Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 265
  1. #151
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Jongens laat ons sereen het onderzoek afwachten zonder al die insinuaties en speculaties.
    Kom nu pas op het forum maar las het al bij nieuws op tablet en enkele WhatsApp jes.
    dat machtsvertoon was nergens voor nodig hierin kan ik de eigenaar bijtreden.maar associaties met een motorbende zijn geen nieuws, daar is YY lang niet de enige hoor.
    witwasoperaties, dat schreef ik al lang. We zijn ook niet naief he. Er komt veel Cash binnen maar je wilt niet weten wat de onkosten zijn.
    het onderhoudspersoneel betalen ze niet veel, maar er zijn enorme facturen betreffende energiekosten etc.
    toen deze concepten van bordelen nog niet bestonden, kreeg de eigenaar gewoon 50% van wat de meiden verdienden en hetzelfden van wat de meiden meedronken, meestal nepchampagne, dan kon je praten over enorme winsten maar deze formule sterft uit, juist door die Duitse fkk clubs, maar ook internet etc,,
    2de motivatie, de vrouwenhandel. Vrouwen tegen hun wil verplichten te prostitueren is walgelijk en ik veronderstel dat ieder van hier dat zal beamen maar hoe kan je dit verifiëren? Het kan eelfs hoog opgeleiden personen overkomen dat een dvp bij hen is, stopt met werken en wijsmaakt dat er geen pooier meer is, terwijl hij achter de schermen nog steeds ontvangt. Ga je een dvp in een club vragen of ee gedwongen zijn en een pooier hebben? Hoeveel gaan er bevestigd reageren?
    concreet, de 2 redenen van die inval zijn zeer vaag

  2. #152
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    YY heeft voor mij heel wat ups en downs gehad... Maar ik ben er altijd graag te gast geweest. Zeker vanwege de faciliteiten.
    Alleen kwam ik er nooit in de weekends en bleef ik zelden tot de avond. Simpelweg vanwege het volkje dat dan massaal toekomt.
    Daar ik lang geleden wel meermaals uit YY geflikkerd was ten nadele van dat volkje, nadat ik alleen voor mezelf opkwam, zette dit wel kwaad bloed.
    Het deur-beleid van YY was veel te laks en het heeft ook veel mokkels hun biezen laten pakken. Echt iedereen en met grote aantallen werd binnengelaten.
    Wat je bij momenten in YY zag qua clienteel, dat heb ik haast nooit in andere clubs gezien... Zelfs niet in de Turkenclubs Samya en Magnum!
    Ik schrik er dus ook niet van er eens een razzia zou plaatsvinden... Eentje van die omvang had ik zelfs al veel eerder verwacht!

    YY zal dit wel overleven! En hopelijk gaan ze hier eens wat meer lezen wat de bange blanke man uit de middenklasse denkt en daaruit hun conclusies trekken.
    De bruine beren die naar YY komen zijn toch geen verrijking voor de dames. Ze hangen, chillen en hopen samen. Ze houden mokkels bezet en maken bijna nooit kamers. Ofwel zijn er pooiers bij... Ofwel zijn het armoezaaiers. Je bent ze liever kwijt dan rijk. Maak er een privéclub van en weiger wie je wil!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  3. Onderstaande 12 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 november 2016),deket (28 november 2016),Eddy_V (28 november 2016),fg22 (28 november 2016),laplagne (28 november 2016),luminous (28 november 2016),mechelen (28 november 2016),Nedlovefkk (28 november 2016),phoenix (28 november 2016),rob45 (28 november 2016),The Joker (28 november 2016),yylover (28 november 2016)

  4. #153
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:21
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Hier een artikel uit de Limburger/Limburgs Dagblad, het stond gelukkig niet op de voorpagina (wel een verwijzing naar het binnenkatern):

    http://www.limburger.nl/cnt/dmf20161...naclub-yinyang

    Satudarah en de clubeigenaar zeggen dat er niks van waar is, justitie zegt dat er duidelijke aanwijzingen zijn dat er iets niet in de haak is.
    Het onderzoek zal (minstens) nog enkele weken duren.

  5. Onderstaande 2 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Keesbe (28 november 2016),Nedlovefkk (28 november 2016)

  6. #154
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Hier een artikel uit de Limburger/Limburgs Dagblad, het stond gelukkig niet op de voorpagina (wel een verwijzing naar het binnenkatern):

    http://www.limburger.nl/cnt/dmf20161...naclub-yinyang

    Satudarah en de clubeigenaar zeggen dat er niks van waar is, justitie zegt dat er duidelijke aanwijzingen zijn dat er iets niet in de haak is.
    Het onderzoek zal (minstens) nog enkele weken duren.
    Hierover ga ik geen uitspraken doen... Van de achtergrond van YY of achterban weet ik niets af.
    Maar het is niets nieuws. Alle saunaclubs en zeker die al langer dan 5 jaar bestaan, zijn witwasmiddelen. Geen enkele saunaclub (buiten GT misschien) kan uit de kosten komen, winst maken en personeel uitbetalen enkel op basis van de inkomsten. Om nog maar te zwijgen over de vaak uitgebreide All-IN. Dit verkondig ik hier al sinds 2009. Het zou men ten zeerste verbazen dat de flikken daar nu pas achter gekomen zijn. Dus mogelijk willen ze een voorbeeld stellen of zijn er daadwerkelijk louche types en/of criminele bendes in het spel. Ook het soort publiek waar ik het hierboven over had, zal wel een rol van betekenis spelen. Niet toevallig was er net dan veel volk aanwezig en ook veel dames... 4 op de 5 keer dat ik kom, is er geen kat en lopen er niet meer dan 20 mokkels rond. Wanneer ik in de toekomst mijn comeback ga maken, denk ik toch weg te blijven op de party's.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  7. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 november 2016)

  8. #155
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:21
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    4 op de 5 keer dat ik kom, is er geen kat en lopen er niet meer dan 20 mokkels rond. Wanneer ik in de toekomst mijn comeback ga maken, denk ik toch weg te blijven op de party's.
    Dan moet je steeds op maandagmorgen komen, want de rest van de dagen zijn er toch minstens 30-40 dames aanwezig en dat al vóór 14 uur.
    En zaterdag was geen party (die Cops and Robbers Party was een verzinsel van mij ), het was gewoon wat drukker dan normaal, misschien had de lange arm van de heer E. alvast de kerstbonus gekregen...

  9. Onderstaande 2 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 november 2016),SFL (28 november 2016)

  10. #156
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Dan moet je wel op maandagmorgen komen, want de rest van de dagen en tijdstippen zijn er toch minstens 30-40 dames aanwezig en al vóór 14 uur.
    En zaterdag was geen party (dat was een verzinsel van mij ), het was gewoon wat drukker dan normaal, misschien had de lange arm van de heer E. alvast de kerstbonus gekregen...
    Nee, maar dat zijn meestal de dagen dat het enorm druk is. Indien ik justitie was, ik zou wel weten wanneer ik zou binnenvallen.
    Door mijn gezondheidsomstandigheden ben ik al geruime tijd niet meer gaan clubben, maar ik ben in het verleden meestal op dinsdagen en woensdagen naar YY geweest. Meestal overdag en weinig tijdens de avond. Vanwege de gekende redenen!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  11. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 november 2016)

  12. #157
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:21
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Ja, de laatste tijd is er ook een flink damesoverschot, jl. vrijdag tussen 16.15 en 17 uur zaten er zo'n 25 dames op de lange bank mooi te wezen (plus ondergetekende die er als enige man tussenin zat ), zonder enige hoop op klandizie. En ook over de dinsdag en woensdag hoor ik die verhalen, eigenlijk wel jammer want er zitten sinds dit voorjaar toch veel heel mooie dames tussen (optiek is beter dan vorig jaar).

  13. Onderstaande leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 november 2016)

  14. #158
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Ja, de laatste tijd is er ook een flink damesoverschot, jl. vrijdag tussen 16.15 en 17 uur zaten er zo'n 25 dames op de lange bank mooi te wezen (plus ondergetekende die er als enige man tussenin zat ), zonder enige hoop op klandizie. En ook over de dinsdag en woensdag hoor ik die verhalen, eigenlijk wel jammer want er zitten sinds dit voorjaar toch veel heel mooie dames tussen (optiek is beter dan vorig jaar).
    Ach, YY stak er bij boven uit betreft welness faciliteiten en om buiten te zitten in de zomer. Vroeger was de club het ideale alternatief voor alle andere Duitse clubs, waar de Roemenen de plak zwaaiden.
    Niet dat ik iets tegen de Roemeense mokkeltjes heb, maar het was zo'n beetje in het kader van "afwisseling van spijs doet eten". Qua diversiteit deed enkel GT het beter dan YY, maar daar was de service van de dames algemeen dan weer minder. De beste periode van YY is nog steeds toen er veel Duitse, Poolse, Nederlandse en Latina mokkeltjes zaten. Voor de Roemeense en Bulgaarse invasie! Meestal niet de jongste of slankste dames in de branche, maar wel kwaliteitsservice. Al heb ik me ook te goed gedaan aan hele mooie mokkels, die de grote massa ook charmant vond. Neem nu bv de Duitse Melina... Haar heb ik op ontelbare ritten getrakteerd.

    Wanneer ik weer de oude ben, zal ik nog vaker namiddagjes slijten in YY... Ik hoop alleen dat ze een strenger deur-beleid gaan doorvoeren. Zoals gezegd: de patsertjes hebben hun aandeel bij de inval van eergister. Neem dat van mij aan!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  15. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 november 2016),fg22 (28 november 2016)

  16. #159
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Ben tijdje niet meer geweest, maar verneem nog wel eens wat

    Ik denk eerder dat het gaat om de gasten in combi met wat
    dames dichtbij geweld/mensenhandel/Loverboys

    Er is komen en gaan van dikke auto's voor brengen en afhalen van dames ..

    Witwasserij kan je beter in andere branches doen

    Als gezegd is het toch een bedrijf met nogal wat kosten

    Maar er is/wordt genoeg verdiend om uit kosten te komen, lijkt me

    Ik moest ooit wegduiken voor de champagnekurken van groepen patsers
    Sfeer nietzo meer voor mij, en daarom wegblijven

    Dat dan weer wel ..

    Club trekt patsers aan

    Ik hoop dat z wel blijft vlg de oudere traditie
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  17. Onderstaande 2 leden hebben fg22 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 november 2016),SFL (28 november 2016)

  18. #160
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:21
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fg22 Bekijk bericht
    Club trekt patsers aan
    Ik ben een bad boy, volgens één van de dames...

  19. Onderstaande 2 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 4 december 2016),SFL (28 november 2016)

  20. #161
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    En de politie volgens veel ijsberen hier:

    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  21. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (28 november 2016),SFL (28 november 2016)

  22. #162
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    En de politie volgens veel ijsberen hier:
    police is to protect the rich from the poor funded by the poor

  23. Onderstaande 3 leden hebben Freddy_K bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 november 2016),Keesbe (28 november 2016),Wentelt Eefje (28 november 2016)

  24. #163
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Gemeente wil van deze clubs af... Dus verzinnen ze zoiets.. Heb het al vaker meegemaakt. Dat ik iemand mijn paspoort moest komen brengen. Als gast is dit niet leuk om mee te maken. Niks anders als club wegpesten....
    De Riesen-Eisbear...

  25. #164
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    SFwl je herhaalt in post 155 wat ik al schreef in post 151.
    Btw, ook de meiden klaagden dat er na 22h fout en vervelend volk kwam hoor.
    De dvps van yy zijn nu het grootste slachtoffers door de schuld van dat crapuul.
    bedoelde in post 151, dus wat geld hij ontvangt achter de schermen, niet dat de pooier ontvzngt, maar dat de pooier geld ontvangt, maar de niet simpel minds zullen dit wel begrepen hebben.
    nogmaals, de cruciale vraag voor mij is, hoe kan je vroywenhandel en vooral gedwongen prostitutie herkennen? De wetgever kan het goed bedoelen maar heeft fuidelijk geen kaas gegeten, hoe het er werkelijk aan toe gaat

  26. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    george101 (28 november 2016)

  27. #165
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Het oudste beroep ter wereld uitroeien is nog niemand gelukt.
    Wie zij dat ook al weer ? "Een kut is sterker dan 10 paarden" Ergens sluiten ze iets en elders openen er weer 2 of 3 gelegenheden.Eigenlijk en natuurlijk vooral in Duitsland komen er steeds meer clubs bij. de laatste jaren zet zich dat keurig door.Ook als ik vanuit de kant van de overheid kijk kan de prostitutie beter op legale officiële plaatsen zijn (Beuren ze er nog een leuke belastingcent van) dan dat het ondergronds gaat met alle gevolgen van dien.Dit is beter controleerbaar (minder controlepunten) voor ze en geeft het in ieder geval minder ellende.

  28. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (28 november 2016)

  29. #166
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Infien het zoals ik net aangaf, niet gedwongen is kan een gezonde mens niet tegen prostitutie zijn

  30. #167
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:21
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Nou, ik wil niet dat YY sluit, want ik vind het wel handig zo'n saunaclub in de buurt en zo kom ik tenminste nog eens onder de mensen want voor een gewone uitgaansgelegenheid ben ik te verlegen (nou ja, nu toch niet meer zo als voorheen), klinkt gek maar toch is het zo.

  31. Onderstaande 2 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Nulnulzeseneenhalf (28 november 2016),sofaking (28 november 2016)

  32. #168
    Geregistreerd
    16 juli 2010
    Last Online
    17 mei 2023 @ 21:54
    Berichten
    230
    Discussies
    5
    Thanks
    88
    Thanked
    196 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deantje Bekijk bericht
    Hier weer wat meer info:
    http://www.1limburg.nl/contant-geld-...nval-saunaclub

    De invallen waren gericht op het onderzoek naar de betrokkenheid van de Roermondse saunaclub bij omvangrijke witwaspraktijken. Daarbij zouden bankbiljetten van 500 euro uit het criminele milieu worden vermengd met de contante geldstroom van de saunaclub.

    Satudarah
    Het criminele geld zou onder meer afkomstig zijn van de motorclub Satudarah. Het OM vermoedt dat prominente leden van deze motorclub de dienst uitmaken in de Roermondse saunaclub.

    De politie zette bij de actie zaterdagavond 350 mensen in, waaronder tientallen (zeden)rechercheurs, arrestatieteams en de mobiele eenheid. Er werden twee personen zonder identiteitsbewijs aangetroffen en twee personen met openstaande boetes.

    Inval
    Politie en justitie vielen zaterdagavond de saunaclub in Roermond en nog vijf andere panden in Nederland en België binnen. Ze waren op zoek naar bewijs voor witwaspraktijken en uitbuiting.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verch Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd kom ik al lange tijd niet meer in YY, de sfeer is er enige tijd een beetje duister, neemt niet weg dat ik.het ongepast vind op deze manier een saunaclub binnen te vallen. Er zijn honderden andere manieren om dergelijke onderzoeken te voeren. Wat in godsnaam denken ze te vinden bij de doorsnee saunaclubbezoeker?? Beter konden ze de verdachte bezoekers schaduwen en evt politie in burger de boel in het oog laten.houden
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Dus ook het YY hotel is grondig onderzocht.
    De woning in Reuver zou wel eens van de eigenaar kunnen zijn.
    De eigenaar woont in Maaseik

    350 mensen inzetten is er los over natuurlijk. Dit kon op een heel andere manier aangepakt worden. Hoeveel heeft dit grapje gekost en wie gaat dit betalen ? De belastingbetaler Jan met de pet. deze ziet toch liever wat anders gebeuren met belastingsgeld.
    Dat er ook nog op andere plaatsen invallen zijn geweest en dat hierbij wapens, drugs en hennepkwekerij zijn aangetroffen is wel niet zo positief want wordt allemaal aan het dossier YY gelinkt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    pfff met je gezicht en een kentekenplaat op de camara en je hebt wellicht wat uit te leggen aan de moraalridders in dit land. Maar ook prima dat misdaad wordt aangepakt, benieuwd wat het oplevert, ik herinner me in den haag een actie met ook zoveel manschappen...de buit was minimaal.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodpoot Bekijk bericht
    Valt natuurlijk ook naadloos in het Nederlandse beleid tav van de prostitutie industrie. Ga er maar vanuit dat dit niet da laatste actie is net zoals je je klok er op gelijk kunt zetten dat de wandelgebieden ook nog te maken krijgen met de overheid die nog lang niet klaar is om deze gebieden de nek om te draaien.
    Iedere bezoeker van YY staat met zijn gezicht en kentenplaat op de camera. Je zou dan toch denken dat YY wel weet welke personen niet deugen maar blijkbaar doet YY daar niets mee in samenwerking met politie.
    Mja Den Haag leverde misschien niet veel op maar er is wel het feit dat prostitutie in NL de laatste jaren hard wordt aangepakt. Kijk maar naar Utrecht en Amsterdam.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rokkenjager Bekijk bericht
    Ik denk dat het weinig uitmaakt of je wel of niet aanwezig was. Iedere regelmatige clubbezoeker is al lang bekend bij de moraalridders. Alles wordt gescand dan wel op video vastgelegd.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Uitbuiting valt je ook niet op, maar heb wel gezien hoe dames werden afgeleverd door een dikke mercedes met sudlander chauffeur. Vriendje of pooier ?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Ja, dat heb ik ook wel eens gezien, maar dat gebeurt bij elke club. Dan zou de club deze dames moeten weigeren, maar ja misschien zijn het wel rijke dvp's die in stijl naar de club willen komen (grapje). Tja, zoals gezegd misschien worden de clubs onder druk gezet, maar ja als justitie dit wil voorkomen moeten ze dit soort gezelschappen maar voor de deur onderscheppen en aangezien dit niet gebeurt is het blijkbaar niet strafbaar.
    deze zouden toch bekend moeten zijn bij YY door hun camerasysteem. waarom doet YY niets mee ? Onder druk van deze criminelen of motorbende Satudarah?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Gaat het 'open deur' beleid van YY vandaag zijn kop kosten ?
    Ben er inmiddels zo vaak geweest, maar op die weekend dagen en in de avonduren heb ik zo wel eens mijn twijfels of YY hier niet te ver gaat.
    Ik ken mijn eigen DVP-tjes, maar als je goed je ogen de kost geeft, zie je wel eens dingen die niet helemaal passen. Ook vaak genoeg gehoord van mijn dames, maar afgeslagen met de gedachte, dat zal in YY toch niet gebeuren.
    Maar je ziet teveel een zeer dure dikke Mercedes aankomen scheuren met (voor mij) bedenkelijk volk.
    Ik hoop dat deze actie m.n. is gericht tegen dit soort volk, en niet direct tegen de YY directie.
    Het open deur beleid in YY was er om zoveel mogelijk bezoekers te hebben en zoveel mogelijk entree te kunnen ontvangen want geilen op geld doen ze wel bij YY. Maar je kan dit beleid ook te ver laten komen zodat plots allerlei ongure figuren in je club zitten en er de wet gaan stellen en dan kan je niet meer terug.
    YY zou obv hun camera's deze ongure types binnen de club en adhv hun kenteken en auto's toch moeten kennen maar blijkbaar is hier geen samenwerking geweest met politie en is alles te ver gevorderd zodat YY het allee nog maar kon laten gebeuren maar iedereen weet dat dit ooit eens fout afloopt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Brommerclubs proberen vooral bij zaken waar veel contant geld omgaat een voet tussen de deur te krijgen.
    Een paar jaar geleden kwam er een ploegje heren binnen bij PHG die met grote letters Hells Angels op hun rug hadden staan.
    Die kwamen niet voor de gezelligheid maar om ruzie uit te lokken. In de bar werd ruzie uitgelokt met een bezoeker, bierglas omgooien etc.
    Volgende stap is "bescherming" aanbieden aan de club uiteraard tegen forse betaling.

    Deze klojo's werden door de leiding van PHG meteen buiten gegooid.
    Dat is de enige manier om van dit gespuis gevrijwaard te blijven.
    PHG heeft een prima security team dat op dit soort gedoe voorbereid is.

    Het OM verdenkt brommerboys van invloed bij clubs.
    Dat was ooit bij Yab Yum in Amsterdam het geval.
    Verdenken mag, maar binnenvallen zonder gerede verdenking is onrechtmatig.
    Vooraf moet toestemming worden gegeven door de rechter commissaris die ook bij de inval aanwezig hoort te zijn.
    Door het open deur beleid om zoveel cash te ontvangen hebben ze heb bij YY misschien allemaal te ver laten komen en deze ongure figuren binnengehaald tot deze de wet gingen stellen en YY niet meer terug kon.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Lijkt me sterk dat YY iets te maken wil hebben met vrouwenhandel en uitbuiting, die hebben dat toch helemaal niet nodig. Genoeg onafhankelijke dames die er graag zouden willen werken, maar eerst op een wachtlijst terecht komen omdat er domweg teveel aanvragen zijn. Tenminste dat heb ik gehoord van enkele dames in andere clubs.
    Dat er ongure types zijn die mee willen profiteren van dit succes, al of niet met drukmiddelen, valt denk ik niet te ontkennen.

    Maar goed het is en blijft een schimmig wereldje, het fijne weet ik er natuurlijk ook niet vanaf, maar YY is wel de laatste club waarvan ik dit zou verwachten.
    Misschien heeft YY het met zijn open deur beleid allemaal te ver laten komen tot ze op een gegeven moment onder druk niet meer terug konden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Zullen vast wat dubieuze figuren "ingepakt" zijn. Ik denk dat de clubs in Dusseldorf ook wel een dergelijke actie op korte termijn kunnen verwachten.
    Zou wel eens nodig zijn in sommige clubs in Dusseldorf.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iamlonely Bekijk bericht
    Club vandaag gewoon geopend!
    Dit is wel positief want als ze meteen de club zouden sluiten, krijg ze dan nog maar eens terug open.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Maar ze zijn daarbij wat kortzichtig. Duitse toestanden (overmacht aan saunaclubs) willen ze niet in NL. Maar p6 in een saunaclub waar nog enige controle cq beveiliging is lijkt me beter dan het nog schimmigere wereldje van prive ontvangst/hotel ontvangst/escort.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    Wat mij ooit werd ingefluisterd is dat justitie helemaal niet blij is met deze club net als de belastingdienst trouwens, yin yang heeft een cosntructie bedacht die juridisch blijkbaar kan en waarbij dus blijkbaar geen wet wordt overtreden. Het zou dan ook niet verbazen dat ze alles zullen aanwenden om deze club dicht te krijgen, als e
    het klopt wat mij een tijd geleden is verteld over ying yang.
    Dit moet inderdaad een speciale constructie zijn. Het is vreemd dat er in NL maar 2 van dit soort saunaclubs zijn en dit toevallig beide bij de Duitse grens. Er zouden anders toch over heel NL van deze saunaclubs zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    YY heeft voor mij heel wat ups en downs gehad... Maar ik ben er altijd graag te gast geweest. Zeker vanwege de faciliteiten.
    Alleen kwam ik er nooit in de weekends en bleef ik zelden tot de avond. Simpelweg vanwege het volkje dat dan massaal toekomt.
    Daar ik lang geleden wel meermaals uit YY geflikkerd was ten nadele van dat volkje, nadat ik alleen voor mezelf opkwam, zette dit wel kwaad bloed.
    Het deur-beleid van YY was veel te laks en het heeft ook veel mokkels hun biezen laten pakken. Echt iedereen en met grote aantallen werd binnengelaten.
    Wat je bij momenten in YY zag qua clienteel, dat heb ik haast nooit in andere clubs gezien... Zelfs niet in de Turkenclubs Samya en Magnum!
    Ik schrik er dus ook niet van er eens een razzia zou plaatsvinden... Eentje van die omvang had ik zelfs al veel eerder verwacht!

    YY zal dit wel overleven! En hopelijk gaan ze hier eens wat meer lezen wat de bange blanke man uit de middenklasse denkt en daaruit hun conclusies trekken.
    De bruine beren die naar YY komen zijn toch geen verrijking voor de dames. Ze hangen, chillen en hopen samen. Ze houden mokkels bezet en maken bijna nooit kamers. Ofwel zijn er pooiers bij... Ofwel zijn het armoezaaiers. Je bent ze liever kwijt dan rijk. Maak er een privéclub van en weiger wie je wil!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Van de achtergrond van YY of achterban weet ik niets af.
    Maar het is niets nieuws. Alle saunaclubs en zeker die al langer dan 5 jaar bestaan, zijn witwasmiddelen. Geen enkele saunaclub (buiten GT misschien) kan uit de kosten komen, winst maken en personeel uitbetalen enkel op basis van de inkomsten. Om nog maar te zwijgen over de vaak uitgebreide All-IN. Dit verkondig ik hier al sinds 2009. Het zou men ten zeerste verbazen dat de flikken daar nu pas achter gekomen zijn. Dus mogelijk willen ze een voorbeeld stellen of zijn er daadwerkelijk louche types en/of criminele bendes in het spel. Ook het soort publiek waar ik het hierboven over had, zal wel een rol van betekenis spelen.
    Met een beleid iedereen binnenlaten en maar cash scheppen dan trek na een tijd verkeerde mensen aan en voor je het beseft zit je er zo ver in en kan je niet meer terug. Misschien heeft YY allemaal te ver laten komen en dit omdat ze zo erg geilen op geld bij YY maar eerlijk duurt het langst.

  33. #169
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door awakey Bekijk bericht
    De eigenaar woont in Maaseik

    350 mensen inzetten is er los over natuurlijk. Dit kon op een heel andere manier aangepakt worden. Hoeveel heeft dit grapje gekost en wie gaat dit betalen ? De belastingbetaler Jan met de pet. deze ziet toch liever wat anders gebeuren met belastingsgeld.
    Dat er ook nog op andere plaatsen invallen zijn geweest en dat hierbij wapens, drugs en hennepkwekerij zijn aangetroffen is wel niet zo positief want wordt allemaal aan het dossier YY gelinkt.



    Iedere bezoeker van YY staat met zijn gezicht en kentenplaat op de camera. Je zou dan toch denken dat YY wel weet welke personen niet deugen maar blijkbaar doet YY daar niets mee in samenwerking met politie.
    Mja Den Haag leverde misschien niet veel op maar er is wel het feit dat prostitutie in NL de laatste jaren hard wordt aangepakt. Kijk maar naar Utrecht en Amsterdam.





    deze zouden toch bekend moeten zijn bij YY door hun camerasysteem. waarom doet YY niets mee ? Onder druk van deze criminelen of motorbende Satudarah?


    Het open deur beleid in YY was er om zoveel mogelijk bezoekers te hebben en zoveel mogelijk entree te kunnen ontvangen want geilen op geld doen ze wel bij YY. Maar je kan dit beleid ook te ver laten komen zodat plots allerlei ongure figuren in je club zitten en er de wet gaan stellen en dan kan je niet meer terug.
    YY zou obv hun camera's deze ongure types binnen de club en adhv hun kenteken en auto's toch moeten kennen maar blijkbaar is hier geen samenwerking geweest met politie en is alles te ver gevorderd zodat YY het allee nog maar kon laten gebeuren maar iedereen weet dat dit ooit eens fout afloopt.


    Door het open deur beleid om zoveel cash te ontvangen hebben ze heb bij YY misschien allemaal te ver laten komen en deze ongure figuren binnengehaald tot deze de wet gingen stellen en YY niet meer terug kon.



    Misschien heeft YY het met zijn open deur beleid allemaal te ver laten komen tot ze op een gegeven moment onder druk niet meer terug konden.


    Zou wel eens nodig zijn in sommige clubs in Dusseldorf.


    Dit is wel positief want als ze meteen de club zouden sluiten, krijg ze dan nog maar eens terug open.



    Dit moet inderdaad een speciale constructie zijn. Het is vreemd dat er in NL maar 2 van dit soort saunaclubs zijn en dit toevallig beide bij de Duitse grens. Er zouden anders toch over heel NL van deze saunaclubs zijn.



    Met een beleid iedereen binnenlaten en maar cash scheppen dan trek na een tijd verkeerde mensen aan en voor je het beseft zit je er zo ver in en kan je niet meer terug. Misschien heeft YY allemaal te ver laten komen en dit omdat ze zo erg geilen op geld bij YY maar eerlijk duurt het langst.
    iedere club geilt op geld niet alleen yy
    Maar ik blijf erbij dat er iets niet in de haak is
    Bij mij valt de politie niet binnen
    Yy heeft de zaken niet goed op orde denk ik
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  34. #170
    Geregistreerd
    28 november 2016
    Last Online
    30 april 2019 @ 15:25
    Berichten
    76
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    63 in 31 posts

    Standaard

    Ik ben een persoon met een beperking daar kan je gewoon niet langskijken. Afgelopen zomer ben k praktisch elke zondag naar de Sauna geweest. Nu moet men mij eens zeggen wat daar crimineel aan is?

    Ik blijf nooit langer dan een uur of 9 's avonds, wat moet ik mij bij dat later clienteel voorstellen?

  35. #171
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door manke nelis Bekijk bericht

    Ik blijf nooit langer dan een uur of 9 's avonds, wat moet ik mij bij dat later clienteel voorstellen?
    Daar bedoelt men clientèle van bedenkelijk allooi mee en natuurlijk de alom bekende bruine beer.
    Ook schijnen er jonge patsertjes rond te lopen die met geld smijten.
    Zelf ben ik meer een dagbeer en verlaat ik de club uiterlijk rond 18.00/18.30.
    Dat YY geld belust is kan ik op zich wel begrijpen want de investeringen moeten zich terugbetalen.De club groeit flink door momenteel.Toch met een juist deurselectiebeleid vang je per saldo toch veel meer geld en tevreden dames en beren als bonus.Ik kan hier helaas niet in detail treden maar de dames zijn niet altijd gelukkig met de clientèle die in de avond verschijnt en dan druk ik me heel netjes uit.Fnuikend voor de club en ook wel jammer.Kom ik toch weer op GT terug waar men wel een perfecte controle heeft op het deurbeleid en moet je kijken hoe dat de dames daar veel meer tevreden zijn.Ik weet,YY werkt facilitair maar daarom mag je nog wel een goed deurbeleid uitoefenen en hoef je niet iedereen klakkeloos toe te laten denkend aan de 60 euries. Dat is korte termijn politiek.

  36. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (28 november 2016)

  37. #172
    Geregistreerd
    9 mei 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 16:54
    Locatie
    H.i. Ambacht
    Berichten
    242
    Discussies
    6
    Thanks
    66
    Thanked
    342 in 104 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Daar bedoelt men clientèle van bedenkelijk allooi mee en natuurlijk de alom bekende bruine beer.
    He Rob ik ben ook een erg bruine beer
    Als men de deurbeleid strenger zal toepassen dan maakt ik me wel erge zorgen of ik nog wel binnen zal komen.

  38. #173
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tropische_verrassing Bekijk bericht
    He Rob ik ben ook een erg bruine beer
    Als men de deurbeleid strenger zal toepassen dan maakt ik me wel erge zorgen of ik nog wel binnen zal komen.
    Tuurlijk want jij komt uit HI Ambacht

    Je kan in Nederland helemaal geen deurbeleid voeren zoals in Duitsland, gaat wettelijk helemaal niet. Dan heb je zo de politie op je stoep staan
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  39. #174
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Tuurlijk want jij komt uit HI Ambacht

    Je kan in Nederland helemaal geen deurbeleid voeren zoals in Duitsland, gaat wettelijk helemaal niet. Dan heb je zo de politie op je stoep staan
    Willem heb jij hier tijd voor die onzin vanaf je vakantiebestemming??
    Als er in Germany een inval plaatsvindt hoor je bijna niemand
    En nu gebeurt het bij yy en heel het forum staat in het teken van yy
    Gewoon belachelijk
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  40. #175
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tropische_verrassing Bekijk bericht

    He Rob ik ben ook een erg bruine beer
    Als men de deurbeleid strenger zal toepassen dan maakt ik me wel erge zorgen of ik nog wel binnen zal komen.
    Haha, jij bent oké man, met een voorkomen waar je mogelijk ook nog wel mee in GT binnen zou komen.
    Het is meer de combinatie bruine beer met een onguur voorkomen waarbij je op je vingers kan natellen dat het geen zuivere koffie is. Daarbij ,ik ken je afkomst ,wij doelen hier eigenlijk op een heel ander type beer.

 

 
Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.

  Living Room 468*60