10-3-2004

Ik kom net thuis van een bezoekje aan Park Sauna Wildenrath en het lijkt alsof ik alles gedroomd heb. Wat een mooie natte droom was dit.
Het begon allemaal zo'n kleine twee weekjes geleden, tijdens een eerder bezoek. De Thekenfrau (barvrouw), die mij uitgeleidde deed was Silvia. Toen al sprong er bij mij iets overeind. Wauw wat een uitstraling en wat een lichaam. Mijn fantasie ging al meteen richting een heerlijk uurtje met haar. Hier op de site zag ik dat ze op maandag en dinsdag voor de bar stond, dus vandaag maar eens naar Wildenrath gereden.
Was bang dat ik haar niet zou zien, aangezien ze gisteren ziek was en ik vandaag niet had gebeld of ze er wel of niet zou zijn.
Eenmaal binnen gevraagd of Silvia er was en gelukkig voor mij was ze er. Alleen waar ze was, was niet bekend. Na een paar gesprekken met medelopers uit Nederland, waren we alweer meer dan twee uur verder en werd het dus tijd om iets te gaan presteren. Maar nog steeds geen spoor van Silvia. Dus maar voor Anita gekozen. Ook deze meid weet het beste in je boven te halen.
Na terugkomst, zat ze op een kruk bij een aantal jongens en werd ze ook gelijk mee naar de kamer gevraagd. Heb ik weer. Maar gelukkig nog wel even een afspraakje kunnen maken voor daarna.
Dat was nog geen half uurtje later.
Eerst naar boven gegaan, daar op de bank eerst een tijdje zitten kletsen en na zo'n twintig minuten de sleutel laten halen.
Dit waren de zwaarste en beste sexminuten in mijn hele leven.
Deze dame mag vanuit het niets op 1 binnen komen in de top 10000 van mooie mädels. Op de kamer vraagt ze je eerst wat je wil en begint dan met wat kussen, kroelen, tot ze overgaat naar je lollie. Met veel plezier en voor mij veel genot zoog ze op mijn lullie.
Daarna in verschillende standjes geneukt. Effe een pauze ingelast, want op mijn leeftijd wordt je wat sneller moe, en daarna mij flink leeg laten zuigen.
Dit is een meid die een fantastische uitstraling heeft, een prachtig lichaam en die je compleet sufneukt.
Daarom die 10-en in de beoordeling, want dat is ze gewoon meer dan waard.
Ze werkt op maandag, dinsdag en vrijdag, maar maandag is ze het grootste gedeelte van de avond al bezet.
En wie de puntenscore niet gelooft, moet het zelf maar eens aan den lijven ondervinden en tot de conclusie komen dat The Big Boss niets te veel heeft gezegd.



31-3-2004
Gisteravond weer mijn maandelijks bezoekje gebracht aan Parksauna Wildenrath.
Ik wilde gewoon weer naar Silvia toe, die me een maand geleden ook al alle hoeken van de kamer had laten zien.
Maar, daar moest ik eerst een lange tijd op wachten. Ze had namelijk een klant die haar voor meerdere uurtjes toe geëigend had. Dus bleef er niets anders over dan gewoon te wachten, te wachten en te wachten. De barvrouw kwam zich zelfs nog verontschuldigen dat Silvia wel aanwezig was, maar dat het niet zeker was dat ze nog aan het werk was.
Maar dat was gelukkig wel.
Rond half twaalf dook ze plotseling op, maar had al een afspraak met Dirk, de masseur, die haar een half uurtje zou verwennen.
Dus maar gezellig mee gegaan naar boven, waar ze eerst een massage kreeg. Daarna voelde ze zich herboren en vond ze dat het tijd was om de sleutel te halen.
Wat ze de vorige keer zei, dat ze zenuwachtig was bij een eerste keer dat ze een nieuwe klant had, daar was nu niets meer van te merken.
Ze ging lekker relaxed aan de slag. Gezellig wat kletsen, zoenen, knuffelen en strelen. Daarna begon ze zich wat meer te bekommeren om dat kleine ding waar het allemaal om draait. En dat deed ze met verve. Genoten, dat heb ik en dat bleek ook toen ik alles wat ik had in haar mondje deponeerde.
Daarna effe een rustpauze ingelast en een sigaretje gerookt.
Toen begon het hele gebeuren weer van voorafaan. Wat kan ze goed pijpen. Echte GF6, die je als wat oudere man niet elke dag moet hebben, want dan ben je na een paar maanden bekaf. ;D
Na zo nog ruim een half uur aan de gang te zijn geweest weer heerlijk klaargekomen. Wat een zaligheid om met haar te mogen genieten. En zelf geniet ze er ook van, want ze vertelde me dat ze lekker geil was geworden van me. (Dat dat nog kan?!?)
Wederom weer een heerlijke avond gehad, de het wachten meer dan waard was. Over een maandje weer naar Wildenrath. Wat duurt zo'n maand toch lang dan.

21-4-2004
Gisteravond afgesproken met X-man om naar Wildenrath te gaan.
In Wildenrath aangekomen was het rond half elf goed druk. Er waren veel buitenlandse gasten, maar ook de dames waren er in overvloed.
Sommige dames zijn er bijna elke dinsdag, maar er zijn ook altijd nieuwe gezichten te bewonderen.
Vandaag gelukkig niet zo lang hoeven wachten totdat Sylvia opdook. Vorige keer dat ik er was, heb ik een kleine twee uur moeten wachten, maar dat is ze zeker wel waard.
Eerst even op de bank zitten kletsen, samen met Sylvia, X-man en Beate en daarna samen met Sylvia naar de kamer gegaan. Sylvia vroeg of we met z'n vieren naar de kamer gingen, maar toch maar liever met haar alleen. Noem het preutsheid.
Op de kamer aangekomen bleek de chemie tussen ons weer als vanouds te zijn. Gezellig liggen te kletsen, strelen, voelen, beffen, gepijpt worden, neuken en veel lachen.
Het was dus weer een gezellige tijd op de kamer.
Sylvia is een kei in pijpen en dat doet ze met overgave en is niet snel tevreden met wat ze zelf doet. Het moet perfect zijn.
Al met al was het weer een superervaring met haar en volgende keer zal ik zeker weer van haar diensten gebruik maken. Eén voordeel: met haar GSM nummer kan ik wat makkelijker een afspraak maken en hoef ik dus niet zo lang te wachten tot ze komt.


12-5-2004
Na vorige week vreemd te zijn gegaan in Oedt, was het gisteravond weer eens tijd om Sylvia te gaan verwennen in Wildenrath. Haar ook verteld dat ik de week ervoor in Oedt was geweest en gezegd dat Wildenrath mij toch meer aantrekt. Al is het alleen maar voor het vrouwelijk schoon wat er relatief gezien meer rondloopt dan in Oedt (Persoonlijke mening). En het is er relaxter en groter dan in Oedt.
Gisteravond dus weer Sylvia meer als twee uur verveeld.
En ik denk dat ze dat vervelen niet erg vond, aan haar in overvloed aanwezige gekreun. Ook bij mij was het kreunen genoeg aanwezig, maar dat krijg je als je heerlijk wordt gepijpt door deze donkerharige schone.
Het lijkt er iedere keer beter op te worden, zoals ze al zei bij de eerste keer. Gisteren was het wederom GF6 van het hoogste niveau en de orgasmes denderen nu nog na in mijn lichaam. Ik heb me dus weer heerlijk vermaakt.
Voor de komende twee weken zal ik, en jullie dus ook, het zonder Sylvia moeten doen, want ze knijpt er weer een twee weekjes tussenuit. Effe de accu opladen.
Daarna kun je weer van haar genieten.



1-11-2005
Het is inmiddels meer als anderhalf jaar later, als ik dit zit te typen en nog steeds met veel plezier terugdenk aan mijn kamerbezoekjes met Sylvia.
Volgens mij één van de besten, die ik heb gekend.
Het was niet het feit, dat ze achter de bar werkte, maar meer haar aanwezigheid. Ik kan me de eerste keer herinneren, dat ik haar zag. Eén en al uitstraling uit die mooie ogen en die betoverende lach.
Helaas werkt ze sinds augustus 2004 niet meer in clubs, maar zit ze in de schoolbanken. Heb haar nog enkele malen gesproken sindsdien en ze zou vorig jaar met kerstmis nog een weekje naar Wildenrath komen. Jammer dat dat niet doorging. Mocht je haar ooit zien. MELDEN HIER

F