Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 112 van 112
  1. #101
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    Ja komt niet meer terug

  2. #102
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    Das ist ja kaum zu glauben. Lara gehört für mich zum GT wie keine andere. Früher (2006 bis 2008), als ich ganz oft da war, war sie auch fast immer da. Bei meinem letzten Besuch vor über einem Jahr sah ich sie auch wieder.

  3. #103
    Geregistreerd
    18 augustus 2014
    Last Online
    17 juli 2023 @ 22:42
    Berichten
    39
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Kan iemand bevestigen of zij er inderdaad niet meer komt? Lijkt me sterk toch? Lara werkt al jarenlang voor gt en wou morgen een bezoekje nemen bij haar :((

    Iemand die mij hierbij kan helpen? Eventueel de reden waarom zij is gestopt? Wie o wie

  4. #104
    Geregistreerd
    18 augustus 2014
    Last Online
    17 juli 2023 @ 22:42
    Berichten
    39
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Iemand die nog iets weet over deze dame? Wil namelijk morgen na gt gaan en haar willen bezoeken

  5. #105
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neukerd Bekijk bericht
    Kan iemand bevestigen of zij er inderdaad niet meer komt? Lijkt me sterk toch? Lara werkt al jarenlang voor gt en wou morgen een bezoekje nemen bij haar :((

    Iemand die mij hierbij kan helpen? Eventueel de reden waarom zij is gestopt? Wie o wie
    Ik post toch niet zomaar dat ze is gestopt?
    Dus ja, ze is gestopt!
    De reden is een priveaangelegenheid lijkt me.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  6. Onderstaande 2 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 2 maart 2016),mechelen ( 2 maart 2016)

  7. #106
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 13:03
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    203
    Thanked
    229 in 74 posts

    Beitrag Lara Goldentime

    traf ich letztens in Krefeld an der Ritterstrasse! Normalerweise sind da nur Mädels aus Rumänien und Bulgarien anzutreffen, als Lara perfekt deutsch sprach war mein Interesse geweckt. Sie wusste viel vom GT zu erzählen und kannte auch viele meiner Vorlieben.
    Ich habe nun in der "oude doos" die Berichte nachgelesen, vor 4 Jahren interpretierte jemand eines ihrer Tattoos so das sie damals 25 Jahre alt war, Samstag sagte sie mir sie sei 29. Die Naturlocken passen auch mit den blassen Erinnerungen meines alten Kleinhirn zusammen. Letzlich das Gebläse (Ukrainische Referenzklasse incl. FT) passte 100%ig. Mehr kann man im Auto nicht machen.
    Lara erzählte dass sie Nachwuchs hat und deshalb nicht mehr den ganzen Tag im Club arbeiten kann. Sie geht einer "normalen" Arbeit nach und zuweilen (ich weiß nicht ob regelmäßig) braucht sie den "kick" (ich hatte den Eindruck dass sie es weniger wegen des Geldes sondern ein gutes Stück "aus Lust" macht, also so wie früher). Ich glaube sie hat einige Tattoos dazubekommen, nicht jedoch auf dem Rücken, sie ist deshalb immer noch von ihrer Namensgleichen zu unterscheiden.
    Wir suchten lange nach einem geeigneten Parkplatz, ich dachte es geht nur um einen kurzen Blowjob, Lara machte sich komplett nackig und sah genauso lecker aus wie ich sie in Erinnerung hatte.

  8. Onderstaande 2 leden hebben hara1d bedankt voor deze bijdrage:

    flens (29 juli 2016),Limburger (19 juli 2016)

  9. #107
    Geregistreerd
    18 augustus 2014
    Last Online
    17 juli 2023 @ 22:42
    Berichten
    39
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Iemand die lara ergens nog is tegengekomen?

  10. #108
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neukerd Bekijk bericht
    Iemand die lara ergens nog is tegengekomen?
    In GT i.i.g. al tijden niet meer gespot.
    En volgens ingewijden moet het verhaaltje hierboven van 19 juli een persoonsverwisseling zijn of een sterk staaltje duimzuigerij...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  11. #109
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Laatste berichten waren dat ze strassenstrich deed,heel jammer heb in de glorietijden van GT menigmaal met haar gekamerd....
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  12. #110
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:40
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.153
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Als die Strassenstrich waar is, is wat de ingewijden over duimzuigerij of persoonsverwisseling te berde brengen vermoedelijk onwaar.
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  13. #111
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Geen idee wat klopt maar ik ken hara1d al lang en weet dat hij regelmatig de clubs in NRW bezocht waaronder GT en dus Lara ook zeker zal kennen en in die zin ga ik er vanuit dat zijn info betrouwbaar is.
    Wat niet wil zeggen dat ook ervaren beren wel eens fout kunnen zitten!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (21 december 2016)

  15. #112
    Geregistreerd
    27 januari 2011
    Last Online
    31 december 2017 @ 11:33
    Berichten
    25
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Als die Strassenstrich waar is, is wat de ingewijden over duimzuigerij of persoonsverwisseling te berde brengen vermoedelijk onwaar.
    Kleine 2 weken geleden straatwerk helemaal verboden. Dus als t jeukt, zal Lara toch weer club opzoeken... Hopelijk
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hara1d Bekijk bericht
    traf ich letztens in Krefeld an der Ritterstrasse! Normalerweise sind da nur Mädels aus Rumänien und Bulgarien anzutreffen, als Lara perfekt deutsch sprach war mein Interesse geweckt. Sie wusste viel vom GT zu erzählen und kannte auch viele meiner Vorlieben.
    Ich habe nun in der "oude doos" die Berichte nachgelesen, vor 4 Jahren interpretierte jemand eines ihrer Tattoos so das sie damals 25 Jahre alt war, Samstag sagte sie mir sie sei 29. Die Naturlocken passen auch mit den blassen Erinnerungen meines alten Kleinhirn zusammen. Letzlich das Gebläse (Ukrainische Referenzklasse incl. FT) passte 100%ig. Mehr kann man im Auto nicht machen.
    Lara erzählte dass sie Nachwuchs hat und deshalb nicht mehr den ganzen Tag im Club arbeiten kann. Sie geht einer "normalen" Arbeit nach und zuweilen (ich weiß nicht ob regelmäßig) braucht sie den "kick" (ich hatte den Eindruck dass sie es weniger wegen des Geldes sondern ein gutes Stück "aus Lust" macht, also so wie früher). Ich glaube sie hat einige Tattoos dazubekommen, nicht jedoch auf dem Rücken, sie ist deshalb immer noch von ihrer Namensgleichen zu unterscheiden.
    Wir suchten lange nach einem geeigneten Parkplatz, ich dachte es geht nur um einen kurzen Blowjob, Lara machte sich komplett nackig und sah genauso lecker aus wie ich sie in Erinnerung hatte.

    Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

 

 
Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.

Babylon 468*60