Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Batam Indonesië

  1. #1
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    14 april 2024 @ 18:13
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.552
    Discussies
    57
    Thanks
    5.043
    Thanked
    3.585 in 982 posts

    Standaard Batam Indonesië

    Nadat de kerst gevierd was zijn aamu en ik een kijkje wezen nemen in Batam, een Indonesisch eiland een uurtje varen vanaf Singapore. Mocht je trip ook eens willen doen, houdt rekening met minimaal 1,5 uur tijd om de immigratie formaliteiten af te handelen. Je kunt via internet de Ferry boeken, er is redelijk wat keuze en de prijzen zijn via alle maatschappijen dezelfde, ongeveer 50 Singapore dollar retour. We maakte gebruik van Horizon Ferry.

    Wij hadden een hotel geboekt in het Formosa hotel, op loopafstand van het jachtgebied en een redelijk grote mall, het Nagoya Hill stopping centre. De wijk waarin gewandeld kan worden heet overigens ook Nagoya. Het eiland dankt zijn relatieve rijkdom aan gas en oliewinning die hier plaatsvindt. Vele mensen uit Singapore en de expats komen zo nu en dan een weekendje over om hier de bloemetjes buiten te zetten. Als je 's avonds Kampung bule, het gebied met een aantal barretjes en vissenkommen ingaat, kun je het beste een taxi nemen.

    De eerste avond zijn we eerst aan het barhoppen geslagen. Mij is opgevallen dat je je in eerste instantie totaal niet in een RLD waant. Dit is op zich niet zo vreemd omdat je je tenslotte in het grootste islamitische land ter wereld bevindt. De dames die er werken komen rustig een praatje maken als ze interesse in je tonen. Ik acht de kans zeer klein op een fatsoenlijke date als het niet van twee kanten komt. Mocht de interesse wederzijds zijn dan knoop je een praatje aan en gaat de rest hopelijk vanzelf. Wij waren in een periode dat het erg rustig was, mede omdat we er op een doordeweekse dag waren. Ik had in eerste instantie weinig vrouwelijk schoon op de korrel, uitgezonderd een dame met een heel sprekend voorkomen. Ze had namelijk twee verschillend gekleurde ogen en een leuke uitstraling. Ze leek bezet te zijn door een andere klant en daarom leek ik het nakijken te krijgen. Na enige tijd kreeg ik toch de gelegenheid om Fiona even te spreken. Ik liet erg duidelijk weten geïnteresseerd te zijn. Ze zou over 5 minuten tijd voor me hebben. Na een uur was ze nog steeds uit beeld en besloot ik om alleen verder te gaan. Ik zat al ergens met een leuk barmeisje te praten toen ik een appje kreeg van aamu dat ik werd gezocht. Dit werd eind goed al goed. In eerste instantie konden we pas weg als we een barfine van 1M roepia per dame betaald hadden. We besloten te wachten totdat de bar dichtging. Pas na 4-en vertrokkenen we na het afrekenen van de relatief redelijk forse rekening.

    Op het hotel bleek dat Fiona na ontkleden niet zo jong en strak meer te zijn. Het kon de pret niet drukken. De seks die volgde was gewoon erg goed. Voordat ze 's Ochtends vertrok werden de nodige calorieën verbrand. Ik was vooraf door aamu getipt op de vergoeding. Begin er op voorhand niet over. Ik gaf haar 1M Roepia als ik me niet vergis, ze was er erg blij mee.

    ' s middags hebben aamu en ik nog gebruik gemaakt van een Indonesische voet massage. Dat gaat een stuk harder dan een Thaise. Het avondeten hebben gedaan op een food court op loopafstand van het hotel, het Windsors foodcourt. Schrik niet als je gaat zitten dat een stel vrouwen luid tegen je praten. Elk biermerk heeft hier namelijk zijn eigen verkoopster. Het eten is hier trouwens helemaal top!

    De tweede avond besloten we het over een andere boeg te gooien. De eerste avond waren we in een zogenaamde vissekom wezen kijken. Er zitten een heel stel meiden en vrouwen achter glas. Je kunt er een uitkiezen en meenemen. Ik heb geen ervaring met ramen prostitutie, ik vond het best raar om daar zo je keuze te moeten maken. De tweede avond besloten we het toch zo te doen. We zijn er in twee wezen kijken, de eerste Happy 8, met vooral jongere meiden. Ik stelde voor om naar New Berry te gaan, hier zaten wat oudere en vollere dames. De dames, zo'n stuk of 15 à 20 kwamen voor ons zitten. Daar zit je dan. Wie kies je en waar let je op? Ik had een dame op de korrel met een leuk jurkje aan. Toch twijfelde ik. Ik wist het niet en werd door het personeel gemaand om op schieten. In een split second koos ik niet voor het mooiste meisje, vrij snel bleek wel dat ze best lief was. Toen we afgerekend hadden, 900 k Roepia per dame voor een LOng Time, besloten we om eerst wat te drinken in de City Lights roof top bar. Na een paar biertjes zijn we naar hotel gegaan waar ik verder uitgebreid met Tea kennis heb kunnen maken. Het blijft een beetje een gok zo, gelukkig kan dit goed uitpakken. Door de zeer goede service kreeg ze nog 250k tip mee de volgende ochtend.
    Pluk de dag of een bloemetje

  2. Onderstaande 8 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 december 2016),biged ( 5 januari 2017),Elmo3108 (30 december 2016),felrops (15 januari 2017),Lesyeux (30 december 2016),lustman (30 december 2016),Nedlovefkk (30 december 2016),noglangnietuitgewandeld (15 januari 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28.

  FKK Artemis 468*60