Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard Sofie Privehuis Lust Rotterdam

    Om te beginnen het hele verhaal op het gewenstte bierviltje voor PPlezier
    Resensie Sofie.jpg
    En voor de mensen die wat meer moeite hebben met het lezen van een bierviltje hieronder nog eens in romanvorm. Maar die leest PP vast niet meer

    Op maandag middag tijd om weer eens een date te regelen dus de avond ervoor op de site van Lust Rotterdam gekeken.
    2 dames die ik al ken staan op de presentielijst te weten Sharon en Sofie. Zodra ik zicht had op een aankomsttijd bij Lust heb ik de telefoon gepakt en gevraagd of ik van 1 tot 2 een date kon regelen, helaas bleek Sharon ziek te zijn en dus niet aanwezig Sofie was er gelukkig wel en ook beschikbaar, dus de moeilijke keus die ik zou moeten maken werd hierdoor een makkelijke keus.
    Sofie ken ik al uit een date in Mei en daar weet ik nog heel veel details van uit mijn geheugen op te diepen.
    Wat me nog bijstond: Een wat langere dame (op haar hoge hakken zelfs op ooghoogte voor mij met mijn ruim 1.90 meter)
    een heel leuk en geil gezicht met lang haar en een paar mooie ogen waar je zo in zou verdrinken.
    De rest van haar figuur is mooi met een paar niet te grote (cup C) heerlijk zachte borsten en onder een slanke taille een heerlijke bilpartij waar ik mijn tanden graag weer eens in zou zetten.
    Het is dus geen superslank poppetje maar een normaal zeer vrouwelijk figuur wat overal heerlijk zacht aanvoelt!
    Ze is heerlijk vrij in de omgang en liet mij de vorige date in vol vertrouwen mijn gang gaan. Onderwijl is ze een beetje een stille genieter todat het me toen lukte haar te laten klaarkomen, toen was ze opeens niet zo heel stil meer.
    Keus dus snel gemaakt en van 1 tot 2 zou ik haar de mijne mogen noemen!
    Om klokslag 1 uur stap ik binnen met mijn attributen en wordt ik ondanks een afwezigheid van ongeveer een half jaar bij Lust direct herkend (schaam ik me wel een beetje voor hoor) en kan ik direct naar de kamer.
    Na nog een korte onderhandeling of ik i.p.v. een uur ook anderhalf uur kan wordt dat even overlegd met Sofie en dat is mogelijk.
    Na het afrekenen krijg ik te horen dat Sofie er zometeen met mijn gebruikelijke cola zo aankomt waarna ik als de deur dicht is alvast maar begin met uitkleden want dan kan ik me zodra ze binnenkomt gelijk op haar concentreren.
    Sofie komt binnen en ze staat inderdaad op haar hoge hakken gelijk op ooghoogte, of beter gezegd zoenhoogte.
    Ik hoef geen centimeter naar beneden te zakken om de eerste drie zoenen op mijn wangen te incasseren.
    Sofie heeft een leuke body aan en terwijl ik op bed ga zitten geniet ik ervan dat ze zich verder uitkleed.
    We lopen samen naar de wasbak voor het opfrisritueel, ik was net een ruim uur geleden onder de douche doorgelopen dus ik heb alleen mijn kleine af driftig steigerende vriendje laten wassen. dat hij Sofie ook wel zag zitten was overduidelijk.
    Ik leg haar op haar rug op bed en richt me op haar heerlijke lijf. langzaam zak ik af naar een paar zachte borsten en hier bijt ik af en toe pesterig op haar tepels. Als stille genietster ligt Sofie dit alles te ondergaan, ook als ik wat lager aankom en alles van haar onderlichaam met tong en lippen onderzoek.
    Pesterig hou ik me bezig met haar dijen, liezen en venusheuvel maar zorg ik ervoor om milimeters voor haar klitje of schaamlippen te stoppen.
    Als ik na lang zoeken uiteindelijk dat klitje wel vind met mijn tong merk ik dat haar ademhaling iets zwaarder wordt.
    Al die tijd streelt ze mijn bovenlichaam en lijken we elkaar perfect te begrijpen tijdens dit slome maar uiterst erotische voorspel waarbij we echt een verliefd stel lijken te zijn.
    Nu begint Sofie de regie in eigen hand te nemen en komt ze iets overeind om terwijl ze mijn borst streelt langzaam af te zakken naar mijn kleine trots die intussen door haar hand al goed bij de les is. Als hem dan ook nog een mondeling wordt afgenomen zal hij deze dag niet snel vergeten.
    Dat mondeling is voor hem dan ook een echte marteling want Sofie begint pesterig met alleen het topje en maak erg geile bewegingen met haar tong.
    Afwisselend zacht en plagerig maar ook harder en dieper wordt ik gek gemaakt door haar, achterover liggend met mijn ogen dicht geniet ik van dit mondeling terwijl ik haar bovenlijf zachtjes streel.
    Ik hou het bijna niet meer uit maar wil niet gelijk mijn kruit verschieten dus leg ik haar weer op het bed en ga ik bovenop liggen en schuif ik in haar heerlijke vrucht, uiterst langzaam beginnen we elkaar gek te maken elkaar opzwepend tot een gestaag opbouwend tempo, dit is echt seks in de ultieme overtreffende trap.
    Ik heb mijn armen om haar heen en heftig knuffelend voel ik af en toe een paar nagels in mijn rug, ze weet kennelijk zelf dat dit niet doorgezet mag worden maar ik denk dat als ze zich echt laat gaan het bloed bijna tevoorschijn zou komen.

    Opgezweept tot grote hoogte kondigt mijn hoogtepunt zich aan en zak ik uitgeput op haar borst waar we nog even liggen na te genieten en ik weer op adem kan komen.
    Teder wordt het rubbertje verwijderd en mijn overgevoelige maatje door haar schoongemaakt en kruipen we in elkaars armen om rustig af te koelen na de inspanningen van daarnet.
    Heerlijk kroelend liggen we zo denk ik 15 tot 20 minuten te kletsen waarbij het gesprek absoluut niet over seks gaat maar de spanning tussen ons neemt niet af door het continu strelen van elkaars lichaam.
    Ik breng nu het gesprek op de inhoud van mijn tas die ze uiteraard al lang had zien staan en waarvan ze maar al te goed wist wat er in zat. en al snel staat ze gewillig voor me terwijl ik haar bovenlichaam verfraai met een mooie nylon bondage. Haar armen zijn nu aan de beurt en bij de vorige date wist ze zelf los te komen waarbij ze zei dat dat altijd lukte, nu zorgde ik daarvoor dat dat grootspraak was want alles ging nu iets grondiger en strakker.
    Met haar armen nu op haar rug vast heb ik ze op bed gelegd en heb ik er mijn kleine speeltje, de We Vibe, bijgepakt.
    Met het trillertje op max ben ik naast haar gaan liggen en heb mijn handen en tong ongeveer overal over haar lichaam laten gaan. Weerloos moest ze dit toelaten maar ik kreeg niet het idee dat ze dit vervelend vond. Sofie is niet iemand die heftig kreunend laat merken dat ze ergens van geniet maar signalen van haar genot waren er genoeg.
    Op mijn vraag of ze op dit speeltje klaar kan komen krijg ik nee te horen dus vraag ik of ik hem moet vervangen door de magic wand. Ze zegt dat moet jij zelf weten maar ik lig nu ook te genieten hoor.
    Tussendoor schuif ik regelmatig ook even mijn kleine maatje tussen haar lippen en geniet zo van haar mondje.
    Ik besluit echter na een paar minuutjes toch maar het grovere geschut in stelling te brengen en sluit de MW op het stopkontakt aan waarna ik hem voorzichtig tussen de touwen door die haar schaamlippen stevig tegen elkaar aandrukken langs haar wat gezwollen lipjes heen naar binnen laat glijden.
    rustig op standje 2 maar al snel op 4 blijkt dit net te veel van het goede dus klik ik hem terug op 3 en druk hem stevig tegen haar klitje aan.
    Naast haar liggend bekijk ik haar gezicht wat nu een beetje vertrekt van het genot wat ze nu ervaart. na enkele minuten is van dat stil genietende meisje weinig over en ligt ze heftig zwetend te hijgen en te kreunen. Als ik dan ook nog eens standje 4 aanklik is het een kwestie van tijd tot ze heftig schokkend met haar heupen en trillend in haar liezen klaar komt.
    De MW schakel ik uit en schuif hem aan de kant van het bed waarna ik met mijn tong op het naschokkende poesje aanval.
    Een poging van haar om mij af te weren mislukt jammerlijk omdat ze door de bondage geen kant op kan.
    Ik kan het niet helpen maar een vrouw die net klaargekomen is nog even stevig beffen kan ik niet laten en dat is dan ook het moment dat het duiveltje in mij even boven komt drijven.
    Een paar giecheltjes en wat hoge kreetjes van Sofie vertellen me dat dit voor haar op de grens is van wat ze kan verdragen en dat was nu net de bedoeling.
    Eindelijk mag ik nu ook mijn sinterklaaskadootje weer uitpakken, het kost wat moeite maar een paar minuten later is ze weer vrij en zie ik dat ik best wat striemen op haar polsen en bovenarmen heb veroorzaakt. zachtjes wrijvend probeer ik dat een beetje weg te werken en al snel ligt ze weer als een krolse kat in mijn armen om de tijd die we nog hebben vol te maken.
    Waar veel dames moeite hebben tijdens dat laatste stukje om zich een houding te geven nestelt Sofie zich behaaglijk in mijn armen en slaat ook zelf haar benen om mij heen om zo ook een heerlijk intiem gevoel te geven.
    We kletsen nog na over de date, maar ook over de zomer en vakanties en dergelijke waardoor de tijd helaas voorbij lijkt te vliegen. Ruim nadat de anderhalf uur voorbij is stap ik met een gelukkig gevoel van de kamer af en geef Sofie nog een paar zoenen. Daarna neem ik afscheid en rij zeer voldaan weer naar huis.
    Sofie, als je dit leest bedankt voor een heerlijke date en nog meer bedankt voor het volledige vertrouwen in mij ondanks dat ik toch af en toe de grenzen opzoek van het toelaatbare.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  2. Onderstaande 10 leden hebben langlekker bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 december 2016),Eddy_V ( 2 december 2016),Elmo3108 ( 2 december 2016),firstme ( 2 december 2016),Pandabeer82 ( 2 december 2016),Piet Plezier ( 2 december 2016),savesexer ( 2 december 2016),walkinsock ( 7 december 2016),Wentelt Eefje ( 2 december 2016),Wijze grijze ( 2 december 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    op het bierviltje is het niet te lezen
    En inderdaad de roman is veeeeel te lang
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  4. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    langlekker ( 2 december 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    'T is maar hoe je het ervaart Piet want ik vind het lang lekker.
    " A dirty mind is a joy forever"

  6. Onderstaande 3 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 ( 2 december 2016),langlekker ( 2 december 2016),Piet Plezier ( 2 december 2016)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.

Diamond 468*60