Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    Gisteren @ 12:57
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard Stefania (Roemeense)



    Stefania (Roemeense)
    Leeftijd : 24 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Rug
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Bovenlip
    Cup-maat : D Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Zwart Herhalingsgevaar :
    Prijs : 40 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Voorheen werkzaam bij Pauschalclub Munster





  2. #2
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    Gisteren @ 12:57
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    Er was welgeteld 1 blonde vrouw aanwezig, en als ik ergens een zwak voor heb, dan is het wel voor blond. Ze stelde zich voor als Stefania. Die naam zei me wel iets, maar deze vrouw zag er toch wel een stukkie beter uit dan op de site. Ze sprak redelijk Engels, met een schattig Roemeens accentje. We hadden een leuk gesprek en meteen al een klik. Ik had mezelf voorgenomen het eerste uur niet te kameren, maar mijn zwakke mannenvlees zwichtte voor deze cutie. Stefania is op de website niet echt super maar ze oogde erg sexy met een (zeker voor moeder zijnde) keurig figuur. Een kleine piercing boven haar bovenlip en een gewei boven haar fraai gevormde kont deed daar geen afbreuk aan. Ze zei nog dat ze in principe overal voor in was behalve anaal en Fransozich total. Prima, die onderdelen had ik toch niet op mijn programma staan. We ontkleedden ons, en begaven ons naar het bed. Stefania vroeg of ik van zoenen hield.
    Ik zei niks, maar de manier waarop ik ja knikte, maakte wel duidelijk dat ik daarvoor te porren ben. Stefania kan heerlijk zoenen en neemt er ook echt de tijd voor. Ze is een engeltje, niet alleen in de pre sale fase, maar ook tijdens en na de daad. Wel viel me op dat de zwangerschap haar sporen had nagelaten. en dacht ik ergens een brandwond te hebben gezien. Ik weet niet meer waar, het stoorde me verder niet en genoot gewoon van haar kunsten. Pijpen deed ze goed, en nam er ook de tijd voor. Ze wierp regelmatig een geile blik naar boven om te kijken wat ik ervan vond. Haar borsten die toch wel behoorlijk zijn, waren wat hangerig maar ook dat deerde me niet. Regenjas om, en ze vroeg of ze nog even door mocht pijpen, of dat dat niet gewenst was. Aangezien ze het pijpen prima beheerst stemde ik in dat ze nog even door mocht gaan. Achteraf een niet al te slimme zet want Stefania schakelde een tandje bij, en al snel moest ik op de noodrem trappen. Hooooo, ff ruhig... En dat deed ze. Vervolgens ging ze bovenop me zitten. Is en blijft toch mijn favoriete standje. De boel berijden kan ze als de beste, goed afgewisseld met lekker tongzoenen. Na een minuut of 20 gaf ik me over aan iets wat niet meer tegen te houden was. Daarna nog wat gestreeld en gekletst, en netjes het half uur volgemaakt. Als een vrouw me een fijn half uur bezorgd vind ik 40 Euro gewoon te karig. Ze kan rekenen op een fooi, en daar was ze dan ook blij mee. Ze gaf me een zoen na, en een ondeugende doch dankbare blik.
    Stefania is een blijvertje, en naar de tour die ik haar in Amsterdam wilde geven had ze wel oren. Althans zo deed ze het doen lijken want we weten alle twee dat dat er toch niet van komt.


    * looks 7.5/10
    * figuur 7.5/10
    * GFE 10/10
    * PSE 8/10


    Stefania gaf aan eerder werkzaam te zijn geweest in Pauschalclub te Munster, ik weet niet of dat onder dezelfde naam is.


  3. #3
    Geregistreerd
    18 juli 2016
    Last Online
    28 februari 2024 @ 21:22
    Berichten
    132
    Discussies
    24
    Thanks
    0
    Thanked
    268 in 96 posts

    Standaard

    I've met Stefania on 18 Oct. In XS Saunaclub.

    Info : The SX Saunaclub (before : Bochum's Pauschalclub) changed his formula and became (since November 2016) a real Saunaclub (entrance : 40€ / sessions 40€/30 min. or 70€/h).

    I'm sure I've already met this girl, but she pretends have worked only in Münster & Bochum (but probably she omitted some details, nevermind).

    The website mentions 24 y.old, but certainly more...

    I invited her at the sofa, and she seemed not very comfortable at the beginning, very distant and shy talk. Surprisingly, in room, she suggested « 30 min. will be enough » (?!?!).

    Despite a nice blowjob (and wet, playing with her saliva), the session was quite basic (and she doesn't make any extra).

    One detail, once she became naked, I discovered a big breast but touched by the gravity ; also an important mark on the body, like a cesarean section (recently becoming a mother?).

    All the time, she tried to hide this complex, and moving fastly to doggy.

    Basic session, for me.

  4. #4
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    Gisteren @ 12:57
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    She told me that she has a 4 year old boy.
    I also do think she is older then the 24 mentioned at the webiste, but I don't know it for sure.
    Despite her not so good English, we kicked off really well, and we had a mutual click.
    I had a really good GFE with her, but I did also notice her scars.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.

  FKK Artemis 468*60