Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 324
  1. #76
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Heb de lijst met dames die in GT werken geupdate
    Staan er nu volgens mij tot en met Letter E allemaal in
    Hoop binnenkort nog een keer te Update
    en als het mee zit is hij dan compleet
    Dit zouden dan rond de 260 meisjes zijn.

    Heb inmiddels een eenvoudige manier gevonden
    om hem te controleren op veranderingen,
    en zal hem daarna regelmatig up to date houden.

    In de lijst staan de namen van de meisjes,
    gesorteerd op alphabed,
    met een omschrijving van hun uiterlijk.

    Als je op de regel met haar naam klikt,
    opent de topic van het betreffende meisje zich.

    Binky
    Laatst gewijzigd door Willem2; 8 november 2006 om 22:34

  2. #77
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Last Online
    15 februari 2024 @ 06:20
    Berichten
    220
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard foto's?

    geen foto's ? :D

  3. #78
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Mijn Alpha lijst is volgens mij nu compleet
    Staan nu volgens mij haast alle dames in
    waarvan een topic bestaat in het forum van GT

    Of al deze dames daar nog werken is mij niet bekend,
    dat is voor mij ook haast niet bij te houden.
    Ik pas de lijst aan, aan de topics die op het forum staan
    Zal hem regelmatig Update

    Hoop dat ik het zoeken naar een Topic van een bepaald
    meisje wat gemakkelijker heb gemaakt

    Binky
    Laatst gewijzigd door Willem2; 9 november 2006 om 06:50

  4. #79
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007
    Mijn Alpha lijst is volgens mij nu compleet
    Staan nu volgens mij haast alle dames in
    waarvan een topic bestaat in het forum van GT

    Of al deze dames daar nog werken is mij niet bekend,
    dat is voor mij ook haast niet bij te houden.
    Ik pas de lijst aan, aan de topics die op het forum staan
    Zal hem regelmatig Update

    Hoop dat ik het zoeken naar een Topic van een bepaald
    meisje wat gemakkelijker heb gemaakt

    Binky
    Ik wil je toch maar even bedanken. Ik heb deze hele lijst ook maar even in mijn PDA geknald, zodat ik de volgende keer een mooie uitgebruide lijst ter beschikking heb. Ik zal laten weten of het me ook daadwerkelijk heeft geholpen...
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  5. #80
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:12
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.800
    Discussies
    91
    Thanks
    134
    Thanked
    382 in 80 posts

    Daumen hoch Happy Birthday GT-Junky.

    Happy Birthday to you GT-Junky!!

    Donderdag 9 november Golden Time. Het feest van de blije gezichten.

    Ondanks dat Gustomass over 5 uurtjes weer uit zijn bedje moet zien te komen, toch besloten om maar meteen een report te maken. Je bent een junky of je bent het niet, nietwaar.
    Voor Gusto begon het feest der blije gezichten ietsje minder. Met een blij gezicht en een dito stemmetje vertelde een van de charmante assistentes van Mr Ryan, dat er bij de check een lichtje te blij was gaan oplichten. Even checken dus. Hierdoor landde Gusto pas tegen 19 uur op Eindhoven Airport. Snel , nou ja snel door de passcontrol, een vriendelijke dame die me probeerde duidelijk te maken dat alle vloeistof boven de 100 cc in een zakje moest worden aangeboden. Nou, Gusto had slechts 10 cc te vervoeren en dat zou welliswaar in een zakje belanden, maar dan wel 45 minuten laagvliegen verder in een haar geheel onbekend gehuchtje Brüggen en een haar nog onbekendere Golden Time…Toen even een broodje genomen(voor de GT warme maaltijd zou ik te laat in Brüggen aanbelanden) en een flesje chocomel voor een gewillige dame.
    Wenste de mooie verkoopster(had zo mee gekund naar GT) een fijne avond en met een blij gezichtje wenste ze Gusto hetzelfde , zij en ook hij nog onwetend dat het inderdaad een onvergetelijke avond mocht gaan worden.
    Met GT in het vooruitzicht erger je je maar ‘n keer niet aan de elkaar steeds maar inhalende vrachtwagens op de A67 en scheur je met een blij gezicht de grens over.
    Kom je binnen bij GT valt je een blij gezichtje van Tatjana ten deel en voor ze me in de boeien kon slaan met dit keer een in rood uitgevoerd bandje komt “geheel toevallig” Samira (casualidad no existe) me tegemoet die dan van Gusto met een blij gezicht wordt voorzien van 3 dikke vette besos.
    Ietsje vóór 20 uur in de bar aangekomen is het feest in volle gang. Al gelijk aan de praat met de Bril, met Ace2(1) , met Sonny die met een blije Yvonne zat te genieten.
    De sfeer zat er voor Gustomass gelijk opperbest in en is er tot 01.07 uur niet meer uitgeweest.
    Als iemand een reportage wil maken van het eerste deel van het feest dan zou dat wenselijk zijn. Gusto heeft begrepen dat GT-Junky behoorlijk of is het naar behoren in het zonnetje is gezet. Er is veel regelwerk aan vooraf gegaan , maar Calligula en Boedha is het gelukt om ene Roxanna (Gusto geheel onbekend maar GT-Junky omgekeerd evenredig wél bekend) te regelen voor vandaag. Deze goedlachse dame, die je gelijk met een blij gezicht begroet ook al weet ze bij God niet wie je bent. Een speciale dame voor GT-Junky , wellicht het mooist denkbare verjaardagskadoo he might ever get.
    Daarbij heeft deze Roxanna het klaargespeeld een heerlijke taart te bakken voor ons allemaal.
    Het uitblazen van de kaarjes, toch wel 29 in getal, heeft GT junky wijselijk overdag al gedaan , toen ie daar nog genoeg adem voor over had.
    Het aansnijden van de taart gebeurde at pizzatime, zodat Gusto ondanks zijn late arrival toch nog even kon meesnoepen, evenals al die andere feestgangers, stuk voor stuk (wat een woord voor ons heren nietwaar) met blije gezichten. Vergeten doe ik er vast een paar, maar Gusto spotte zomaar Grise, Calligula, Boedha, Snelle Henkie, Bart, Sonny, De Bril, GTJunky, Ace2(2), Little Diablo, MIZUDTZO, en enkele bekende gezichten waarvan de namen even ontschieten.
    Degene die heel erg opviel doordat ie zo anders was als anders was wel Gt-Junky himself.
    Zo blij en zo uitermate gelukkig als Gusto en wij allen deze jongeman vandaag hebben mogen aanschouwen is alleen al een feest waard.
    Hij begreep me heel erg goed toen ik hem aangaf; “ Jonge zo blij en gelukkig als vandaag heb ik jou het afgelopen half jaar niet meer gezien.”
    Hij kon niet anders als dit beamen.
    En zo zie je maar weer dat uiteindelijk alles toch weer op zijn pootjes terecht komt.
    Sta je even flink bij te praten met MIZUDTZO die met een blij gezicht en uitgestoken hand je komt vragen of je Gustomass bent. Gepraat alsof we elkaar al jaren kennen, let wel, je hebt een beetje via IM gecorrespondeerd en elkaar verder nog nooit van ze leven ontmoet. Dat is kenmerkend voor ons wereldje in GT. Uiteindelijk praat je met je GT vrienden dieper,, opener, openhartiger, en eerlijker dan dat je ooit met iemand anders op je werk, met je beste vrienden of familie doet of zal doen. “Gek hé. Maar ik vind het gewoon lekker….”luid een oude reclame..
    Komt daar zich een weg banend door een groep ijsberen een blije Racey me vriendelijk en een beetje bescheiden vragen of ik haar een massage wil geven. Op een zo fijne manier en met zo mooie ogen, dat je er zo bij wegsmelt, maar heb haar toch even uitstel van executie gevraagd(en gekregen) om even met de kameraden bij te praten over las Chicas de Fiestas.
    De avond verliep geweldig en nadat Gustomass Ace2(3) had verteld dat ie zaterdag zijn verhaal over Dunya had gelezen, nog net voor vertrek naar GT en dat ie vanwege het niet uit het koppie kunnen zetten van bepaalde dame , dat ie er niks van had gebrouwen kon Gusto toch melding maken van een zeer geslaagde roomhappening met ene Luana, een super mooie supersessie, waarvan later een report mag volgen.
    Zo nu Ace2(4) al meer dan de 3 keer vermeld is waarop het echt rekende, kan Gusto zijn Racey, een mollige Mexicaanse, even lekker gaan masseren. Een mooie gelegenheid om haar te verwennen en om zelf even de indrukken van al die verhalen van die mensen met die blije gezichten te verwerken en een plaats te geven. Want dat heb je nodig in een zo een omgeving..
    Nadat een zeer tevreden Racey zich ging douchen tijd voor iets anders.
    Overigens Gusto was voor het eerste zijn massageolie vergeten, maar deze dame had het flesje dat ie enkele weken terug had gekocht wél bij zich.
    Terug in de bar loopt Gusto tegen een heel blije Calligula die ie al enkele uren had gemist. Toen Gusto ook een heel blije Nanny zag waren er geen woorden meer nodig. Soms zeggen geen woorden meer dan 100 woorden.
    Zal ik maar stoppen met schrijven dan……

    Gusto heeft nog enkele keren fijn contact gehad met toch nog een beetje zijn Samira en met iets belangrijks in het verschiet hebben we elkaar toch weer los weten te laten.
    Gustomass heeft ook nog enkele keren aangehaakt bij dat heerllijke vrouwtje Luana, die nu eens niet boos voor zich uit zat te kijken maar ook een blij gezicht had.
    Zelfs bij Kataharina kon er af en toe een lachje vanaf.
    Toen ik een appel vroeg , zei ze heel assertif, aber kannst du doch auch selber nehmen. Komt ze met een lekker gewassen appeltje aan , geef je haar terug; Aber weisst Du, nun schmeckt die so viel besser…
    Of ze ook gelachen heeft even later weet ik niet. Sta je te praten , voel je een kontje tegen je eigen kontje aangaan, wat doe je, meteen wat terug rijden en een beetje moven, vóór dat je omkijkt om te weten wie die stoute meid was waarmee je nu weer het genoegen mocht hebben…… Draai je om zie je dat het ….Katharina was die Ein Aschenbecher ledigte…..
    Een hele story verder nog.
    Aan het einde van de avond is het er dan toch van gekomen. Sonny en Gustomass hebben het dan toch na ál die tijd het een keer samen gedaan………
    Het was een geweldige ervaring, om daar in de Kino samen aan de gang te gaan. Onder de luidkeelsgeslaakte kreet van Kim, “vandaag heb ik nog niemands lul in me gehad, alleen in mijn mond, gingen Sonny en Gustomass rustig verder..ieder met zijn eigen dame, Sonny gaf zijn ????? naam even kwijt een heerlijke sensuele massage, met een blij gezichtje als resultaat. Na hele lange tijd had Sylvia Gusto nog eens gevraagd om een massage. Het meisje sliep al na enkele minuten weer in een diepe slaap. Een teken voor Gustomass dat het wel goed zat met dat meiske. Dan is het lichaam helemaal relaxed en mag je genieten van het genieten van je dame.
    Die blije lach is tot aan vertrek om 01.07 uur niet van Gusto’s gezicht te slaan geweest.
    Aan de bar zat Anja, een blonde Pools,Duits.zweedse mix te lachen met een vingerlichtje om haar vinger. Eerder had ze zich al voorgesteld aan me. Ze heeft enkel maar gelachen.
    Bij het afscheid nemen nam ze Gusto in de mond en kon ie niet wegkomen zonder even heel diep gegaan te zijn en zijn tong pas terug kreeg na flinke onderhandelingen.
    Na het aankleden weer van de boeien bevrijd door een zichtbaar vermoeide Tatjana, die ondanks haar vermoeidheid toch nog een voorzichtig blij gezichtje wist op te zetten en Gusto Eine Gute Nacht Wünschte.
    Nou, aan die Gute nacht gaat Gusto nu maar beginnen nadat met dit neerpennen der ervaringen de verwerking al een aardig eind is opgeschoten.
    Met de mooi beloften aan hem gedaan in zijn gedachte gaat Gusto deze wat kortere weergave op het forum gooien en zijn slaapmuts opzetten.

    Bien dormir y buen suenos para todos..

    Gustomass.

  6. #81
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Happy Birthday to you GT-Junky!!

    Donderdag 9 november Golden Time. Het feest van de blije gezichten.

    Ondanks dat Gustomass over 5 uurtjes weer uit zijn bedje moet zien te komen, toch besloten om maar meteen een report te maken. Je bent een junky of je bent het niet, nietwaar.

    ..........................................

    dit neerpennen der ervaringen de verwerking al een aardig eind is opgeschoten.
    Met de mooi beloften aan hem gedaan in zijn gedachte gaat Gusto deze wat kortere weergave op het forum gooien en zijn slaapmuts opzetten.

    Bien dormir y buen suenos para todos..

    Gustomass.
    Gusto, wanneer komen al je belevenissen in boekvorm uit? Het is altijd weer een waar genoegen om je proza te lezen. Zo voelt het toch nog alsof je er ook zelf bent geweest.
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  7. #82
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Kiara

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Aan het einde van de avond is het er dan toch van gekomen. Sonny en Gustomass hebben het dan toch na ál die tijd het een keer samen gedaan………
    Het was een geweldige ervaring, om daar in de Kino samen aan de gang te gaan. Onder de luidkeelsgeslaakte kreet van Kim, “vandaag heb ik nog niemands lul in me gehad, alleen in mijn mond, gingen Sonny en Gustomass rustig verder..ieder met zijn eigen dame, Sonny gaf zijn ????? naam even kwijt een heerlijke sensuele massage, met een blij gezichtje als resultaat.

    Gustomass.
    Tja, een ene Jansen had Kiara afgelopen woensdag verteld dat ik graag masseerde. Nou, ik heb het geweten gisteren. Gelukkig was ik in staat om Kiara de hele avond te ontwijken, ze heeft me wel tien gevraagd om naar de kamer te gaan voor een massage. Het was kwart over twaalf toen ze het voor de elfde keer vroeg, maar nu wel een beetje wrijvend over haar rug, om aan te geven dat haar spieren vast zaten. Ik zei "oke, alleen masseren, maar dat kost je wel 50 euro" Uiteindelijk zag ze een massage waar we beide niet voor hoefde te betalen wel zitten en vertrokken we naar de kino waar ik haar naast GM en z'n meisje lekker tot Feierabend heb gemasseerd.

    BR, Sonny:wink:
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 10 november 2006 om 10:24

  8. #83
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Zo, dadelijk in mijn voiture richting GT. Dit wordt sinds lange tijd weer eens een bezoekje van mijn kant. Ik hoop dat het aanbod van dames weer op een hoog niveau is, zodat ik mij er de komende uren weer heerlijk kan vermaken..
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  9. #84
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
    Zo, dadelijk in mijn voiture richting GT. Dit wordt sinds lange tijd weer eens een bezoekje van mijn kant. Ik hoop dat het aanbod van dames weer op een hoog niveau is, zodat ik mij er de komende uren weer heerlijk kan vermaken..

    Nou, ik ook. Binnen 10 miunten zit ik in de auto. Kan niet wachten. Verder gaan, waar we gisteren mee waren opgehouden. Oh, nee, niet masseren

    BR, Sonny

  10. #85
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Gisteren te vol gewest

    Ben gisteren ook in Brüggen gewest. Maar ik was alleen 5 min aan de theek om wat drankjes te pakken an dan weer terug in de kamer.....
    Dit had ik 2 uur geleden op het duitse Rheinforum geschreven.

    Ik kopier dat in duitse taal:Ik denk dat je het begrijpen kunt.

    Bin gestern so gegen 13.30 aufgeknallt. Ich hab den Laden mitten in der Woche um diese Uhrzeit noch nie so voll gesehen. Am vorderen Teil des Baumarktes nur noch 2 Plätze frei. Was gegessen und nen Saunagang eingelegt. Kurz nach 14 Uhr kam meine Zaubermaus eingeflogen. Ich ahnte was da kommen würde wenn ich nicht rasch handele und bat sie nach kurzem small talk nen Schlüssel zu besorgen. Ratz fatz war der Schlüssel da. In den "Arbeitspausen" sind wir kurz an die Bar gehuscht, Flüssigkeit auftanken. So voll hab ich den Laden in der Woche noch nie gesehen. Einige mir persönlich bekannte Mädchen fluchten bereits nach 17 Uhr über ewige Wartezeiten auf nen Schlüssel.

    Ich gönne dem GT den Erfolg ohne Neid. Aber sie sollten vielleicht die Erweiterung des Hüttendorfes einleiten, wenn die Witterung es wieder erlaubt. Den Winter kann man gut für den Behördenkram nutzen. Ich wollte nach getaner Tat noch was mit meiner Zaubermaus - die auf ihre Freundin wartete um zurück nach Hause zu fahren - an der Bar quatschen. Es war mir einfach zu voll so bin ich gegangen. Fairerweise muß ich sagen, daß es für "draußen" zu kalt war.

    Ich hoffe daß dieser Donnerstag eine Ausnahme bleibt.

    lg neukie :wink:

  11. #86
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Verassingsaanval;

    Nadat we toch besloten hadden om onverwachts naar GT te gaan was het wel een succes.
    Weinig beren en veel vrouwen was het resultaat
    Littele Diablo,Bonky en Sonny hadden ook de mogelijkheid on daar even langs te gaan. (Sonny heeft dat elke dag die mogelijkheid ).
    Ik had al snel in de gaten dat ik wel met Nicolle mee zou gaan en ook afgesproken met haar,maar de tijd vergeten omdat ik nog even met Katja de kamer ging delen.
    Daarna weer gezellig bij zitten buurten met een Roemeense en een nieuwe Poolse die op Simona uit PHG lijkt in haar manier van doen en ook haar lichaam.
    Ik was bijna met haar dan ook naar de kamer gegaan als Kiara mij niet meegenomen had voor kamer 15 wat ze geregeld had.
    Dit Poolse meisje is nu ook naar PHG gegaan samen met Katja die daar ook weer mag komen.
    Laat op de avond nog wat met Sonny zitten buurten die de rest van de week daar ook nog zit ( de bofkont ).
    L.Diablo zie je bijna niet meer rondlopen,hij doet het andersom.
    Wij gaan 4 uur de bar in en dan een half uurtje de kamer op.
    Maar hij gaat een half uurtje de bar in en dan 4 uur de kamer op.
    Lijkt wel verkering:teuflisch
    Volgende week vieren we met Sonny dat hij een jaar in de duitse clubs komt.

  12. #87
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 12:30
    Berichten
    41.813
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.570 in 8.586 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stano

    Domme Gustomas toch ...:thefinger : gij zou liever geen reklame meer doen voor toppertjes. Zie wat er gebeurd is met Olga ... sedert haar beroemdheid op dit forum heb ik zelfs niet meer de kans gehad haar te begroeten ... Hetzelfde met Cassandra
    Geen hand vol, maar een land vol ( in dit geval een club )
    Keuze is er genoeg.
    Maar Stano ze staat toch wel op www.youppie.net of niet ?
    Franstaligen zijn er echt meer in deze wereld Dus u zal zelf ook een beetje schuldig zijn :D

    Gr Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #88
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Magda

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    en een nieuwe Poolse die op Simona uit PHG lijkt in haar manier van doen en ook haar lichaam.
    Ik was bijna met haar dan ook naar de kamer gegaan als Kiara mij niet meegenomen had voor kamer 15 wat ze geregeld had.
    Dit Poolse meisje is nu ook naar PHG gegaan samen met Katja die daar ook weer mag komen.
    Dit Poolse meisje heet Magda. Gisteren was Katja niet meer in GT, maar Magda nog wel. Inderdaad een dezelfde uitstraling als Simona.

    BR, Sonny:wink:

  14. #89
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    L.Diablo zie je bijna niet meer rondlopen,hij doet het andersom.
    Wij gaan 4 uur de bar in en dan een half uurtje de kamer op.
    Maar hij gaat een half uurtje de bar in en dan 4 uur de kamer op.
    Lijkt wel verkering:teuflisch
    Volgende week vieren we met Sonny dat hij een jaar in de duitse clubs komt.
    tja inderdaad ik blijf de laatste tijd nogal erg lang hangen met krijg hem moeilijk terug gehaald, en ben erg snel gehecht


    saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  15. #90
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln Party GT Junky

    Weer een aantal mooie dagen in the house doorgebracht. Woensdag ook nog buiten de agenda om een bliksem bezoek gebracht om effe met me maatje(jasmi) te kroelen.
    Donderdag was de mooiste dag. Toen ik de parkeerplaats op kwam gereden beloofde het al een fantastische avond te worden Boedha die al vanaf 11u the house had betreden kwam voor de 2e keer deze dag aan met heel wat kilometers op de teller omdat hij het grote kado voor GT junky zijn verjaardag heel ver was weeste halen.
    Nadat ik de poorten had open gegooit en een half uurtje welkoms had gegeven aan de bekende hertjes,aangeschoven bij Gt junky,Ace,Boedha, MIZUDTZO,de bril,Bart,traveler,en niet te vergeten de keizer van GT.
    Aldaar genoten van de party taart Wat een genot toch om zo tussen Angela en Jasmi te liggen en tussen door te snoepen van al het lekkers incl de slagroom op het geheel.
    Welke van deze mooie twee moest ik nu als eerste kiezen want ik moet zeggen die Angela bracht toch ook wel iets in beweging bij me:p Maar omdat ik momenteel behoorlijk op die schöne Yasmi, met haar naar kamer 6 vertrokken en de zingende keizer met zijn lakeien even achter me gelaten.
    Na 3 uurtjes moest ik helaas Jasmi weer:wink: want haar dag zat er weer op. Ach ja ook niet al te erg want nu had ik weer effe tijd voor andere activiteiten.
    Want ondertussen was ook Gustomass in the house hij was speciaal vanuit Dublin voor de party over gekomen. Snelle Henkie was inmiddels ook gearriveerd,de taart was net op.
    Begin van de avond had ik top Diva Alicia ook al gespot,geen kamer bezoeken meer met haar. Nee de interrese in haar legt in een ander vlak. Ze is een van me maatjes die met stip bij mij op ëën staat, gezellig,begripvol, en een super uitstraling. De gehele avond met haar heel wat glaasjes sekt gedronken. Maar ik denk dat Alicia voor vele beren top is, want haar uitstraling en look is in de gehele breedte gewoon super. Dat zijn jullie toch met me eens mede beren Gustomass,Boedha
    Om even terug tekomen op begin van de avond,die Angela had dus wat in beweging gezet bij me en ik moet zeggen mijn ogen en de rest:p was zoekende naar haar.
    En ik heb haar natuurlijk gevonden. Samen naar hut nr 21 vertrokken en daar een zeer goed uurtje doorgebracht(zie recencie) Groot herhalingsgevaar…..Ze staat,hoewel ik dat eigenlijk niet gedacht had in mijn top 3.
    Toen ik met haar van de hut terug kwam was inmiddels “die hard” Sonny2 ook gearriveerd,hij lag lang uit in de sofa buiten al het moois te bestuderen.
    Net voor de pizza was ik eigenlijk weer op verkenning naar de nieuwe poolse die ik met Janssen een week ervoor gespot had. Ze was in de house maar weeeeeeer:o onvindbaar. Tijdens het zoeken De amsterdamer en liefhebber van Ying Yang weer gespot( die van het bubbelbad vol met champagne)
    Dat het herhalings gevaar bij Angela groot was bleek al snel want toen ik haar bij het bubbelbad weer tegemoet liep:D begonnen me hormonen weer op te spelen en voor de 2e keer die avond met haar naar de blokhut vertrokken. En de gehele avond hebben we nog met een elastiekje aan mekaar vastgezetten. Wow wat een fantastische meid weer. En dan te denken dat ik haar vele malen gespot heb maar altijd terughoudend ben geweest. Maar vanaf nu houd ik het elastiekje goed vast.
    Het was moeilijk die avond om the house weer te verlaten want in alle opzichten was het top(zelfs het eten).
    Maar om 12u de poorten weer gesloten.
    Ik heb mezelf voorgenomen om volgende week eigenlijk niet tegaan,maar ik heb gehoord dat er een zwemdbad aan gelegd gaat worden,dus ik ga toch maar even kijken of ze volgende week starten met de aanleg.


    Thanks Beren en we heten MIZUDTZO welkom
    Saluti L Diablo
    Laatst gewijzigd door little diablo; 11 november 2006 om 13:50
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  16. #91
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:40
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard misshien een andere keer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Dit Poolse meisje heet Magda. Gisteren was Katja niet meer in GT, maar Magda nog wel. Inderdaad een dezelfde uitstraling als Simona.

    BR, Sonny:wink:
    Dit Poolse lekkertje kwam spontaan bij ons in de Jacuzzi zitten. Ze probeerde op subtiele wijze ons te lokken voor een sleutel..................

    Ik had toch weer een paar andere lekkertjes gereserveerd voor deze avond.

    Misschien een volgende keer met haar mee, want deze Poolse was toch wel een zeer leuke en mooie verschijning. Nog maar even afwachten wat de recensies over haar doen....................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  17. #92
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    Dit Poolse lekkertje kwam spontaan bij ons in de Jacuzzi zitten. Ze probeerde op subtiele wijze ons te lokken voor een sleutel..................

    Ik had toch weer een paar andere lekkertjes gereserveerd voor deze avond.

    Misschien een volgende keer met haar mee, want deze Poolse was toch wel een zeer leuke en mooie verschijning. Nog maar even afwachten wat de recensies over haar doen....................


    mmmmmm deze ken ik nog niet:D

    saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  18. #93
    Geregistreerd
    12 november 2005
    Last Online
    16 april 2017 @ 21:16
    Locatie
    tussen Schüttorf en Brüggen
    Berichten
    214
    Discussies
    20
    Thanks
    89
    Thanked
    99 in 22 posts

    Standaard Party-time

    Soms heb je iets waar je echt naar toe leeft. Afgelopen donderdag was zo’n dag. Je neemt je dingen voor, je hebt een hoop voorpret en hoopt dat de dag zelf je stoutste verwachtingen zal overtreffen. Nou, dat laatste is echt gebeurd.

    In de aanloop naar afgelopen donderdag me voorgenomen de monogamie maar eens echt overboord te zetten en in mijn hoofd een leuk to-do-lijstje gemaakt, waarop eigenlijk een iemand stond met een heleboel vraagtekens erachter, want ze zou er toch wel niet zijn.

    Donderdag om 13.15 u gearriveerd bij de poorten van GoldenTime. Een hartelijke ontvangst door de Thekefrau en ondere andere Caligula en Boeddha die me al opwachten. In de kleedkamer reeds Traveller ontmoet (de fles wijn ga ik binnenkort gezellig nuttigen met het door Caligula en Boeddha geregelde geschenk). Vol verwachting de bar binnengestapt en mijn ogen eens goed de kost gegeven, want ja, de monogamie zou overboord gaan. Diverse leuke dames gespot.

    Op een gegeven moment moest Boeddha ons verlaten, omdat hij ergens een afspraak had waar hij niet onder uit kwam. Ja, dat zal wel dacht ik toen. Weken geleden had hij de hele dag al vrij gehouden. Maar ja, je weet nooit wat je collega wandelaars/ijsberen in petto hebben dus maar rustig afwachten. Heel stiekem had ik een vermoeden, maar niemand wist ergens van. Zelfs Ace2 kon met een stalen gezicht vertellen dat ie van niets wist.

    Toen ik rond half vijf met harde hand verwijderd moest worden bij de ingang begon een en ander me duidelijk te worden. Helaas duurt het omkleden bij dames vaak langer dan bij ijsberen dus zat ik maar te wachten (voor mijn gevoel erg lang). Ineens verschijnt er een taart om de hoek en jawel, de bakster kwam hem zelf brengen! Later op de avond genoten van de taart, die me sowieso goed zou smaken! Roxana , hartelijk bedankt! Het weerzien was fantastisch. Daar ga ik verder maar niet over uit wijden, de insiders weten toch van de hoed en de rand. Mede-wandelaars, sorry dat ik tussen 17 u en 01:05 u. jullie een beetje uit oog verloor. Heb me prima vermaakt! Boeddha en Caligula, jullie in het bijzonder bedankt! Jullie me niet mooier kunnen verrassen dan dat jullie gedaan hebben. GT-junky is weer alive and happy! Ik geniet zelfs nu nog met volle teugen .

    Op naar de volgende party!

    Gr. GT-junky

    P.s. Gustomass, bedankt dat je snel al de journalistieke pen gehanteerd had, ik was toen nog via een omweg onderweg naar huis.

  19. #94
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Daumen hoch Mooi feestje!

    Na alle verhalen gelezen te hebben van afgelopen donderdag moet het voor je wel een heel mooi feestje geweest zijn GT-junky.
    Je beste ijsbeermaatjes hebben heel wat voor je geregeld.
    Hulde aan Boedha en Caligula dat mag ook wel eens gezegd worden.
    En mooi toch dat er zulke vriendschappen ontstaan in een club.
    Ik wil je bij deze ook nog ff feliciteren en zoals je al zei op naar het volgende feestje. Sinterklaas?

    Jack42 :wink:

  20. #95
    Geregistreerd
    12 november 2005
    Last Online
    16 april 2017 @ 21:16
    Locatie
    tussen Schüttorf en Brüggen
    Berichten
    214
    Discussies
    20
    Thanks
    89
    Thanked
    99 in 22 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack42
    Ik wil je bij deze ook nog ff feliciteren en zoals je al zei op naar het volgende feestje. Sinterklaas?

    Jack42 :wink:
    Dankje! Volgende GT-feestje volgens hun website is op 11 december: Weihnachtsparty dus wie weet.

    Gr. Gt-junky (die nog steeds ist)

  21. #96
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 12:30
    Berichten
    41.813
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.570 in 8.586 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30

    Volgens mij pendelen ze beide niet, maar ja ik kijk tegenwoordig nergens meer van op, :D :thefinger :p!

    Gr. B.

    Zitten ze niet iedere keer bij jullie in de achterbak :D
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  22. #97
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Zitten ze niet iedere keer bij jullie in de achterbak :D
    tja je zou het haast denken ene tja.............................:D
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  23. #98
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:56
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Zitten ze niet iedere keer bij jullie in de achterbak :D
    Geen geheimpjes verklappen he :D! Heeft iemand trouwens nog wat blinderings folie te koop :p??
    Blijft behelpen hoor op de achterbank met die 2 dames en in de file kijkt men ongeneerd naar binnen, privacy wordt je niet gegund, belachlijk hoor!

    Ben trouwens toevallig ook op zoek naar zo'n A-team busje, iemand een tip??

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #99
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:07
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.916
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.706 in 2.637 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Geen geheimpjes verklappen he :D! Heeft iemand trouwens nog wat blinderings folie te koop :p??
    Blijft behelpen hoor op de achterbank met die 2 dames en in de file kijkt men ongeneerd naar binnen, privacy wordt je niet gegund, belachlijk hoor!

    Ben trouwens toevallig ook op zoek naar zo'n A-team busje, iemand een tip??

    Gr. B.
    :D :D Tot een jaar of drie geleden knetterde ik nog in een brakke oude Nissan bus rond, maar elke zucht wind deed dat ding zo vervaarlijk overhellen dat het niet verstandig was om harder dan 110 te rijden op de snelwegen . Een paar voordelen had dat oude wrak wel: vrij veel ruimte een bullbar die in de file erg handig was voor "twee seconden afstand" en gordijntjes die je dicht kon trekken. Persoonlijk vindt ik die busjes van Volkswagen een stuk beter. Nog iets meer ruimte en een veel betere wegligging.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  25. #100
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 12:30
    Berichten
    41.813
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.570 in 8.586 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door latiano
    net terug van goldentime en hoewel het vrouwelijk aanbod nogal schaars was een topervaring gehad met cassandra. .
    Tja wie praat er nu over een schaars aanbod als Cassandra er is en je er ook nog mee de kamer op kan gaan :D Dan maakt de rest toch even weinig uit .......
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.

Diamond 468*60