Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 226 t/m 250 van 265
  1. #226
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:49
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.276
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.750 in 2.242 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Net terug van YinYang, de schade is op sommige plekken toch aanzienlijk vooral bij de ingang. Het toegangshek is weg, je moet nu op de deur kloppen.
    Verder waren ze het kamertje er schuin linksboven aan het repareren, het raam was bijvoorbeeld weg. Er waren ondanks dat het niet zo druk was toch al wachttijden omstreeks half vier, omdat niet alle kamers gebruiksklaar waren. Verder waren vooral boven toch zichtbare beschadigingen aan de muren.
    Toch een flinke tik opgelopen zaterdag dus.
    Wat ik me wel afvraag waarom het toegangshek nu weg is ? Zouden ze dat met een shovel grof uit zijn verankering getrokken hebben ? En dan een raam ergens boven gewoon weg ? Als ik het zo hoor een schade van zeker boven de 10.000 euro's. In eerste instantie zal de club er voor opdraaien al zou ik de bonnetjes nog even bewaren.
    Over Jerry, hij hoort daar bij de inboedel dus hij duikt wel weer op.

  2. #227
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 18:33
    Berichten
    5.071
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.600 in 2.518 posts

    Standaard

    Ja, met dat raam weet ik ook niet precies (misschien verwijderd ivm te grote schade, ben op dat gebied een leek), maar er was een firma die er met 2 busjes onder stond en zag zeker 3 a 4 man daar op het dak lopen en zoals gezegd boven was dat kamertje versperd dmv triplex platen (of zoiets) en het was er zowel op de gang als op een kamertje verderop tamelijk fris.
    Het zal me verder worst zijn...

  3. #228
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:49
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.276
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.750 in 2.242 posts

    Standaard

    Ze werken in ieder geval er hard aan dat de kamers straks allemaal weer beschikbaar zijn.Hopelijk komt het hekwerk ook weer terug want dat is wel iets wat bij een saunaclub hoort.

  4. #229
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Zoals al gezegd was het binnen zonder kloppen zaterdag.Alles wat in de weg zit gaat er dan uit.
    Als je het eens wil zien op 17.35
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  5. #230
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 12:10
    Berichten
    9.279
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.105 in 2.255 posts

    Standaard

    Jaja, "opvallend dat jullie T(vanwege veiligheidsredenen echte naam niet genoemd) een wapen noemen". Jja , die lieve honden zijn echt een wapen,maar net als de TASER en wapenstok in principe non lethal.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  6. #231
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    http://www.crimesite.nl/eigenaar-sau...k-voor-schade/


    Het Openbaar Ministerie verdenkt het bedrijf ervan een rol te spelen in witwasconstructies van onder meer MC Satudarah. Advocaat Inez Weski stelt tegen Crimesite dat de inval gepaard ging met ‘absurd veel geweld’. Weski:

    Honderden met machinegeweren bewapende agenten traden binnen. Er werden zelfs hekken die gewoon open konden uit de grond gewerkt. Personeel en gasten werden bedreigd. Allerlei goederen werden onnodig beschadigd.

    Bij de actie werd niemand aangehouden.

    De Belgische politie ging naar binnen in het huis van de eigenaar in Maaseik, waar er administratie is meegenomen.

    Onbreikbaar
    Het bedrijf Yin en Yang bestaat al vele jaren. De eigenaar van het bedrijf, die anoniem wil blijven, spreekt van een blunder. Volgens Weski gaat hij ervan uit dat uit het onderzoek zal blijken dat zijn bedrijf geen enkele overtreding heeft gepleegd.

    Weski:

    Alle overheidsdiensten, zoals vergunningeninstanties, justitie en fiscus hebben het bedrijf steeds gecontroleerd en goed bevonden, er is geen enkele connectie met enigerlei overtreding. De eigenaar hoopt vooral dat dit alles op zo kort mogelijke termijn wordt opgehelderd. Zeer opmerkelijk is, dat de behandelend officier van justitie schriftelijk en telefonisch tot op heden onbereikbaar is en geen enkele toelichting geeft op dit optreden.

    De zaak is in de (Limburgse) media breed uitgemeten, zegt Weski, terwijl er helemaal geen drugs of wapens zijn aangetroffen, zoals in sommige media wel werd gesuggereerd.

    Fouten
    Volgens advocaat Weski heeft de eigenaar de indruk, dat het Openbaar Ministerie bij gebreke aan bewijs nu met de beslagen op rekeningen en administratie, en publieke beschuldigingen in de media de eigen fouten afdekt. Ze verwacht dat de zaak ‘op de lange baan zal worden geschoven’. Daarom worden vanwege het ‘buiten elke proportie beschadigende optreden’, nu het Openbaar Ministerie en de behandelend officier van justitie aansprakelijk gesteld.

    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. Onderstaande 10 leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    Keesbe ( 2 december 2016),langlekker ( 1 december 2016),laplagne ( 1 december 2016),mathiou ( 1 december 2016),Nedlovefkk ( 1 december 2016),rmjhexe ( 1 december 2016),rob45 ( 1 december 2016),Teiresas ( 5 december 2016),The Joker ( 1 december 2016),yylover ( 1 december 2016)

  8. #232
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:49
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.276
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.750 in 2.242 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht
    Ik heb toch voorspelt hoe dit zou lopen !
    Neem van mij aan dat hij ze niet voor niets aansprakelijk stelt. Als ze boter op hun hoofd zouden hebben zou de eigenaar deze aktie wel achterwege laten.

  9. #233
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:15
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.213
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Yin Yang heeft in elk geval een topadvocaat aangetrokken, want mevrouw Weski behoort met kop en schouders tot de vaderlandse top.

  10. #234
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 16:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.244
    Discussies
    50
    Thanks
    12.578
    Thanked
    4.356 in 1.820 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laplagne Bekijk bericht
    Yin Yang heeft in elk geval een topadvocaat aangetrokken, want mevrouw Weski behoort met kop en schouders tot de vaderlandse top.
    Zou deze mevrouw Weski ook een dominatrix zijn? Ik wordt er een beetje bang van.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  11. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 ( 1 december 2016)

  12. #235
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:49
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.276
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.750 in 2.242 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht

    Zou deze mevrouw Weski ook een dominatrix zijn? Ik wordt er een beetje bang van.


    InezWeskiOhTheHorrorTheHorror.jpg

    Haar wil is wet !!

  13. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 1 december 2016)

  14. #236
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Ik zeg maar zo we wachten het af
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  15. #237
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    Gisteren @ 08:18
    Berichten
    572
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Ja ik vraag me ook af of de leiding van YY wel zo'n lieverdjes zijn: als ze connecties hebben met het criminele milieu is dat niet goed te praten maar ik zou er niet versteld van staan. Ik denk dat prostitutie en criminaliteit vaak hand in hand gaan, DIT IS NIETS NIEUWS!!

  16. #238
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:49
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.276
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.750 in 2.242 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rino123 Bekijk bericht
    Ik denk dat prostitutie en criminaliteit vaak hand in hand gaan
    Dat hoeft niet, zeker tegenwoordig is ook deze business veranderd en zijn er ook gewoon nette zakenmensen die hier een leuke cent mee proberen te verdienen.
    De kosten van zo'n club zijn hoog maar tel alles even op en af dan is er genoeg aan te over te houden.Ook worden tegenwoordig deze zaakvoerders gescreend in het kader van de wet Bibob die moet voorkomen dat er criminelen dit soort gelegenheden runnen.

  17. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 december 2016)

  18. #239
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 18:28
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.970
    Discussies
    62
    Thanks
    8.323
    Thanked
    2.736 in 965 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Ik heb toch voorspelt hoe dit zou lopen !
    Neem van mij aan dat hij ze niet voor niets aansprakelijk stelt. Als ze boter op hun hoofd zouden hebben zou de eigenaar deze aktie wel achterwege laten.
    Een voorspelbare actie van de eigenaar. Hij heeft een paar centen dus hij kan wel juridisch van zich afbijten met een dure advocaat. Laten we eerst maar eens het onderzoek afwachten voordat we iemand veroordelen of vrijpleiten.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  19. #240
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Dat hoeft niet, zeker tegenwoordig is ook deze business veranderd en zijn er ook gewoon nette zakenmensen die hier een leuke cent mee proberen te verdienen.
    De kosten van zo'n club zijn hoog maar tel alles even op en af dan is er genoeg aan te over te houden.Ook worden tegenwoordig deze zaakvoerders gescreend in het kader van de wet Bibob die moet voorkomen dat er criminelen dit soort gelegenheden runnen.
    rob jij weet net zo goed als ik ,dat er geeeen nette mensen zijn die met een club het geld verdienen
    alle lui die een sexclub of saunaclub hebben die komen verkeerd aan de centjes
    ik loop al zolang mee in dit wereldje,ik heb er voor gewerkt,en werk er nog voor.
    neem van mij aan het is allemaal gespuis,die snel,heel snel veel geld willen verdienen
    en wie wil dat niet,k wil dat ook
    en soms word ik zo geholpen


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Een voorspelbare actie van de eigenaar. Hij heeft een paar centen dus hij kan wel juridisch van zich afbijten met een dure advocaat. Laten we eerst maar eens het onderzoek afwachten voordat we iemand veroordelen of vrijpleiten.
    is zeker een voorspelbare actie van de eigenaar,hij moet van zich afbijten
    dat zou ik ook doen
    meteen met een tegen aanval komen dat is goed denkt hij,zou ik ook denken
    maar ik denk dat hj nu toch na gaat
    maar we wachten het af
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  20. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 ( 1 december 2016)

  21. #241
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:20
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door John mc Snek Bekijk bericht

    Honderden met machinegeweren bewapende agenten traden binnen. Er werden zelfs hekken die gewoon open konden uit de grond gewerkt. Personeel en gasten werden bedreigd. Allerlei goederen werden onnodig beschadigd.

    Bij de actie werd niemand aangehouden.

    De zaak is in de (Limburgse) media breed uitgemeten, zegt Weski, terwijl er helemaal geen drugs of wapens zijn aangetroffen, zoals in sommige media wel werd gesuggereerd.

    Fouten
    Volgens advocaat Weski heeft de eigenaar de indruk, dat het Openbaar Ministerie bij gebreke aan bewijs nu met de beslagen op rekeningen en administratie, en publieke beschuldigingen in de media de eigen fouten afdekt. Ze verwacht dat de zaak ‘op de lange baan zal worden geschoven’. Daarom worden vanwege het ‘buiten elke proportie beschadigende optreden’, nu het Openbaar Ministerie en de behandelend officier van justitie aansprakelijk gesteld.
    Veelzeggend. Met groot vertoon van macht binnenvallen, geen enkele aanhouding verrichten, niet onder het personeel, onder de dames of de gasten en toen werd het stil vd kant van het OM.
    De belasting dienst probeerde een aantal jaren geleden ook al YY te beschuldigen en aan te slaan voor het niet toepassen vh Saunaclub model maar is na een uitspraak vd rechter teruggefloten.
    We gaan het allemaal maar eens afwachten.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #242
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 16:43
    Berichten
    6.148
    Discussies
    449
    Thanks
    1.595
    Thanked
    3.387 in 1.848 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    rob jij weet net zo goed als ik ,dat er geeeen nette mensen zijn die met een club het geld verdienen
    alle lui die een sexclub of saunaclub hebben die komen verkeerd aan de centjes
    ik loop al zolang mee in dit wereldje,ik heb er voor gewerkt,en werk er nog voor.
    neem van mij aan het is allemaal gespuis,die snel,heel snel veel geld willen verdienen
    en wie wil dat niet,k wil dat ook
    en soms word ik zo geholpen
    als er bewijzen waren was ying yang al gesloten geweest piet plezier . het openbaar ministerie zoek gewoon naar een punt om ying yang te tackelen dat doen ze niet alleen bij ying yang maar ook bij sixsens . of ben jij die rechtszaak van sixsens al weer vergeten . een iedere exploitant of het nu een seksclub is of privé huis of raamprostitutie wordt in NL uitvoerig onder de loep genomen door de bibob ying yang houd zich aan de regels die in NL van toepassing zijn denk aan het rook belijd ezv . een deur beleid is in NL simpel weg niet mogelijk denk daar bij aan discriminatie . mijn advies is dan ook om dit topic te sluiten tot dat er bewijzen zijn het draai op dit forum nu al 5 dagen om ying yang en we weten niks concreets

  23. Onderstaande 2 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    langlekker ( 2 december 2016),Piet Plezier ( 1 december 2016)

  24. #243
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Afsluiten akkoord maar toch meegeven dat de rechtzaak ivm Sixsens betrekking had toen het nog een"gewoon bordeel annex privehuis was"en geen saunaclub met het concept dat we allen kennen

  25. #244
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Veel raaskallers hier........zucht

  26. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 1 december 2016),george101 ( 2 december 2016),Teiresas ( 5 december 2016)

  27. #245
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:55
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.996
    Thanked
    18.415 in 6.037 posts

    Standaard

    Niks afsluiten dit topic, veel te leuk al die meningen en (soms naïeve) opvattingen !
    nou weer zo'n Weski, geweldig toch?!
    nog even wachten en ze zit bij RTL Boulevard om aandacht te geven aan de schandelijke inval in een buitenhuisje voor oververhitte ijsberen !

    En dan nog iets: zij vertegenwoordigt "de eigenaar" die anoniem wenst te blijven. Hoezo anoniem? Die staat gewoon ingeschreven bij de KvK.
    Of bedoelt zij een zetbaas die namens "de eigenaar" de kapotte ramen en deuren mag repareren?
    Nog zoveel vragen en ontwikkelingen... Dit topic is nog lang niet afgesloten!
    En Garde

  28. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne ( 2 december 2016),Wentelt Eefje ( 2 december 2016)

  29. #246
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:17
    Berichten
    11.111
    Discussies
    225
    Thanks
    13.079
    Thanked
    17.527 in 6.166 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    En dan nog iets: zij vertegenwoordigt "de eigenaar" die anoniem wenst te blijven. Hoezo anoniem? Die staat gewoon ingeschreven bij de KvK.
    Zeker, ik rekende vaker af met creditcard en dan kreeg ik een keurige afschrijving waar de (achter)naam stond van de eigenaar. Die ga ik hier natuurlijk niet noemen want hij wil immers anoniem, of in ieder geval niet met naam genoemd worden in de media. En aangezien dit forum privacy hoog in haar vaandel heeft staan lijkt me dat ook niet wenselijk. Heeft inderdaad een aardig optrekje in het Belgische en doet al decennia zaken in het Noord- en middenlimburgse land. Ik denk dat hij van de bank rolt van het lachen om de wilde verhalen die hier de ronde doen.
    Feit is en blijft dat er met zo'n 350 man is binnen gevallen maar dat er vooralsnog niemand is aangehouden. Al het andere is speculatie. Ook zijn er tot nu toe geen verdachte zaken aan het licht gekomen. Derhalve ga ik er (ook maar eens speculeren) van uit dat saunaclub YY een fatsoenlijke zaak is. Er zal heus weleens een biljet in de broekzak verdwijnen dat eigenlijk in het grootboek geboekt had moeten worden. Maar grootschalige witwaspraktijken en vrouwenhandel? Noem me naïef maar dat lijkt me sterk. Je gaat je eigen bedrijf dat goed loopt toch niet om zeep helpen, dunkt me.

  30. #247
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:55
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.996
    Thanked
    18.415 in 6.037 posts

    Standaard

    We kennen elkaar niet voor zover ik weet Badslippers, maar op basis van al jouw stukjes proza, zou ik jou zeker niet naïef willen noemen. En natuurlijk gaan we geen namen noemen van personen, behalve als ze zelf kiezen voor openbaarheid zoals de gothic lady.

    Helemaal eens dat je als eigenaar er niet voor kiest om je eigen zaak om zeep te helpen.
    Theo Heuft heeft daar destijds ook niet voor gekozen. Soms valt er niets te kiezen <insinuatie modus> "aan".
    Maar waarschijnlijk, en ik hoop het van harte, is het allemaal een storm in een glas water of in een fles drank zoals de OvJ later misschien ooit nog eens zal toegeven.
    Die krijgen nog een hele dobber aan Weski, getuige enkele omschrijvingen (op wiki en in Volkskrant):

    Ze is erg meelevend en weet écht alles.’Doorsnee strafzaken doet ze niet. Tot Weski’s cliënten behoren Sister P., die drie jaar gevangenisstraf kreeg voor mensensmokkel, en Desi Bouterse (drugssmokkel). Ook vertegenwoordigt ze Guus K. die celstraf kreeg voor wapenhandel'
    'Weski staat erom bekend dat ze voortdurend klaagt over misstanden bij het Openbaar Ministerie en de politie'
    'Ze lijkt verbitterd geraakt door negatieve ervaringen met het OM'
    'Opkomen voor individuen die verstrikt raken in de machinaties van de overheid is haar met de paplepel ingegoten.’
    'haar uurtarief is 350 euro'


    Ik kijk in ieder geval met plezier uit naar het vervolg met deze intrigerende persoonlijkheid.
    En Garde

  31. #248
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:28
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.168
    Discussies
    234
    Thanks
    21.607
    Thanked
    6.318 in 3.006 posts

    Standaard

    Er is niet binnengevallen om aan te houden, maar om het laten verdwijnen van potentieel belastend bewijsmateriaal te voorkomen en een uitgebreid ongestoord boekenonderzoek te kunnen doen nu bij een onderzoek bij een derde dingen naar voren gekomen zijn die aanleiding geven voor deze actie.

    Ik heb ooit gezien hoe bij een dergelijke actie na de AT's eerst techneuten binnenvlogen om eventuele generatoren uit te schakelen nadat de stroom er volledig afgehaald was om elke verdere toetsaanraking geen gevolgen te laten hebben (en bestanden te laten wissen).

    Overigens vind ik jullie allemaal naïef, maar ga hier geen slapende honden wakker maken, wil het per IM best uitleggen... (waarbij ik bereid ben Eddy_V van gespeelde naieviteit te verdenken... )
    "Dort wo Lust den Tisch deckt,
    schmeckt mir das Essen am besten."

  32. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 december 2016),Eddy_V ( 2 december 2016)

  33. #249
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 17:43
    Berichten
    9.751
    Discussies
    307
    Thanks
    17.784
    Thanked
    11.757 in 5.129 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Er zal heus weleens een biljet in de broekzak verdwijnen dat eigenlijk in het grootboek geboekt had moeten worden. Maar grootschalige witwaspraktijken en vrouwenhandel? Noem me naïef maar dat lijkt me sterk. Je gaat je eigen bedrijf dat goed loopt toch niet om zeep helpen, dunkt me.
    Agromynus1: Als ik aankom worden er net twee dames gedropt uit twee grote, dikke, Duitse auto’s met Roemeens kenteken. Een chauffeur valt in de categorie louche papa/opa en de andere in de categorie petje op en net droog achter de oren.

    Afgaande op hun uiterlijk is de kans dat zij een directe genetische band hebben met hun passagiers vrij klein.
    Ik ga ervan uit dat BS ook aan gespeelde naiviteit doet.

  34. #250
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:49
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.276
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.750 in 2.242 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht

    Ik ga ervan uit dat BS ook aan gespeelde naiviteit doet.
    Nee, BS doet dat niet, hij zegt alleen wat hij er van vind. Maar nogmaals, we wachten de resultaten wel af en ook ik sta er niet van te kijken als het een storm in een glas water blijkt. Dan hoop ik dat YY een mooi nieuw gouden hekwerk krijgt van het OM. ☺

 

 
Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34.

Freude 468*60   Babylon 468*60