Pagina 7 van 261 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 6515
  1. #151
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden over flutsportjes gesproken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht


    PS: Graag reactie, deze wielrendraad ligt nog maar twee paginas achter op de voetbaldraad en ik vind dat deze langer moet worden. Doortikken graag.
    Ook al kunnen wij beter voetballen dan jullie in Belgie
    Ook die opmerking is intussen achterhaald :thefinger
    De tijd van Johan, Rob, Willem, Johan, Ruud en Marco is voorbij en vervlogen.
    Nu krikken Belgische toppers het niveau van jullie competitie omhoog
    Moet ik er enkelen opnoemen?
    Geen zure opmerking, maar pure realiteit. Oranje moet op alle gebied de duimen leggen voor de rode Duivels.

    Verder over veldrijden. De enige Nederlandse veldrijder is inderdaad Richard Groenendaal. Respect voor wat die mens nog steeds presteert op de fiets. Maar dat hij het veldrijden uit het slop heeft gehaald, dat is een krasse stelling.
    Beschouw het als die andere futsport "schaatsen", geen zinnig mens die ook maar denkt in winterse tijden zijn schaatsen aan te trekken....tenzij je Nederlander bent:D

    Biertenten? Goed zo, De heer Sven Nijs heeft een modaal boereninkomen, zonder winstpremies, van 1.150.000 euro op jaarbasis......dar zouden heel wat Nederlanders voor op de fiets willen kruipen, vrees ik

  2. #152
    Geregistreerd
    2 augustus 2008
    Last Online
    6 april 2015 @ 11:21
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Cool Wielrennen in Nederland

    Iemand (Lars B.) die zowel Nederlands kampioen is op de weg als Nederlands kampioen in het veld en dan ook nog Nederlands kampioen in het tijdrijden, dat zegt genoeg over het Nederlandse niveau denk ik !

    Een geluk dat de Belgen op het vorige WK een mindere dag hadden ....

    Trouwens er zal altijd meer tweestrijd in het Belgische kamp zijn, want in Nederland heb je momenteel maar twee veldrijders die enige rol van betekenins kunnen spelen, met namen Lars B. en Thijs A., waarbij deze laatste volledig in dienst zal rijden van de eerste.

    De mannen van Fidea kunnen een vette premie pakken als ze winnen, dus de rivaliteit zal iets groter zijn in het Belgische kamp.

  3. #153
    Geregistreerd
    2 augustus 2008
    Last Online
    6 april 2015 @ 11:21
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Als klap op de vuurpijl

    Als klap op de vuurpijl zitten we hier in Belgie met een idioot van een minister (Bertje Bleit), die beslist heeft dat veldrijden geen topsport is .... dus schrapt hij de subsidies maar ! Waarom ?

    Omdat veldrijden geen Olympische discipline is ! Maar er gaan ieder weekend wel tienduizenden mensen kijken en op tv heb je ook enorme kijkcijfers !

    Intussen is hij aan z'n vierde of vijfde politieke partij toe ! De zakkenvuller.

  4. #154
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Geen zure opmerking, maar pure realiteit. Oranje moet op alle gebied de duimen leggen voor de rode Duivels.
    :D:D:D Ik kijk altijd graag naar de FIFA ranking lijst, de top 3;

    1. Spanje
    2. Italie
    3. Nederland

    51. Senegal
    52. Noord-Ierland
    53. Saudie Arabie
    54. Belgie

    http://www.fifa.com/worldfootball/ra...ank=177&page=2

    :D:D:D

    Dat we de toch wel mooi sport veldrijden zo domineren is niet meer dan een objectieve constatering.
    Toch zal vanmiddag om de Belgen niet totaal gefrusteerd af te laten druipen een Belg door de Nederlanders wel een podium plaats worden gegund.
    Ik hoop wel dat de vele buiten zinnige Belgische supporters zich zullen weten te gedragen. Het is maar het WK veldrijden hoor :p!

    Ik ben wielerfan maar zie het veldrijden toch meer als een stukje folklore waar ik overigens wel veel plezier aan beleef. Kan er vanmiddag helaas niet ter plekke bij zijn. Dat was ik wel toen Richard wereldkampioen werd en hij op het podium werd vergezeld door in tranen verkerende Belgische concurenten.

    Het grote gevaar voor het veldrijden is dat niemand het meer serieus gaat nemen en dat het afglijdt naar een sport als Darts, waar de Nederlanders trouwens ook domineren :D!

    Marianne Vos is een super talent; op de weg, de baan en in het veld. Hetzelfde geldt voor Lars Boom trouwens hoewel hij zijn vaardigheden op de baan nog niet zo heeft getoond.

    Bovenstaande beschouwing is geschreven in een licht ironische mode!

    I love Belgium!!!

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #155
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard MARIANNE VOS PAKT WERELDTITEL

    HOOGERHEIDE - Marianne Vos is voor de tweede keer in haar carriere wereldkampioen veldrijden geworden. In Hoogerheide versloeg zij in de eindsprint medevluchter Hanka Kupfernagel.........http://www.telegraaf.nl/telesport/wi...L__.html?p=3,1

    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  6. #156
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    :D:D:D Ik kijk altijd graag naar de FIFA ranking lijst, de top 3;

    1. Spanje
    2. Duitsland
    3. Nederland

    51. Senegal
    52. Noord-Ierland
    53. Saudie Arabie
    54. Belgie
    Dat is toch bijna beter dan Nederland !!!

  7. #157
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    .
    Nu krikken Belgische toppers het niveau van jullie competitie omhoog
    Moet ik er enkelen opnoemen?
    Omdat de Nederlandse toppers bij wereldploegen spelen zoals Real Madrid !

  8. #158
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden Marianne Zoetemelk

    Marianne Zoetemelk is inderdaad WK geworden, de manier warop doet me mer denken aan joop Zoetemelk destijds.
    Over Lars Boom mogen we kort zijn: absolute top, wereldklasse en een geweldig wielrenner. Alleen spijtig dat ij zich concentreert op de grote koersen, en voor de rest niks, maar dan ook niks presteert. het lijkt de Nederlandse Erwin Vervecken wel :D
    Voor mij dan ook geen veldrijder, en een regelrechte schande hoe meneer Boom zich getoond heeft als wereldkampioen. Opgeven in zijn eerste cross nadien, selectief koersen gaan uitkiezen, zo help je het veldrijden naar de verdoemenis.
    hopelijk krijgen we dit jaar een verdiende wereldkampioen, een crosser die vanaf de eerste koers er in vliegt, en dat nog steeds doet in februari.
    Er is er maar één die er heel het seizoen staat, en dit al 10 jaar, wint alle nevenklassementen, gaat iedere veldrit voor wat hij waard is, en presteert het nog een keertje ook om in de zomer (in helse omstandigheden voor een veldrijder) negende te worden in een discipline waar hij zomaar eventjes gaat trainen om deel te kunnen nemen aan de olympische Spelen.
    Er kan er maar één de beste zijn, Nederlanders, en dat is al 10 jaar onafgebroken Sven Nijs. Wie daaraan twijfelt, die kent maar weinig van sport.
    Even het palmares bekijken van die bescheiden Belg? Hier komt het.....

    Beloften 1997 & 1998: Wereldkampioen
    98/99 Eindzege Superprestige
    99/00 Kampioen van België, Wereldbeker
    00/01 7 overwinningen
    01/02 Wereldbeker, Superprestige
    02/03 Kampioen van België, GVA Trofee, Superprestige
    03/04 10 overwinningen
    04/05 Wereldkampioen, Kampioen van België, Wereldbeker, GVA Trofee, Superprestige
    05/06 Kampioen van België, Wereldbeker, GVA Trofee, Superprestige
    06/07 Wereldbeker, GVA Trofee, Superprestige
    07/08 Kampioen van België, Wereldbeker, GVA Trofee, Superprestige
    08/09
    Awards Sportpersoonlijkheid van 2006, Kristallen fiets 2007



    Over voetbal drammen we wel door de komende jaren, al is er weinig reden voor, België mag dan 54e staan op de ranking, die Nederlanders krijgen gewoon een pak slaag op alle gebied. Wat i deze genoeg zegt: geen enkele Nederlandse ploeg is bij machte ook maar één speler van Standard aan te trekken, en dat is heus niet omdat ze niet gewenst zijn in Nederland. Die klasbakken zijn zelfs voor jullie te duur :thefinger


    Diegenen die veldrijden als een stukje folklore zien, hebben mijns inziens weinig kaas gegeten van die sport. Dat is zowat hetzelfde als vertellen dat Roger de Vlaeminck beter was dan Eddy Merck :teuflisch


    Dit stukje is geschreven om die Hollanders wat te jennen. Uiteindelijk proberen ze toch steeds weer, in dit folklorisch sportje, ons een hak te zetten. Zelden lukt het hen, zelden, als er al moet teruggegrepen worden naar overwinning van de tijd van Jezeke (Richard), om iets zinnigs ten tonele ten spreide

  9. #159
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard Kom aan , we zijn er bijna

    Nog even en we zijn het voetbaldraadje voorbij....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht

    Diegenen die veldrijden als een stukje folklore zien, hebben mijns inziens weinig kaas gegeten van die sport. Dat is zowat hetzelfde als vertellen dat Roger de Vlaeminck beter was dan Eddy Merck :teuflisch


    Dit stukje is geschreven om die Hollanders wat te jennen. Uiteindelijk proberen ze toch steeds weer, in dit folklorisch sportje, ons een hak te zetten. Zelden lukt het hen, zelden, als er al moet teruggegrepen worden naar overwinning van de tijd van Jezeke (Richard), om iets zinnigs ten tonele ten spreide
    Ja wat is het nu, folklore of niet.... Eerst zeg je van niet, wat ik met je eens ben.
    Da zeg je van wel.. Wat ik natuurlijk niet met je eens ben.
    Dank de Nederlanders die het boven het "alleen Vlaamse karakter"uit weten te tillen , of ze nu 1, 2 of 3 worden, want anders was het echt alleen maar folklore.
    Laatst gewijzigd door Goedemorgenallemaal; 1 februari 2009 om 13:34

  10. #160
    Geregistreerd
    25 maart 2007
    Last Online
    5 maart 2011 @ 14:13
    Locatie
    republiek limburg
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    En wie wint het veldrijden WK, toch wel Niels Albert zeker....Geen Sven,Lars,Klaas of andere Bartjes, maar de jongste uit de bende.

  11. #161
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard Van harte Niels....

    Mooi gereden.
    Jonge gast, gaan we nog wat van horen.
    Dat worden mooie jaren, twee jonge toppers, Albert en Boom.
    Eerst Boom, nu Albert... vast geen toeval, allebei wereldkampioen junioren (en ook achter elkaar!!).
    Dat wil toch wel wat zeggen.

  12. #162
    Geregistreerd
    2 augustus 2008
    Last Online
    6 april 2015 @ 11:21
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Boom

    Boom zal wel overstappen naar de weg zeker ....

  13. #163
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden Boom geveld

    Het maakt inderdaad niks uit, Boom geveld door de volledige Belgische ploeg.
    De Grootste aller tijden die het gat laat vallen voor het grootste talent. Soms ben ik toch fier Belg te zijn.

    Boom naar de weg? Daar kan hij misschien nog prijs rijden, maar in dat "folklorisch worstenfestivalsportje" komt hij VEEL te kort tegen de echte renners.

    Helaas, jullie gaan nog meer dan 10 jaar moeten wachten op een nieuwe wereldtitel, tenzij jullie Vlaanderen willen inlijven En zolang zal ik blijven lachen met jullie arrogantie....

    En mijn prono was totaal verkeerd. Ik had Sven Nijs, Tsybar en Wellens op het podium gezet. Allen verdrongen door Albert, en dus Wellens naar 4, Nijs naar 3.

    Hoevel Nederlanders eindigen in de top 10?
    Euh, juist, ja, en hoeveel Belgen?

    :wink:

  14. #164
    Geregistreerd
    22 februari 2007
    Last Online
    14 oktober 2015 @ 12:18
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    212
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Gelukkig....

    is veldrijden ook een damessport... :D
    Daar hebben we wel een nederlandse wereldkampioene!
    En erg weinig belgische vrouwen daar.... Deed er wel een belgische mee? :thefinger
    ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier

  15. #165
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard AmazingCantje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaccoone Bekijk bericht
    is veldrijden ook een damessport... :D
    Daar hebben we wel een nederlandse wereldkampioene!
    En erg weinig belgische vrouwen daar.... Deed er wel een belgische mee? :thefinger
    Eerste Belgische was Sanne Kant, ook wel bekend als Mega Mopke
    Pas 18 jaar en nu al 6de bij de elites, dat voorspelt veel goeds ...

    ps: wat Marianne Vos deed had niets meer te maken met veldrijden te maken, dat was gewoon wieltjeszuigen, naar het schijnt een oerhollandse sport :thefinger

  16. #166
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    ps: wat Marianne Vos deed had niets meer te maken met veldrijden te maken, dat was gewoon wieltjeszuigen, naar het schijnt een oerhollandse sport :thefinger
    Hetgeen een Belgische of een Duitse of een, of een, of een in een dergelijke situatie ook gedaan zou hebben

  17. #167
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Hetgeen een Belgische of een Duitse of een, of een, of een in een dergelijke situatie ook gedaan zou hebben
    Alleen voor Nederlanders, GMA, wij noemen dat het "zoetemelksyndroom" zit er vanaf de jeugd ingebakken......:D
    Wij Belgen, wij verkiezen de aanval, en dat heeft "arrogante" Boom mogen ondervinden....afgegaan als een lekke gieter.....

  18. #168
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Last Online
    10 maart 2015 @ 22:52
    Locatie
    bij de kut van Juno
    Berichten
    835
    Discussies
    20
    Thanks
    17
    Thanked
    59 in 19 posts

    Standaard

    Hoe ons cultureel pachtgoed gevrijwaard wordt door snaken die toertjes cirkelen rond piketten op een stronthoop.
    Dààr hebben wij 180 jaar onze nikkel voor afgedraaid.
    Daarvan schiet ons hart vol patriotisme.
    Het is toch zo schoon, meneer.
    Het spreekt voor zich dat wij onze vergulde jongens niet naar Afghanistan sturen.
    Die mannen mogen eeuwig gratis op de bus!
    #Ursi polari, aardig beest#

  19. #169
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

  20. #170
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard Belgen willen geen buitenlandse belangstelling veldrijden????

    IN het kader van min tijdelijke wandelstop eens op en vrije dag naar Hoogstraten getogen voor de SP aldaar. Of beter Minderhout.
    Ik weet waar ik moet zijn... dacht ik
    Ik rij vanuit Breda daar naartoe en sla links af naar de Dessa steenfabrieken, alwaar het te doen was. "sorry meneer alleen voor vips en pers..".
    "ja maar"
    "u hade de vorige weg in moeten slaan"
    "maar er is geen voorgaande weg die hier naartoe gaat"
    "Jawel, dat staat aangegeven"
    "nietus"
    "wellus"
    "nietus"
    "wellus"
    "ik heb geen bord gezien"
    "ze staan er nochtans wel, dat moet U wel gezien hebben"
    "Nou ik kom vanuit de richting Meerle en ik zag niks".
    "Ja meneer, U moet ook vanuit Belgie komen, niet vanuit Holland"
    Nou ja zeg, wasdanou.... Kennelijk heeft hun minister gelijk en wil men het Veldrijden als een exclusieve eigen kermissport belijden... Het mag dus geen internationale topsport zijn....

    Maar Goed, Albert tweede.
    Ik had geen foto van de winnaar, Sven Nys....
    Attached Images Attached Images

  21. #171
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Tijdritfiets Armstrong van zo'n 8.000 euro gestolen

    Sportief gaat het Lance Armstrong voor de wind bij zijn comeback, want na zijn tiende plaats in de proloog eindigde 'Big Tex' in de eerste rit van de Ronde van Californië in de elitegroep. Slecht nieuws was echter dat zijn peperdure nieuwe tijdritfiets ter waarde van zo'n 8.000 euro werd gestolen uit de Astana-vrachtwagen...:o


    http://www.hln.be/hln/nl/952/Wielren...gestolen.dhtml

  22. #172
    Geregistreerd
    24 augustus 2008
    Last Online
    17 januari 2010 @ 21:28
    Locatie
    Between 2 rivers
    Berichten
    53
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Sportief gaat het Lance Armstrong voor de wind bij zijn comeback, want na zijn tiende plaats in de proloog eindigde 'Big Tex' in de eerste rit van de Ronde van Californië in de elitegroep. Slecht nieuws was echter dat zijn peperdure nieuwe tijdritfiets ter waarde van zo'n 8.000 euro werd gestolen uit de Astana-vrachtwagen...:o


    http://www.hln.be/hln/nl/952/Wielren...gestolen.dhtml

    Ik denk dat Lance niet echt wakker zal liggen van dat bedrag.
    Ben wel blij dat ie weer fietst en on the road is.

  23. #173
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Armstrong verrast door haartest

    Ondanks zijn goede voornemens lijkt Lance Armstrong de strenge dopingcontroles toch een tikje beu te worden. "Weeral een 'verrassingscontrole', de vierentwintigste intussen al sinds mijn comeback", schreef de zevenvoudige Tourwinnaar dinsdag op zijn Twitter-pagina. "Ditmaal zaten de Fransen achter mijn veren. Urine, bloed én haar moest ik afstaan. Klagen doe ik echter niet, want ik heb er alles voor om te bewijzen dat ik 'clean' koers."

    Dat 'King Lance' ook enkele haartjes moest afstaan, kwam voor hem als een verrassing. De UCI focust enkel en alleen op urine en bloed, maar onder de Franse wetgeving zijn ook haartesten toegestaan.

    22 sporters betrapt
    Vandaag bleek trouwens dat dat Franse dopingagentschap (AFLD) ook resultaten boekte: in de haren van 18 Franse sporters zouden sporen van DHEA, oftewel anabole steroïden, gevonden zijn. Bij drie anderen werd testosteron aangetroffen en een iemand presteerde het zelfs om op beide producten betrapt te worden.

    "Behandeld zoals iedereen"
    Armstrong werd eergisteren gecontroleerd in Beaulieu-sur-Mer, waar hij zijn trainingskilometers afmaalt. Het was de eerste keer dat het AFLD hem op de korrel nam sinds zijn terugkeer op het hoogste niveau. "Hij wordt behandeld zoals iedereen", aldus dopingjager Pierre Bordry. "Die test was dus een goede zaak, zo weet hij dat we hem in de gaten houden."

    "Geen straf"
    Dat zestien procent van de Franse sporters tegen de dopinglamp liep, noemt Bordry een zorgwekkend resultaat. "De atleten die abnormale waarden laten optekenen hebben, hoeven echter geen sanctie te vrezen omdat het de eerste keer is dat we deze techniek toepassen", klinkt het. "We hopen dat de personen die verboden middelen gebruiken hierdoor wakker geschud worden, want DHEA vormt wel degelijk een bedreiging voor de gezondheid."

    Op voorschrift
    DHEA is een hormoon dat soms wordt aangetroffen in Amerikaanse voedingssupplementen, maar dat in Frankrijk enkel op voorschrift verkregen wordt. Het staat op de lijst van verboden middelen, maar kon totnogtoe nauwelijks opgespoord worden. Met haartesten lopen bedriegers wél tegen de lamp.


    http://www.hln.be/hln/nl/952/Wielren...haartest.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  24. #174
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Franse dopingjagers: "Sporen van steroïden bij 22 sporters"

    Het Franse antidopingagentschap AFLD heeft in de haren van 22 sporters sporen van anabole steroïden aangetroffen. Dat meldt het AFLD in een communiqué. Het AFLD liet 138 haarstalen onderzoeken door twee gespecialiseerde labo's, 22 daarvan bleken positief.

    http://www.hln.be/hln/nl/956/Meer-Sp...sporters.dhtml
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  25. #175
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.675 in 2.631 posts

    Standaard Aww, f***! There's no one there

    Bijna, bijna had Heinrich Haussler, Ozzie met een Duits paspoort, per ongeluk de Primavera gewonnen vandaag. Een vluchtgroep met onder andere Maarten Tjallingi had een tijd vooruit gereden, en in de finale probeerden o.a. Pozzato en Rebellin weg te komen. Mark Cavendish had inmiddels al zoete wraak beleefd op Tom Boonen, die ik de afgelopen week nogal arrogant hoorde opmerken dat "Manx Expres" op elke helling van betekenis had moeten lossen. Welaan, nu loste Boonen op een gegeven moment en in de afdaling kwam hij ten val.

    Aan de finish ging het tussen Cervelo en Columbia. Haussler zou de sprint aantrekken, maar omdat Hushovd ingesloten zat en de rest van het pak licht verrast werd door zijn tempoversnelling, ging Haussler zomaar op de overwinning af. Haussler keek naar eigen zeggen een paar keer waar Hushovd bleef, "omdat mijn benen op ontploffen stonden. Maar ik keek nog eens en dacht Aw f***, no one there." Tot er ineens 'tuut-tuut' een stoomfluitje klonk en de Manx Express er langsdaverde. In Engeland zelf konden de commentatoren het lang niet geloven en ook Wuyts en Dijkstra wisten het niet zeker. Maar Mark Cavendish had net een half wiel voorsprong. "This'll really look bad in the result" treurde Haussler in strine-Engels na. "Only second and third." Thor Hushovd werd namelijk derde voor Cervelo. Karsten Kroon de beste Nederlander, Greg van Avermaat beste Belg. Blij dat ik de finale had opgenomen vanmiddag
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

 

 
Pagina 7 van 261 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60