Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard DUISBURG / pina Duitse vulkaanstrasse 17-19 kamer nr 708

    pina als de kenners haar zien van de sauna clubs staan ze er allemaal voor in de rij een paspoort gaat er dan ook niet komen uit privé overwegingen naar haar toe .

    pina is nog niet zo lang werkzaam op de vulkanstrasse maar wel werkzaam in de p6 niet als dvp

    ik stond verplex toen ik deze zeer mooie verschijning zag .en toen de deur gesloten was zei ze mijn dat ze me kenende .uit een of ander neuk hol waar je intree moet betalen. ze wist nog alles te vertellen .waar ik haar ooit ontmoet heb blijf bij me zelf en deel ik niet .maar waar ik haar ontmoet heb was het niet mogelijk een kamer met haar te maken op de vulkaan worden soms dromen waar .

    het waren 20 overheerlijke minuten en mijn pielemans sloeg tegen mijn navel toen ik mijn boxerschort liet zakken . voor de prijs van 30 euro had ik een pm en nm gezoend werd er niet maar wat wil je voor het instap tarief . only suk and fuk extra's bood ze voor de start niet aan .voorzichtig monteerde ze de michelin en geraffineerd kuifde ze me af in doggy heb ik haar genomen een ander standje wou ik niet ze keek me aan via de spiegel en het was binnen 20 minuten gedaan ik kon me niet inhouden had geen controle over me zelf maar wat wil je als je fantasie werkelijk wordt . pina nam tijd voor aftersales en wel 10 minuten ze melde me dat ze naar eros 26 gaat verhuizen als de nieuwe kamers klaar zijn we gaan het mee maken of het een 1 dags vlieg is of een blijvertje pinna is

  2. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 2 januari 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    zo zie je maar weer dat de wereld klein is gisteren kwam ik pina tegen in voor villa weizicht

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.