Pagina 5 van 261 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 6515
  1. #101
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln Andy

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biglover Bekijk bericht
    Ik had liever de 37 jarige Rebbelin willen zien winnen.De sterkste man uit de wedstrijd.Die man heeft er en prachtig palmares opzitten;:o a Luik-Bastenaken-Luik,Kampioenschap van Zurich...Hopelijk revanche in WK te Varèse.Buona fortuna davide rebellin
    Er is een tijd van komen, en er is een tijd van gaan, en is Rebellins tijd van gaan niet gekomen?:D
    Voor mij was Andy de smaakmaker, en binnenkort praten we over die Spanjaarden niet meer, tenzij ......:green_smi
    En ja, de "oude Romein" Rebellin mag van me het WK winnen, maar ik vrees dat hij gaat tekort komen.
    Hup Andy hup (naar Maxima:teuflisch)

    :wink:

  2. #102
    Geregistreerd
    21 maart 2007
    Last Online
    3 augustus 2014 @ 19:42
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Rebbelin

    Rebbelin kan zeer verrassend uit de hoek komen.Inderdaad zijn leeftijd kan hem parten spelen.Maar zie eens naar de Italiaan Adorni(35)en de Nederlander Zoetemelk(39),beiden ooit wereldkampioen geweest

  3. #103
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard

    Bij de Olympische tijdrit vandaag niet echt grote verrassingen. Fabian Cancellara pakt het goud, Gustav Larsson het zilver en Lepe Levi Leipheimer het brons. Stef Clement en Robert Gesink deden keurig mee met een negende en tiende plaats. Knap was ook de toptien-prestatie van de Canadees Svein Tuft (iemand voor de toekomst, of een geluksvogel?)

    Bij de vrouwen was Jeannie Longo er nog bijna in geslaagd om voor een unicum te zorgen. 49 jaar inmiddels en nog steeds houdt de Française niet op met fietsen. Ik zeg het jullie, die moeten over vier jaar met geweld van de fiets trekken, anders gaat ze nog doodleuk mee naar Londen. Kristen Armstrong pakte goud, Emma Pooley (ook in de wegwedstrijd al lekker op dreef) greep zilver en het brons was voor Karin Thurig. Marianne Vos en Miriam Melchers kwamen er helaas niet aan te pas: 14e en 18e. Voor Vos rest nog één kans: de puntenkoers. Zaterdag zat ze duidelijk niet lekker in haar vel en haalde die tropische voorbereiding geen zier uit met die regenbuien en de tijdrit is sowieso niet haar sterke punt. Al is het natuurlijk wel een mentale dreun als je ook echt tegenvallend presteert. Eens zien wat de baan gaat brengen.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  4. #104
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Idee Thomas Dekker per direct weg bij Rabobank

    http://www.nu.nl/news/1700511/45/Tho..._Rabobank.html

    Wielrenner Thomas Dekker vertrekt bij Rabobank. De coureur en wielerploeg zijn gezamenlijk tot de conclusie gekomen dat verschillende inzichten tot een breuk moeten leiden. Dat heeft Jacques Hanegraaf, de manager van de talentvolle renner, donderdag gezegd.
    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #105
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    De Spaanse zegetocht in 2008 gaat ook in Peking voorlopig gewoon door. Na winst op het EK voetbal, de triomfen van Nadal op Roland Garros en Wimbledon en de Tourwinst van Carlos Sastre is ook het olympische goud op de wegrace in Peking voor de Spaanse armada. Niet eens voor Valverde of Contador, wel voor Samuel Sanchez, de 30-jarige renner van Euskaltel...

    http://www.hln.be/hln/nl/1306/Peking...rts-8ste.dhtml

    :wink:
    Dit moet eigenlijk bij O.S. 2008 PEKING staan !

  6. #106
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Lance Armstrong géén seksgod

    AMSTERDAM - De oud-wielrenner was met vele bekende vrouwen, maar ontkent dat hij een seksgod is. ...................... http://www.telegraaf.nl/prive/185583...__.html?p=11,1
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #107
    Geregistreerd
    21 maart 2007
    Last Online
    3 augustus 2014 @ 19:42
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard balan

    De Italiaan Balan(ex-winnaar Ronde van Vlaanderen...)heeft weer sterk uitgehaald in de eerste zware rit in de Ronde van Spanje.Een belanrijke kandidaat voor het WK in varèse.Waar was tommeke Boonen?Enkel wat spurten(met of zonder cocaïne van enkele dagen geleden,dus niet tijdens de koers...?) en dan nog ...hij is niet onklopbaar.Helemaal geen compleet wielrenner.Als die daar in Italië werelkampioen wordt met stom geluk zoals vier jaar geleden in Madrid(dank zij van Petheghem die het gat dicht reed ten nadele van Bettini)dan begrijp ik daar helemaal niets van.In varèse zal het m.i. gaan tussen de Spanjaarden en Italianen.De Belgen(of Vlamingen?)zijn te veel fritteneters,zie maar naar magere resultaten tijdends de Olympiische Spelen(2 medailles)en vergelijk met Nederland( meer dan tien)

  8. #108
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard

    Robert Gesink kreeg trouwens een boete in die rit van gisteren, waarin hij 11e werd. Hij zou eten hebben aangepakt in de laatste 3.000 meter. Het kost hem 20 strafseconden en 1200 euri. Jammer, maar alles beter dan 2 minuten aan je broek wegens een hongerklop, Er waren trouwens bar weinig beelden van gisteren door het rotweer. Een beetje zoals die uitvoering van de Amstel Gold Race toen Jean Nelissen de hele godganse dag een beeld van 2 koeien in een mistbank zat te bekijken :teuflisch
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  9. #109
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden waarom balen? omdat tommeke van daar komt????

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biglover Bekijk bericht
    Waar was tommeke Boonen?Enkel wat spurten(met of zonder cocaïne van enkele dagen geleden,dus niet tijdens de koers...?) en dan nog ...hij is niet onklopbaar.Helemaal geen compleet wielrenner.Als die daar in Italië werelkampioen wordt met stom geluk zoals vier jaar geleden in Madrid(dank zij van Petheghem die het gat dicht reed ten nadele van Bettini)dan begrijp ik daar helemaal niets van.In varèse zal het m.i. gaan tussen de Spanjaarden en Italianen.De Belgen(of Vlamingen?)zijn te veel fritteneters,zie maar naar magere resultaten tijdends de Olympiische Spelen(2 medailles)en vergelijk met Nederland( meer dan tien)
    4 jaar geleden, grote Klasse van Tom Boonen, en ja, met de hulp van "de zwarte van Brakel". maar blijkbaar moet je niks van wielrennen kennen om hier te mogen posten, de "zwarte van brakel" is rijkelijk vergoed voor zijn prestaties ten dienste van Tommeke. En ja, dat is ookwielrennen, en als je enkele post geleden je uit VOOR je vaderland en tegen racisme en afsplitsing en seperatisme pleit, kom je nu toch maar raar uit de hoek, met die stelling.
    De zwarte offert zich op voor een Belg, en jij schreeuwt moord en brand (lees: stom geluk), je moest blij zijn dat er nog echte Belgen zijn Sire :D
    het wereldkampioenschap is nog een landenwedstrijd, en nu hoor ik jou klagen dat Belgen zich opofferen voor Belgen, raar raar raar

    Het magere resultaat op de Olympische Spelen, jij, als kenner moet toch wel weten dat je de atleten niks kan verwijten, maar dat het een gevecht is op drie fronten, Waals, Vlaams en Brussels, en als er dan eens een ploeg als één man (eikes: als één vrouw:p) presteert, halen ze toch maar mooi zilver op de 4 x 100 meter estafette. Trouwens, wat zijn de Olympische Spelen? Voor mij nog steeds atletiek, en daar kunnen we toch niet klagen, we hebben 4 zeer snelle Zilveren Meiden, en eentje die zonder stok het hoogst kan springen van allemaal.

    Het afscheid van Kimmeke heeft me alweer tot tranen toe bewogen, we hebben het er gisteren nog over gehad in PHG, pure Klasse, gewoon top, 12 jaar aan de wereldtop voor een eenvoudig meiske uit het kleine Kampenhout, die samen woont met een neger uit de Congo. Lekker multicutureel en Belgisch, en dat is het mooiste wat er bestaat toch. ik kijk al uit naar die moulat kindjes van ons aller Kimmeke, en hopen da die even "snel" worden

    En je gaat het niet graag horen, maar Tommeke haalt Goud op het WK, deze keer met hulp van een Waal en een Westvlaming, Gilbert en Volderke.
    Sire, er zijn nog echte Belgen, en terecht :teuflisch

  10. #110
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    ...maar Tommeke haalt Goud op het WK...
    Da's een voorspelling in het luchtledige... Zo zou ik kunnen voorspellen dat "Tommeke" op 963 meter van de meet plat rijdt... Of dat de rode "duivels" volgende week in Turkije in de 26e en in de 83e minuut telkens een penalty rond hun oren zullen krijgen. Naast een rode kaart in de 78e minuut wegens te dicht naast de scheids fluimen...

  11. #111
    Geregistreerd
    21 maart 2007
    Last Online
    3 augustus 2014 @ 19:42
    Berichten
    93
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard boonen

    Een wedstrijd moet nog altijd worden gereden en ik ben geen Nostradamus om te kunnen voorspellen dat boonen wereldkampioen wordt.Ik hoop van niet ,er zijn zelfs betere Belgen zoals Gilbert bvb.maar superrenners zoals Frère en Bettini missen wij.Dat ik zo kritisch ben tov België komt door een aantal situaties waar ik niet hoog mee oploop vooral op politiek vlak:hoge belastingen,70 ministers,5 regeringen,racistische en separatistische neigingen,weinig gemeenschapsbesef(bvb heel die zever rond die taalvereisten in verband met de huisvesting)weinig solidariteit of ieder voor zich,kapot verkaveld land,flauwe nietszeggende TV programma's,verzuurde rechtse schijterige kleinburgelijke Vlamingen(zéro tolerance)of fla-fla's...Dat wil niet zeggen dat alle Belgen en Vlamingen zo zijn.Je mag nooit een volk veroordelen want dan ben je een racist.Er zijn goede belgen zoals er goede bosniërs of Albanezen zijn.Jij zult waarschijnlijk tot die groep van toffe Belgen behoren RPLover en dat apprecieer ik

  12. #112
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden nen Belg verdorie, chauvinistisch blijven he

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman Bekijk bericht
    Da's een voorspelling in het luchtledige... Zo zou ik kunnen voorspellen dat "Tommeke" op 963 meter van de meet plat rijdt... Of dat de rode "duivels" volgende week in Turkije in de 26e en in de 83e minuut telkens een penalty rond hun oren zullen krijgen. Naast een rode kaart in de 78e minuut wegens te dicht naast de scheids fluimen...
    Allee, ik zal het anders zeggen, ik zet mijn centen in op Boonen. Beter? :D
    Speciaal voor biglover: ik was in een arrogante bui bij het schrijven van dat bericht, sorry zenne, maar je kent het spreekwoord: als je bij een hond slaapt, krijg je zijn vlooien, en ik had net een sessie achter de rug met de arrogantste Meid aller tijden, ons Shakira.
    Dus ik beweer niks dat jij niks van wielrennen kent, en ik zou ook lieve rhebben dat Gilbert wint, maar ik vrees dat het Tommeke gaat worden (en eigenlijk is het niet erg, zolang het maar een Belg is zijn we beiden toch gelukkig). Zolang het maar geen Hollander is toch :teuflisch

    :wink:

  13. #113
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden vraagje

    Een vraagje: hoe komt het dat België in de loop der jaren zoveel sprintbommen heeft voortgebracht, en Nederland enkel strijkijzers heeft als het op sprinten aankomt? Is wel opvallend.
    Wielerliefhebber bij uitstek Big30? Ik zou het niet weten, jij? :D

  14. #114
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:10
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Een vraagje: hoe komt het dat België in de loop der jaren zoveel sprintbommen heeft voortgebracht, en Nederland enkel strijkijzers heeft als het op sprinten aankomt? Is wel opvallend.
    Wielerliefhebber bij uitstek Big30? Ik zou het niet weten, jij? :D
    De laatste goede nederlandse sprinter was volgens mij Jeroen Blijlevens.
    Zijn bijnaam was Jerommeke (zelfs Nederlandse sprinters krijgen belgische bijnamen :D), vanwege zijn krachtige sprint.

  15. #115
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard

    En na Jerommeke is het eigenlijk een beetje doodgebloed. Men ging bij de verschillende regio's op zoek naar de types die bij wijze van spreken de Tour de France, de Vuelta, de Giro of de wereldbeker (tegenwoordig Pro Tour) konden winnen en in de bergen konden scoren. Men wilde renners met klimcapaciteiten, tijdritcapaciteiten en hardrijders voor knechtenwerk en lange vluchten. Na Jerommeke was Max van Heeswijk nog wel eens in een sprint voorin te vinden als die een beetje heuvelachtig was, maar sprinters werden echt een ondergeschoven kindje. Een jongen die in dezelfde lichting als Dekker en Gesink reed was Hans Dekkers. Die reed in de talentenploeg alles aan gort als het op sprinten aankwam. Hij heeft echter nooit de overstap gemaakt. En soms worden renners in een zodanig hoekje geduwd dat ze er helemaal niet aan denken bepaalde capaciteiten te hebben. Stef Clement ontdekte per ongeluk dat hij een goed tijdrijder was toen hij al bij de Rabo's weg was en voor zijn nieuwe werkgever Bouygues ineens vierde werd in een tijdrit in de Giro. Hij ging erop trainen en verraste in hetzelfde jaar 2 Dekkers, Boogerd, Voskamp en Knaven bij het nationaal kampioenschap. En ziedaar: ineens ziet de Rabo het wél in Clement zitten, daar waar ze hem eerder nog wandelen stuurden.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  16. #116
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Een vraagje: hoe komt het dat België in de loop der jaren zoveel sprintbommen heeft voortgebracht, en Nederland enkel strijkijzers heeft als het op sprinten aankomt? Is wel opvallend.
    Wielerliefhebber bij uitstek Big30? Ik zou het niet weten, jij? :D
    /Begin ironie mode/

    Een sprinter is een type die nooit zal aanvallen maar afwachten, niets mee mis. Ik noem het nog net geen profiteur want een sprinter die een mooie eindsprint winnend afmaakt met of zonder treintje heeft altijd verdiend gewonnen!

    Kijk Belgen wachten liever af terwijl Nederlanders liever het initiatief nemen en de aanval kiezen :D:D:D!

    Dat is dus mijns inziens de verklaring :p.

    /Einde ironie mode/

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #117
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden ik lach me een ongeluk, vechten we het uit op 't oktoberfeest?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    /Begin ironie mode/

    Een sprinter is een type die nooit zal aanvallen maar afwachten, niets mee mis. Ik noem het nog net geen profiteur want een sprinter die een mooie eindsprint winnend afmaakt met of zonder treintje heeft altijd verdiend gewonnen!

    Kijk Belgen wachten liever af terwijl Nederlanders liever het initiatief nemen en de aanval kiezen :D:D:D!

    Dat is dus mijns inziens de verklaring :p.

    /Einde ironie mode/

    :wink::wink:
    /begin lachaanval mode/
    Gilbert? Geen topsprinter maar in een groepje van 30 wel erg snel, en wacht nooit af, kiest steeds voor de aanval
    Boonen, topsprinter, maar ooit zijn eerste parijs-Roubaix gezien, en zijn solo's in de Ronde van Vlaaanderen EN Parijs-Roubaix? Die gast wacht ook niet af.
    En nu heb ik de twee beste renners van de afgelopen jaren in Belgenland aangehaald, en ik kan er zo nog wel enkelen opsommen, maar die zijn niet zo snel.
    /einde lachaanval modus/

  18. #118
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Idee Geruchten over rentree Armstrong

    http://www.nu.nl/news/1735504/45/Ger...Armstrong.html

    - Lance Armstrong staat volgens een aantal Amerikaanse media op het punt zijn rentree in het wielerpeloton te maken.
    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #119
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    /begin lachaanval mode/
    Gilbert? Geen topsprinter maar in een groepje van 30 wel erg snel, en wacht nooit af, kiest steeds voor de aanval
    Boonen, topsprinter, maar ooit zijn eerste parijs-Roubaix gezien, en zijn solo's in de Ronde van Vlaaanderen EN Parijs-Roubaix? Die gast wacht ook niet af.
    En nu heb ik de twee beste renners van de afgelopen jaren in Belgenland aangehaald, en ik kan er zo nog wel enkelen opsommen, maar die zijn niet zo snel.
    /einde lachaanval modus/
    Die solo overwinning van de Leeuw van Vlaanderen in Parijs-Roubaix mocht er ook wel zijn !

    Al was de meest memorabel PB overwinning die van Hennie Kuiper, de aanvaller pur sang en zo snel als een strijkijzer :p!

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #120
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln en jouw favoriet dan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Die solo overwinning van de Leeuw van Vlaanderen in Parijs-Roubaix mocht er ook wel zijn !

    Al was de meest memorabel PB overwinning die van Hennie Kuiper, de aanvaller pur sang en zo snel als een strijkijzer :p!

    :wink::wink:
    Die van Roger mogen er trouwens ook wel zijn, Biggie
    Mister PR. Dat waren nog eens tijden, je herkende de renners geeneens aan de aankomst, zo vuil waren ze. Waar zijn de tijden heen? :D

  21. #121
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    ... Dat waren nog eens tijden, je herkende de renners geeneens aan de aankomst, zo vuil waren ze...
    - En toen had overigens bijna niemand thuis al een badkamer...
    - Tegenwoordig zijn er strijkijzers en STOOMstrijkijzers... Daarnaast is er nog de categorie à la Zoetemelk.

  22. #122
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    VeloNews: rentree Lance Armstrong

    SABIÑÁNIGO - De laatste berichten over Lance Armstrong (36) waren dat hij zich op zijn eigen maniakale wijze voorbereidt op een veldrit in de Verenigde Staten.......................... http://www.sportwereld.nl/wielrennen...Armstrong.html

    Die man moet nooit meer terugkeren.....................
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. #123
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Ook Boogerd alludeert op rentree

    Michael Boogerd speelt met de gedachte eventueel weer terug te keren in het wielerpeloton...


    http://www.hln.be/hln/nl/952/Wielren...-rentree.dhtml

  24. #124
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Michael Boogerd speelt met de gedachte eventueel weer terug te keren in het wielerpeloton...


    http://www.hln.be/hln/nl/952/Wielren...-rentree.dhtml
    Met dit verschil: Boogerd zal nooit de Tour kunnen winnen.
    :wink:
    En onze vriend Armstrong, tja, dat zal volgend jaar serieus vuurwerk geven, Contador, Andy en de Texaan, die tegen mekaar strijden, om duimen en vingers bij af te likken. Wordt mijns inziens één der mooiste Rondes aller tijden
    :wink:

  25. #125
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Met dit verschil: Boogerd zal nooit de Tour kunnen winnen.
    :wink:
    En onze vriend Armstrong, tja, dat zal volgend jaar serieus vuurwerk geven, Contador, Andy en de Texaan, die tegen mekaar strijden, om duimen en vingers bij af te likken. Wordt mijns inziens één der mooiste Rondes aller tijden
    :wink:

    De mooiste rondes aller tijden zijn voorbij. Ze hebben zichzelf de nek omgedraaid. Geef het volk brood en spelen en ze huppelen er weer mooi achteraan
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 5 van 261 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.

Living Room 468*60