Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Maya (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard Maya (Roemeense)



    Maya (Roemeense)
    Leeftijd : 23 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Lichtbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : PZC, Tongzoenen, Beffen, Vingeren
    Extra info : zo gek als een deur!!!





  2. Onderstaande 5 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (15 januari 2017),dennisw (15 januari 2017),JonnyFontane (15 januari 2017),mechelen (15 januari 2017),pret (15 januari 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Na en aantal uurtjes grappen en grollen had ik wel zin in wat nieuws te stiften, er liepen op dat moment een stuk of 10 pino's voor me rond onder de nieuwe. Ééntje viel mij in het bijzonder op omdat ik dacht, toen ik haar zijdelings zag.... dat Anna of voor de YY gangers Mia terug was in de huiskamer. Niet dus ... er zat een ander leuk, guitig kopje op. Vanaf de nek naar beneden lijken ze exact op mekaar. Ik observeerde haar een poosje en zag dat het grietje het duidelijk goed naar haar zin had. Ze was constant bezig met druk doen en lachen. Dat vind ik gelijk een stuk aantrekkelijker dan zo'n mormel dat maar stoïcijns voor zich uit zit te staren.

    Dus ik dacht ge ff douchen en stap dan op haar af. Stom, stom, stom, natuurlijk toen ik terug kwam was ze alweer bezet. Ik besloot om te wachten..... soms heb je dat.... dan moet je en zal je die éne hebben. Niks anders meer is ook goed. Ik hield de bar in de gaten en toen ze na drie kwartier weer plaats wilde nemen op een kruk, had ik haar hand al beet en sleepte haar mee naar een bankstel. Naam Maya... echte naam op haar onderarm getatoeëerd. Kut.... ze spreekt alleen Duits en Roemeens. Mijn Roemeens is nog beter dan haar Engels, en mijn Duits gaat ook moeizaam vergeleken met Engels. Maar uiteindelijk kwamen we er wel uit.

    Op de kamer ging ze helemaal van het padje af, en maar gieren van het lachen om mijn Roemeense woordjes. Het ene moment kreeg ik klappen van haar en het andere moment kreeg ik diepe natte tongzoenen. Het pijpen was niks bijzonders, teveel handjes en zo, als ik er wat van zei kreeg ik een flinke tik op mijn ballen, wat dan weer tot een kromliggende lachsalvo bij haar bracht. Neuken wilde ze helemaal niet aan beginnen, want ineens had ik een Hollandse anaconda. Dat heb ik ook maar één of twee keer eerder gehoord in tien jaar hoeren stiften. Om mijn gemopper te snoeren moest ik mijn kop houden of zoals ze in het Roemeens zeggen tâcut , en ging ze op mijn gezicht zitten. Graag liet ze zich wel beffen en vingeren, flink nat werd het ook. Uiteindelijk explosief gefinisht in standje 69, allebei zaten we flink onder de kwak. Keurig maakte ze ons schoon en klaagde over de grote hoeveelheid. Ik zei dat ze voortaan haar mondje er omheen moest houden dat ze dan niet zoveel schoonmaakwerk had. Het verbaasde mij en ik lag ook meteen in een deuk van het lachen, toen ze begon te kokhalzen bij de gedachte alleen al. Wat een gekke doos!!!
    Uurtje was om gevlogen, vond het mooi zo dus naar de lockers, terug in de bar kreeg ik nog 5 minuutjes aftersales.

    Verder met de gezellige ijsberen bieren en lachen. Na een uurtje was mijn beurt om bier te halen bij de bar en toevallig zat Maya weer daar. Een natte tong in mijn oor en mijn mond was weer genoeg om mij over te halen voor een tweede kamer met haar. PFFFFFF!!!!

  4. Onderstaande 4 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 januari 2017),cheasehead (14 februari 2018),Sjeufke (16 januari 2017),Wentelt Eefje (12 februari 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Toffe meid, lachebekje, mooie naturellborsten, maar haar vriendin Anna, die vandaag begon, recht uit Zwitserland, nog veel mooier

  6. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 januari 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Wat een geile meid. Besprong me al, toen ik me pas ging uitkleden in de locker.
    De meiden kunnen van bovenuit zien, wie er binnenkomt en in de lockers komt.
    spontaan en leuk bovendien

  8. #5
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Maya blijft een immer lachebekje, altijd vol humor en steeds tooless, terecht, haar naturell grote borsten moge gezien worden, en een slank poppetje bovendien

  9. #6
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Wat een zotte doos. Deze wulpse meid kwam rond middernacht als een vampier, net vrij van haar Turkse klant, mij met haar halfzuster oogeilen en mij nog verleiden tot een trio.
    had eerder deze avond positief voetbalnieuws uit Brugge ontvangen, en dat gaf me hernieuwde energie, en in blije humeur meegegaan, ondanks fysiek kapot
    Laatst gewijzigd door deket; 9 april 2017 om 09:50

  10. #7
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:27
    Berichten
    259
    Discussies
    60
    Thanks
    0
    Thanked
    310 in 91 posts

    Standaard

    De afgelopen dag een goede sessie met haar gehad. Herhalingsgevaar zeker aanwezig.

  11. #8
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    is theke geworden.

  12. #9
    Geregistreerd
    23 mei 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:15
    Berichten
    147
    Discussies
    5
    Thanks
    116
    Thanked
    251 in 76 posts

    Standaard

    ja, waarschijnlijk omdat ze zoveel dvp hebben maken ze nieuwe theke's

  13. Onderstaande leden hebben FOEF bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 5 november 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60