Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:47
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.443
    Thanked
    6.262 in 2.987 posts

    Standaard Zin en onzin in de live-topics,, had het per IM gekund?

    Omdat nu ook het zinvolle deel van een discussie in een live-topic verloren dreigt te gaan, een poging in algemenere zin hier, waar die op zijn plaats lijkt...

    Sommigen zien de live-berichten als één van de peilers van het forum. Wat mij betreft zijn Bosco en SPL de peilers van het forum en zijn gelukkig de liveberichten dat - in tegenstelling tot dames- en clubrecensies die de pijlers van het forum (horen te) zijn - niet:

    Zomaar wat losse voorbeelden:
    "Is Doornroosje er ook? Zo ja, kun je vragen wanneer ze naar huis gaat?" Als ze de buit binnen heeft...
    "Ik heb helaas een KP-tje moeten doen, maar kun je voor mij Assepoester in de billen knijpen?"
    "Ik heb helaas een KP-tje moeten doen, maar kun je voor mij met ijsbeer Mastur een glaasje drinken?"
    "Helaas voor de Chocoprins, maar die negerin wil er geen neger in. Wel blauwe hap voor hem aanwezig."
    "Had haar toegezegd er vandaag te zijn, maar kan helaas niet. Benieuwd welke straf de Boze Stiefmoeder nu voor mij in petto heeft."
    "Mastur is er niet, maar Catalea, Alexa, Ioanna en Grietje zijn typische Mastur-meisjes."
    "Zo ziej e ma wer, de Vulkan isde grootdtsde sanua klup va Duisland"

    75% van de berichten in de live-topics had per IM gekund en is een vraag of mededeling aan iemand die er wel aan- of afwezig is en van het resterende kwart bevat slechts een kwart (dus op het totaal 6,25%) zinvolle informatie.

    Meer algemeen sneeuwen ook vele club- en damesrecensies door would-be-stand-up-comedianism onder...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  2. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 december 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Het ene live bericht is het andere niet. Een goede live post met info over enkele dames en staat des clubs ksn ik waarderen. Dat daar wat vervuiling in is deert mij niet omdat ik live topics toch als kroegpraat beschouw.

    Algemen club topic bevat wel vaak te veel geouwehoer (ik zal er tzt zeker aan bijgedragen hebben). Ik hecht er daar wel waarde aan dat goede reviews lang in beeld blijven. Met name voor forumleden die de topics niet zoveel lezen..

    Tot horens WT.

  4. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (17 december 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Live berichten zullen ook vaak geschreven worden met behoorlijk wat alcohol achter de kiezen dus zullen zeker niet altijd informatief zijn.
    Maar vragen als: is die of die aanwezig kunnen inderdaad via IM doch geplaatst in het live topic bereikt het meerdere mensen dus misschien wel eerder een steekhoudend antwoord.
    En wie dat niet wil lezen? gewoon het live topic overslaan
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  6. #4
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Omdat nu ook het zinvolle deel van een discussie in een live-topic verloren dreigt te gaan, een poging in algemenere zin hier, waar die op zijn plaats lijkt...

    75% van de berichten in de live-topics had per IM gekund en is een vraag of mededeling aan iemand die er wel aan- of afwezig is en van het resterende kwart bevat slechts een kwart (dus op het totaal 6,25%) zinvolle informatie.

    Meer algemeen sneeuwen ook vele club- en damesrecensies door would-be-stand-up-comedianism onder...
    Met deze redenatie kun je ook heel wat clubrecensies inkorten tot één á twee alinea's als je alleen zinvolle informatie wil.

    Menig clubrecensies lijkt meer op een dagboek waarin nauwgezet beschreven word:
    • hoe men van thuis uit in de club geraakte,
    • hoe men weer thuis kwam,
    • hoe fit iemand wel of niet was,
    • welke veren in de reet van ijsberenvriendjes gestoken werden
    • of er voor of na het clubbezoek nog sociale activiteiten buiten de SC wereld plaarsvonden
    • hele analyses over de verhoudingen tussen klant en (zijn favo) dvp's
    • en ga zo maar door


    Dat zou je ook allemaal als overbodig kunnen beschouwen. Het zegt tenslotte niets over de club en de dames.

  7. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (17 december 2016),pret (18 december 2016)

  8. #5
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Als het gaat om de waarde van informatie delen dan moet je eerst de definitie van informatie neerzetten. Die luidt: gegevens die voor de gebruiker toegevoegde waarde hebben. In dat licht kun je het forum dan nog hooguit als spambox zien aangezien ervaringsberichten nimmer kunnen dienen als blauwdruk voor een gelijke ervaring door een andere ijsbeer. Lekker onzin blijven schrijven dus, entertainment factor is bepalend voor de mate waarin een forum een trouwe schare volgers trekt.
    Der mensch ist, was er fickt.......

  9. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:35
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Prima dat men een onderwerp waar iedereen zijn zegje over kon doen nog eens over wil doen maar graag dan wel ingaan op de vraagstelling.
    Wat andere fora doen boeit me niet en is ook niet relevant in deze.

    Overigens live vanuit Happy, Anja wenst jullie allemaal een prettige kerst, alina is er niet, die is er nooit, geldt ook voor Sonja, verder veel niet zo nette mensen hier, loredana gaat niet op vakantie.
    Happy is kerstavond open!
    Speciaal voor Wentelt Eefje, je liefje hier vroeg waar je bleef, Murena doet je de groeten, Tanja laat weten dat ze er kerst avond zal zijn.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. Onderstaande 5 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (18 december 2016),der Puffmeister (17 december 2016),Eddy_V (17 december 2016),Piet Plezier (17 december 2016),Wentelt Eefje (17 december 2016)

  11. #7
    Geregistreerd
    24 maart 2016
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:57
    Berichten
    226
    Discussies
    20
    Thanks
    242
    Thanked
    215 in 95 posts

    Standaard

    Dat vind ik juist het mooie van dit forum. Dat je allerlei op het oog irrelevante info kunt posten die op het oog niets te maken heeft met je clubbezoek of de dames waarmee je op de kamer was. Maar juist dit soort irrelevante info geeft juist wel een bepaalde touch aan je clubbezoek of aan je dag. Het ontmoeten van een goed bekende collega beer bijvoorbeeld kan je clubdag soms echt bijzonder maken.
    Dit alles is niet mogelijk op bijvoorbeeld Hookers waar de moderatoren direct berichten gaan wissen die zogenaamd niet relevant zijn.
    Trouwens op dat achterlijke Hookers kunnen ze van mijn part dood vallen. Ik ben er afgelopen week gebanned. Waarom? Omdat ik commentaar had op dat achterlijke Hobbelpaard dat daar konstant onze mooie saunaclubs zit af te fikken. Schijnbaar wordt dat forum gesponsord door die Vulkan maffia en likt dat Hobbelpaard de reet van die moderatoren anders kan ik het niet verklaren. Maar ben eigenlijk blij dat ik er weg ben.

  12. Onderstaande leden hebben der Puffmeister bedankt voor deze bijdrage:

    pret (18 december 2016)

  13. #8
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 05:36
    Berichten
    5.062
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.583 in 2.509 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door der Puffmeister Bekijk bericht
    Dat vind ik juist het mooie van dit forum. Dat je allerlei op het oog irrelevante info kunt posten die op het oog niets te maken heeft met je clubbezoek of de dames waarmee je op de kamer was. Maar juist dit soort irrelevante info geeft juist wel een bepaalde touch aan je clubbezoek of aan je dag.
    Ik doe dit altijd met m'n uitgebreide verslagen van een clubdag, vooral voor mezelf bedoeld voor later, zeg maar een soort dagboek. Ik giet het wel altijd in een humoristische, absurdistische vorm zodat het leest als een (kwa)jongensboek. Aan de reacties, thanks en (geregeld prijswinnende) nominaties te zien vallen ze wel in de smaak. Maar het belangrijkste is dat er tussen de onzin door toch veel bruikbare info wordt gegeven en daar zorg ik natuurlijk ook voor.

  14. #9
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 22:49
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Ik vind juist de Live verslaglegging interessant. Trivia, die wel aangeven welke dames er zijn en hoe de sfeer is. Jammer dat niet alle clubs free WiFi hebben.

  15. Onderstaande 2 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    Ayo ( 3 januari 2017),superbuilder2 (11 januari 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37.

Babylon 468*60   Freude 468*60