Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 112
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard Lara (Macedonië) ex-Palace/Oase/etc.

    Naam : Lara ( Lana)

    Haarkleur/-lengte : zwart, halflang

    Lengte dame : 1.75m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank , B-Cup

    Nationaliteit/Taal : Joegoslavische, duits

    Leeftijd : 22-25jr jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : PZC, NMC, zoenen, beffen. massage

    Bijzonderheden : VV, Oase, Palace, GT
    Laatst gewijzigd door Willem2; 13 december 2010 om 10:43
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Lara, 26 juli 2006

    Gisterenavond met deze schone uit Bosnie naar de kamer geweest. Mooie meid om te zien, lekkere lange benen en vrouwelijk vormen. Service welke ik heb mogen ervaren was goed te noemen. Een dame die haar vak verstaat. Geen punten waarin ze uitblinkt of slecht is. Een goede middenmootster. Echt zo'n dame, waarmee je een enkele keer mee naar de kamer gaat en daarna weer door skip naar een volgende.
    Jammer van die grote tatoe midden over haar rug. Een naam in portrait

    Herhalingsgevaar, individueel (waarom niet), maar gezien er nog vele andere dames zijn om te ontdekken, zal ze voorlopig niet aan de beurt komen.

    BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 27 juli 2006 om 09:15

  3. #3
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Last Online
    19 juli 2013 @ 11:28
    Berichten
    71
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Lara

    ... also ich habe eine ganz gute Erfahrung mit Lara gemacht. sie hatte ordentlich Spaß dabei, auch lecken und fingern bei ihr hat sie gern genossen. Und sogar sichtlich und hörbar Vergnügen gehabt.

    Und spaß an der Sache finde ich allemal wichtiger als eine zwar gute aber gespielte performance.

    Oder war ich mit der falschen Lara? Meine ist nämlich höchstens 1,65 groß und kommt aus Mazedonien / Ex-Jugoslawien.

    Grüße, newcomer

  4. #4
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Unglücklich Lara

    Naam : Lara

    Haarkleur/-lengte : zwart, halflang

    Lengte dame : 1.75m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank , B/C-Cup

    Nationaliteit/Taal : Joegoslavische, duits

    Leeftijd : 21 jaar

    Tatoeages/Piercings : Grote tatoeage over haar rug met tekens erin

    Service : Matig. Zoenen beperkt, PZC ook, NMC ,beffen maar veel mag niet

    Bijzonderheden : Nogal wisselvallig


    Afgelopen woensdag met deze uitermate fraaie brunette naar de kamer geweest. Lara heeft een jaar lang in GT gewerkt en sinds enkele weken haar werkomgeving naar FKK Oase verlegd.

    We raakten met elkaar in gesprek en al vrij snel werd besloten om een kamer op te zoeken. Mooie meid naast je met een perfect lichaam: echte optick-fick.

    Al vrij snel was te merken dat ze zeer afstandelijk was. Service was uitermate beperkt. Geen zoenen, matig pijpen en ook nog veel te hard, zelfs na hier en daar wat aanwijzingen trad daar weinig verbetering in op. Beffen had ze ook liever niet dat dat gedaan werd, want ze had er toch weinig plezier in, dus dan maar een rondje neuken. Wel een lekker popje dat zo voor je ligt, maar het kon mij in ieder geval niet zo bekoren.

    Herhalingsgevaar niet aanwezig.

    NB: Had geen zin om haar bestaande GT-draadje even te linken....daar hebben we immers ook kersverse moderators voor.

  5. #5
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    28 maart 2024 @ 21:38
    Berichten
    77
    Discussies
    22
    Thanks
    18
    Thanked
    64 in 27 posts

    Standaard laura kroatie

    Deze mooie meid met van die zeer lekkere omhoogstaande natuurlijke borsten vroeg of ik zin had in een trio helaas is mijn ervaring daarin niet zo goed dat ik haar alleen genomen heb en daar had ik mijn handen ook vol aan...
    heerlijk haar verwend had ook nog ingestemd met een dildoshow voor 50 euro maar dat was meer als fooi dan dat ik het nu zo opwindend vond..
    ze heeft ook nog in golden time gewerkt maar daar geen recensie van gevonden..

    Naam: Lara
    Haarkleur/-lengte : Donker/ halflang
    Lengte dame : 1.77m
    Postuur/Cupmaat : normaal / b-c cup
    Nationaliteit/Taal : Macedonië / Duits
    Leeftijd : 24
    Tatoeages/Piercings :letters van heel haar familie op de rug
    Service: NMC, PZC, Zoenen
    Voordelen: -
    Nadelen: geen tongzoenen
    Tijdsduur : 90 min
    Prijs : 200 euro
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 januari 2007 om 16:20 Reden: Paar details aangepast

  6. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Blinzeln

    Ik kom als nationaliteit tegen in dit topic: Macedonië, Bosnie en Kroatie :D!

    In eerste instantie dacht ik trouwens dat ze Turks was ... .

    Nou ja maakt ook eigenlijk geen ene moer uit :p!
    Ik hou het maar even op Macedonisch totdat iemand met met een copy van haar paspoort van het tegendeel heeft kunnen overtuigen !

    Groet,
    Big30
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 januari 2007 om 23:12 Reden: Uitleg en text!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #7
    Geregistreerd
    29 mei 2006
    Last Online
    28 juli 2010 @ 08:35
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Lara duits/macedonie

    Verbaasd dat er nog geen recensie van deze hele mooie dame is, ik had er tijdens mijn vorige bezoek toch ook al gezien.
    Ze liep topless in de bar rond met alleen een roze broekje aan. Lang krullend haar en heerlijke ogen. Hele mooie stevige b cup borsten.
    Op de kamer was ze echt heet. pijpen en beffen ( waarbij ze echt nat werd) en alles erop en eraan. Me uiteindelijk klaar laat pijpen met FT. Een echte aanrader deze dame.

  8. #8
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Frage Lara

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nick10
    Verbaasd dat er nog geen recensie van deze hele mooie dame is, ik had er tijdens mijn vorige bezoek toch ook al gezien.
    Ze liep topless in de bar rond met alleen een roze broekje aan. Lang krullend haar en heerlijke ogen. Hele mooie stevige b cup borsten.
    Op de kamer was ze echt heet. pijpen en beffen ( waarbij ze echt nat werd) en alles erop en eraan. Me uiteindelijk klaar laat pijpen met FT. Een echte aanrader deze dame.
    Lara was begin januari nog in Oase gesignaleerd, waar RM nog een lange sessie met haar heeft gedaan. Afgelopen zaterdag echter niet in Oase gesignaleerd.

    Ik geloof er echter niks van dat deze dame een "echte aanrader" mag worden genoemd, of het moet zijn dat de lat wel errruuuggg laag wordt gelegd...niet zoenen, zeer matig pijpen en "routiniert": ik vond het herhalingsgevaar op 0%. Maar qua beschrijving komt het wel in de buurt en het is zeker een mooie meid om te zien en mee te kletsen.....maar daar houdt het toch echt bij op.

  9. #9
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Rotes Gesicht Dildoshow

    Oh ja....als ze € 50 vraagt voor een dildo-show dan weet je zeker dat zij het is

  10. #10
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Lara was begin januari nog in Oase gesignaleerd, waar RM nog een lange sessie met haar heeft gedaan. Afgelopen zaterdag echter niet in Oase gesignaleerd.
    Hmm, ik twijfel meen haar afgelopen zaterdag wel gespot te hebben, in ieder geval was ze er zaterdag 6 Januari.
    Zeer eenvoudig te herkennen trouwens aan die grote tatoo op haar rug. Als nick10 dat kan beamen is ze klaarblijkelijk weer terug in Gt.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #11
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag was ze er ook. Netjes (opnieuw) voorgesteld, leuke meid, lieve glimlach, maar op de kamer....................?

  12. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    Afgelopen zondag was ze er ook. Netjes (opnieuw) voorgesteld, leuke meid, lieve glimlach, maar op de kamer....................?
    @ MM, Is die met die tatoo op haar rug he! Nou "jullie" hebben haar terug!

    Veel plezier ermee :D !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #13
    Geregistreerd
    29 mei 2006
    Last Online
    28 juli 2010 @ 08:35
    Berichten
    12
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    Hmm, ik twijfel meen haar afgelopen zaterdag wel gespot te hebben, in ieder geval was ze er zaterdag 6 Januari.
    Zeer eenvoudig te herkennen trouwens aan die grote tatoo op haar rug. Als nick10 dat kan beamen is ze klaarblijkelijk weer terug in Gt.

    Ik kan me geen tattoo herrinnen, volgens mij niet, maar heb haar dan ook niet van achteren genomen :teuflisch :teuflisch

  14. #14
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nick10
    Ik kan me geen tattoo herrinnen, volgens mij niet, maar heb haar dan ook niet van achteren genomen :teuflisch :teuflisch
    Die tatoo valt echt niet te missen !

    Maar goed als MM haar weer heeft herkend dan zal we wel weer terug zijn. Sonny zal haar mocht ze donderdag avond aanwezig geweest zijn ook wel herkend hebben. Lara herkende Sonny in de Oase in ieder geval goed als een oude Gt bekende :D.

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #15
    Geregistreerd
    4 december 2005
    Last Online
    10 oktober 2020 @ 13:40
    Berichten
    148
    Discussies
    1
    Thanks
    684
    Thanked
    140 in 44 posts

    Standaard

    Lara was afgelopen vrijdag in Palace Fankfurt.

  16. #16
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden

    En gisteren in Gt. tenminste als dit de zelfde is(loopt topless). Ik heb heerlijk met haar ge gewoon goede sex gehad.lekkere vaste body,en supersssss tongen:p
    Komt nog een keer een herhaling van

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  17. #17
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    12 april 2024 @ 22:46
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Daumen hoch Lara, deutsch/kroatisch

    Naam : Clara / Carla

    Nationaliteit / taal : Duits-kroatisch /duits

    Leeftijd : 24-27jaar

    Haarkleur /lengte : Zwarte lange haren

    Lengte : 1.72m

    Postuur / Cupmaat : Normaal slank / B-cup

    Tatoeage / Piercing :

    Service : PZC, NMC, FT, zoenen, beffen

    Extra :





    Meine zweite Runde war auch meine beste Runde des Tages.

    Gespielin war Clara o.ä. aus Köln stammende Kroatin, bereits in Deutschland geboren. Clara ist relativ groß, ca. 1,70 bis 1,75 m, hat lange, schware Haare, ein hübsches Gesicht und dürfte Mitte 20 sein. Vorige Stationen angeblich Palace FFM und FKK-Haus in Stuttgart-Fellbach.

    Sie überfiel mich im Kino, aber auf die nette Weise. Mein Kleiner war ganz groß, als Carla sich ankuschelte, mich küßte und mit wirklich exzellentem Französisch verwöhnte. Fast hätte ich dort direkt gespritzt.

    Auf dem Zimmer weiter super Franze, schön mit Gefühl. Erst wollte ich Verkehr machen, ich verneinte das FT. Aber das fühlte sich so geil an, dass ich korrigierte und FT buchte, was ich seeeeehr selten mache, nur wenn eine Frau göttlich blasen kann. Es kam wie es es kommen mußte und ich entlud mich in/vor ihrem Mund. Sie leckte noch weiter.....

    OK 75 ist viel Geld, aber es hat sich gelohnt bei Carla. Klar ist sie professionell, aber durchaus im positiven Sinne.

    Euer flens
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 juni 2007 om 16:22

  18. #18
    Geregistreerd
    17 mei 2006
    Last Online
    24 augustus 2013 @ 09:12
    Berichten
    56
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    dinsdag 17 juli 2007

    Laatste ronde: Lara

    Na Nicole was mijn dag al goed, maar onderweg naar de kleedruimte werd ik door een treurige Lara aangehouden. Met Lara had Mink vorige zomer veel lol beleefd. Maar vandaag - zei ze - had ze de hele dag nog geen goede sex gehad. Aangezien ik haar bij twee eerdere GT bezoekjes had weten te weerstaan, wilde ze nu me niet meer laten gaan. Deze prachtige verschijning kon Mink dit keer niet meer laten staan en weer lag ik in de Kino, alwaar Mink Lara d’r kale grotje heeft gelikt tot de blaren op m’n tong stonden. Vervolgens kroop ze op mijn zeer vermoeide en inmiddels overgevoelige zwans en heeft mij heerlijk subtiel klaargereden. Lara gebruikt hierbij haar inmiddels beroemde en krachtige kutspieren alsof ze een koe aan het melken is. Wat kan die griet knijpen!

    Al met al een fantastische dag.

    Mazzel,
    Mink

    N.B. Lara zei tegen Mink dat ze uit Kroatië komt.

  19. #19
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    IK denk dat we het hier over deze dame hebben !

    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...highlight=lara

    :wink: :wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #20
    Geregistreerd
    17 mei 2006
    Last Online
    24 augustus 2013 @ 09:12
    Berichten
    56
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    IK denk dat we het hier over deze dame hebben !

    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...highlight=lara

    :wink: :wink:
    Big30

    Klopt inderdaad, herkenbaar aan de grote tatoo (met letters) van haar nek tot haar kont. Zal beter opletten volgende keer...

  21. #21
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:25
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Mooie meid Lara uit Kroatië

    Naam : Lara
    Nationaliteit / taal : Kroatische, spreekt goed Duits
    Leeftijd : 24 jaar
    Haarkleur / lengte : mooi zwart lang haar
    Lengte : 1.80m
    Postuur / Cupmaat : Normaal / C
    Tatoeage / Piercing : Zeer grote tatoeage op haar rug
    Service : Zeer goed, lekker uitgebreid tongzoenen, PZC, Beffen, NMC, Vingeren, FT

    Deze Lara was me al eens eerder opgevallen. Gewoon een mooie vrouw en ze ziet er van dichtbij ook nog eens heerlijk uit, met die mooie ogen van d'r. Gisteren dus maar ontvoerd naar een blokhut. Ze weet je heerlijk te verwennen, met haar lekkere tong. Ook het neuken met haar was heerlijk. Geen verkeerde keuze geweest.....................
    Laatst gewijzigd door Big30; 19 mei 2008 om 15:29
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  22. #22
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    12 april 2024 @ 22:46
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    Lara mußte ich mir am Freitag unbedingt wieder gönnen. Sie war an dem Tag noch Tagesjungfrau, weil ein Holländer keinen Bock auf sie hatte. Selbst schuld, der Bursche. Ich vermute, dass der Eisbär auch hier aktiv ist, sagt mir mein Gefühl. Also raus mit der Sprache, wer hat mittags draußen in der Nähe gesessen und mit Lara gequatscht, bevor sie telefonieren ging :D :D :D ?

    Performance wie gehabt sehr gut, also Blasen kann sie göttlich. Ich hab ihr alles in den Mund gespritzt, für mich eher eine Seltenheit, diese Spielart, aber bei Lara mache ich gerne mal eine Ausnahme.

  23. #23
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    12 april 2024 @ 22:46
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    in folgenden Clubs hat sie meines Wissens bereits gewerkelt:

    PHG ganz kurz, Golden Time, FKK-Villa (Hannover) ganz kurz, Palace, Oase, World, Relax (oder Funny ???) in Hamburg, Colosseum (Augsburg), FKK Haus (Stuttgart-Fellbach), München-Pasing (Name ???)

    Wer weiß mehr über unseren Wandervogel Lara ?????

  24. #24
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 17:12
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    205
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard Lara, ex Jugoslavien

    Hallo Leute,
    gestern war ich 7 Minuten im GT und sah 7 interessante Mädels.
    Auch Lara :littleang war wieder am Start,
    in der Liste stehen 2 Laras, die welche ich meine hat braune lockige, lange Haare, ich glaube sie auch in der Liste der Mädels zu finden, leider funktioniert der Link zu ihr nicht. Wollte nur kundtun dass sie wieder am Start ist.
    Wollte eigentlich keinen neuen Tread aufmachen, also Wim, bitte einfügen sobald der Link wieder rekonstruiert ist.

  25. #25
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:11
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Du meinst glaube ich dieser lara ,

    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...highlight=lara

    :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.

Freude 468*60   Diamond 468*60