Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 55

Discussie: Jenny

  1. #26
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    ... Volgens Samya werkt ze daar ook :D
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  2. #27
    Geregistreerd
    4 april 2006
    Last Online
    9 november 2023 @ 14:26
    Berichten
    35
    Discussies
    4
    Thanks
    3
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard Jennie

    Hi,

    vandaag was ik de buurt van Keulen, dus ben ik Jenny (nu Eleni) eens gaan opzoeken in Samya.
    Het was de eerste keer voor mij in Samya, een sjieke tent met 3 verschillende saunas, maar met normale prijzen.

    Voor alle fans van Jenny: het gaat goed met haar, en ze was blij een bekende ijsbeer uit schieferhof te ontvangen.
    Ze was echt helemaal overdonderd, toen ik haar vertelde dat ik speciaal voor haar naar Samya gekomen was. Ze had echt de traantjes in de ogen staan.
    Na een snelle douche, dus de kamer opgezocht, en ze was weer in vorm als vroeger. Met veel vieze en geile woordjes. "WIR MACHEN JETZT EIN WIEDERSEHENFICK" etct etc.

    Jenny is tevreden in Samya, zoals we weten was ze door Ome Bernds directie voor de deur gezet, samen met Monica.
    Later werd ze echter weer gevraagd om terug te komen, maar daar heeft ze de eer aan zichzelf gelaten.

    Het grote nieuws komt echter van Manuela (ex Manu van de kelder van Schieferhof). Het schijnt dat Manu samen met haar vriendje een nieuwe club gaat openen in Bonn. En er gaan enkele ex-schieferhof dames werken!!!!:D :D :D

    Dus wie nog hoopt ooit eens met Didem te kroelen, er is nog hoop.

    Nadat ik het bij een super beurt met jenny gelaten heb ben ik na 2 uurtjes weer huiswaards vertrokken.

    Dit moest ik even kwijt, dus medeijsberen, als je in de buurt van Keulen bent, breng Jenny een bezoekje, je zult er geen spijt van krijgen.

    GREETZ

    Jaigee

  3. #28
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Daumen hoch

    "Someone said you was asking after me, but I know you best as Jenny
    I said tell me your name is it sweet? She said my boy now it's Eleni, oh yeah"

    Ik heb niet zo heel veel toe te voegen aan jaigee's uitleg. Eleni heeft me het hele gebeuren ook verteld. Het was maar goed dat ze in Samya even als gids dienst kon doen, want anders had ik me letterlijk als een kat in een vreemd pakhuis gevoeld. Het was wel grappig om te zien hoe zowel dames als ijsberen een beetje geschokt zaten te kijken hoe Eleni me op een grote bank onder handen nam. Geknuffel en voorzichtig gezoen zag je wel her en der, maar openlijk pijpen durven blijkbaar alleen de ex-Hof dames. Op de kamer was deze kleine djin weer helemaal top: verbaal geweld, een paar heftige standjes en ze eistte zowat dat ik haar ook befte, want dat kon ik tenminste goed Uiteindelijk heeft ze me heerlijk klaargereden en me nog even gezelschap gehouden. Jawel, een djin vindt altijd wel een manier om bezit van je te nemen
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  4. #29
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    SHE IS STILL ALIVE en maybe (pssssst niet zeggen).

    Zij werkt nu al enige tijd in Samya te Koln-Rodenkirchen, HEEL toevallig was ik daar afgelopen maandag de 14e, wat een warm welkom door jenny zij 'vermoorde' me bijna zolang terug was het .

    Eerst even op de bank gaan zitten om bij te komen, blijkt er iets in mijn shoot te liggen kroelen RaRa wat is dat .

    Maar het duurde niet lang of we zetten het BABBELEN verder op de kamer (2) hier zouden wij nog zeker 2x terug komen en het laatste bezoek was ook direct een goede afsluiter een TRIO met een ander bijzonder prachtig exemplaar naam vergeten (de opwinding zeker ).

    Een interessante Club maar geen CLUBHUIS waar ik mij echt thuis voel, ik zie Jenny liever op een andere lokatie .

    Een enerverende dag met erg veel opgravingen .

    Groeten,

    De Hennef Cock.
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

  5. #30
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    In bed met een Djinn - woensdag 18 juli 2007

    De kleine duivel was naar eigen zeggen behoorlijk tekort gekomen de afgelopen vijf dagen - eerst een paar dagen vrij gehad, en toen ze dinsdag weer aan het werk ging, had ze de hele dag geen klant gehad... - onvoorstelbaar! Maar ik ben geneigd aan te nemen dat ze niet helemaal aan het jokkebrokken was: nadat ik er eens goed voor was gaan liggen veranderden al snel de geur en de smaak van de flamoes, haar ademhaling, haar donkerbruine ogen werden een beetje wazig en de tell-tale contracties van de bekkenbodem bleven ook niet al te lang uit.
    De kleine furie heeft me een heel dik uur lang zo'n beetje klemgezet tussen haar dijen. Ik ben er nog niet uit of ze er geen genoeg van kon krijgen of dat ik zo slecht op dreef was dat ze een heel uur nodig had. Ik praat er nog een beetje moeilijk van - gelukkig is het een rustige dag op kantoor.

    Na een korte pauze met wat eten en drinken en bijkomen (rubberen knieën, trillende benen, lamme tong) zaten we eigenlijk alweer snel met elkaar te babbelen en te friemelen en zo. En voor je het weet was het weer bedtijd...
    Na een uitgebreide massage hebben we elkaar weer - nu wat lomer en langzamer dan de eerste keer - verwend.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  6. #31
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Dorrie, ik moet ook weer es naar Mijn Keizerinnetje

    Pffffffffffffffffffffffffffff
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

  7. #32
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Volgens de dameslijst.....

    .....op de clubsite is Jenny/Eleni nog steeds aanwezig in Samya .
    Blijkens 'n nieuwe ISG-recensie is haar service nog steeds super :p.
    Founding Member

  8. #33
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Ik ben in de gelukkige situatie dat ik dat uit eigen recente ondervinding allemaal hartgrondig kan en mag bevestigen.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  9. #34
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard ISG: Party 31/10/07

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    .....op de clubsite is Jenny/Eleni nog steeds aanwezig in Samya .
    Blijkens 'n nieuwe ISG-recensie is haar service nog steeds super :p.
    Jenny/Eleni was drukbezet op Halloween 31/10/07 .
    Founding Member

  10. #35
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Blijkens berichten op RF.....

    .....was Jenny/Eleni vorige week nog aanwezig.
    Ze staat voor vandaag Geplant ab 15.00 Uhr .
    Hoort alweer 'n hele tijd tot de Samya-toppers.
    Founding Member

  11. #36
    Geregistreerd
    8 april 2008
    Last Online
    20 januari 2024 @ 18:35
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    She is really nice and always horny, i guess. One of the best girls there!

  12. #37
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Goed en slecht NIEUWS:

    vrijwel 1000% zeker is ze weer in BSC te bewonderen vanaf vandaag.
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

  13. #38
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    10 augustus 2023 @ 11:38
    Berichten
    26
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Het is al enige tijd geleden (voor haar avontuur in Samya) maar toen was Jenny in Schieferhof mijn tweede. Alles wat hiervoor staat is waar. Een heel klein "opdondertje", maar wel lekker geil en ongeremd. Eerst in de kelder behoorlijk opgewarmd zodat mijn paal al op volle oorlogssterkte was gekomen.

    Omdat beneden geen kamer meer vrij was, zijn we naar boven gelopen en halverwege besloten we het niet op de kamer, maar boven in de ontvangstkamer af te maken. Wat mij betreft een prima besluit. Heb haar daar gebeft, gevingerd en uiteindelijk met een rubbertje erom ook nog heerlijk "en plein public" liggen neuken. Absolute aanrader.

  14. #39
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Cock Bekijk bericht
    vrijwel 1000% zeker is ze weer in BSC te bewonderen vanaf vandaag.
    op de site van samya is ze nochtans aangekondigd in deze club vanaf woensdag

  15. #40
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stano Bekijk bericht
    op de site van samya is ze nochtans aangekondigd in deze club vanaf woensdag
    Ja, wie weet :teuflisch.
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

  16. #41
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Cock Bekijk bericht
    Ja, wie weet :teuflisch.
    zij werd inderdaad gisteren opgemerkt bij oom Bernds door een youppieman .... alhoewel zij nog altijd wordt aangekondigd op de website van samya

  17. #42
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stano Bekijk bericht
    zij werd inderdaad gisteren opgemerkt bij oom Bernds door een youppieman .... alhoewel zij nog altijd wordt aangekondigd op de website van samya
    Ja, ik denk dat ik denk, wat dacht ik ook weer :teuflisch.

    Zover, ik weet is ze gewoon in Hofstraat 28 aan de Bak.
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

  18. #43
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard De kop van haar draadje.....

    .....kan terug veranderd worden, van Eleni naar Jenny:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quitje Bekijk bericht
    Een blondje gespot, die al van de eerste minuut full-action gaf - Jenny - genoemd. FF wachten en hup eerste ruim uur doorgebracht met dit leuk, lief, lekker sexkonijntje. Jenny houdt enorm van beffen en dit heb ik volgens de regels der kunst uitgevoerd :wink::wink:, gevolgd door wat orgasmes Nadien een uitgebreide kamasutra doorlopen. Een top-ervaring. Vervelend nu heb ik opnieuw een toppertje bij...
    Founding Member

  19. #44
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Vrijdag 01/08/08

    Gisteren na anderhalf jaar Jenny weer mogen begroeten in het Hof !

    Bij binnenkomst om 13.00 was ze er meteen bij, ter begeleiding naar de kleedkamer. Aldaar, nog in burgerkloffie, de eerste tongzoenen
    van de dag mogen ontvangen, het was duidelijk dat dat op 'n kamerbezoek zou uitdraaien. Heb het kunnen rekken tot 16.00, na Jenny's langdurig teasen, en zelf als 'n wesp rondom het honingpotje om haar heen te hebben gedraaid. Uiteindelijk kwam ze in de huiskamer bovenop me zitten voor zeer langdurig, diep en nat tongzoenen, gevolgd door een dito blowjob op de bank en 'n kamer opgezocht.

    Nog staande voor het bed verder gegaan met waar we gebleven waren, dus lang, nat en diep pijpwerk met veel oogcontact. Vervolgens meldde Jenny dat ze in Samya nog neue tricks geleerd had, en of HM daar benieuwd naar was. Tja, rethorische vraag natuurlijk . Dus eerst haar kleine grotje kleddernat gebeft, om vervolgens kennis te maken met Jenny's neue tricks. Ze heeft haar bekkenspieren beter leren beheersen, zodat het lijkt alsof er in haar grotje 'n klein handje om je stijve zit. Eerst in missionary, daarna in cowgirl, kneep Jenny me zowat klaar. Vooral haar cowgirl is iets bijzonders. Dat doet ze gehurkt op handen en voeten, tergend langzaam, met haar gezichtje heel dichtbij. Tegelijkertijd zag HM z'n steeds dikker wordende paal langzaam in en uit haar grotje bewegen, wat 'n uitzicht, brrr :p !

    Heb me met grote moeite kunnen beheersen om niet gelijk al m'n zaadjes in haar grotje te schieten. Jenny voelde dat ook en stelde voor om HM ter afkoeling (!) verder te pijpen. Tja, lood om oud ijzer natuurlijk, als je vervolgens je dikke paal kleddernat in haar mondje ziet verdwijnen. Resultaat: 'n heerlijke MMT, over haar tongetje, lippen en wangen Daarna samen nog lekker nageknuffeld.

    Jenny is 'n klein en ongeremd blondje dat ook graag forser geschapen beertjes neemt .
    Founding Member

  20. #45
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Reden Catching Jean Genie

    "A small Jean Genie snuck off to the city. Strung out on lasers and slash back blazers. Ate all your razors while pulling the waiters. Talking bout Monroe and walking on Snow White. New York's a go-go and everything tastes nice. Poor little Greenie, woohoo. Get back home. The Jean Genie lives on her back. The Jean Genie loves chimney stacks. She's outrageous, she screams and she bawls. Jean Genie let yourself goooo!"

    Als er één nummer van David Bowie is dat uitstekend bij Jenny past, dan is het The Jean Genie. Ze gedraagt zich nl. precies zoals een Genie, oftewel Djinn, betaamt. Brutaal, uitdagend, verleidend en ongrijpbaar. Deze racebeer kreeg er haast wat van, al drie keer eerder is ze aan me ontsnapt. Ik liep er dus maar meteen heen toen ik haar naast Dana zag plaatsnemen. Jenny glipt meteen in mijn armen en begint meteen te zoenen.. even onderbreking, ze had nog een mintje in haar mond. Algauw verlegt ze haar aandacht naar Kleine Sphinx en lig ik heerlijk van haar bloasmeziek te genieten. Dana en Ines kijken het zo eens aan en als we opstappen bromt Dana dat ze straks ook nog wil. Die twinkeling die Jenny plots in haar ogen heeft voorspelt onheil.

    En ze draait inderdaad niet lang om de hete brei heen, maar laat zich achterover op de Spielwiese vallen, de benen zover mogelijk uit elkaar. Grinnik, mijn naam heeft ze niet onthouden, maar waar deze racebeer goed in is, ja dat weet ze wel nog Ik bef haar tot ze behoorlijk nat en opgewarmd is. Ze grijpt nog niet meteen naar de condooms, maar trekt me in een omhelzing en zoent fanatiek terwijl haar handje mijn berenklauw weer tussen haar benen stopt. Dit alles vergezeld van verbale aanwijzingen en gehijg. Uiteindelijk frommelt ze toch een condoom om Kleine Sphinx en liggen we lepeltje-lepeltje in elkaar verstrengeld. Ze zweept me zodanig op dat ik er plots uitfloep. Jenny negeert dat en wrijft zichzelf zowat klaar. Om vervolgens zich om te draaien en haar kont in de lucht te gooien, of deze racebeer in doggy an wil dokken. En al gauw loopt het tempo zo hoog op dat er weer een motor de lucht in gaat: krgch-Boem!! De FIA zal me nog eens diskwalificeren wegens onevenredig hoge belasting van het meleu!
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  21. #46
    Geregistreerd
    28 juni 2008
    Last Online
    17 maart 2024 @ 13:34
    Berichten
    125
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    289 in 50 posts

    Standaard

    2 November stond ik, gewapend met mijn vrijkaartje voor de hemel... euh de Schieferhof op nr 28, iets over 1-en. Jenny deed open. Een heerlijke manier om binnen te komen natuurlijk, ze herkende me vaag van onze enige vorige ontmoeting, maar had wel moeite me te plaatsen.

    Na de gebruikelijke plichtplegingen, vrijkaart inleveren, uitkleden, douchen en ijsberenvermomming aantrekken naar de bar voor een kopje koffie. De voorgaande dag, maandag, was allerheiligen en dus als feestdag gesloten bij Bernd's. Zo aan het begin van de week was het nog rustig, dus alle tijd om eens rond te kijken. De meeste dames zaten boven te kletsen, zo ook Jenny met haar 'echtgenote' Dana. Vooraf was ze al op mijn shortlist na mijn vorige ervaring, een trio met haar en Susan, waarbij ze zichzelf ongegeneerd lag te sandwhichen met haar vingers terwijl ik op zijn hondjes met Susan bezig was, een ervaring die nu nog nagloeit op mijn netvlies.
    Na de koffie de daad maar bij het woord gevoegd en Jenny uitgenodigd bij me te komen zitten. Ze was zoals altijd vrolijk en opgeruimd en gaf toe me herkend te hebben, zonder me echt te herinneren... Wat we vorige keren toch uitgespookt hadden? Tja, dat kun je uitleggen natuurlijk, maar met deze dame kunnen je het gewoon veel beter demonstreren. Een geile natte tongzoen met heerlijk gestreel over dat lieve, kittige en geile lijfje van haar werd beantwoord met een tochtje naar de handdoek, waar inmiddels een een kloppende erectie haar kwam begroeten. Zeer verheugd begon ze aan de nadere kennismaking zoals velen inmiddels ook hier hebben ervaren. Hemels pijpwerk, waarbij ze je regelmatig aankijkt met van die lieve zaadvragende ogen, ik had moeite niet gelijk mijn kruit te verschieten. De vraag naar de kamer werd dan ook bevestigend beantwoord! Op de kamer ging het spel verder zoals alleen geliefden dat kunnen, zoenen, plagen en langzaam nam ik plaats tussen haar benen, om haar zoete grotje nog natter dan nat te maken, tot ze een daverend orgasme beleefde waarbij mijn hoofdbijna geplet werd tussen haar heerlijke dijen Om vervolgens door te doen en er nog eentje dunnetjes achteraan te laten volgen.
    Een dankbare blik volgde en terwijl ik haar nog wat navingerde begon ze opnieuw aan een hemelse pijpbeurt waar het zaad van in mijn zak begon te koken. Jenny wou echter meer, ze had 3 dagen geen sex gehad, dus er moest en zou geneukt worden. Snel een condoom omgedaan en ze ging heerlijk met de benen wijd en de kuiten/enkels op mijn schouders liggen, een van mijn favoriete standjes. Opgewarmd als ik was en met een zo'n heerlijk meisje onder je duurde het uiteraard niet lang meer tot een daverend orgasme volgde...
    Nadien even lekker met elkaar gelegen, gekletst en haar verteld over de eerdere ervaring, die ze inmiddels kon reproduceren. Bijna was ik gelijk doorgegaan, maar een belofte gemaakt voor een vervolg later op de dag, wat er helaas niet meer van gekomen is. Maar wat in het vat zit verzuurd niet en alleen voor Jenny zou ik de urenlange reis naar de Hof nog een keer maken , zo lief, maar ook zo geil is het met haar. PSE? Ja, maar ook een zeer hoog GFE-gehalte heeft ze en dat moet ze vooral zo houden

  22. #47
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Jenny 30/12/10

    HM kan z'n posting over z'n laatste sessie met Jenny in augustus '08 zo copypasten.
    Alle informatie is nog steeds actueel, maar zal het bij een quote van gisteren laten:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Na 'n kleine anderhalf jaar gisteren weer 'ns in het Hof geweest.
    Begonnen met 'n alltime Hof-favorietje: Jenny. Zeer heftige topsessie met gekende topservice
    Founding Member

  23. #48
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:29
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Jenny biedt een steengoede service, combinatie van PSE en GFE, komt naar eigen zeggen meerdere malen klaar (en dit geloven we maar al te graag), zuigt de laatste druppels uit de tenen en heeft een ijzersterk geheugen.
    Een prima afsluiter van een namiddag bij ome Bernds.

  24. #49
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Gisteren zag ik haar voor het eerst in het Hof, zij zag mij ook voor het eerst "Neu hier?" .... Hahaha, wat een grappige meid zeg.

    Maar goed het zou kunnen , ze zei me niet op woe te werken en ik geloof inderdaad dat mijn laatste bezoeken op een woe waren.
    Tja, wat moet ik zeggen.. Het zal wel door het stromachtige weer gekomen zijn maar de GFE heb ik niet echt opgemerkt, behalve het gesprek op de bank, voor een paar tellen. Het ging al heel snel over in PSE. Ze houdt er van om ook zelf verwend te worden en toont zich daarbij zeer dankbaar. Ze zegt zelfs dat ze heerlijk gekomen is.... Ik geloof dat natuurlijk meteen , net als BB hierboven, hoewel, vergeleken met de tweede keer dat ze het zei ( bij mijn tweede kamergang met haar) toch wat achterdocht over het waarheidsgehalte van de eerste keer ... Maar vriendelijke dames liegen nu eenmaal niet.
    Eerst keer, na haar verwennen verwende ze mij en ging bovenop mij zitten, hmm misschien een nadeeltje, ik heb cowgirl we es beter meegemaakt, dus haar haar zonder het contact te verliezen op de rug gedraaid naar een knallend hoogtepunt mijnerzijds.
    na een ahpje eten en een massage doro Gabi een saunatje in de hoop Anna te treffen, helaas zag ik haar et naar de kamer verdwijnen en het leek er op een erg lange sessie te gaan worden. Nou ja even bijkomen en weer naar Jenny.... Weer Jenny verwennen, waarbij mijn hoofd dit keer in een bankschroef van twee dijen geklemd werd, ik was bijna genoodzaakt af te kloppen, de vingers die ze binnen wilde hebben kwamen gekneusd naar buiten ( zo was het de eerste keer toch niet??).
    Daarna begon z eme weer fantastich te pijpen en toen het F-woord kwam ging ze lekker op haar buik liggen. OP deze manier van achter genomen. Grrr, wat me nu overkwam is me nog niet eerder overkomen. Als je haar zo neemt en ze kijkt dan achterom in je ogen, dan werkt dat truukje van "aan een lelijke vrouw denken"niet( en zou ook een belediging zijn vind ik) . ik kwam veel te snel !! En dat bij een derde beurt!!! Volgens mij nog sneller dan bij beurten 1 en 2.... Ik geloof niet dat me dat ooit gebeurt is. Toch even Jenny streng toegesproken op haar gedrag, ik vermoed dat haar dijen mijn hoofd zo leeg persten dat mijn kwak aan de onderkant de voorraadkamer al half uitgeperst werd en dat haar fantastische blaaswerk het spul nog verder naar buiten zoog en dat er dus gewoon geen houden meer aan was. Ik kon er dus niks aan doen, het was haar schuld.
    Nadat ze mij met grote onschuldige ogen nog even aankeek en ze met een bibberend stemmetje haar verontschuldigingen aanbood in lachen uitgebarsten voor heerlijke aftersales. Nee volgende keer zou ze niet meer zo goed pijpen ... Zei ze..... Ik geloof dat niet zo

  25. #50
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Een heerlijke (Griekse) meid die je een GFE bezorgt. Echter een toppertje. Daar blijf je graag bij komen.
    Ik kan Jenny ook van harte aanbevelen.

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.