Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Selena (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:55
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard Selena (Roemeense)



    Selena (Roemeense)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC
    Extra info :





  2. Onderstaande 2 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 5 november 2017),sofaking (19 november 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:55
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Voor mijn laatste kamer van de zag zat ik te twijfelen tussen Selena en Georgina, Uiteindelijk is het Selena geworden.
    Ik kan er kort en krachtig over zijn ik had mijn 50 euro net zo goed door het putje kunnen spoelen want dat gaf het zelfde gevoel.
    Man man wat was het slecht echt PSR onwaardig. Het pijp werk heeft nog geen 2 min geduurd of mevrouw wilde al gaan neuken en ze wilde niet boven op mij gaan zitten dus missio en doggy gedaan maar dat was ook allemaal maar heel kort want ik had erg het idee dat ze me zo snel mogelijk naar buiten probeerde te werken. Na het neuken vroeg ik of ze me nog wilde aftrekken aangezien ik nog niet klaar was gekomen maar dit duurde ook niet lang en bovendien zonder passie en weer begon ze te klagen dat het te lang duurde. Mijn zin was eigenlijk al helemaal over en heb haar gevraagd of ze met zich zelf kon spelen dan ging ik het proberen om me eigen klaar te rukken. Uiteindelijk was dit gelukt dus toch nog van mijn zaad afgekomen.
    Kortom nooit meer deze dame voor mij dus HHG 0,00 %. Enne ook nooit geen dame genaamd Selena meer voor mij ,na vorig jaar een Selena te hebben gehad in SS wat op het zelfde drama uitliep en nu dit ben ik wel klaar met de Selena's

  4. Onderstaande 7 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 november 2016),Loekie_01 (21 november 2016),Manureva (19 november 2016),Mr Bluenose (20 november 2016),sofaking (19 november 2016),Sparky (19 november 2016),yylover (19 november 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:55
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    u zijt gewaarschuwd!

  6. Onderstaande leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    flicki (21 november 2016)

  7. #4
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Is dit dezelfde dame waarvan mijn maatje Cheasehead 1 jaar geleden dit paspoortje heeft aangemaakt, en hier een uitdrukkelijk negatief advies heeft afgegeven ?
    Ik kan me wel nog herinneren hoe teleurgesteld hij was over haar.
    Zwart haar, B-cup, en rond 1,70 mtr klopt wel, alleen vertelde ze dat ze nu 25 jaar oud was en zonder hoge schoenen ook wel wat kleiner.
    En jawel, ik check regelmatig dit forum, ook vandaag. Maar dit paspoortje had ik dus niet opgemerkt.

    Het was vandaag rond 7 uur en ik was op zoek naar mijn 2e ronde, waarbij ik mij voorgenomen had om sinds lange tijd weer eens met een nieuwe dame op de kamer te gaan. Mijn eerste kamer was een uurtje met Lucia, zonder twijfel een hele goede kamer.

    Meerdere opties gespot gedurende de dag, en mogelijk weer eens voor een optic fick gaan en gewoon afwachten hoe het verloopt.
    In de wellness zat een mooie, zwartharige dame (ook al als een optie gespot) op een bankje en vroeg of ik haar sigaretten wilde oprapen die ze had laten vallen.
    Ok, niet de allerbeste openingszin, maar ze nodigde mij uit om naast haar te gaan zitten.
    Ze stelde zich voor als Selena en in mijn hoofd (of daaronder, tis maar hoe je het bekijkt) was het al een gedane zaak, dit zou mijn optic fick van de dag worden.
    Genoeg voor een half uurtje en service of geen service, gewoon even genieten van een zeer mooie dame.
    We begonnen wat te kletsen, en voorzichtig gaf ze mij een zoen op een wang, en nog een keer, en vervolgens verdween haar hele tong in mijn mond.
    WTF, dit gaat wel heel erg snel. Mijn leuter had inmiddels mijn verstand al geheel overgenomen en ik vroeg al snel aan haar om de sleutel te gaan halen.
    Dit alles heeft overigens hooguit 3 minuutjes geduurd. Een van de kortste introducties die ik mijn wandelcarriere heb beleefd.

    Eenmaal op de kamer was mijn gedachte nog, mogelijk was die tongzoen bedoeld om mij op de kamer te krijgen en gaat het nu alleen maar tegenvallen. Dat ze vervolgens ook nog een paar minuten verdween om ik weet niet wat te doen, hielp ook niet echt.
    Maar ze ging daarna naast me liggen op het bed, en direct weer die diepe intense natte tongzoen.
    Dit bleef zo minutenlang doorgaan en nauwelijks op adem komende, verlengde ik deze kamer tot een uur.
    Ze greep me bij mijn nek, om nog wilder en intenser te zoenen, en vroeg of ik geinteresseerd was in een 69 positie.
    Ehhh ja, natuurlijk. Dit was dus alleen maar genieten van dat heerlijke uitzicht terwijl ze hevig aan mijn leuter was aan het zuigen.
    Daarna begon ze met een hele goede BJ, veelvuldig haar tong gebruikende. Het deed haar zichtbaar plezier toen ze merkte dat ik aan het spinnen en genieten was van voldoening. Ze was ervaren genoeg om mij niet te snel klaar te laten komen, en regelmatig nam ze een korte pauze.
    Alles gut ? Oh ja, ga alsjeblieft door.
    Maar ze eiste dat het nu haar beurt was en ging met haar benen wijd open languit op haar rug liggen. Och, ik ben niet de moeilijkste en ze vroeg er nu eenmaal om.
    Een lange befbeurt volgde, ze bewoog steeds heviger met haar heupen en kwam uiteindelijk tot een orgasme. Tenminste, mogelijk goed geacteerd, wat dat betreft blijf ik altijd wat cynisch, maar who cares, het blijft nu eenmaal P6.
    Deze kamer uiteindelijk succesvol afgerond in een missio standje, echt lang duurde dit overigens niet meer.

    Zou ik met haar op de kamer zijn beland als ik vooraf dit paspoortje had gelezen ? Waarschijnlijk niet.
    Heb hierna nog kort met Cheasehead geappt, maar hij kon zich deze dame niet meer herinneren.

    Voor mij was dit een zeer verrassend uurtje met een schitterende mooie (soms wat wilde) dame, een uur die lang in mijn herinnering zal blijven. De juiste klik of zoiets ? Geen idee.

  8. Onderstaande 13 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 november 2017),Agronymus1 ( 5 november 2017),cheasehead ( 5 november 2017),Devante ( 5 november 2017),gignnl ( 7 november 2017),Jooploop ( 4 november 2017),Manureva ( 5 november 2017),mentholbear ( 8 november 2017),Mr Bluenose ( 5 november 2017),Pandabeer82 ( 5 november 2017),Patjax ( 5 november 2017),Sparky ( 5 november 2017),Wentelt Eefje ( 5 november 2017)

  9. #5
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Ik weet niet zo goed hoe ik over haar moet denken, ze dwaalde de hele week in mijn herinnering.
    Maar vandaag was ze weer aanwezig en vroeg in de middag zat ze tegenover mij in het rookhok, en slechts een kleine oogbeweging naar mij deed mij aan het twijfelen, dit is toch dezelfde Selena waar ik zo lovend over heb geschreven ?
    Een klein uurtje later haar aangesproken, natuurlijk had ze mij herkend maar ze wilde mij met rust laten.
    En kan een 2e keer met haar dan nog beter worden....ja dus. Zonder details dit keer, deze hou ik voor mezelf.
    Is dit nu een geweldige klik of is ze gewoon een vakvrouw. Het kan toch niet zijn dat deze prachtige mooie dame een klik heeft met iemand die meer dan 2x zo oud is als haar en nog grijzer is dan een badjas uit YY.
    Ik hou het er maar op dat zij haar vak verstaat en ondergetekende weer een overweldigend uurtje heeft gegeven.
    Ze vroeg trouwens direct wat ik nu precies over haar had geschreven. Ben benieuwd welke YBF schrijvende of lezende beer haar dit verteld heeft.
    Nog een puntje toevoegend. Vorige week vertelde ze mij dat ze 25 jaar oud was. Vandaag bleek ze dus 23 jaar te zijn..... ach ja.... En daarmee bevestigend dat het toch echt dezelfde dame is waarvoor Cheasehead dit paspoortje heeft aangemaakt.
    Rond 9 uur toen ik op het punt stond te vertrekken was ze nogal chagrijnig, te weinig beren aanwezig. Toch wel een dame met soms een wisselend karakter of humeur, maar voor mij......een droommeid.

  10. Onderstaande 5 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (11 november 2017),Jooploop (11 november 2017),Manureva (12 november 2017),Mr Bluenose (20 november 2017),Sparky (11 november 2017)

  11. #6
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:55
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Is dit dezelfde dame waarvan mijn maatje Cheasehead 1 jaar geleden dit paspoortje heeft aangemaakt, en hier een uitdrukkelijk negatief advies heeft afgegeven ?
    Ik kan me wel nog herinneren hoe teleurgesteld hij was over haar.
    .
    Gisteren er achter gekomen dat dit niet de zelfde dame is waar ik destijds een zeer slechte kamer mee had

  12. Onderstaande 4 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Devante (19 november 2017),Jooploop (19 november 2017),Manureva (19 november 2017),yylover (19 november 2017)

  13. #7
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Even met Selina gesproken, maar moest zelf spijtig genoeg naar een afspraak vertrekken. Dus niet met haar gekamerd.

    Het B-cupje klopt alleszins : dat is echter niet haar voornaamste attribuut....

    Selina heeft alleszins een ongelooflijk mooie KONT.... Ik heb vannacht gedroomd dat ik die 2 lekkere helften een beetje mocht splijten...
    Volgende keer, zeker weten!

  14. Onderstaande leden hebben Flurkman bedankt voor deze bijdrage:

    yylover (27 mei 2018)

  15. #8
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Zal je absoluut geen spijt van krijgen. Tongzoent ook als een van de beste in de club .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  16. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    pret (29 mei 2018),yylover (30 mei 2018)

  17. #9
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:00
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Ben net met deze meid van de kamer. Toch niet zo denderend. Voor mij een hele mooie meid met een geweldige kont. Kwam met haar gesprek en ze begon redelijk snel te tongzoenen dus dacht dat komt wel goed. Dus met haar naar de kamer gegaan. Daar deed ze ook nog wel tongzoenen en verder wou ze niet veel. Lag met haar telefoon te klooien voor muziek. Wou eigenlijk ook niet dat ik aan haar haren kwam. Begon gelijk te pijpen wel met condoom. Zette er een flink tempo op, zei al rustig aan te doen. Uiteindelijk haar maar in doggy genomen echt een lekkere kont was ook zo klaar. Maar daarna wou ze gelijk van de kamer of moest een uur blijven. Had nog tijd maar had er ook geen zin meer in dus gegaan en betaald. Haar heerlijke kont heeft het een beetje kunnen redden. Maar niet voor herhaling vatbaar.

  18. Onderstaande 9 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 mei 2019),brombeerzuid (25 mei 2019),cheasehead (28 mei 2019),Flurkman ( 1 augustus 2019),ju52 (26 mei 2019),Manureva (27 mei 2019),Piet Plezier (25 mei 2019),pret (25 mei 2019),Sjeufke (25 mei 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.

Diamond 468*60   Babylon 468*60