Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17

Discussie: Ioana (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    20 december 2014
    Last Online
    22 maart 2020 @ 23:34
    Berichten
    423
    Discussies
    86
    Thanks
    150
    Thanked
    431 in 147 posts

    Standaard Ioana (Roemeense)



    Ioana (Roemeense)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Neus
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben gwanfich bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (24 oktober 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    20 december 2014
    Last Online
    22 maart 2020 @ 23:34
    Berichten
    423
    Discussies
    86
    Thanks
    150
    Thanked
    431 in 147 posts

    Standaard

    Iohana and not Ioana as when she "wrote" her name with her fingers she had insisted on the "h". Nevermind.

    This short haired brunette is quite sexy, with her brown eyes and slim body, a piercing on her nose and a short leather jacket. She pretends having begun this job some weeks ago, so haing no way to check we can only write what she said. Between 25 and 30 y.o. I wouldn't be surprised of her new arrival in this business considering her way of being and doing in the room.

    Her service is somewhere between average + and good +, it depends on each other's criteria. She has good will and makes efforts in the room with a permanent aim to do the best she can with her lacks and strengths. She behaves quite naturally and is not (yet) a robot. This professionalism has here a positive meaning and it is mixed with a refreshing spontaneity in her way of doing, she has not (yet) the bad habits of a professional. It doesn't prevent her to have natural reactions sometimes, letting her being a woman more than a prostitute, some signs were clear and not fake, even if not so numerous but some details pleased me as well as her global attitude which was smiling, fresh and active as she does always something, an involvement which can't be discussed. Sometimes it is awkward, incomplete or common but something human could be noticed in her attitude. Something like "i don't do everything nice but I do and go forward". While some are better but more lazy, impersonal and mechanical...

    Concretely she kisses frankly, with the tongue. Her blowjob is common and not her main strength, sometimes awkward but she tries including some DP. Here using too much her hands contrarily to the foreplays during which she doesn't use them enough, for caressing for example but it is possible to play and make the desire increasing. Some aspects should be added in her service for sure for reaching the high quality but the basis is promising. Iohana doesn't forget the balls, nor being close enough during all the process. Complicity could be better but the interaction was not unexisting. We embraced each other and i enjoyed some of her reactions during the sex which was quite satisfying. She took the initiative of an unusual position for increasing the feelings. Her way of moving can be improved. Iohana is dynamic in the room, flexible and reacts when when a problem happens (erection weakened by this bad and little condoms), she makes the necessary wth her hands and mouth. She has the real desire to make the client happy and satisfied and believe me it is far from being a rule... Furthermore she has the quality of making the half hour full, without dead time and making always something with energy and intensity. Globally, nothing amazing or reaching a great level but good enough and nothing for being disappointed with. I enjoyed my time with her and would be ready to repeat eventually.

  4. Onderstaande 5 leden hebben gwanfich bedankt voor deze bijdrage:

    george101 ( 2 september 2018),goei1163 (21 december 2016),Mr Bluenose (24 oktober 2017),Ryuhayabusa (15 december 2016),Wentelt Eefje (11 december 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:52
    Berichten
    3.059
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.442 in 1.795 posts

    Standaard

    De enige optie voor mij vrijdag stelde zich voor als Joanna die er al een jaar werkt. Roemeense donker haar zei dat ze 21 is maar ik denk dat het om Ioanna (dat klinkt bijna hetzelfde) gaat waarvan hier al een draadje is en die iets ouder is. Service op de kamer was in orde maar niet meer dan dat.

  6. #4
    Geregistreerd
    18 juli 2016
    Last Online
    28 februari 2024 @ 21:22
    Berichten
    132
    Discussies
    24
    Thanks
    0
    Thanked
    268 in 96 posts

    Standaard

    I've me Ioana on 25 March in Happy Garden.

    This Romanian brown hair, pretty girl, cup B, top body, seems very sympathetic.

    We talked a bit in the sofa, while she promised some french kiss later.

    Once in the room, she (indeed) supplied french kiss (soft and sweet, but real). Nice blowjob, alternating with 69 position.

    Multi positions for a nice feeling, I recommend.

    PS : She spelled her name : Ioana (without H, that time)...

  7. Onderstaande leden hebben Piet Rodebaard bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (24 oktober 2017)

  8. #5
    Geregistreerd
    18 juli 2016
    Last Online
    28 februari 2024 @ 21:22
    Berichten
    132
    Discussies
    24
    Thanks
    0
    Thanked
    268 in 96 posts

    Standaard

    I've met Ioana for the second time, on 8 June.
    Her still wears this tattoo «*Never regret anything that once made you smile*».

    Nice talk and very good room, too.
    French kiss, nice blowjob and several positions, she also masturbated herself.

    My second impression about her is still positive, and I would recommend this pretty Romanian girl.

  9. Onderstaande leden hebben Piet Rodebaard bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (24 oktober 2017)

  10. #6
    Geregistreerd
    18 juli 2016
    Last Online
    28 februari 2024 @ 21:22
    Berichten
    132
    Discussies
    24
    Thanks
    0
    Thanked
    268 in 96 posts

    Standaard

    I've met once again Ioana in PHG, the 5th October.
    I was checking in the kino who was there, when I heard a sweet voice «*come*», Ionana appeared, we talked a bit, and I even supplied her a back massage (she asked me for that).

    As I know her good quality service, I decided to follow her, and I don't regret at all.

    Once in the room, I should admire again her nice and fit body, gorgeous B-cup natural breast, and 69 and positions, I felt so good after that excellent session.

    She simply made my day.

  11. Onderstaande leden hebben Piet Rodebaard bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (24 oktober 2017)

  12. #7
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    150
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Tijdens het wandelen door de club kwam ik in de kleedkamer Ioana tegen. Zij trok me mee naar de kino en toen ging ik overstag. Op advies van Partycrasher vantevoren afgesproken wat haar service was. Het tongzoenen trok me over de streep, maar ook omdat het een mooie meid is met een lekker slank lichaam.
    Op de kamer maakte ze haar beloftes waar; tongzoenen, pmc doggystyle en uiteindelijk weer pijpen en klaargekomen.
    Ondertussen genietend van haar lekkere kutje, billen en borsten. Prima kamergang dus.

  13. Onderstaande 2 leden hebben Philoe bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 oktober 2017),mentholbear (25 oktober 2017)

  14. #8
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Mooie, leuke en correcte dame. Lekkere tijd mee gehad.

  15. #9
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Voor mij ziet deze dame er prachtig uit. Slank en gebronst figuur met fraaie rondingen... Op de 4 woensdag van juli weer van een heerlijk kamertje genoten.

  16. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (25 augustus 2018)

  17. #10
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Op de 1e maandag van de maand een heerlijk kamertje met deze Roemeense gemaakt. Ze mag iets meer rondingen hebben gekregen, maar het staat haar niet verkeerd.
    En voor alle duidelijkheid ze is zeker niet dik.

  18. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (19 mei 2019),brombeerzuid (15 mei 2019),Husky (15 mei 2019),Smouse (16 mei 2019),swimmbux (15 mei 2019)

  19. #11
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Genoten van elkaar in een geweldig kamertje.

  20. #12
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    9.732
    Discussies
    307
    Thanks
    17.735
    Thanked
    11.720 in 5.117 posts

    Standaard

    Kennelijk nog geen illusie plop. Jij geniet en zij incasseren geld.

  21. #13
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Dus dan genieten we toch allebei

  22. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    middagbeer (23 september 2021)

  23. #14
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Wil ik naar de garnalenbad wordt ik daar omhelst door deze fraai gebruinde schoonheid.

    En ontvoerd naar de kamer. Waar ze meer genoot dan ik


    Geweldige sessie voor 50p30.

  24. #15
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 19:54
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    549
    Thanked
    1.289 in 364 posts

    Standaard

    Gisteren aangesproken door deze dame en van haar de vraag gekregen waarom ik, in de 6 jaar dat ze in PHG werkt, nooit met haar naar de kamer ben gegaan, maar ze vreemd genoeg wel wist met welke dames ik de afgelopen jaren meer dan eenmaal op de kamer ben beland in PHG. Moest wel lachen om de vraag en constatering en gaf aan dat er vast iets gebeurd zal zijn geweest waardoor het een en ander afgeketst was. Gedurende het gesprek met haar realiseerde ik me dat ze me in de periode 2016-2017 al eens eerder benaderd had, maar ze, buiten het voor haar vanzelfsprekende Roemeens, zich niet verstaanbaar kon maken in een andere taal en dat naar alle waarschijnlijkheid de reden was dat er toen geen kamerging heeft plaatsgevonden. Deze jongen houdt nu eenmaal van duidelijke communicatie ter voorkoming van misverstanden en ze bevestigde dat ze in die tijd ook vrijwel geen woordje buiten de deur sprak.

    Daar ik op dat moment lekker aan het genieten was van mijn rust onder het genot van een "diesel" en niet veel voelde om op dat moment naar de kamer te gaan, had ik met haar afgesproken om later die avond, nadat ik de kans zou hebben gehad om een hamburger naar binnen te werken, met haar te kameren en daarmee ging ze akkoord. Al dacht ze in eerste instantie wel dat ik haar wederom probeerde af te wimpelen, maar kwam toch een paar minuten na de afgesproken tijd opdagen (al verdenk ik haar ervan dat ze wat scouts langs stuurde om te kijken of ik nog op de afgesproken plek zat, want er kwamen toevallig veel van haar bekenden kijken die ook direct een rechtsomkeert maakten als ze me zagen zitten in het stille hoekje bovenaan de trap, naast de buitendeur en naast het oude hok van de masseur).

    Moet zeggen dat ik helemaal vergeten was om haar naar de geboden service en eventuele lijst van toeslagen te vragen, maar eenmaal op de kamer was er blijkbaar alleen een toeslag als er geen gebruik werd gemaakt van de lamineer service van de picanto. Alles wat er in het paspoort staat en meer was mogelijk tijdens onze kamergang en bij een hoop andere dames in PHG zouden die kosten hiervoor de pan uitrijzen, maar het bleef (gelukkig) bij de €50,- extra voor het gespendeerde uur met deze jongedame voor deze jongen.

    Toen ik haar na de kamergang vroeg of dit geheel naar haar verwachting was na de zes jaar dat onze eerste ontmoeting afgeketst was, gaf ze het diplomatieke antwoord dat ze eerst wilde weten of het de volgende keer net zo goed zou zijn om er zeker van te zijn dat het geen eenmalig piekmoment was, dus maar afgesproken om bij een volgend bezoek het dan maar dunnetjes over te doen en misschien zelfs maar te verbeteren. We waren beiden in ieder geval tevreden van de kamer gekomen, zij was betaald en ik had "waar" voor mijn geld ontvangen. Een correcte en vriendelijke dame die me na al die jaren toch blij verrast heeft.

    Het komende weekend viert ze haar verjaardag en is ze wellicht niet het hele weekend aanwezig of helemaal niet, maar ze werkt sowieso niet alle dagen van de week en begint dan meestal na 19.00 uur op de dagen dat ze wel werkt.

    Er moet wel gezegd worden dat deze meid geen behoefte had om een kijkje bij de concurrentie te nemen, mede omdat ze bang was gemaakt door allerlei verhalen / regels die ik met name nog ken uit het oude LR, zoals dat de dames onderling geen Roemeens mochten speken in het bijzijn van klanten en een van hele andere orde, op z'n Zwitsers met een correcte rechte houding op een barkruk in de bar moesten zitten. Weet niet hoe ze aan die info is gekomen, maar gaf haar wel aan dat ze niet alles moest geloven dat haar verteld werd betreffende de concurrentie.
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  25. Onderstaande 9 leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 oktober 2022),Bluebear (19 september 2022),Coviag (17 oktober 2022),Klatergoud (20 september 2022),mentholbear (20 september 2022),Patjax (19 september 2022),pret (19 september 2022),schoolmeester (19 september 2022),Wentelt Eefje (19 september 2022)

  26. #16
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Berichten
    572
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Ik heb deze dame ook gespot, ziet er goed uit en mooi gebruind lichaam inderdaad met grote borsten: als ze sympathiek en eerlijk is ga ik zeker met haar kameren!!

  27. #17
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Het blijven klapeksters, maar met mij is ze correct en als je duidelijke afspraken maakt, dan denk ik ook wel. Persoonlijk vind ik dat ze ook met jasje lekker kan zuigen door d'r zuigkracht.
    Haar gebronsd huidje vind ik ook fraai.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.

Diamond 468*60   Freude 468*60