hoe dan ook, heb daar heerlijk genoten van de dames. Want bij een trio wil ik niet alleen zelf verwend worden, maar dat de dames elkaar ook flink verwennen. En dan bedoel ik niet alleen een beetje aaien en kusjes geven, maar echt all the way gaan. Daaronder versta ik beffen, fingeren, scharen, speeltjes erbij, etc. Gelukkig deinsden de dames hier niet van terug. Het zat ook mee dat Flori wist waar ik van hou en dat ze ook wist dat dit OK was voor Julia en Gabriela. Heb namelijk ook zeer geregeld meegemaakt, dat achteraf meiden toch niet zo bi zijn, als dat ze vooraf aangaven.

    Enfin, terug op de recensie. Gabriela ging dus niet alleen flink te keer met Julia, en later Flori, maar ook met Maria nadat ze weer terug was. En paar keertjes hebben we een kwintet gedaan. Ik kwam bij de cinco ogen tekort, maar zo gaaf was dat. Voor de meiden was het ook heel hot, omdat ze dat zelden meemaken.
    Gabriela heeft hier dus totaal geen problemen mee. Integendeel, ze kwam zelfs opproppen met wat high tech speeltjes van haarzelf om de andere dames en zichzelf mee te plezieren.

    Naast de multi girls avontuurtjes ook apart met Gabriela gekamerd. Ze heeft een goeie balans tussen PSE en GFE. Hoewel kwa GFE ik d'r meer vind neigen naar type bad girl, biker girl. Heel anders dan bijvoorbeeld Julia of Maya (Schippersstraat 10/1) die ik meer type lieve high school GFE vind. Vooral Julia met haar gegiegel.

    Ik merkte tijdens het 1 op 1 kameren ook dat Gabriela inderdaad wat bazig kan zijn. Nou ja, niet onwijs dwingend bazig, maar behoorlijk assertief en de touwtjes best in eigen handen wilt nemen. Dat kan best imponerend overkomen. Maar als je zelf aangeeft wat je wel/niet wilt, dan volgt ze dat ook. Best n toffe meid in dat opzichte.

    (Frapant detail, in de lesbische momenten nemen Flori en Maria meestal het voortouw. Dan zie je van een afstandje dat de soms zo bazige Gabriela ook heel meegaand kan zijn. Maar Gabi blijft Gabi, ook met de dames dirigeert ze soms met Come one, let's do...)

    En je kunt ook behoorlijk met Gabriela kletsen en ze is ook best in voor een dolletje af en toe. We hebben zo onze vast geintjes en dat werkt best vertrouwend.

    Haar zaken instinct zit denk ik ook geworteld met haar assertieve houding. Mogelijk door het vele jagen in de clubs. Ze komt zeker op voor haar eigen belang. Ze probeert dat geregeld met wat upselling, maar dramt voor mijn doen niet te veel door. Als ze eenmaal weet dat je je niet zomaar laat overhalen, wat je wel en niet wilt, dan accepteert ze dat. En ZONDER aandacht/service verlies erna.

    Ik weet wel dat ze een poos niet lekker in d'r vel zat en daardoor misschien kwa instelling misschien wat minder was. Hopelijk is dat nu over.
    Maar in het begin was het upselling ook best vervelend. Ik vraag namelijk meestal vooraf aan de dames wat er bij hen mogelijk is.

    Voordeel van haar ten opzichte van sommige andere dames, is dat Gabriela telkens merkbaar haar hygiëne op peil houdt. En ook haar klanten de gelegenheid hiertoe geeft. Misschien ook iets wat ze mee heeft van de saunaclubs. Ik vind dat echt een grote pre. Ik maak er vaak een dagje uit van. En dan kamer ik meerdere keren op een dag. In een saunaclub, Pauschalclub, e.d. kun je (en de dames!) tussendoor heerlijk opfrissen met een douche, zwembad, whirlpool (waar de dames ook bij kunnen plaats nemen ). Dat gaat er bij raamwerk minder aan toe. Dus wat mij betreft een pluspuntje voor Gabriela.

    Herhalingsgevaar: behoorlijk. Hoewel ik andere favorieten heb, blijft ze op mijn lijstje staan. Al was het maar voor de orgies.

  8. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 (23 maart 2018),luminous (30 januari 2017),pret (31 januari 2017)

  9. #5
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.490 in 6.299 posts

    Standaard

    Afgelopen week ook even bij Gabriella langs geweest. We maakten weer wat kinky grapjes. Geweldige meid.

    Maar oh oh, wat stom van me. Het was natuurlijk een risico om te vragen hoe haar naam te schrijven voor een presentje... om dan zonder dat presentje aan te komen
    "I kill you"
    Grapt ze.

    Gelukkig kwam ik niet met lege handen aan, waardoor ik levend en zonder kleerscheuren er vanaf kwam.

    Heerlijke tijd weer bij haar doorgebracht.

  10. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 (23 maart 2018)

  11. #6
    Geregistreerd
    29 januari 2017
    Last Online
    15 juli 2017 @ 16:09
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Hoe zit het nu met de kosten bij de dames in Antwerpen? Ik had dat al in het algemene chat topic gevraagd? Is het vanaf 50euro voor een vluggertje of is er te onderhandelen? Ik ben er binnenkort in de buurt maar voor dat geld kan ik overal terecht
    Alvast dank voor de ervaringen

  12. Onderstaande leden hebben SuperMike42 bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 (23 maart 2018)

  13. #7
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.490 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SuperMike42 Bekijk bericht
    Hoe zit het nu met de kosten bij de dames in Antwerpen? Ik had dat al in het algemene chat topic gevraagd? Is het vanaf 50euro voor een vluggertje of is er te onderhandelen? Ik ben er binnenkort in de buurt maar voor dat geld kan ik overal terecht
    Alvast dank voor de ervaringen
    Sorry voor de late reactie, maar het forum geeft me geen waarschuwing per mail als iemand heeft gereageerd. Misschien dat het wel gebeurt als je een citaat gebruikt?

    Beetje off topic, enfin. Kwa kosten hebben de meeste dames hun prijzen afgestemd met de rest. Voorheen waren de prijzen dacht ik 50 euro voor 15 minuten. Maar toen praktisch iedereen 50 euro voor 20 minuten ging aanbieden, werd dat de standaard. Verder werkt elke dame zelfstandig (als het volgens de regeltjes gaat, zonder pimp ofzo), dus zij bepaalt ook een beetje haar eigen regels. Onderhandelen blijft altijd mogelijk, maar ze kunnen het net zo goed afslaan, zoals ik ook heb gezien EN gemerkt. Wel eens voor de gein proberen voor 30 euro (wat sommigen schijnbaar zouden doen) binnen te komen, dat is me nog niet eerder gelukt in Antwerpen. Wel in Brussel, maar dat was bij minder mooie dame, maar wou dat ook es geprobeerd hebben.
    Bedenk je overigens ook dat hoe lager je de prijs drukt, des te groter de kans dat ze met minder zin te werk gaan. Hoe zou jij het vinden als ze jouw salaris met 1/5 of 2/5 omlaag zouden drukken. Dan ga je waarschijnlijk toch met een iets ander gevoel naar je werk?
    En wat is vluggertje voor jou? Velen houden het de 20 minuten niet vol als ik de dames tenminste mag geloven. Daarentegen letten sommige dames scherp op de tijd en gaat de klok in vanaf het moment dat je de kamer binnenstapt/meeloopt omhoog/etc. Aan en uitkleden wordt meegeteld bij je tijd.
    Of mag je bij sommigen ophoepelen wanneer je je kwakje hebt bezorgd, terwijl bij anderen je lekker door mag knuffelen, een massage krijgt, een 2e ronde mag, etc. etc.
    Het is dus erg afhankelijk van de dame. Ik zou aanraden om 1) naar wat positieve recensies zoeken en 2) netjes duidelijke afspraak maken vooraf. En zelfs dan nog kun je het deksel op je neus krijgen. Genoeg wandelaars waarbij de afspraken niet (helemaal) nagekomen werden.

    Ik weet overigens niet of je de RTC, FKK, saunaclubs enzo al kent? Prijs technisch zijn die vaak wat voordeliger, vooral als je meerdere keren erop los wilt. Persoonlijk maak ik meestal er een dagje uit van als ik vrij ben en kamer dan over de dag heen met meerdere dames. Meest voordelig was ik in dat geval uit bij een Pauschalclub (in Munster), waar je voor 100 euro 3 uur lang rondjes mag maken met de beschikbare dames. Voor 150 euro mag je er de hele dag liggen rollebollen met de dames. Hetzelfde geldt ongeveer voor de Partytreff, alleen heb je daar meestal sex in een openbare ruimte. Zelf heb ik liever meer privacy en daarom voor een Pauschalclub gekozen.
    Was voor mij echter niet zo een succes, omdat de destijds beschikbare dames niet mijn smaak waren (2 kamergangen gemaakt in 1 uur en daarna gebruik gemaakt van het inclusieve doch eenvoudige all you can eat buffet), en omdat je per gang 20 minuten max krijgt. Ik ben niet zo een snelle vent, en 20 minuten vind ik te kort.
    Vandaar dat ik was vertrokken naar Saunaclub Love in Munster. Was mijn 1e keer en toen zeer goed bevallen. Bleek tot op heden ook mijn goedkoopste Saunaclub te zijn. Entree was meen ik 40 euro (inclusief alcholvrije dranken en buffet) , en een uurtje voor een dame was 70 euro. Dat is bij de ramen in Amsterdam al snel 200 en in Antwerpen 150 euro. En de dames bij Love waren helemaal mijn smaak. Slank, jong en fris
    Wel een rot eind rijden voor mij, vandaar dat ik nu de voorkeur heb voor Saunaclub Lekkerding. Vanuit de Randstad gezien is dat ook ongeveer even ver als Antwerpen. Entree is daar slechts 30 euro (inclusief bier en fris en buffet), en de dames kameren daar voor 80 euro per uur. Was wel wat minder keuze, maak er zaten zeker een paar dames tussen die mijn ding waren. En ik vind het ook niet erg om meerdere gangen met dezelfde dame te maken.

    Hoop dat dit een beetje helpt. En stel anders gerust meer vragen.

  14. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 (16 februari 2018)

  15. #8
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.490 in 6.299 posts

    Standaard

    Gisteren weer es Gabriela bezocht, aangezien Maria telkens net bezet is wanneer ik vrij kwam. Nou, was geen second price hoor, want Gabriela is ook om te genieten. Heerlijk plagerig speelse meid is ze toch...

    Overigens, als je van haar natuurlijke borstjes houdt, zou ik nog maar gauw es een bezoekje brengen. Net als haar 3 overbuurvrouwen vertrekt Gabriela de 20e. Alleen gaat zij haar borsten laten vergroten. Retourdatum is nog niet bekend, aangezien ze moet kijken hoe lang herstel duurt.

    Dus als je nog van haar huidige setje wilt genieten, dan moet je vlug wezen

  16. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 (16 februari 2018)

  17. #9
    Geregistreerd
    27 augustus 2018
    Last Online
    21 juli 2020 @ 15:24
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    De juiste naam van deze dame is Gabriella, topic kan dus samengevoegd worden met de andere topic van Gabriëlla op Schipperstraat 47/1

  18. Onderstaande leden hebben Kinky Bear bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 ( 7 september 2018)

  19. #10
    Geregistreerd
    17 juli 2018
    Last Online
    23 november 2020 @ 11:27
    Berichten
    15
    Discussies
    3
    Thanks
    2
    Thanked
    14 in 8 posts

    Standaard

    en weet iemand of die sili borsten ondertussen gemonteerd zijn? Zou voor mij wel een afknapper zijn...

  20. #11
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:35
    Berichten
    674
    Discussies
    5
    Thanks
    722
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Er was überhaupt geen sprake van nieuwe borsten, nee dus.

  21. #12
    Geregistreerd
    26 januari 2018
    Last Online
    8 april 2023 @ 09:44
    Locatie
    Paradise City
    Berichten
    103
    Discussies
    5
    Thanks
    656
    Thanked
    225 in 65 posts

    Standaard

    After she took some holidays during winter time (mars 2018), Gabriela get back to SKW (Antwerp) in April 2018 with new silicon breasts.

    Since that time Maria, Juila and Flori wanted to have the same new silicon breasts.

    What is done.
    I've got a tongue like a razor
    A sweet switchblade knife
    And I can do you favors
    But then you'll do whatever I like

    Rocket Queen

  22. #13
    Geregistreerd
    26 januari 2018
    Last Online
    8 april 2023 @ 09:44
    Locatie
    Paradise City
    Berichten
    103
    Discussies
    5
    Thanks
    656
    Thanked
    225 in 65 posts

    Standaard Antwerpen, SKW, Sunday, March 10th, 2019

    I come straight from Düsseldorf, and It's been a long time since I came to Antwerp.
    I'm so glad to be back at the place where it all began some years ago.
    It is about noon, when I get in Schipperswartier by Falconplein, but unfortunaltly windows Schippersstraat 38 is empty, and worse, at Schippersstraat 47 the three girls are busy !
    Nevermind, I walk arround.
    Later, I notice some life at Schippersstraat 47, I approch, and God bless me, Flory and Gabriela are here.

    I choose to go with Gabriela, and we walk upstairs to her room.
    She is wearing black latex high boots, and a skirt of the same kind, and I like that so much.
    She tells me she wants to feel my hard dick in her mouth, and she sucks it as good as she can.
    Her ass is so beautifull, that it is so exciting to fuck her doggy style : "Fuck me hard", she says, eyes in the eyes, thanks to the mirror !
    I relly had a great time with Gabriela.

    In the end, we go down stairs, and in the window's hall, Maria is there...
    I go to kiss her hello, but I can read in her eyes, how much she is devasted...

    "There must be a boy far away
    Exotic face that you want to obey
    My eyes follow the curve of his hips
    Oh what I'd do for the taste of his lips
    I wanna an old, an old, and an old school romance
    I wanna go out, oh out with a boy with some mystery, yeah
    One touch of his hand I'm on fire
    His quiet whispers just fuel the desire
    With the mention of where we will go
    I give him my heart, body, and soul
    I wanna an old, an old, and an old school romance
    I wanna go out, oh out with a boy with some mystery, yeah
    "

    (© « Old School Romance », by Celestral, Feat. Rachel Pearl & Grynn)
    I've got a tongue like a razor
    A sweet switchblade knife
    And I can do you favors
    But then you'll do whatever I like

    Rocket Queen

  23. Onderstaande 2 leden hebben delaplace1 bedankt voor deze bijdrage:

    deket (18 maart 2019),mentholbear ( 8 april 2019)

  24. #14
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    20 november 2022 @ 11:13
    Berichten
    61
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    22 in 12 posts

    Standaard

    Ik heb haar ooke eens n paar keer bezocht. Ze heeft n mooi figuur maar de service is wat minder, tenzij je bijbetaalt. Zeker niet voor herhaling vatbaar

  25. Onderstaande 2 leden hebben den duvel bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 4 september 2021),pret ( 4 september 2021)

  26. #15
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    20 november 2022 @ 11:13
    Berichten
    61
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    22 in 12 posts

    Standaard

    Heb haar n paar keer bezocht en het was maar matig. Ik vind het ook vreemd dat als ik nu voorbij haar raam wandel, ze niet vriendelijk lacht, ze moet me toch (her)kennen en t is niet dat ik n onaangename klant was. Zoiets haat ik dus ook.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.

Babylon 468*60