Weergegeven resultaten: 1 t/m 24 van 24
  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Frage Eens enkele ideedtjes...

    Met het jaareinde in zicht en niet wetend of Ace2 nog iets in petto heeft met zijn wedkantoor, stel ik eens voor om de saunaclub-awards in te voeren.

    Een wervelende show met awards in mogelijk volgende categorieën:
    -Beste saunaclub (algemeen)
    -Beste faciliteiten
    -Beste kamers
    -Beste personeel (vriendelijkheid en gastvrij)
    -Vlotste barbediening
    -Beste DVP (niet te verwarren met miss ijsbeer)
    -Mooiste tuin
    -Beste nieuwe saunaclub
    -Beste line-up
    -...etc
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (29 november 2016),rob45 (28 november 2016),Teiresas (28 november 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Via de enquete zouden we dit kunnen organiseren, mist de uitslag op voorhand onbekend blijft.
    Iedereen brengt een stem uit in de verschillende segmenten en uiteindelijk stellen we de 4 meest populaire voor per categortie. Tussen kerst en nieuwjaar zouden we dan de winnaars bekend maken.
    Eventueel een wedstrijd aan koppelen door te gokken wie wint.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  4. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (28 november 2016),Teiresas (28 november 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.443
    Thanked
    6.262 in 2.987 posts

    Standaard

    Volgens mij kun je de uitslagen redelijk voorspellen aan de hand van het aantal ijsberen dat gestresst in de bres springt voor hun club als daar enige vorm van kritiek op geleverd wordt...

    Waarom er overigens een verschil zou moeten zijn tussen Miss Ijsbeer en Beste DVP is mij persoonlijk een raadsel, daar zou ik toch Miss Ijsbeer alleen laten verkiezen en nou net die ene award voor een individuele dame vooral niet in deze verkiezing meenemen,

    Inderdaad alleen echt heel leuk als de stemmen onzichtbaar blijven tot het uur U. Ik ben dus voor.

    Praktische uitvoering: niet meer dan 15 categorieën, anders haken teveel potentiële deelnemers af omdat het stemmen teveel tijd in beslag gaat nemen.
    Kan slechts één club genomineerd worden, of wil je puntentelling middels een 3-2-1 puntensysteem voor de nominaties doen (dan kan het vermoedelijk alleen per IM, niet meer via de forum-enquete).
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  6. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (28 november 2016),Teiresas (28 november 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Het gaat niet om kritiek geven op een club. Best dat iedereen anoniem 1 stem per categorie kan uitbrengen.

    Ik weet natuurlijk ook niet wat er allemaal mogelijk is binnen dit forum, indien je ergens wil voor stemmen, buiten het gegeven van enquetes.
    Het is maar een idee... Desnoods ben ik zelf gastheer, want ik ben objectief daar ik toch zelf niets hoef te winnen, want ik ga de eerste 6 maanden toch nog niet clubben. Het is aan andere leden of het forummanagement om met een werkwijze te komen en dan wil ik het desnoods wel verder uitwerken. Of iemand anders met een creatief brein mag ook!

    We kunnen ook een digitaal awardmodel maken en het opsturen naar de clubs die gewonnen hebben of het topic van een club op dit forum van een labelaward voorzien (tenzij Willem2 vindt dat het ingaat tegen zijn propaganda, want ik wil natuurlijk niet in zijn zakken zitten)

    Miss IJsbeer: daar stemt iedereen op zijn 3 favoriete dames
    Beste DVP: is iets wat aan de hand van recensies of punten zou kunnen afgeleid worden.
    Maar daar ik een vermoeden heb dat die Koreaanse Kim in beide gevallen gaat winnen, is het misschien beter om deze categorie te schrappen.

    Categorie:
    De beste club (men stemt naar welke club men het liefst gaat en waar men het het gezelligst vind)
    De beste line-up (stemmen welke club in het algemeen genomen de meeste dames naar jouw smaak heeft, diversiteit en kwantiteit spelen niet noodzakelijk een rol)
    De vlotste barbediening (stemmen naar gelang efficientie, drankenaanbod, bekwaamheid personeel, etc)
    De vriendelijkste club (stemmen waar men het meest gastvrij is. Het welkom heten door theke, de vriendelijkheid van al het personeel en eventueel ook voor gehandicapte wandelaars waar het meeste moeite gedaan wordt om het je zo comfortabel mogelijk te maken)
    Beste faciliteiten (stemmen waar de beste en properste wellness is, als mede de kwaliteit van lockers, douches, toiletten, barruimte, parking, etc)
    Beste nieuwe of verniewde club (de beloftevolle jonge club in de scene of de oude club die opvallende veranderingen heeft doorgevoerd en zichzelf daar mee verbeterde)
    Beste zomerclub (stemmen op kwaliteit van zwembad, de netheid ervan, de tuin -verzorging-, zonnebedden, bediening buiten, etc)
    Beste kamers (diversiteit en aankleding van kamers, themakamers, wasbak in kamer, verlichting, airco, netheid,...etc)
    Beste restaurant (stemmen op kunde van de kok, diversiteit, aanbod, netheid, tafels, stoelen, het afruimen, eetzaal en kwaliteit producten)

    Dit zijn er al 9. We zouden ook de slechtste of meest onvriendelijke club kunnen kiezen, maar misschien worden we dan weer negatief over alles. Ik pleit voor niet meer dan 10 categorieën.

    Nog mogelijke anderen: waar de service van de mokkeltjes het best, beste muziek, beste mogelijkheid om voetbal of sport te kijken, beste en gezelligste kino.......Enz???
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  8. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 (28 november 2016)

  9. #5
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Miss IJsbeer: daar stemt iedereen op zijn 3 favoriete dames
    Beste DVP: is iets wat aan de hand van recensies of punten zou kunnen afgeleid worden.
    Afschaffen ! ! !
    Is gewoon een ordinaire vleeskeuring zonder enige toegevoegde waarde.

  10. #6
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht

    Afschaffen ! ! !
    Is gewoon een ordinaire vleeskeuring zonder enige toegevoegde waarde.
    Eigenlijk wel mee eens, en ieder heeft toch zijn eigen smaak wat betreft de dames.
    De rest lijkt me wel interessant, ook altijd wel leuk om sowieso iets op het forum te doen in feestmaand december.

  11. #7
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Afschaffen ! ! !
    Is gewoon een ordinaire vleeskeuring zonder enige toegevoegde waarde.
    Alsof jij daar nooit aan meegedaan hebt
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  12. #8
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    In principe kun je dit allemaal doen... of overslaan en kijken waar er veel gepost wordt. Over het algemeen bezoekt de gemiddelde ijsbeer hier 2 of 3 clubs, tenzij ze eens een vrijkaartje voor elders krijgen.

  13. #9
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.443
    Thanked
    6.262 in 2.987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Het gaat niet om kritiek geven op een club. Best dat iedereen anoniem 1 stem per categorie kan uitbrengen.
    Ik snap uiteraard dat het daar niet om gaat. Wat ik bedoel is dat je kunt verzinnen dat alle ijsberen die als door een wesp gestoken reageren wanneer je kwaliteiten op de kamer van de kok van Samya (om nog even niet op tenen te staan) in twijfel trekt, natuurlijk Samya als beste club, het eten daar als beste eten en de service daar als top op gaan geven. Ergo, wie de rubrieken handig doorstruint bij alle clubs kan de uitkomsten min of meer berekenen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Ik weet natuurlijk ook niet wat er allemaal mogelijk is binnen dit forum, indien je ergens wil voor stemmen, buiten het gegeven van enquetes.
    Het is maar een idee... Desnoods ben ik zelf gastheer, want ik ben objectief daar ik toch zelf niets hoef te winnen, want ik ga de eerste 6 maanden toch nog niet clubben. Het is aan andere leden of het forummanagement om met een werkwijze te komen en dan wil ik het desnoods wel verder uitwerken. Of iemand anders met een creatief brein mag ook!

    We kunnen ook een digitaal awardmodel maken en het opsturen naar de clubs die gewonnen hebben of het topic van een club op dit forum van een labelaward voorzien (tenzij Willem2 vindt dat het ingaat tegen zijn propaganda, want ik wil natuurlijk niet in zijn zakken zitten)

    Miss IJsbeer: daar stemt iedereen op zijn 3 favoriete dames
    Beste DVP: is iets wat aan de hand van recensies of punten zou kunnen afgeleid worden.
    Maar daar ik een vermoeden heb dat die Koreaanse Kim in beide gevallen gaat winnen, is het misschien beter om deze categorie te schrappen.
    Om iemand (op voorhand) tot beste DVP uit te roepen danwel tot Miss Ijsbeer te bestempelen terwijl slechts een beperkt deel van de ijsberen spleetogen stengelt en daarover schrijft vind ik nogal voorbarig. Ik vermoed (en hoop) dat beide weleens niet door haar gewonnen zouden kunnen worden. Maar schrappen als er ook een Miss Ijsbeerverkiezing zal zijn lijkt me veruit de beste optie.

    En nog even naar die ene stem. Juist in nominatieprocessen voor awards - als je dus tweetraps wilt gaan - is meer dan 1 kandidaat nomineren zeer gebruikelijk. Een 3-2-1 of 1-1-1 model zou hier dus wel veel beter passen m.i.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Categorie:
    De beste club (men stemt naar welke club men het liefst gaat en waar men het het gezelligst vind)
    De beste line-up (stemmen welke club in het algemeen genomen de meeste dames naar jouw smaak heeft, diversiteit en kwantiteit spelen niet noodzakelijk een rol)
    De vlotste barbediening (stemmen naar gelang efficientie, drankenaanbod, bekwaamheid personeel, etc)
    De vriendelijkste club (stemmen waar men het meest gastvrij is. Het welkom heten door theke, de vriendelijkheid van al het personeel en eventueel ook voor gehandicapte wandelaars waar het meeste moeite gedaan wordt om het je zo comfortabel mogelijk te maken)
    Beste faciliteiten (stemmen waar de beste en properste wellness is, als mede de kwaliteit van lockers, douches, toiletten, barruimte, parking, etc)
    Beste nieuwe of verniewde club (de beloftevolle jonge club in de scene of de oude club die opvallende veranderingen heeft doorgevoerd en zichzelf daar mee verbeterde)
    Beste zomerclub (stemmen op kwaliteit van zwembad, de netheid ervan, de tuin -verzorging-, zonnebedden, bediening buiten, etc)
    Beste kamers (diversiteit en aankleding van kamers, themakamers, wasbak in kamer, verlichting, airco, netheid,...etc)
    Beste restaurant (stemmen op kunde van de kok, diversiteit, aanbod, netheid, tafels, stoelen, het afruimen, eetzaal en kwaliteit producten)

    Dit zijn er al 9. We zouden ook de slechtste of meest onvriendelijke club kunnen kiezen, maar misschien worden we dan weer negatief over alles. Ik pleit voor niet meer dan 10 categorieën.

    Nog mogelijke anderen: waar de service van de mokkeltjes het best, beste muziek, beste mogelijkheid om voetbal of sport te kijken, beste en gezelligste kino.......Enz???
    Slechtste is zeer verleidelijk, maar mijn keuze zou toch "beste muziek" zijn als 10e categorie.
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  14. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    SFL (28 november 2016)

  15. #10
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Met het jaareinde in zicht en niet wetend of Ace2 nog iets in petto heeft met zijn wedkantoor, stel ik eens voor om de saunaclub-awards in te voeren.

    Een wervelende show met awards in mogelijk volgende categorieën:
    -Beste saunaclub (algemeen)
    -Beste faciliteiten
    -Beste kamers
    -Beste personeel (vriendelijkheid en gastvrij)
    -Vlotste barbediening
    -Beste DVP (niet te verwarren met miss ijsbeer)
    -Mooiste tuin
    -Beste nieuwe saunaclub
    -Beste line-up
    -...etc

    Lijkt mij een leuk idee. Weer eens wat anders. Misschien goed om een nummer 1,2 en 3 te kunnen kiezen.

  16. #11
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Altijd vrij nutteloos omdat je niet weet wat de stemmer als ervaring en achtergrond heeft.

    Kijk naar de restaurantbeoordelingen:
    - sommige mensen zijn al geweldig enthousiast als er eens een linnen servet op tafel ligt ...
    - anderen kunnen veel beter koken dan de meeste chefs en hebben dus terecht kritiek op de fijnste details.

    Geen van die twee voorbeelden is waar of onwaar.
    Het is relatief tov ervaring en wensen.

    Dus moet je stemmen over zaken als de klanten gelijkaardig zijn.

    De McDonadl's klanten kunnen onderling de de beste kiezen,
    de sterren-eters (en zeker de sterren-kokers) kunnen onderling de beste ster kiezen.

    Alle media worden volgepompt met allemaal zinloze onderzoekjes, testjes en lijstjes.
    Iedereen mag altijd stemmen en hij/zij heeft altijd gelijk!

    Het zegt alleen nooit iets!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  17. Onderstaande leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (28 november 2016)

  18. #12
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    de ene is blij met een frikadel
    En de ander is niet tevreden met een biefstuk
    Dus dit is een topic zonder einde
    Sluiten dit topic
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  19. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (28 november 2016)

  20. #13
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Even opzoeken in het oude testament of het geschreven wordt met d of t dan wel dt
    En als we er dan uit zijn gewoon lekker uitvoeren Big30
    En haal Bosco ook maar uit de mottenballen
    en volgens mij staat Ace2 weer trappelen van ongeduld...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. #14
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Afschaffen ! ! !
    Is gewoon een ordinaire vleeskeuring zonder enige toegevoegde waarde.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Alsof jij daar nooit aan meegedaan hebt
    Dat was puur omdat ik flexibel ben in het hanteren van principes ! ! !
    Ik zal het je nog sterker vertellen, ik kreeg zelfs een officiële functie toegeworpen door het vice-opperhoofd van dit forum. Ik wil niet zeggen dat ik gedwongen werd maar het was de deur er naast hoewel er geen steekpenningen of vrijkaarten aan te pas kwamen. Zo'n verkiezing zou pas in balans zijn als de dames ook iets te kiezen hadden. Namelijk "De-meest-belabberde-ijsbeer-op-de-kamer-van-2016". Ik denk dat ik op de short-list zou belanden ! ! !

  22. #15
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Zie je wel Badslippers doet ook mee ...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. #16
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Laat maar komen zeg ik..
    Smaken verschillen,en ach je hoeft het niet allemaal zo serieus te nemen toch

  24. #17
    Geregistreerd
    18 november 2009
    Last Online
    9 december 2017 @ 23:08
    Berichten
    238
    Discussies
    11
    Thanks
    143
    Thanked
    94 in 50 posts

    Standaard

    De verkiezingen nemen we de laatste tijd toch al niet meer serieus!!

  25. #18
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie1111 Bekijk bericht
    De verkiezingen nemen we de laatste tijd toch al niet meer serieus!!
    En in de toekomst ook niet
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  26. #19
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BefBeer Bekijk bericht
    Altijd vrij nutteloos omdat je niet weet wat de stemmer als ervaring en achtergrond heeft.
    Dat is natuurlijk geen reden om mensen niet te laten stemmen

    Sterker nog, vrijwel alle democratieën hebben een rijk verleden met stemmers die eigenlijk geen verstand van politiek hebben. Reden om het stemrecht alleen aan landelijke, provinciale en lokale politici te laten? Wel goed voor de status quo

    Daarnaast vond ik deze ook wel lachen:
    De McDonadl's klanten kunnen onderling de de beste kiezen,
    de sterren-eters (en zeker de sterren-kokers) kunnen onderling de beste ster kiezen.
    Denk categorie: wij van WC eend adv...... enfin, je kent het wel. Alleen willen horen wat je het beste uitkomt

    Alle gekheid op een stokje.. Een forum bestaat bij de gratie van verschillende meningen. Als we allemaal hetzelfde leuk zouden vinden valt de basis voor onzinnnige praktijken als ouwehoeren over welke dvps en clubs de beste is weg

  27. #20
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    "Denk categorie: wij van WC eend adv...... enfin, je kent het wel. Alleen willen horen wat je het beste uitkomt "
    Nu effe serieus: hier mist hij de clou!

    Het gaat om gelijkaardige zaken met elkaar vergelijken en niet de chefs onderling laten eenden.
    Er kunnen ook hobby koks zijn die heel goed kunnen koken.
    Mn mannen zijn als hobby-kok vaak erg goed!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  28. #21
    Geregistreerd
    27 september 2016
    Last Online
    12 april 2024 @ 12:12
    Berichten
    663
    Discussies
    16
    Thanks
    712
    Thanked
    1.594 in 387 posts

    Standaard

    Gaaf idee, deze verkiezing. En voor de uitreiking huren we dan de Heineken Music Hall af en reiken we daar de prijzen uit. Alle DVP'S zijn daar dan. De Winnaressen komen op het podium. Zij bedanken dan heel emotioneel hun ouders, omdat ze altijd in haar capaciteiten geloofd hebben etc. etc.

    Best leuk....

  29. #22
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mooiejoke Bekijk bericht
    Gaaf idee, deze verkiezing......De Winnaressen komen op het podium. Zij bedanken dan heel emotioneel hun ouders, omdat ze altijd in haar capaciteiten geloofd hebben etc. etc.
    En toen werd je schreeuwend en zwetend wakker.........

  30. #23
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mooiejoke Bekijk bericht
    Gaaf idee, deze verkiezing. En voor de uitreiking huren we dan de Heineken Music Hall af en reiken we daar de prijzen uit. Alle DVP'S zijn daar dan. De Winnaressen komen op het podium. Zij bedanken dan heel emotioneel hun ouders, omdat ze altijd in haar capaciteiten geloofd hebben etc. etc.

    Best leuk....
    Tuurlijk! Dan willen ze wel oor de camera van RTL4 verschijnen. Zaterdag hadden ze daar geen zin in.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  31. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (30 november 2016)

  32. #24
    Geregistreerd
    3 februari 2017
    Last Online
    25 oktober 2022 @ 17:56
    Berichten
    70
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    208 in 43 posts

    Standaard

    Ik denk dat mijn bericht hier tot zijn recht komt.
    Als nieuw lid moet je bericht eerst gekeurd worden.
    Nu zit er enige tijd tussen een bericht versturen en de keuring.
    Waardoor je bericht terug valt naar de tijd dat je het schrijft.
    En zo dus niet als laatste bericht word gezien.

    Dus mijn idee is als het bericht gekeurd word dat dit het tijdstip is.

    Hopelijk heb ik mijn idee goed uitgelegd zodat er begrepen word wat ik bedoel.
    En kunnen jullie er iets mee.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10.

Babylon 468*60   Diamond 468*60