Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 55

Discussie: Jenny

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Daumen hoch Jenny

    Jenny

    Haarkleur/-lengte: Geblondeerd, schouderlang en gepermanent
    Lengte dame: 1.55/160
    Postuur/Cupmaat: Slank/B-echt
    Nationaliteit/Taal: Grieks/Duits
    Leeftijd: 22-25
    Tatoeages/Piercings: neusvleugel, tong en navel
    Service: Goed, Hof-standaard
    Voordelen: Goede service, erg jong
    Nadelen: Erg jong voor deze ouwe baas....
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs: 50,-
    Extra’s:

    Klein van stuk (155), kleine stevige tietjes, enthousiaste tepels in relatief grote tepelhoven, wel erg veel veel gaatjes: behalve de gaatjes die er echt toe doen nog kleine gaatjes in neusvleugel, tong en navel. Geblondeerd, halflang krullend haar. Uit Griekenland en naar achteraf bleek errug jong (net 18!) en dat vond ik niet zo heel erg leuk (want ik ben zelf al rete-oud). Het viel niet erg op - de dame weet waar ze mee bezig is, ze doet haar werk leuk en naar behoren, ik heb zeker niet afgezien! Standaard pakket, geen klachten, heel lekker zelfs, maar zonder vonkjes. Ze had nogal zin om haar vriendin Celine in een triootje te betrekken.
    Voorlopig moet dat maar mijn fantasietje blijven. Da's lekker en (daar komt de Hollander) stukken goeiekoper.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 5 november 2005 om 10:37
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  2. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Jenny is een heel lekker ding, heb 2x met haar gestoeid op mijn eerste bezoek in Hennef. Ik denk wel dat ze wat ouder is dan 18, kan zomaar 22-25 zijn. Ook vertelde ze dat ze een kind heeft van 3. Kan ze toch 18 zijn, maar ik denk het niet.

    Ook wil ze inderdaad graag triootjes met vriendinnetje Celine, maar ik niet, Celine is niet mijn type. En Jenny alleen is vrouw genoeg voor mij . Leuk hoor, zo'n heel klein vrouwtje (1.52m volgens eigen opgave). En heel lekker...

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Jenny, 26/08/05

    Daarna bij Jenny op de bank beland; gezellig gekeuveld met het gebruikelijke resultaat in Schieferhof. Dus lekker tongzoenen op de bank, waarna nat en diep gepijpt. Op de kamer verraste Jenny me met 'n zeer heftige vrijpartij. Ze heeft niet zo'n natuurgeile uitstraling als andere dames, maar hoe anders is dat op de kamer. Jenny is pas 3 weken in Schieferhof maar heeft inmiddels alles geleerd wat nodig is. Heb 'n geweldig uur beleefd; alles gedaan waar 'n man van droomt. Supergeil !

    In de kamer staande gepijpt; Jenny op haar knietjes op bed. Heb haar vervolgens achterover gelegd en 'n nat spoor getrokken van haar mondje via haar borstjes naar haar poesje. Overduidelijk wordt Jenny graag en goed gelikt; de perfecte opmaat naar 'n superheftige neukpartij. Missie, cowgirl, reverse, tussendoor flink nat pijpen, tja, wat niet….. Daarna doggy; Jenny liggend op haar buik met haar kontje omhoog. Heel lekker geneukt omdat ze haar kontje steeds omhoog duwde. Een paar keer gepauzeerd omdat het wel heel snel kwam. Geëindigd in missie, tot vlak voor het einde. Toen door Jenny klaargezogen en heftig in haar mondje klaargekomen, brrr…..

    Daarna uitgehijgd, nageknuffeld en elkaar schoongemaakt. Dat was nodig want we waren beide kleddernat van diverse soorten lichaamsvocht (!). Nog even liggen napraten; Schieferhof is haar eerste club; ze voelt zich steeds beter op haar gemak. Waarvan akte :D .
    Founding Member

  4. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Jenny, 02/11/05

    In de vooravond verdergegaan met de Dutch Connection, dus in navolging van Randy eveneens met Jenny meegeweest, alweer de 2e keer met haar. Op de bank flink tongzoenen, vingeren en pijpen, het handelsmerk van Schieferhof.

    Op de kamer voor de verandering 'ns het pijpverhaal achterwege gelaten. Met Jenny alle hoeken van het bed gezien, in 'n keur aan standjes. Achterop lekker diep in Jenny's natte grotje gekomen :p. Omdat ik niet (meer) over de stamina van Randy beschik, toch maar 'n pauze genomen en in de kelderbar visueel genoten van Katja's publieke FT's .
    Founding Member

  5. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Jenny, 7 december

    Jenny had ik vorige keer al 2x ehhhh, gesproken zeg maar, en na Katja en een sauna was het tijd voor dit lekkere ding. Na een lekker beginnetje op de bank vlot naar de kamer, waar we weer van alles uitgespookt hebben. Na de sexuele pret heb ik haar weer gemasseerd, en dat vond ze ook erg fijn. Voor ze 's avonds naar huis ging moest ik dat nog maar eens doen vond ze. Dus zo tegen tienen heb ik haar in de huiskamer nog eens hardhandig behandeld. Ze kreunde nog al, dus ik vroeg me wel bezorgd af of het wel goed ging, maar ik mocht niet stoppen van haar :D . Het commentaar van een aantal toekijkende dames was niet van de lucht; jaloezie, oordeelden Jenny en ik eendrachtig. Anderhalve meter vol pret, onze Jenny!

  6. #6
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    22 maart 2022 @ 17:23
    Locatie
    de oneindige ruimte, waar mannen zich mannen voelen
    Berichten
    34
    Discussies
    16
    Thanks
    1
    Thanked 16 Times in 1 Post

    Standaard opzij opzij opzij

    Het liep al tegen vijven, en ik had na de 40 jarige Angela zin om één van het vijftal aanwezige strakke jonge meiden met kleine tietjes te nemen. Gezien het grote aantal collega’s liet ik er geen gras over groeien (er waren reeds enkele vlak voor mijn neus weggekaapt), en ging bij de enige (ge)blonde(erde) van het gezelschap, de Griekse Jenny zitten. Na een kort praatje stelde ze voor het voorspel over te slaan, aangezien we het enige koppel in het salon boven waren. Ik keek op, en ja hoor: 15 paar ijsberen-ogen keken me aan. Nu draai ik mijn hand niet om voor wat sex in het openbaar, maar een privéshow zag ik nu ook weer niet zitten, bovendien stond aan de bar en in de gang een hele rij meisjes te wachten voor een plaatsje op de bank. Naar de kamer dan maar!

    Niettegenstaande ik Jenny de hele namiddig diverse ijsberen uitgebreid zag verwennen op de bank, en ze nog werd weggeroepen om een fooitje van een vertrekkende klant te ontvangen terwijl ik bij haar zat, maakte ze er bij mij een haastklus van. Ik rekende erop dat ze de verloren tijd op de bank op de kamer weer zou goedmaken, maar na exact 25 minuten stonden we terug in de gang, want “er waren veel wachtenden voor een kamer”. Ook het spel zelf viel tegen: technisch wel ok, pijpen-zoenen-neuken-beffen op niveau, maar haar onophoudelijk gekreun “oh yeah, geil”, zelfs tijdens het pijpen (had wel een “pompelmoes” effect, zie “humor”) deed erg profi aan.

    Een haastklus dus, toen ik tegenpruttelde en aangaf dat ze er zich wel erg snel vanaf maakte, bleken de wachtende collega’s op de gang plots geen probleem meer, en stelde ze voor gelijk tot een uur te verlengen, dat bracht immers 50 € extra in het laatje. Die gunde ik haar echter niet, en ik maakte er een eind aan in haar mond, die ze heel snel wegtrok, maar een halve FT op de koop toe dus.

    Jammer, ze leek me veelbelovend, en heeft blijkbaar tevreden klanten, maar na deze haastklus voor mij absoluut niet meer voor herhaling vatbaar.

  7. #7
    Geregistreerd
    19 september 2006
    Last Online
    1 februari 2008 @ 08:55
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Ze is er toch zeker nog?

    Hoewel deze madelief bij velen hier, elders en op Rheinforum en Yoeppie, uitstekende kritieken krijgt, zie ik de laatste maanden haar naam niet meer opduiken in recensies of verhalen...

    Zijn er recente sightings? Of is ze op vakantie?
    Ik plan een bezoek begin december, en zij staat zeker op mijn menukaart...

  8. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Kijk 'ns goed hierboven.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Minette
    Hoewel deze madelief bij velen hier, elders en op Rheinforum en Yoeppie, uitstekende kritieken krijgt, zie ik de laatste maanden haar naam niet meer opduiken in recensies of verhalen...
    ..........; 3 weken geleden waren er nog 2 beertjes aan de rol met Jenny :p.
    En 2 weken geleden werd haar aanwezigheid opgemerkt in de Bernds-rubriek .
    Founding Member

  9. #9
    Geregistreerd
    19 september 2006
    Last Online
    1 februari 2008 @ 08:55
    Berichten
    16
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    ..........; 3 weken geleden waren er nog 2 beertjes aan de rol met Jenny :p.
    En 2 weken geleden werd haar aanwezigheid opgemerkt in de Bernds-rubriek .
    Ik zal beter moeten leren opletten...
    Bedankt!

    Nu spoorslags naar Hennef :D

  10. #10
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Jenny, 12 december 2006

    Trio met Mara:

    In de loop van de middag zag ik Jenny en Mara alleen op de bank zitten en hadden al een tijdje niets te doen. Ik was op dat moment nog niet op de kamer geweest, dus heb ik mezelf tussen de dames laten ploffen. Wanneer je zoiets doet in het hof, dan heb in mum van tijd een viertal lippen aan je stok slobberen. Na deze opwarmronde op de bank zijn we met z'n drieen naar de kamer verkast, waar we er samen een leuk halfuurtje van hebben gemaakt. De twee dames zijn goed op elkaar ingespeeld en schromen niet om van elkaar moezie te smullen Een geil lesbisch trio met deze twee dames was voor Sonny een geslaagde openingsronde aan hof.

    BR, Sonny :wink:

  11. #11
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Keizerrijk HENNEFFFFFFFFF

    :p De Keizer en zijn Keizerin :p

    Ik begin in herhalingen te vallen dinsdag zat ik ALLEEN op de bank :( maar niet lang want ik werd door mijn kleine keizerinnetje overvallen.

    En HUPPPP naar de kamer en daar is het PRIVÉ :D .

    Als ik er op de 6e en 20e Feb weer ben, Ra RA wat zak ik dan weer doen.

    Herhalingsgevaar: onmogelijk :p .

    Groeten,

    De Keizer Cock.
    Laatst gewijzigd door Befke; 19 januari 2007 om 10:02
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

  12. #12
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    ... Volgens Samya werkt ze daar ook :D
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  13. #13
    Geregistreerd
    4 april 2006
    Last Online
    9 november 2023 @ 14:26
    Berichten
    35
    Discussies
    4
    Thanks
    3
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard Jennie

    Hi,

    vandaag was ik de buurt van Keulen, dus ben ik Jenny (nu Eleni) eens gaan opzoeken in Samya.
    Het was de eerste keer voor mij in Samya, een sjieke tent met 3 verschillende saunas, maar met normale prijzen.

    Voor alle fans van Jenny: het gaat goed met haar, en ze was blij een bekende ijsbeer uit schieferhof te ontvangen.
    Ze was echt helemaal overdonderd, toen ik haar vertelde dat ik speciaal voor haar naar Samya gekomen was. Ze had echt de traantjes in de ogen staan.
    Na een snelle douche, dus de kamer opgezocht, en ze was weer in vorm als vroeger. Met veel vieze en geile woordjes. "WIR MACHEN JETZT EIN WIEDERSEHENFICK" etct etc.

    Jenny is tevreden in Samya, zoals we weten was ze door Ome Bernds directie voor de deur gezet, samen met Monica.
    Later werd ze echter weer gevraagd om terug te komen, maar daar heeft ze de eer aan zichzelf gelaten.

    Het grote nieuws komt echter van Manuela (ex Manu van de kelder van Schieferhof). Het schijnt dat Manu samen met haar vriendje een nieuwe club gaat openen in Bonn. En er gaan enkele ex-schieferhof dames werken!!!!:D :D :D

    Dus wie nog hoopt ooit eens met Didem te kroelen, er is nog hoop.

    Nadat ik het bij een super beurt met jenny gelaten heb ben ik na 2 uurtjes weer huiswaards vertrokken.

    Dit moest ik even kwijt, dus medeijsberen, als je in de buurt van Keulen bent, breng Jenny een bezoekje, je zult er geen spijt van krijgen.

    GREETZ

    Jaigee

  14. #14
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Daumen hoch

    "Someone said you was asking after me, but I know you best as Jenny
    I said tell me your name is it sweet? She said my boy now it's Eleni, oh yeah"

    Ik heb niet zo heel veel toe te voegen aan jaigee's uitleg. Eleni heeft me het hele gebeuren ook verteld. Het was maar goed dat ze in Samya even als gids dienst kon doen, want anders had ik me letterlijk als een kat in een vreemd pakhuis gevoeld. Het was wel grappig om te zien hoe zowel dames als ijsberen een beetje geschokt zaten te kijken hoe Eleni me op een grote bank onder handen nam. Geknuffel en voorzichtig gezoen zag je wel her en der, maar openlijk pijpen durven blijkbaar alleen de ex-Hof dames. Op de kamer was deze kleine djin weer helemaal top: verbaal geweld, een paar heftige standjes en ze eistte zowat dat ik haar ook befte, want dat kon ik tenminste goed Uiteindelijk heeft ze me heerlijk klaargereden en me nog even gezelschap gehouden. Jawel, een djin vindt altijd wel een manier om bezit van je te nemen
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  15. #15
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    SHE IS STILL ALIVE en maybe (pssssst niet zeggen).

    Zij werkt nu al enige tijd in Samya te Koln-Rodenkirchen, HEEL toevallig was ik daar afgelopen maandag de 14e, wat een warm welkom door jenny zij 'vermoorde' me bijna zolang terug was het .

    Eerst even op de bank gaan zitten om bij te komen, blijkt er iets in mijn shoot te liggen kroelen RaRa wat is dat .

    Maar het duurde niet lang of we zetten het BABBELEN verder op de kamer (2) hier zouden wij nog zeker 2x terug komen en het laatste bezoek was ook direct een goede afsluiter een TRIO met een ander bijzonder prachtig exemplaar naam vergeten (de opwinding zeker ).

    Een interessante Club maar geen CLUBHUIS waar ik mij echt thuis voel, ik zie Jenny liever op een andere lokatie .

    Een enerverende dag met erg veel opgravingen .

    Groeten,

    De Hennef Cock.
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

  16. #16
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    In bed met een Djinn - woensdag 18 juli 2007

    De kleine duivel was naar eigen zeggen behoorlijk tekort gekomen de afgelopen vijf dagen - eerst een paar dagen vrij gehad, en toen ze dinsdag weer aan het werk ging, had ze de hele dag geen klant gehad... - onvoorstelbaar! Maar ik ben geneigd aan te nemen dat ze niet helemaal aan het jokkebrokken was: nadat ik er eens goed voor was gaan liggen veranderden al snel de geur en de smaak van de flamoes, haar ademhaling, haar donkerbruine ogen werden een beetje wazig en de tell-tale contracties van de bekkenbodem bleven ook niet al te lang uit.
    De kleine furie heeft me een heel dik uur lang zo'n beetje klemgezet tussen haar dijen. Ik ben er nog niet uit of ze er geen genoeg van kon krijgen of dat ik zo slecht op dreef was dat ze een heel uur nodig had. Ik praat er nog een beetje moeilijk van - gelukkig is het een rustige dag op kantoor.

    Na een korte pauze met wat eten en drinken en bijkomen (rubberen knieën, trillende benen, lamme tong) zaten we eigenlijk alweer snel met elkaar te babbelen en te friemelen en zo. En voor je het weet was het weer bedtijd...
    Na een uitgebreide massage hebben we elkaar weer - nu wat lomer en langzamer dan de eerste keer - verwend.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  17. #17
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Dorrie, ik moet ook weer es naar Mijn Keizerinnetje

    Pffffffffffffffffffffffffffff
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

  18. #18
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Volgens de dameslijst.....

    .....op de clubsite is Jenny/Eleni nog steeds aanwezig in Samya .
    Blijkens 'n nieuwe ISG-recensie is haar service nog steeds super :p.
    Founding Member

  19. #19
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard ISG: Party 31/10/07

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    .....op de clubsite is Jenny/Eleni nog steeds aanwezig in Samya .
    Blijkens 'n nieuwe ISG-recensie is haar service nog steeds super :p.
    Jenny/Eleni was drukbezet op Halloween 31/10/07 .
    Founding Member

  20. #20
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Blijkens berichten op RF.....

    .....was Jenny/Eleni vorige week nog aanwezig.
    Ze staat voor vandaag Geplant ab 15.00 Uhr .
    Hoort alweer 'n hele tijd tot de Samya-toppers.
    Founding Member

  21. #21
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Ik ben in de gelukkige situatie dat ik dat uit eigen recente ondervinding allemaal hartgrondig kan en mag bevestigen.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  22. #22
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    10 augustus 2023 @ 11:38
    Berichten
    26
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Het is al enige tijd geleden (voor haar avontuur in Samya) maar toen was Jenny in Schieferhof mijn tweede. Alles wat hiervoor staat is waar. Een heel klein "opdondertje", maar wel lekker geil en ongeremd. Eerst in de kelder behoorlijk opgewarmd zodat mijn paal al op volle oorlogssterkte was gekomen.

    Omdat beneden geen kamer meer vrij was, zijn we naar boven gelopen en halverwege besloten we het niet op de kamer, maar boven in de ontvangstkamer af te maken. Wat mij betreft een prima besluit. Heb haar daar gebeft, gevingerd en uiteindelijk met een rubbertje erom ook nog heerlijk "en plein public" liggen neuken. Absolute aanrader.

  23. #23
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Gisteren zag ik haar voor het eerst in het Hof, zij zag mij ook voor het eerst "Neu hier?" .... Hahaha, wat een grappige meid zeg.

    Maar goed het zou kunnen , ze zei me niet op woe te werken en ik geloof inderdaad dat mijn laatste bezoeken op een woe waren.
    Tja, wat moet ik zeggen.. Het zal wel door het stromachtige weer gekomen zijn maar de GFE heb ik niet echt opgemerkt, behalve het gesprek op de bank, voor een paar tellen. Het ging al heel snel over in PSE. Ze houdt er van om ook zelf verwend te worden en toont zich daarbij zeer dankbaar. Ze zegt zelfs dat ze heerlijk gekomen is.... Ik geloof dat natuurlijk meteen , net als BB hierboven, hoewel, vergeleken met de tweede keer dat ze het zei ( bij mijn tweede kamergang met haar) toch wat achterdocht over het waarheidsgehalte van de eerste keer ... Maar vriendelijke dames liegen nu eenmaal niet.
    Eerst keer, na haar verwennen verwende ze mij en ging bovenop mij zitten, hmm misschien een nadeeltje, ik heb cowgirl we es beter meegemaakt, dus haar haar zonder het contact te verliezen op de rug gedraaid naar een knallend hoogtepunt mijnerzijds.
    na een ahpje eten en een massage doro Gabi een saunatje in de hoop Anna te treffen, helaas zag ik haar et naar de kamer verdwijnen en het leek er op een erg lange sessie te gaan worden. Nou ja even bijkomen en weer naar Jenny.... Weer Jenny verwennen, waarbij mijn hoofd dit keer in een bankschroef van twee dijen geklemd werd, ik was bijna genoodzaakt af te kloppen, de vingers die ze binnen wilde hebben kwamen gekneusd naar buiten ( zo was het de eerste keer toch niet??).
    Daarna begon z eme weer fantastich te pijpen en toen het F-woord kwam ging ze lekker op haar buik liggen. OP deze manier van achter genomen. Grrr, wat me nu overkwam is me nog niet eerder overkomen. Als je haar zo neemt en ze kijkt dan achterom in je ogen, dan werkt dat truukje van "aan een lelijke vrouw denken"niet( en zou ook een belediging zijn vind ik) . ik kwam veel te snel !! En dat bij een derde beurt!!! Volgens mij nog sneller dan bij beurten 1 en 2.... Ik geloof niet dat me dat ooit gebeurt is. Toch even Jenny streng toegesproken op haar gedrag, ik vermoed dat haar dijen mijn hoofd zo leeg persten dat mijn kwak aan de onderkant de voorraadkamer al half uitgeperst werd en dat haar fantastische blaaswerk het spul nog verder naar buiten zoog en dat er dus gewoon geen houden meer aan was. Ik kon er dus niks aan doen, het was haar schuld.
    Nadat ze mij met grote onschuldige ogen nog even aankeek en ze met een bibberend stemmetje haar verontschuldigingen aanbood in lachen uitgebarsten voor heerlijke aftersales. Nee volgende keer zou ze niet meer zo goed pijpen ... Zei ze..... Ik geloof dat niet zo

  24. #24
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Een heerlijke (Griekse) meid die je een GFE bezorgt. Echter een toppertje. Daar blijf je graag bij komen.
    Ik kan Jenny ook van harte aanbevelen.

  25. #25
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard No holding back, no slowing down (23.6)

    "Does the clock that you're watching ever tell you 'bout the time
    Does the song that you're singing sound to you like a rhyme
    Will there be an answer when you stop me askin why
    or because of the jigsaw that makes up a lie

    Hold you back, hold you back, slow you down
    Hold you back, hold you back, slow you down
    Hold you back, hold you back, slow you down
    Slow you down, another try."


    De 23e was mn tweede halve bezoek, opnieuw een klein ploegje. Ik had nog geprobeerd iets met Mara af te spreken, maar door omstandigheden was deze racebeer later dan gepland en was die halte helaas onbereikbaar geworden. Oh well, volgende keer beter. Even later kwam Jenny van de kamer af, dus snel iets vastgelegd voor na de anti-rsi-massage van Gaby. Nauwelijks voor te stellen dat het toen 's avonds nog 23 graden was en je gewoon buiten kon zitten. Jenny zat al gauw bij me op schoot en later zowat onder tafel omdat ze anders niet comformatabel kon pijpen. Status Quo past er beter bij dan ik dacht, want ze dreef vrolijk haar eigen tempo door, zowel vooraf als op kamer. Ik heb haar dan maar tot het einde laten doorgaan voor ik een FT in haar mond afvuurde.

    Opfrissen, roken, drinken etc. En we begonnen nog eens opnieuw. Dit keer kon Jenny wat langer pijpen en ik wat langer beffen, maar daarna ging het de PSE-kant op. Dat hele uurtje hebben we bijzonder heftig liggen neuken, maar wel zonder dat ik vaginaal was ingelogd; AV van begin tot eind, dat gebeurt me nu ook niet vaak; uiteindelijk kreeg ze me in doggy voor de tweede keer leeg. Als ik nog meer had gewild, had dat waarschijnlijk bleekjes afgestoken tegen deze in totaal 1,5 uur, dus na een grote kop koffie en nog wat "frikadelle" (grote platgeslagen gehaktbal, niet de bekende snack van Mora) stopte ik op t hoogtepunt. Hmm, leuk waren die twee halve bezoekjes wel, maar ik hou het voortaan toch bij een hele dag. Dan maar n beetje langer wachten als het niet past.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  26. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal ( 9 september 2013)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60