Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 89
  1. #51
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Ik denk dat jullie alletwee een beetje gelijk hebben
    En hoe dat werkt Er zijn dus waarschijnlijk verschillende tarieven voor dames met verschillende papieren :o
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #52
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    ... Reden: Heel erg simpel, die straat is in handen van de Bulgaarse Maffia. ...
    Ik spreek uiteraard over "vrije" Dames, die zelf een kamer huren. Waar jij het over hebt zijn Dames die verplicht worden om ergens te staan, en die dus eigenlijk niet huren. Ze worden door de maffia daar weggezet, en krijgen te horen, van alles wat je verdient moet je zoveel aan mij geven, en je moet zoveel aan de huiseigenaar geven, en je moet zoveel betalen voor dit en zoveel voor dat. Dan houden ze uiteindelijk weinig tot niets over, zodat ze ook nog niet weggeraken ook.

    Ik heb vernomen dat een "topdame" daar zou gaan werken, als zij daar ook 250€ moet gaan betalen, dan zal ze zo terug in skw zijn.

    Lees er mijn rekensommetje een paar berichten terug maar op na, dan snap je meteen dat er geen enkele Dame uit vrije wil daar werkt, of ze moet erg dom zijn.

    Grz Sub
    Laatst gewijzigd door Befke; 7 augustus 2007 om 11:05

  3. #53
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1234 Bekijk bericht
    Denken jullie nu echt dat de ware prijzen aan het licht zullen komen ?...
    Ja, dat denk ik. Net zoals we de ware prijzen weten van kamerprijzen in het skw. Wordt helemaal geen geheim van gemaakt, 1234, echt niet.
    En in Brussel wordt niemand nauwlettend in de gaten gehouden, buiten de Meiden. De maffia heeft de panden in handen. En de flikken ook.
    Het is dus zoals de sub zegt, niemand gaat daar uit vrije wil werken, en laat dat nu net mijn punt zijn.
    Van zodra de Meiden kunnen, zijn ze daar weg, en zoeken ze andere oorden op, ver weg van die vuile en smerige peeskamertjes, waar de matrassen smerig zijn, kamers geen kamers zijn, maar een ruimte gescheiden door gordijnen, een dikke troela roept als de tien minuten om zijn, en de Bulgaren aan de toog staan te lachen en te discuteren, terwijl hun Meiden je zo snel mogelijk afwerken.
    Ieder zijn meug, maar geef mij dan maar het skw, YY, PHG .......
    Laatst gewijzigd door Befke; 7 augustus 2007 om 15:08

  4. #54
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard Brussel brengt prostitutie in kaart

    Het Brussels Gewest gaat op initiatief van de ministers Pascal Smet (sp.a) en Evelyne Huytebroeck (Ecolo) een studie opstarten rond de prostitutie in Brussel. Streefdoel is een integraal gewestelijk beleidsplan..................http://www.hln.be/hlns/cache/det/art....bron=homeHVDN
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #55
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard Heuft werkt aan nieuwe Yab Yum

    BRUSSEL - Oprichter Theo Heuft van het legendarische voormalige bordeel Yab Yum in Amsterdam wil binnen een half jaar een nieuwe Yab Yum openen in Brussel........................ http://www.telegraaf.nl/binnenland/5...m__.html?p=5,1
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #56
    Geregistreerd
    10 mei 2008
    Last Online
    18 maart 2024 @ 09:53
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is de Koopliedenstraat nog de moeite om te bezoeken?

  7. #57
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Vanavond op Canvas om 20u10. Panorama : ze zijn zo lief meneer.

    Je kan er niet naast kijken, naast de vitrines in de Aarschotstraat, aan het Brusselse Noordstation. Het moet ’s lands beroemdste hoerenstraat zijn. Voor sommigen is het een toeristische attractie, voor anderen een oord van plezier dan wel verderf. In ruim vijftig bars staat een veelvoud aan vrouwen zichzelf te verkopen. Wat er achter de gordijntjes gebeurt, daarbij kunnen we ons iets voorstellen. Maar Panorama laat vooral zien wat er zich achter de schermen afspeelt. Een reportage over de georganiseerde criminaliteit achter de prostitutie
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  8. #58
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Herbekijk de reportage.

    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  9. #59
    Geregistreerd
    26 oktober 2006
    Last Online
    7 december 2011 @ 00:18
    Berichten
    441
    Discussies
    15
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    De California is dicht :-(
    Waar moet ik nu naartoe met al m'n euromuntjes ??
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

  10. #60
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard PROSTITUTIE IS EEN SCHANDE

    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  11. #61
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Daarnet voor het eerst sinds heel lang nog eens in de A-straat rondgewandeld. Veel is er niet veranderd sinds mijn laatste passage:

    Het gemiddeld profiel van de overige wandelaars is nog steeds: allochtoon, nors en gekleed in ofwel merkkledij ofwel tweedehands kledij.

    Veel ramen waren leeg. Wat de aanwezige vrouwen betreft: daar zaten er wel een paar heel mooie tussen, maar geen enkele die mij kon binnenlokken.

    Ik heb slechts 1 mij bekend gezicht gezien: Bulgaarse Anita (126?). Van mijn overige, vroegere favorietjes viel er niemand te bespeuren.

    Sommige panden zijn ondertussen opgeknapt. Persoonlijk vind ik dat de straat hierdoor een deel van zijn folkloristische charme is kwijtgeraakt.

    Enfin. Ff een Duveltje drinken in 'den Bureau', nog een laatste keer langs de ramen wandelen, en dan keer ik terug naar mijn werk, 50€ 'gespaard' voor een extra kamergang nu vrijdag in Haus Panthera.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  12. #62
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Daarnet voor het eerst sinds heel lang nog eens in de A-straat rondgewandeld. Veel is er niet veranderd sinds mijn laatste passage:
    Voor de duidelijkheid, het betreft hier ongetwijfeld de Aarschotstraat in Brussel :wink:. Vergeleken met het SKW in Antwerpen denk ik toch allemaal net wat minder als het gaat om de line-up, variatie, uitstraling, sfeer en veiligheid.

  13. #63
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    De line up is de laatste dagen nochtans verbluffend. Heeft lang veel slechter geweest .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. #64
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Brussel broedt op plan voor 'megabordeel'

    De stad Brussel is op zoek naar een plek om een 'megabordeel' te vestigen, naar analogie met Villa Tinto in Antwerpen. Dat meldt Brusselnieuws.be. Met het plan hoopt het stadsbestuur de straatprostitutie te beteugelen en zo de overlast voor omwonenden te beknotten.
    Al jaren doen bewoners van de Alhambrawijk in de hoofdstad hun beklag over de tippelende meisjes en hun klanten in de wijk.

    Op een overlegvergadering tussen het stadsbestuur en de inwoners en prostituees van de wijk is vandaag overeengekomen dat zal worden uitgekeken naar een pand of een deel van een straat waar enkel straatprostitutie is toegelaten, zo vernam de Brusselse nieuwssite.

    "Als er een goed alternatief is, zou straatprostitutie op zich verboden kunnen worden", verklaarde Carl Theunis, woordvoerder van burgemeester Mayeur. Ook meisjes uit andere wijken zouden er welkom zijn, "al zijn daar minder klachten", aldus Theunis.

    In Antwerpen bestaat zo'n 'megabordeel' al. Villa Tinto beslaat er een paar straten en telt ongeveer vijftig vitrines. Voor de vrouwen is het bovendien een veiliger alternatief. Zo is het gebouw bijvoorbeeld uitgerust met een politie-antenne.

    Het doel is om de overlast voor omwonenden te beteugelen, al benadrukt Theunis dat niet alle straatprostituees een verhuis zullen overwegen. "Velen hebben een reden om straat- boven raamprostitutie te verkiezen. Zij zullen allicht niet makkelijk overstappen."

    Bron : HLN
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  15. #65
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Vandaag heb ik voor de eerste keer een bezoek gebracht aan de 'All In' in Diegem. Het was rustig op mijn werk, de nood was hoog en ik had de voorbije maanden al meerdere goede recencies gelezen over de meiden die in deze club werken, dus... op naar daar.

    Ik kwam vanuit Brussel centrum gereden en stootte 500m voor ik de club zou bereiken op wegenwerken, waardoor ik niet goed wist hoe de club nu met de auto te bereiken. Ik heb me dan maar op de parking van Somers geparkeerd en ben 500m te voet verder gewandeld (waarbij ik duurzame energie verbruikte, die ik liever voor het neuken had opgespaard ).

    Enfin: nummer 41 stond goed aangegeven, ik naar binnen en even de privé parking geïnspecteerd. Een dame binnen dacht precies dat ik mijn weg niet vond, want ze klopte luid op het raam en deed teken richting de deur langs waar ik logischerwijs naar binnen moest.

    Oké. Ik dus naar binnen. Nog geen meter voorbij de inkomdeur stonden 3 meiden in lingerie me op te wachten. De oudste dame vroeg me of ik een afspraak had. Ik antwoordde dat het mijn eerste bezoek aan de club was en dat ik geen afspraak had. Daarop stelde ze me aan de 2 overige dames voor, Mira en Rosa (meen ik me te herinneren), waarop ik 1 van de meiden mocht uitkiezen voor een klein avontuurtje. Geen uitleg over de prijzen of over de diensten die door de meiden werden aangeboden. Vond ik als newbe in deze club wel een beetje jammer.

    Enfin. Kiezen dus. Mira had veruit het guitigste gezichtje en ze had daarenboven een lekker lichaampje, dus mijn keuze was snel gemaakt.

    Mira leidde me naar een kamer op het gelijkvloers. Deze kamer was oké zonder meer: een mooi groot bed, dat wel al duidelijk had geleden onder uitbundige sexpartijen, een bidet om je Piet aan te verfrissen, zoals in ze gewoon ben van aan de Luikersteenweg en... meer kan ik er eigenlijk niet over vertellen.

    Mira deelde me de prijzen mee: 50€ voor een half uur, 100€ voor een uur of 150€ voor een uur met jacuzzi (hier kan ik me vergissen).

    Ik heb, aangezien het mijn eerste bezoek aan deze club was, gekozen voor een half uur, en heb me dat niet beklaagd: ik heb een leuk half uurtje beleefd met Mira (voor meer details: zie haar topic).

    We hebben de kamergang na exact 30 minuten afgesloten, waarop ik door Mira terug naar buiten werd geleid. 3 kusjes ter afscheid en ik verliet de All In als een tevreden man.

    Ze zien mij er zeker nog terug! Maar nu: doorrijden naar de Aarschotstraat. Piet heeft immers nog lust en wie weet vind ik daar wonder boven wonder nog een meid die ik de moeite vind om te neuken!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  16. #66
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Voor de duidelijkheid, het betreft hier ongetwijfeld de Aarschotstraat in Brussel :wink:. Vergeleken met het SKW in Antwerpen denk ik toch allemaal net wat minder als het gaat om de line-up, variatie, uitstraling, sfeer en veiligheid.
    Oeps. Ik zie dit bericht nu pas. Ik bedoelde inderdaad de Aarschotstraat. Die ooit zo geile straat, waar ik me momenteel btw ook weer bevind. De line-up is weerom bedroevend, maar ik hoop zo dadelijk toch een lekkere meid te vinden, waarbij ik ff mijn kwak kan lozen. En zo niet: drink ik gewoon nog een extra Duveltje in den Bureau. 2,5€ voor dit goddelijke gerstenat. Waar in Brussel vind je dat nog!?
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  17. #67
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.975 in 964 posts

    Standaard

    Straatprostitutie in Brussel in kaart gebracht :


    http://www.bruzz.be/nl/nieuws/straat...kaart-gebracht

  18. #68
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Deze middag heb ik een tweede poging ondernomen om naar 'Le Coin' te gaan. Ik ben om 12u05 op mijn werk vertrokken en heb vervolgens 30 minuten over de 6km tot aan Le Coin gedaan.

    Eens daar aangekomen heb ik de niet-overdekte parking op het Zuid opgezocht, maar helaas: weer geen vrije parkeerplaats te vinden. Integendeel: er stonden zelfs wagens dubbel geparkeerd...

    Ik ben dan maar beginnen circuleren in de straatjes rond Le Coin en heb uiteindelijk (na het lichtjes verplaatsen van 2 nadarhekkens ) een vrij plaatsje gevonden in de Sallaert straat, op zo'n 200 meter van Le Coin.

    Eens aan het café aangekomen duwde ik tegen de gesloten deur. Deze staat blijkbaar onder camerabewaking en moet van binnen uit elektronisch geopend worden. Enfin, ik zag er blijkbaar toch niet al te marginaal uit, want ik werd binnengelaten.

    Binnen in het kleine café telde ik 5 tafeltjes, enkele bankjes en een paar stoelen. Het café oogt verouderd, maar dit stoort absoluut niet. Allez, mij toch niet.

    Deket zal al aan een tafeltje met zijn Albanese Ina en ik werd vriendelijk verzocht hen te vergezellen, wat ik uiteraard ook gedaan heb. Ina zou ons niet veel later jammer genoeg verlaten, want 1 van haar stammi's kwam haar tijd opeisen. Tja. That's the game he.

    Deket en ik hebben daarna nog een dik uurtje in Le Coin gezeten. Ik heb er deze middag 8 verschillende dames gezien: 1 mulat, 1 Zuid-Amerikaanse dame, en de overige meiden leken me van Oost-Europese origine.

    Overall vond ik 4 dames goed neukbaar: uiteraard Ina, daarnaast ook het mulatje, en 2 van de Oost-Europese meiden: eentje met een mooi slank figuur, en eentje iets voller, maar zeker niet onaantrekkelijk. De 4 overige meiden waren mij echt te mollig of te oud.

    Er waren in het café naast ons enkele oudere mannen aanwezig, duidelijk stammi's, want ze kregen veel aandacht van de vrouwen.

    De sfeer was deze middag rustig, maar gezellig. Wel niet echt geilmakend zoals in pakweg Babylon, maar das ook moeilijk in zo'n caféomgeving. We mogen geen appelen met peren gaan vergelijken he.

    Een pint + koffie hebben me 6€ gekost. Niet echt democratisch, maar zeker ook niet overdreven duur.

    Deket en ik hebben Le Coin uiteindelijk ongepopt verlaten (en zijn nog doorgereden naar de Aarschotstraat), maar overall moet ik zeggen dat het toch een leuke, eerste kennismaking was. Ze zien mij er zeker nog eens terug en dan kom ik ongetwijfeld wel aan neuken toe!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  19. Onderstaande 4 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman ( 9 februari 2017),rmjhexe ( 9 februari 2017),sofaking ( 9 februari 2017),Wentelt Eefje (11 februari 2017)

  20. #69
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Als je vanuit Brussel vertrekt, waarom neem je de metro dan niet naar het zuidstation ? Van om het even welk metrostation zal je daar niet meer dan 15 minuten over doen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  21. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 9 februari 2017)

  22. #70
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Als je vanuit Brussel vertrekt, waarom neem je de metro dan niet naar het zuidstation ? Van om het even welk metrostation zal je daar niet meer dan 15 minuten over doen.
    Omdat ik het openbaar vervoer nog meer haat dan verkeersellende met de wagen.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  23. #71
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:49
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.975 in 964 posts

    Standaard

    'Goede huisvaders' gaan niet meer naar de hoeren in Brussel uit schrik voor pv's :

    https://www.hln.be/nieuws/binnenland...pv-s~a4929c83/

  24. #72
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Niet meer live vanuit de hoerenbiurten in Brussel
    Vandaag nog eens Le Coin bezocht. Vanaf zondag sluiten die naar jaarlijkse gewoonte met Brussel Kermis. Alleen zal die dit jaar niet doorgaan, soit. Weer woedende foorkramers
    Zag 4 meiden braaf met afstand uiteen zitten,een 5de ging boven met een landgenoot van Pret, nadat deze oudere man zijn Looza opdronk.
    Dat was een Bulgaarse meid. Er was nog een Roemeense meid boven bezig en dan zaten aan de tafeltjes nog een Latina, een Bulgaarse en 2 Roemeense, hoefde dit niet te vragen omdat ik wel wat woordjes Roemeens ken en die meiden tetteren graag onder elkaar,zeker met de 1,5 meter afstand. Ze droegen geen mondmasker en achter de toog stond deze keer geen Algerijnse vrouw maar een Spaanse man. Vriendelijke kerel,supporter van Spaanse 2de klasser Cadiz of zo. CADIZ? Veronderstel van het niveau Kozakken Boys,PSV,Erps-Kwerps of zo.
    Een Bulgaarse met volle kont,(misschien op zijn Spaans nemen?) En tieten die haast uit haar jurkje barsten (op zijn Russisch nemen?) Maakte plichtsgetrouw de tafeltjes schoon. Ik wees haar voor de grap naar een vlek op mijn tafeltje en terwijl ze aan het vegen was,zag ik die enorme tieten op en neer wippen. Badslippers zou niet getwijfeld hebben en zijn Joodse, Poolse 'zoon' die tijdens de zomer altijd in de Balkan en in de winter telkens in Thailand inspiratie op doet voor zijn boek dat nu toch stilaan af moet,maar dit terzijde, zouden met hun tong uit hun mond deze meid gevolgd hebben,helemaal hun type maar toen ze lachde met mijn flauwe mop merkte ik een nogal onverzorgd gebit op dus besloot ik maar te passen en met gebrek aan deketmeiden de zaak te verlaten. Uiterlijk 3 te matig en 3 te oud.
    Dan eens op supervisie aan de ramenbuurt en aan de Aarschotstraat vol met Deketmeiden. Geen een droeg een mondmasker,ook niet verplicht, contactberoep,en ze stonden ondanks het warm weer sensueel achter het raam te dansen. Spijtig dat Sixsens een aanwervingsstop doet anders had ik enkele graag in Vaals gezien
    Ramen is niet zo mijn ding,heb als oudere man zoals een diesel tijd nodig om op te warmen

  25. Onderstaande 11 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (30 juli 2020),felrops ( 2 augustus 2020),Meme Moo (30 juli 2020),mentholbear (29 juli 2020),pret (29 juli 2020),Ryuhayabusa (29 juli 2020),schoolmeester (30 juli 2020),Shakir (30 juli 2020),sofaking (29 juli 2020),WA (31 juli 2020),WANDELAAR5 (29 juli 2020)

  26. #73
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Brusselse N-VA en CD&V willen gewestelijk prostitutieplan naar Antwerps model

    Brusselse N-VA en CD&V willen gewestelijk prostitutieplan naar Antwerps model: verbod op straatprostitutie en raamprostitutie in afgebakend gebied.

    De Brusselse CD&V- en N-VA-afdelingen hebben woensdag elk hun ‘prostitutieplan’ uit de doeken gedaan. Het Gewestelijke Veiligheidsplan 2021-2024, waarin de prostitutieaanpak zit, komt tekort volgens de oppositiepartijen. “Het succes van Vervoorts actieplan hangt opnieuw af van de samenwerking tussen de Brusselse gemeenten, maar die formule heeft nog geen enkele vooruitgang geboekt”, klinkt het bij Brussels parlementslid Mathias Vanden Borre (N-VA).

    Volledig artikel klik
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  27. Onderstaande 2 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    pret (15 maart 2021),sofaking (15 maart 2021)

  28. #74
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Kan in de praktijk niet in Brussel omdat zowel de raam als straatprostitutie onder verschillende gemeentes valt, dus ook verschillende burgemeesters,politiediensten etc
    In Antwerpen een gemeente,een burgemeester en een politiedienst
    In Brussel heb je met al die verschillende diensten een absurde situatie,maar de burgemeesters en plaatselijke politici willen hun macht daar absoluut niet afstaan

  29. #75
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    @deket
    Ik mag dat van jou niet benoemen maar vul zelf maar in waaraan dat ligt
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  30. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    deket (31 maart 2021)

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.

Diamond 468*60   Living Room 468*60