Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Mina - Rotterdam

  1. #1
    Geregistreerd
    15 december 2015
    Last Online
    1 juli 2023 @ 06:17
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    130
    Discussies
    32
    Thanks
    68
    Thanked
    251 in 73 posts

    Daumen hoch Mina - Rotterdam

    Mr big is weer terug terug na afwezigheid. Gisteren ben ik bij deze super mooie hindoestaanse meid geweest http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...e/default.aspx Aan de telefoon mijn wenzen aan haar door gegeven.

    Toen ik bij haar binnen kwam zag ze er prachtig uit. Op de bank trok ik haar schoentjes uit en ging ik met mijn wijsvinger tussen haar tien teentjes door. Toen ik aan mijn vinger rook kwam er een heerlijke zure zweetgeur vanaf. Mina vroeg me of haar geur lekker was ik zei kijk maar eens naar mijn leverworst.

    Deze was zo hard als beton geworden van haar lekkere zure zweet lucht. In de slaapkamer ging mina op haar rug liggen op bed en stopten ik mijn lul diep in haar. Mina stopten haar teentjes in mijn mond en ik kwam al snel heerlijk in haar klaar. Toen ik mijn lul uit haar trok droop ze leeg. Ik ging haar snel schoon likken anders lag mijn sperma op haar bed.

    Toen mina was schoongelikt stopten ik mijn grote dikke leverworst weer in haar. Deze keer kon ik er langer van genieten lekker aan de onderkant van mina's beiden voetjes gelikt en aan haar tien teentjes gesabbeld. Toen ik na een tijdje voor de tweede keer diep in haar klaar kwam. Vertelde mina me dat ze even moest plassen ik zei als je wil mag je dat wel in mijn mond doen hoor. In de badkamer heeft ze me dan ook FLINK veel in mijn mond geplast.

    Daarna hebben we nog een lange tijd in de douche geneukt. Mina met haar handen tegen de muur op en haar mooie licht bruine kontje naar achteren. En natuurlijk na het klaarkomen haar weer schoongelikt. Toen we na het douchen weer op de bank waren lekker met haar voetjes/teentjes aan de gang geweest. Maar hoe lekker ze ook STINKTEN mijn leverworst wou niet meer stijf worden.

    Mina zei nog tegen me dat ik voor een blanke veel kon klaarkomen. Na een heerlijke tongzoen ging ik weer met een goed gevoel in mijn zak richting huis. Mina gaat me 100% nog eens terug zin. Ze heeft een mooi lichaam en een paar lekkere grote borsten met een paar dikke tepels er aan.
    "once you go hindoe you never go back"

  2. Onderstaande 9 leden hebben mr big bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 december 2016),fr_loper (19 december 2016),gignnl (20 december 2016),hallodaarbenikweer (19 december 2016),hugging_pall (23 december 2016),lustman (23 december 2016),Pietjepik (23 december 2016),rmjhexe (19 december 2016),Wentelt Eefje (19 december 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05.

Babylon 468*60   Freude 468*60