Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 31 van 31
  1. #26
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Daltons schatje is weer terug naar Ag
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  2. #27
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Neue Eintrittspreise:
    Mo-So ganztags HH 30€ bis Ende Februar,
    Freikarten gelten nur von Mo-Do.

    vanKees

  3. #28
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    19 maart 2024 @ 13:22
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Daumen hoch 11/03/2017

    It is always exciting to discover a new club.

    After a somewhat disappointing visit(for me only) to the PSR, we decided with my fellow to give it a try.
    Before, i phoned to check the rates in force, so the entrance costs 30€ in the evening, and the half hour with a girl is 50€, let's see then...

    The club is located along the highway and can be spotted with its backlit and fluorescent panels(hard to miss), in a falsely eighties kind of "Miami Vice" typography.
    Once parked, you walk down a slight slope, and arrive towards the reception, a small counter, it smells a little like DIY.
    I thought at first glance that we are in a truck brothel, F39 style!

    The bathrobes are new and a little fluffy, it will pass.

    Once entered, we make a tower, and there i must confess that i was pleasantly surprised!
    The photos on the website keep their promise, it's brand new, modern, clean, you feel the intention to do well.

    A little corner with restaurant, i got a look at the food, it looks nice!
    Once in the main room, i found few girls already seen in other turkish clubs, the line-up is surprisingly correct!
    Anyway, for me it's better than PSR...

    I spotted a girl who interests me, but she stayed with a group of bearded blokes...
    Another, Denisa launches in a sensual pole dance, instant hard on she is sexy, but following my interview, she proves to be too pro for me...

    I did not choose Gianina(quite hot), already seen before.
    The girl who intrigued me, Leyla, detached herself from her mates to dance(for herself), and i ended up catching her, it was time.
    Far from exceptionnal, but job done!

    We went out with a discount for the next time (free admission, mandatory 10€ to pay on drinks), thank you!
    This club makes me think a little about the AG or the H7, no wellness though.

    Nice to do on occasion, I recommend.
    Show your appreciation

  4. Onderstaande 4 leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (29 augustus 2019),pret ( 2 april 2017),satanic surfer ( 2 april 2017),Sjeufke ( 2 april 2017)

  5. #29
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.651 in 5.089 posts

    Standaard

    VanKees, du solltest deinen Spitznamen in Herr Event ändern.

  6. #30
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 03:30
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Gezien, gewogen en bevonden......

    Deze club ligt wat verder van Nederland vandaan als de meeste andere clubs. Op zich ook de reden (denk ik) dat er tijdens mijn aanwezigheid geen andere Nederlanders gesignaleerd werden. Het lijkt wel of deze club op stammgaeste draait. Maar goed.... het lijkt....

    Persoonlijk lijkt mij deze club wel handig voor mensen die vanuit Zuid-Duitsland richting Nederland rijden en met file geweld geconfronteerd worden verder noordelijk. Met name de A3. En voor 30 euro entree kun je prima eten en drinken. De faciliteiten zijn verbluffend. Vrijwel niets ontbreekt. Toilettoestanden (gel, deo, tandenborstel, mondwater) liggen klaar, alles schoon, mooie kamers, bijzonder fraaie barruimte. Club maakt zeer goede indruk.

    Dan de dames.... ik heb zeer veel RO dames gezien. Er was ook een Oekrainse dame (riep ze) die vloeiend Roemeens sprak.Altijd mooi als mensen spontaan vreemde talen gaan spreken.Kon haar oekrains niet testen, maar haar russisch was niet voorhanden..... Dames hebben onderling afgesproken 40 euro / 30 minuten te vragen. Daarnaast houden de dames zich strikt aan de nieuwe wet en hebben de dames, denk ik, ook afgesproken niet te TZ.

    Om de minpunten lijst (jajajajaj, we zijn er bijna...) verder aan te vullen; er zijn ook dames die om drankjes zeuren. De door mij aangeboden cola en mineraalwaters werden vriendelijk doch resoluut afgeslagen... Ik heb betrokkene dame vervolgens ook afgeslagen...

    Moeilijk om een eindoordeel over deze tent te vellen. Wil nog wel even het bijzonder vriendelijke personeel vermelden... hulde !!
    Een uurtje is ook maar een uur...

  7. Onderstaande 5 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 oktober 2017),ju52 (17 augustus 2019),Patjax (25 oktober 2017),rmjhexe (26 oktober 2017),Wijze grijze (25 oktober 2017)

  8. #31
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Nur kurzer Bericht zu meinem Besuch im TUTTIFRUTTI am 28.01.2018.
    Mir wohlgesonne ‚Spione‘ haben mir zugetragen dass meine Lieblingsfrau mit schönen großen ….Argumenten für mich am Sonntag kommt. Nur für mich!
    Klar! Aber als Sie gegen 18.00 auftauchte, sich gleich entschuldigte dass Sie zu spät ist, noch eine halbe Stunde braucht um sich für mich hübsch zu
    machen ....Leute, da glaubte ich es wirklich und im Verlauf des frühen Abends war Sie auch nur bei mir. Da habe ich doch ein „Stein im Brett“ bei Ihr, doch
    es beruht auf Gegenseitigkeit. Sie war meine erste Frau im Tutti und wird wohl auch die Letzte sein, denn bald wird Sie die Seiten wechseln und nur noch
    als Augenweide hinter der Theke stehen.
    Wie Sie in ihrem roten *Baywatch-Einteiler* erschien mußte ich mich zusammenreißen um Sie nicht gleich aufs Zimmer zu beordern um Spaß zu
    haben. Die letzten Neuigkeiten bei einer Zigarette ausgetauscht doch meine Lust auf Sie war zu groß und mit einem wissenden Lächeln stimmte Sie zu.
    Ich weiß was ihr gefällt, Sie kennt meine Spaßzonen sodaß sich die Stunde schön aufbaute und Wir Beide zum Schluß im Galopp über die Ziellinie
    ritten (ich glaube eher ich alleine?!?!).
    Duschen, essen, und weiter saßen Wir zwanglos beieinander bis auf ein kurzes Intermezzo wo Sie erst bei mir nachfragte ob Sie
    darf! „Hallo, Du bist zum Geld verdienen hier und nicht nur zu meinem Zeitvertreib!“ Wollte Sie eher ein Nein von mir? Es ist der Versuch das nächste Mal wert…
    Zweites Zimmer dann ‚aktiver und sportlicher‘ und danach mußte ich mich fast im Anschluß verabschieden denn es lagen noch gute 3 Stunden Fahrt vor mir.
    „Kommst Du wieder“? Ich hoffe ja, bevor Sie die Seiten wechselt.
    (Bitte seit mir nicht böse dass ich keinen Namen nenne, ‚Sie weiß dass ich schreibe. Aber wer lesen kann wird die Frau finden.)
    Tutti ist ein Club der mehr Aufmerksamkeit verdient. Lasst ihn nicht sterben, denn Frauen sind Gute da, mein Wort!

    vanKees

  9. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (28 augustus 2019),Partycrasher (25 februari 2018)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.

Babylon 468*60   Diamond 468*60