Gisteravond de stoute schoenen aangetrokken en mij opgemaakt voor een "first time visit" aan Ocean's. First time voor het bezoek alsmede een verslag in het Forum, never too old for a new experience. Rond 18:00 gearriveerd, de parkeerplaats nog grotendeels leeg en keuze te over, voor de deur dus.
De locatie goed bereikbaar, de ontvangst is ruim. De verplichte euro's afgeteld (€ 50,= zonder verdere toelichting of uitleg, is al eens eerder vermeld) ijsberen outfit en lockersleutel ontvangen. Systeem van de kastjes werkt prima, je kunt er zelf een uitzoeken. Omkleden in de party-outfit en terug naar de ontvangst, wil mij toch iets beter laten voorlichten over de gangbare zaken, sauna eten enz. Er wordt mij een blonde Roemeense dame met bril voorgesteld (naam is niet blijven hangen) die mij in goed duits de nodige uitleg en de "tour" door de club geeft. Ik tel zo rond de 15-20 dames, een hollander en 5 duitsers met migratie achtergrond, keus te over zou ik zo zeggen. Mag toch hopen voor de dames dat dit nog beter wordt anders is het wel erg magertjes. Eerst maar eens gaan eten, Speissekarte gecheckt en gekozen voor de spagetti bolognese, goed en voldoende maar geen overdaad (mag je dat misschien ook niet verwachten van dit culinaire hoogstandje maar ik maak het zelf nooit). Het interieur is mooi en verzorgd duidelijk bij de tijd en vanavond in ieder geval genoeg plek om bank te hangen want daar zijn er op zo een avond voldoende vrije plekken. Tijd om de presentielijst, hangend zittend en staand aan de bar eens goed op te nemen. Na een tijdje op de bank de diverse mailtjes gelezen te hebben, 3 levels candy crush en 5 dames te hebben afgewimpeld nog eens de totale bezetting opgenomen. Ondertussen is de nightshift gearriveerd (rond de 40-50 dames nu) en heeft de rest van de "duitse" familieleden zich ook gemeld, daarnaast ook enkele roemeense gasten die het zich goed laten gaan. Uiteindelijk gekozen voor Elena, blond 24 jr 165 slank tattoo op de rechter onderarm en onderbuik. Tja.......... Vooraf met de dame preis und leistung klaeren, het was nog gezegd. Baby, blowjob fuck touch and massage € 100,=......for 30 min?? Het maar uitonderhandeld op de standaard prijs en de service was dien ten gevolge ook ruim beneden de standaard van andere clubs. Zelden, nee eigenlijk nooit, meegemaakt dat een dame tijdens de sex nog op haar mobieltje (geturft 3x) weet te kijken. Dat doet je dan toch twijfelen of je iets niet goed doet. Alles bij elkaar genomen en kort samengevat: mooie club maar niet mijn ding, je merkt het al in de voorgesprekken indien je niet meteen aangeeft op kamer te willen gaan is de belangstelling meteen weg.