Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 265
  1. #101
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Behoorlijk gerichte actie dus , duidelijk op zoek naar (extra) bewijs de mannen vd wet.
    Waar baseer je dat op?
    Ik heb eerder de indruk dat er zoals gebruikelijk weer eens met hagel geschoten is met de verwachting altijd wel iets te raken.
    De inzet van de DSI wijst er op dat men rekening hield met de mogelijke aanwezigheid van leden van een motorclub.

  2. #102
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ik vind die brief tamelijk schokkend: "we weten niets, maar mogelijk blijft er iets zitten als we een net uitgooien... en o ja, elke vorm van privacy bent U voorlopig even kwijt".


    Klinkt een beetje zoals het verhaal bij Artemis, al vraag ik me af onze rechters het OM ook zomaar zullen vertellen het dak op te gaan. Zeker met al die dubbele lijstjes "indicatoren" van onze zedenpolitie.

    Als tweede bedacht ik me dat ze bij YY niet voor mensenhandel hoeven te zijn (al kun je die definitie ook draaien zoals je uitkomt), als de dames daar iets met "mensenhandel" van doen hebben gehad is dat een paar jaar geleden toen ze voor het eerst naar Duitsland kwamen.

  3. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne (27 november 2016),phoenix (27 november 2016)

  4. #103
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Nee, wanneer je de prettige mogelijkheid hebt dat je er al bent en toch nog wat interessante bijvangst zou kunnen meenemen, laat je die natuurlijk niet lopen. De inval is er niet op gericht, maar biedt nu eenmaal deze bonuskans...
    Dat soort "bijvangst" is onrechtmatig verkregen.
    De inval vindt plaats op basis van vooraf bekende verdenkingen: witwassen, vrouwenhandel en drugsdelicten.
    Wanneer ik daar als bezoeker tussen zit met een gestolen Rolex om mijn pols kan het OM daar niets mee.

  5. #104
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:40
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.671
    Thanked
    6.004 in 1.367 posts

    Standaard

    Alles bij elkaar lezende en resumerend lijkt het mij eerder een spierballenvertoon van justitie, en meer als waarschuwing, we houden jullie in de gaten.
    De lijn tussen de sex-industrie en criminaliteit is nu eenmaal altijd flinterdun gebleken.
    Het verhaal van witwassen was het hoofdthema. Het is afwachten of er in de komende dagen bewijs voor wordt gevonden.
    Heb ook nergens iets gevonden/gelezen over enige arrestaties.

    Als ik Patjax berichten lees, is de shock bij de dames tamelijk hevig.
    Voor mij, ik ga er volgende week gewoon weer naar toe. Ben wel benieuwd of er wijzigingen gaan plaatsvinden in de security maatregelen.
    Het niet toelaten van 500 euro biljetten klinkt overigens wel heel makkelijk, of ben ik nu te simpel.

  6. Onderstaande 2 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 november 2016),cheasehead (27 november 2016)

  7. #105
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 17:58
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.632
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    als men bij YY niet meer kan betalen met een 500 eurobiljet dan moeten we het maar eerst wisselen bij de Sligro of de Makro

  8. Onderstaande leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

    yylover (27 november 2016)

  9. #106
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Die biljetten gaan sowieso verdwijnen, dus ze vanaf nu al weigeren zou verstandig zijn.
    En even streng onderbroeken weigeren aub.

    http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.2647653
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  10. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 november 2016)

  11. #107
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ik kan het niet laten er wat over te schrijven. Want het is allemaal zo hypokriet.

    Ik ben tegen uitbuiting en gedwongen prostitutie. Maar wat versta je onder gedwongen? Bij de gratie van oneerlijkheid zitten er duizenden meisjes uit Roemenie, Bulgarije etc. in Duitsland en Nederland. In de meeste gevallen is de omschrijving "uit nood geboren" beter dan "gedwongen".

    Ook vele mannen worden op dezelfde wijze uitgebuit, doordat ze uit nood werk aannemen waarvoor ze worden onderbetaald en de werkomstandigheden erbarmelijk zijn. Dit is ook gaande in Nederland (zie, https://www.youtube.com/watch?v=HctuiVm_BhI). In Nederland zijn er 12000 mailbox companies om tax te ontduiken met medeweten en goedkeuring van de overheid https://www.socialeurope.eu/2016/01/...ch-tax-haven/#

    In dat artikel staat: "While minister of finance Jeroen Dijsselbloem – better known as head of the Euro Group – routinely denounces Greece’s “unwillingness” to reform its tax system, the Canadian mining company Gold Eldorado avoids paying taxes in Greece via his own country"

    Ik denk dat we de Nederlandse overheid mogen bedanken dat we tegenwoordig ook meer Griekse meisjes mogen begroeten die in het vak zitten. Landen als Nederland zorgen ervoor dat alles gaat naar de bedrijven (een paar jongens in de top natuurlijk) en naar de Nederlandse overheid (zodat hun mooie baantjes veilig zijn). Daarmee creeer je armoede voor velen en dus ook prostitutie.

    Die hypokrieten willen de "brand" blussen door prostituees te straffen, klanten te straffen, ondernemers te straffen terwijl de kiem van de brand ligt bij de oneerlijkheid die ze zelf maar al te graag in stand houden en creeeren middels hun slimme advokaatjes. Immers, in het geval van het voorbeeld van "Gold Eldorado" in Griekenland, die Griekse meisjes die noodgedrongen in YinYang moeten werken hebben ook recht op een deel van de opbrengst van dat bedrijf. Maar in plaats daarvan gaat het allemaal in de zakken van een paar jongens aan de top en de Hollandse overheid natuurlijk.

    Zo ik heb mijn gal weer even gespuid.

  12. Onderstaande 4 leden hebben Freddy_K bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (27 november 2016),hasta la pasta (27 november 2016),Nedlovefkk (27 november 2016),WA (27 november 2016)

  13. #108
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Brommerclubs proberen vooral bij zaken waar veel contant geld omgaat een voet tussen de deur te krijgen.
    Een paar jaar geleden kwam er een ploegje heren binnen bij PHG die met grote letters Hells Angels op hun rug hadden staan.
    Die kwamen niet voor de gezelligheid maar om ruzie uit te lokken. In de bar werd ruzie uitgelokt met een bezoeker, bierglas omgooien etc.
    Volgende stap is "bescherming" aanbieden aan de club uiteraard tegen forse betaling.

    Deze klojo's werden door de leiding van PHG meteen buiten gegooid.
    Dat is de enige manier om van dit gespuis gevrijwaard te blijven.
    PHG heeft een prima security team dat op dit soort gedoe voorbereid is.

    Het OM verdenkt brommerboys van invloed bij clubs.
    Dat was ooit bij Yab Yum in Amsterdam het geval.
    Verdenken mag, maar binnenvallen zonder gerede verdenking is onrechtmatig.
    Vooraf moet toestemming worden gegeven door de rechter commissaris die ook bij de inval aanwezig hoort te zijn.

  14. #109
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Verdenken mag, maar binnenvallen zonder gerede verdenking is onrechtmatig.
    Vooraf moet toestemming worden gegeven door de rechter commissaris die ook bij de inval aanwezig hoort te zijn.
    Daar zullen ze ook zeker netjes voor gezorgd hebben.Daarom mogen ze hun naam veranderen van het OM naar LM (Legale Maffia).

  15. #110
    Geregistreerd
    24 maart 2016
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:57
    Berichten
    226
    Discussies
    20
    Thanks
    242
    Thanked
    215 in 95 posts

    Standaard

    Op het moment van de inval waren er naar mijn ruwe schatting ruim 200 beren aanwezig. Ik heb het nog nooit zo druk gezien in YY.
    De echtscheidingsadvocaten zullen het er de komende tijd flink druk mee krijgen als die 200 beren binnenkort post thuis ontvangen van justitie. Dan hebben ze heel wat uit te leggen aan hun vrouwtjes.
    Mede daarom bezoek ik alleen maar de Duitse clubs. Duitse politie is wat dat betreft niet zo kinderachtig.

  16. Onderstaande 4 leden hebben der Puffmeister bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne (27 november 2016),luminous (27 november 2016),Nedlovefkk (27 november 2016),stimpy3 (27 november 2016)

  17. #111
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Dat soort "bijvangst" is onrechtmatig verkregen.
    De inval vindt plaats op basis van vooraf bekende verdenkingen: witwassen, vrouwenhandel en drugsdelicten.
    Wanneer ik daar als bezoeker tussen zit met een gestolen Rolex om mijn pols kan het OM daar niets mee.

    Je kijkt teveel TV... Niets onrechtmatige aan als de RC, DSI, OvJs en politie-agenten conform de verkregen toestemming handelen. Wanneer daarin mede het fouilleren en doorlichten van alle aanwezigen is toegestaan is het gewoon rechtmatig verkregen bewijs.
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  18. #112
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Vooraf moet toestemming worden gegeven door de rechter commissaris die ook bij de inval aanwezig hoort te zijn.
    Deze was aanwezig.

    Of dit daadwerkelijk bij gaat dragen aan een ander deurbeleid van YY valt te betwijfelen. De recente uitbreiding/verbouwing zal toch ook zijn rendement moeten opbrengen. Denk dat dit altijd een hekel punt zal blijven.

  19. #113
    Geregistreerd
    3 oktober 2015
    Last Online
    30 april 2023 @ 19:20
    Berichten
    62
    Discussies
    0
    Thanks
    15
    Thanked
    85 in 28 posts

    Standaard

    Sorry heren ben geen grote schrijver maar volg de verhalen hier wel altijd en kom al zeker 6 jaar in yy....
    Heb hier zelf echt een vervelend en slecht gevoel bij. Zeker ook voor de dames . Was zelf gelukkig vrijdag aanwezig en niet zaterdag
    Maar kreeg al snel berichten van bekende die in de buurt woonden wat er aan de hand was. Meteen twee bekende meiden een bericht gestuurd, waar ze normaal snel zijn met reageren was dat nu pas om 1:30 afgelopen nacht. 1 van de twee heeft helaas haar koffer gepakt en is vandaag richting huis gegaan met de mededeling waarschijnlijk nooit meer terug te komen, hoewel je het natuurlijk nooit weet als het geld op is en het nu een beetje rustig blijft. De tweede is in elk geval niet gegaan vandaag en wist me ook nog te vertellen dat bij de inval de nodige deuren gesneuveld zijn.... de dames zijn over het algemeen wel een jaar of 10 jonger dan mij dus ik kan me goed voorstellen hoe de schrik erin gezeten heeft en de meeste, zo niet allen, hebben al eea meegemaakt in hun leven. Zeker moet mensenhandel worden aangepakt en ik weet ook niet hoe anders door justitie gehandeld had moeten worden maar als het "slechts" om witwassen ging had het mijne inziens ook op andere wijze aangepakt kunnen worden waarmee er bij de dames een hoop angst bespaard was gebleven. Als gezegd kom er reeds 6 jaar, ken er enkele heel goed inclusief levensverhaal en dan doet dit me wel pijn voor ze! Overigens heb ik in deze 6 jaar nog nooit iets gehoord of zelfs maar een gerucht opgevangen dat er dames onvrijwillig aanwezig zijn.

  20. Onderstaande 4 leden hebben cula bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 november 2016),laplagne (27 november 2016),Nedlovefkk (27 november 2016),Teiresas (27 november 2016)

  21. #114
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Daar zit hem ook gelijk de kneep.
    In hoeverre kan de leiding van YY daar zicht op hebben ? Helemaal niet dus want dames melden zich aan de poort met een verhaaltje en dat was het dan.
    Hoe het in YY precies werkt weet ik niet, maar voor veel clubs geldt dat dit een beetje te eenvoudig is gedacht. Op basis van die paar keer dat ik er geweest ben, denk ik ook dat je in dat geval moeilijk met droge ogen "Mijn naam is Haas" kunt doen.

    Maar goed, we horen het wel wat eruit is gekomen.

  22. #115
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Als ik Patjax berichten lees, is de shock bij de dames tamelijk hevig.
    ik denk dat het met die shock nog best wel eens mee kon vallen. De grootste shock zal zijn dat ze niet anoniem in een club aan het werk zijn en nu met de neus op de feiten worden gedrukt dat er in de toekomst wellicht aan een bepaalde verplichting voldaan moet worden. Kan er helemaal naast zitten maar volgens mij moeten dvp's die in nederland werken zelf hun zaakjes met de belasting regelen. Daarna volgt er een wat kleinere shock en word voor sommigen realiteit waarvan alle oost europese dvp weten dat het een keer kan gebeuren. Van de ene op de andere dag op een bepaalde plek niet meer kunnen werken. Soms omdat overheden, politie en justitie plots opduiken, veel vaker omdat ze in elkaars vaarwater zitten en ze elkaar de koppen (dreigen) in te slaan.

    Ook kan ik me nog wel iets voorstellen dat het even schrikken is als er geuniformeerde en gewapende mensen ineens de club binnen dringen. Zoiets word tenslotte niet aangekondigd. Maar daarna zal het leven zich weer snel oppikken. In Brussel lopen al sinds vorig jaar gewapende militaire door de stad en dus ook de Aarschotstraat. Dan doen ze niet omdat militairen meer lichaamsbeweging nodig hebben. Toch vind je nog steeds dvp's op de A-straat.

    Die inval is een moment opname. Het vak van dvp dat ze uitoefenen doen ze morgen, volgende week en waarschijnlijk volgend jaar ook nog steeds. Nog immer met de niet aflatende druk die het bestaan als een dvp uit oost europa met zich meebrengt. Nauwelijks tot geen sociaal vangnet, constant zorgen om je gezondheid, klanten die het meest mensonterende van je vragen en die daarna ook nog eens in een forum gaan klagen over banale zaken als hun privacy. Die meiden zijn wel wat gewoon, vanwege hun beroep maar zeker ook vanwege hun land van herkomst.

  23. Onderstaande 6 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (27 november 2016),Jan Verplancke (27 november 2016),Kwibus2 (27 november 2016),Nedlovefkk (27 november 2016),phoenix (27 november 2016),Wentelt Eefje (27 november 2016)

  24. #116
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht

    Hoe het in YY precies werkt weet ik niet, maar voor veel clubs geldt dat dit een beetje te eenvoudig is gedacht. Op basis van die paar keer dat ik er geweest ben, denk ik ook dat je in dat geval moeilijk met droge ogen "Mijn naam is Haas" kunt doen.

    Maar goed, we horen het wel wat eruit is gekomen.
    Ik denken dat er weinig uitkomt Jan, YY werkt als een facilitair bedrijf en verder als kamers ter beschikking stellen aan de dames komen ze niet.Daarom willen ze aan de theke niet of zo min mogelijk bemoeien met conflicten tussen beer en dame want de dames zijn immers zelfstandigen.Daarom richte dit onderzoek zich toch hoofdzakelijk op witwassen en hoe de geldstromen lopen binnen dit bedrijf.Wat ik ook zeker vind als ik lees dat er ook nog deuren zijn gesneuveld dat het gebruikte geweld bij deze inval buitensporig was en niet gepast.Misschien dat men er van overtuigd was dat er leden van Satudara zich ophielden in de club vandaar het machtsvertoon.Puur gebaseerd op vermoedens dus.....

  25. #117
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Ik denken dat er weinig uitkomt Jan, YY werkt als een facilitair bedrijf en verder als kamers ter beschikking stellen aan de dames komen ze niet.Daarom willen ze aan de theke niet of zo min mogelijk bemoeien met conflicten tussen beer en dame want de dames zijn immers zelfstandigen.Daarom richte dit onderzoek zich toch hoofdzakelijk op witwassen en hoe de geldstromen lopen binnen dit bedrijf.Wat ik ook zeker vind als ik lees dat er ook nog deuren zijn gesneuveld dat het gebruikte geweld bij deze inval buitensporig was en niet gepast.Misschien dat men er van overtuigd was dat er leden van Satudara zich ophielden in de club vandaar het machtsvertoon.Puur gebaseerd op vermoedens dus.....
    Dat zal allemaal nog moeten blijken. Ik ken het dossier verder niet en jij vermoedelijk ook niet. Als ze achteraf niks gevonden blijken te hebben, was deze inval er achteraf zwaar over. Hebben ze wel wat gevonden of kunnen ze verder met wat voor zaak ze ook hebben, dan was het een goede zet. Wat dat betreft is het net zoals Robben eruit halen en Bosvelt erin zetten. Weet je zo met verdedigend spel de overwinning vast te houden, dan doe je het goed. Geef je de pot weg, dan je een lul.

    Zo steekt elke saunaclub in elk geval theoretisch en aan onze kant van het gordijn in elkaar. Ik spreek nu niet zo zeer over YY. Achter de schermen lopen er vaak nog wel andere lijntjes.

  26. #118
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    jonghu jonghu wat een hoop heisa over een inval bij yy.
    Ze zijn vandaag weer open, en door.
    Maar het is wel zo, justitie komt niet voor niets met 350 man.
    Er zal best wel iets broeden daar in dat hol.

    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  27. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    der Puffmeister (27 november 2016)

  28. #119
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    De inval was zelfs een item in ons aller VTM-journaal. Toch even schrikken...

  29. Onderstaande leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    awakey (28 november 2016)

  30. #120
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    oops, dubbele post, sorry
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  31. #121
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Zo gaat dat in clubs, degenen die na zoveel jaren de club te bezoeken compleet uit de lucht vallen kan men toch enige kortzichtigheid en een gebrek aan Ahnung op de badjas stikken. Everyone knows, en nou waren er blijkbaar voor het Hollandse gerechtelijke apparaat voldoende redenen om YY te betrekken in een onderzoek dat ook huiszoekingen inhield elders(gelinkt of ongelinkt, vul zelf maar in). Dat er weinig uitkomt lijkt me ronduit belachelijk als ponering: een wietplantagetje opgerold in een gelinkt huis in het samenhangende onderzoek, 2 personen zonder papieren (vrouw of man, who cares?), 2 personen met openstaande schulden ergens; meedere dames zullen vertrekken of verplicht geweest zijn te vertrekken (ontbreken van werkvergunning etc., zie mensenhandel). Clubs van witwaspraktijken verdenken is zowat evenredig aan Phelps van zwemtalent verdenken, it´s part of the system. In het recente verleden én nu zaten uitbaters/stromannen in de cel, wordt er op redelijk grote schaal witgewassen, worden fatsoennormen schromelijk overschreden in flatrate/paushallclubs bij uitstek (zie de Gründ van de aanstaande wetwijziging in Dtsl die vooral die sector viseert) en blijkbaar is YY ook onder de loupe genomen nou. Iedereen die in YY komt ziet sommige licht bedenkelijke/fraghafte/duistere figuren rondhangen, voorts niet mijn zaak doch enigerlei stringent deurbeleid lijkt niet primordiaal based om my perception of things tenminste als ´k daar sporadisch ns kwam. Substantiegebruik laat ik gaarne in het midden, observe/listen and thou shall learn, ook dat mag bezoekers toch niet bovenmatig verbazen?! Daneben mag men de toch redelijk opzichtige aanwezigheid van veel securitypersoneel in vergelijking met het gros des clubs toch significant noemen. Don´t get me wrong, security is in het gros des clubs aanwezig, doch in het meerendeel van hen onzichtbaar op de achtergrond of in bureaus en slechts hoogstsporadisch present in de club. Mij dunkt dat dat met stringenter deurbeleid te maken heeft grotendeels. Dat er wordt gemorreld met vreemde coupures mag niet verbazen doch is uiteraard slechts een tipje van de sluier. ss is dan ook een voorstander van het weghalen van betaalautomaten in clubs in Dtsl&Nl en een invoering van een Steuerautomaat ofte belastingautomaat waarbij de "zelfstandige" dame elke werkdag keurig haar (deel van de) entree betaald dat richting vadertje staat dient te gaan, er komt prompt na betaling een Quittung uitgerold die vooruitbetaalde belasting is uiteraard, hoeft de club die tralala niet meer te regelen (lees, in niet onaanzienlijk aantal clubs werd daar behoorlijk mee gemorreld (belastingontduiking)) en als belangrijkste pluspunt: de betreffende dames die doorgaans geen notie hadden van belastingplicht etc. weten vanaf dag1 in een seksclub in een hun vreemd land dat men geacht wordt toch een deeltje belastingen te betalen en niet zoals hun "compagnie" hen influistert/erinklopt dat ze keurig alles kunnen afgeven op opsturen met WU naar de heimat zonder dat daar ooit gevolg aan gegeven wordt. Eens het zover is komt de "figuurlijke" klap pas...

    Op basis van vermoedens worden geen 350 politiemensen in nachtshift in het week-end ingezet mét helicopter en overige private doelwitjes (een 4-tal)...With all due respect...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  32. Onderstaande 6 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (27 november 2016),Nedlovefkk (27 november 2016),Patjax (27 november 2016),rob45 (27 november 2016),stimpy3 (27 november 2016),Wentelt Eefje (27 november 2016)

  33. #122
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Een groot deel van de verhalen is te volgen enzo. Maar de inzet van politie linken aan "bewijs" en dergelijken is toch echt de aanzet van een cirkelredenatie. Zoals we bij Artemis hebben gezien, waarbij er nog meer mensen werden ingezet en er uiteindelijk niets uitkwam.

    Wat prostitutie betreft is dit in NL ook niet de eerste keer. Ze hebben in DH wel eens met honderden agenten de doublet ondersteboven gekeerd en uiteindelijk niets meer voor elkaar gekregen dan een paar zakjes wiet (en dames verplicht op het stadhuis "uitstap gesprekken" laten voeren. Later nog eens in Eindhoven, met hetzelfde resultaat.

  34. #123
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    In Eindhoven werd een Hongaarse bende mensenhandelaren opgerold (3,5 jaar cel krijg je in Nederland niet zomaar), in Den Haag zelfs tot 9,5 jaar. Ook 9,5 jaar krijg je in Nederland niet vanwege een paar zakjes wiet.

    Voor zo ver "in Eindhoven en Den Haag was er uiteindelijk niets aan de hand" (wat dan ook nog niet eens blijkt te kloppen) een argument is dat het nu ook wel weer niks zal zijn.

  35. #124
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    350 man zoveel waren er ook ongeveer in de doubletstraat een jaar of twee geleden, opbrengst nihil, de hele straat moest allemaal in bussen naar het bureau. Er werd geloof ik 1 raam gesloten door gevonden drugs. In Utrecht werden net als hier mogelijke vermoedens van mensenhandel en signalen van mensenhandel als leidraad gebruikt om alle bootjes te sluiten, eigenaar werd bovendien beschuldigd van allerlei financiële malversaties, terwijl de enige die schuld had aan dit gebeuren de gemeente zelf was....na een aantal jaren onderzoek kwam men er achter, ARGOS heeft dat uitgebreid onderzocht en op radio en tv laten zien, dat de sluitingen onterecht waren geweest, ondertussen was de nobele burgermeester wolfsen van de PVDA vertrokken naar een instantie die zich bezigheid met mensenhandel, hij had de zogenaamde vermoedens van mensenhandel en signalen ernstig misbruikt en als springplank gebruikt voor zijn volgende baan. Een twee jaar later wilde een onafhankelijke groep prostituees met hun opgerichte bedrijf inde Hardebollenstraat opnieuw beginnen. Geen bewijs van mensenhandel alles was in orde, ook het bestemmingsplan was nog steeds in orde...je raadt het al enkele bewoners vonden het wel rustig zo en kwamen in opstand, de burgemeester van Zanen draaide en draaide en draaide, en wat was het uiteindelijke gevolg , de dames van plezier met hun bedrijfje konden het schudden , de burgemeester beval de gemeente op kosten van de gemeenschap de panden in binnenstad allemaal op te kopen voor miljoenen euro's om zodoende geen prostitutie in de stad meer mogelijk te maken.


    Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat met yin yang maar als de overheid eenmaal haar zinnen heeft gezet op sluiten van iets, dan is alles geoorloofd, wetten worden creatief toegepast, de bevolking die tegen is wordt gemobiliseerd en de media wordt misbruikt.Je kunt je dan terecht afvragen wie hier meer misdadiger is de overheid of de criminelen.

  36. Onderstaande 3 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne (28 november 2016),Nedlovefkk (27 november 2016),toyota (27 november 2016)

  37. #125
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Hier is wel degelijk de inval mede gebaseerd op de uitkomsten van een ander onderzoek. Dat die uitkomsten pas technisch gezien daadwerkelijk als "bewijs" kunnen worden beschouwd wanneer ze in de bijbehorende strafzaak als zodanig door de rechtbank geaccepteerd zijn ben ik het mee eens.

    Nogmaals, mensenhandel zonder ondersteunende aangiftes van de dames die het betreft bewijzen is voor de meeste OvJs een te grote heksentoer. Maar daar lag hier de focus niet. De in beslag genomen administraties (ongetwijfeld ook in de andere 4 binnengevallen objecten) zullen de basis voor een grondig onderzoek naar minder-legale geldstromen vormen. Ik weet uit ervaring dat we rustig kunnen stellen dat als er over een jaar nog geen dagvaarding is, dat heel goed kan betekenen dat het onderzoek nog (succesvol) verloopt, niet dat het al is doodgelopen...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  38. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 november 2016)

 

 
Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28.

Babylon 468*60