Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 89
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Cool Gezever in Brabant en Brussel

    Hoi beste Belgische (of andere) ijsberen,

    bij het gezever kunnen jullie terecht voor alle vragen en ander gezever dat niet rechtstreeks betrekking heeft op de beschrijving van een ervaring met een dame of de beschrijving van de ervaring met een club, privéhuis, massagesalon, ...

    Veel plezier met schrijven

    Zero

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Omdat Zero een bijbaantje heeft in Brussel



    Denk dat ik binnenkort maar aan wat belgen ga trekken . Ik ga maar eens een boompje opzetten zodat er een gespreid bedje ontstaat waar we allemaal leuk kunnen spelen.

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Denk dat ik binnenkort maar aan wat belgen ga trekken . Ik ga maar eens een boompje opzetten zodat er een gespreid bedje ontstaat waar we allemaal leuk kunnen spelen.
    Willem2 :wink:
    Willem2,
    Beter is wat dames te bezoeken in de Aarschotstraat in Brussel. Er zijn daar heel knappe hoor, moet je maar eens gaan kijken.

    Anvers

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    De afstand tussen mijn woonplaats en Brussel is 180 km en daar doe ik volgens de routeplanner zo'n 2 uur over. De afstand van mijn huis naar de duitse jachtvelden is precies hetzelfde .
    Ik denk dat de kans groter is dat ik dan maar weer een keer naar Antwerpen ga, grotere kans op ontmoeting met ijsberen

    W2:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    De afstand tussen mijn woonplaats en Brussel is 180 km en daar doe ik volgens de routeplanner zo'n 2 uur over. De afstand van mijn huis naar de duitse jachtvelden is precies hetzelfde .
    Ik denk dat de kans groter is dat ik dan maar weer een keer naar Antwerpen ga, grotere kans op ontmoeting met ijsberen
    W2:wink:
    Welkom in antwerpen en dan moeten we absoluut SKW gaan verkennen

    Anvers

  6. #6
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard diesel is duur

    Ja ik wil hier ook even vermelden dat Antwerpen meer en mooiere vrouwen heeft dan in Brussel in de Aarschotstraat.
    Vooral het skw rond 17.00 u
    En je hoeft niet zo ver te rijden ( van mij af 89 km ) naar rechts.
    En PHG 68 km. naar links:D
    Dit heb ik ook een keer gedaan op een dag van Antwerpen naar Oedt.

  7. #7
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Hey Lusto, wat betreft SKW in Antwerpen is het tegenwoordig toch beter 's avonds en 's nachts als overdag hoor!
    En als je de Aarschotstraat in Brussel passeert, er zitten verdorie daar toch ook een aantal knappe dames hoor! Ik moet wel zeggen dat, als ik dit schrijf, mij eerder baseer op een mooi uitzicht van de dames en ik persoonlijk weinig
    ervaring heb van de service der dames aldaar.
    Meen daar toch enkele Albanese dames te herkennen, die enkele jaren geleden in Antwerpen actief waren.

    Anvers

  8. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Stad Brussel wil "taks" gaan heffen op Rendez-Vous huizen in de stad, jaja wat je op de radio allemaal niet hoort.

    De stad wil de tippelprostitutie verminderen, door per kamer in een Motelletje (gelegen dichtbij de tippelzone's) 2500 euro extra "taks" per jaar te vragen, om zo de uitbaters te ontmoedigen en deze Motels, in de hoop dat ze na een tijd zelf de deuren sluiten.

  9. #9
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Ausrufezeichen Pas op rond de Koopliedenstraat !

    Mogelijk ten overvloede voor de meesten hier:

    Ik was van de week meerdere malen in de buurt van de Koopliedenstraat - overigens voor redenen die weinig met testosteron te maken hadden - en de politie treedt steeds erger op. Met name automobilisten die het stoplicht op de kruising Albert II - laan / Jacqmainlaan 'afsnijden' door een heel klein stukje tegen het verkeer in te rijden, worden zonder meer aan de kant gezet en krijgen een boete. En de controle is bijna 24 uur op 24 .

    Wandelen - toch de veiligste optie ...

    W-L

  10. #10
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits
    Mogelijk ten overvloede voor de meesten hier:
    Ik was van de week meerdere malen in de buurt van de Koopliedenstraat - overigens voor redenen die weinig met testosteron te maken hadden
    We zullen dit maar geloven hé wagons-Lits , vooral wat betreft het laatste (lol)
    BTW, hoe is de situatie in Koopliedenstraat? :teuflisch
    Ik moet volgende week in Brussel zijn voor business, wat raadt u mij aan?

    Eens langs te gaan in Aarschotstraat (met alle deze Albanese dames die van Antwerpen naar Brussel overgegaan zijn), interessseert mij niet zo direct!
    De dames in weidestraat, linnenstraat en dergelijke, interesseert mij nog minder!

    Maar wat betreft KOOPLIEDENSTRAAT, hier ken ik niet veel van, en dit intrigeert mij derhalve TEN ZEERSTE!

    Kan u mij bepaalde suggesties geven?

    Vriendelijke groeten,

    Anvers

  11. #11
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard Dames in de Koopliedenstraat.

    Anvers,

    Met alle respect, ik vind de Koopliedenstraat de omweg niet waard. De keuze is beperkt tot hoogstens een dozijn op straat en in cafe's (de 'Zottegem Junior' en de 'Fifth Avenue') rondhangende dames. Sommige zien er goed uit, maar toch. De huidige druk van de politie zal de sfeer er niet beter op maken.
    Nee, dan toch maar de Aerschotstraat. Ruime keuze in ieder geval. Of anders de Fonsnylaan of le Coin ?

    Nee, nog beter idee: sparen voor Ritz ???

    W-L

  12. #12
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits
    .
    Of anders de Fonsnylaan of le Coin ?
    Wagons-Lits,
    Misschien een domme vraag, maar ben niet zo goed bekend in Brussel behalve rue d'Aerschot en omliggende straten.
    WAT met Fonsnylaan of Le Coin? Is dit vooral gedurende de dag of de nacht?
    En gaat het hier over straatprostitutie of WAT?

    Anvers :wink:

  13. #13
    Geregistreerd
    13 november 2005
    Last Online
    11 november 2023 @ 10:53
    Berichten
    39
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    In de "Le coin" ben ik reeds geweest.
    Dit is in de buurt van het zuidstation.
    Lijkt een gewone cafe te zijn maar eens binnen zitten er dames te wachten om met jou naar boven te gaan.
    Je betaald het kamertje aan de cafebazin en je rekent af met het meisje.
    Kwaliteit van de dames kan nogal verschillen.
    Ik koos toen voor Soraya, een jonge turkse deerne.
    Ik heb geen recente info over de dames die actueel in de coin vertoeven.

  14. #14
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Idee Fonsnylaan en 'le Coin'

    allez mennekes,

    De Fonsnylaan is tegenover het Zuidstation (aan de oostkant). Er aan bevinden zich een paar bars met daarin een aanbod van gewillige dames (zolang u wat euro's betaald, natuurlijk). Beroemd / berucht: de 'Zottegem', maar ook de 'St Raphael'. Aanbod is zeer wisselend: soms een paar geweldig leuke meiden, soms een totaal hopeloze zooi met ambetante kleverige troela's. Veel Bulgaarsen en dergelijke (maar waar niet in Belgie tegenwoordig ?). Kamers zijn soms nog smeriger dan op de Aarschotstraat. Af en toe acties van de politie (maar waar niet....).
    Langs de straat lopen ook wat dames. In de Ruslandstraat (zijstraat) soms ook. Prijsniveau: vanaf 40 euro + kamerhuur. Ik ben er al in geen jaar meer binnen geweest en spaar mijn frankskes voor Golden Time, dan heb ik een beter niveau, zowel van dame als accomodatie.

    'Le Coin' is een klein cafe-tje aan de hoek van de Nieuwlandstraat, een meter of 300 ten noorden van het Zuidstation. Kruising van buurtcafe en 'bordel a l'ancienne'. Er houden zich maar een zeer beperkt aantal dames op en de tent sluit al om 7 uur 's avonds (helaas). Ambiance volop, maar niet de omweg waard. Men hecht aan rust - de zakelijke leiding heeft liever niet te veel aanloop en aandacht, dat trekt maar verkeerd volk en politie.

    Geen wereldschokkende zaken, maar als ge toch in Brussel bent en een uurtje over hebt.....
    Onze vrienden van 'dialogueslib.be' hebben wat uitgebreidere farden. Soraya (dacht dat ze Marokkaanse was) had een goede naam, maar zou al tijden niet meer in 'le Coin' werken (anders zou ik nog wel eens in de verleiding willen komen).

    ik neem aan dat U allen met Vlaamstalige straatnamen overweg kan
    succes met wandelen !

    W-L

  15. #15
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Een dagje Brussel met Coco2,
    Ik had deze vrome apostel reeds de nacht voordien in de Antwerpse buurt van lichte zeden gezien.
    Tegen de late middag zijn we tesamen aan de pelgrimstocht naar brussel begonnen.

    De eerste stop die we maakten was bij het café van de heilige Raphael, hier hebben we een 5-tal vrouwen van lichte zeden opgemerkt.

    Daarna hebben we minder katolieke oorden opgezocht, de volgende stop was (hoe kan het ook anders) café Zottegem, hier was een 10-tal en na een poos een 15-tal vrouwen aanwezig. vooral negerinnen, roemeense en bulgaarse vrouwen aldaar.
    De apostel en ik konden het toch niet laten en dus hebben we dan maar een "mokke" meegapakt naar de kamers boven het café van lichte zeden om aldaar over de gaan tot onzedige handelingen.
    Na het aandoen van deze etablissementen hebben we onze pelgrimstocht verdergezet naar de noordzijde van brussel.

  16. #16
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Wat wel opviel is dat toen we een toertje door de van gaverenstraat reden daar maar één dame actief was. Heeft de politie er deze weekgrote razzia gehouden ofzo ?

  17. #17
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard van Gaverstraat gekuist

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099
    Wat wel opviel is dat toen we een toertje door de van gaverenstraat reden daar maar één dame actief was. Heeft de politie er deze weekgrote razzia gehouden ofzo ?
    Inderdaad - niet zo zeer deze week, maar vrij constant al een paar maanden. Men wil er echt een woon- en werkbuurt van maken, kijk ook maar naar het aantal panden dat gesloopt is en de bouw-werkzaamheden. Blijkbaar begint dit zijn vruchten af te werpen. Jammer, maar zo hoog was het niveau nou ook weer niet.

    W-L (die zijn frankskes gisteren rijkelijk besteed heeft in Brueggen).

  18. #18
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard taalgebruik

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    naar een congolese martrona,
    met zijn dikke troela
    de meisjes in de Aarschotstraat zijn werkelijk mooier dan in Antwerpen
    Coco2, ik zal je even een les in elementaire beschaafdheid leren, neem dit niet persoonlijk op, maar let toch aub op je taalgebruik.
    Er is al genoeg onverschilligheid, discriminatie en racisme in deze wereld.
    matrona=vetplant, vetkruid
    volslanke dames zijn nu eenmaal in trek bij sommige heren, dus laten we het in 't vervolg daar op houden , of het moest zijn dat je over de rabbijnsdochter Matrona praat, maar dit betwijfel ik ten zeerste :D
    dikke troela
    hetzelfde, beste vriend

    En dat smaken en kleuren verschillen, daar mogen we blij om zijn, neen? Anders zou er slechts 1 koppel op deze wereld gelukkig zijn, en hadden we 6 miljard ongelukkige mensen, het zou nogal een zooitje worden op deze planeet

    witchmaster - die intussen ook weet wat onverschilligheid kan aanrichten

  19. #19
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard

    ach Witch,

    Dat viel toch nog wel mee...

    'matrone' kan bij ons wel, hoor - en Coco bedoelde het niet zo erg, geloof ik. 'k heb gisteren in GT wel erger gehoord van zowel een mede-Belg als een Nederlander; echt grof taalgebruik als aanduiding van de dames. Mijn lippen op elkaar geperst en even getandenknarst - er lopen nou eenmaal vogels van allerhande pluimage bij ons rond.

    W-L

  20. #20
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Beitrag De alternatieve Batibouw.

    'k had vanochtend de auto nodig om wat naar bureau te transporteren en (dus :teuflisch) even langs de Aerschotstraat gereden.
    En : alweer een pand gesloopt en een ander dicht en te koop aangeboden. Het wordt een soort openlucht - Batibouw.

    Wat er nog aan dames in de in gebruik zijnde panden zat, was wel behoorlijk aantrekkelijk, trouwens.

    W-L

  21. #21
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard Verloren verleden: Prostitutie in de Middeleeuwen (dinsdag 30 november 2004)

    Brussel - Prostitutie heeft in Brussel altijd al bestaan. Ook in de Middeleeuwen bestond prostitutie ondanks het grote verzet van de kerk. Er zijn zelfs Brusselse straatnamen die ernaar verwijzen.


    In de Stoofstraat tierde de prostitutie welig. Nu trekken duizenden toeristen naar de Stoofstraat voor een foto van Manneken Pis. Maar in de Middeleeuwen was 'een stoof' een publiek badhuis, een sauna die door een kachel werd verwarmd.

    In die tijd beschikte de bevolking nog niet over een eigen badkamer. Daarom trokken veel Brusselaars een keer per week naar een publiek badhuis, dat tot een echte ontmoetingsplaats uitgroeide. Men kon er lekker eten en naar muziek luisteren.

    De uitbaters van de stoven zorgden ervoor dat het aan hun gasten niets ontbrak. Ze recruteerden frivole vrouwen om de klanten gezelschap te houden. Brusselaars noemden zulke vrouwen stoofvrouwen of hoeren. Het woord hoer komt van het Latijnse cara, wat 'liefje' betekent.

    Men kan zich afvragen of het toevallig is dat Manneken Pis in de Stoofstraat staat. Misschien is Manneke Pis een soort cupido die verwijst naar wat er in de straat gebeurde.

    Naast de stoven waren er ook regelrechte bordelen. Het waren herbergen waar de waard wijn of bier serveerde terwijl zijn vrouw of dochter andere behoeften bevredigde.

    In 1646 telde Brussel niet minder dan 75 bordelen. In de buurt van het Sint-Katelijneplein waren er minstens twintig. Ook de Nieuwstraat stond in de achttiende eeuw bekend om het 'schandalig gedrag' van tippelaarsters.





    bron : http://www.brusselnieuws.be
    Crazy world, Crazy life

  22. #22
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Overzicht organisaties inzake prostitutie en vrouwenhandel

    Vlaanderen

    Payoke
    Leguit 4 2000 Antwerpen
    03/201 16 90
    fax. 03/233 23 24
    e-mail: prostitutie.payoke@yucom.be
    e-mail: trafficking.payoke@yucom.be

    Pandora vzw
    Leguit 19 2000 Antwerpen
    Tel. 03/231.18.54 of 03/272.12.25

    PASOP
    Brabantdam 100 B 9000 Gent
    09/233 47 67
    e-mail: pasop@skynet.be

    Stiep vzw
    Nieuwpoortsesteenweg 83 8400 Oostende
    0478/90 27 98


    Brussel

    Pag-Asa
    Rue des Alexiens 16b 1000 Bruxelles
    Tel. 02/511.64.64
    Fax 02/511.58.68
    e-mail: pag.asa@skynet.be

    Adzon - CAW Mozaïek
    Kolenmarkt 33 1000 Brussel
    02/513 94 02
    fax. 02/513 74 49
    e-mail: adzon@cawmozaiek.be

    Espace P
    Plantenstraat 116 1030 Brussel
    02/219 98 74
    e-mail: espacepasbl@yahoo.com

    Mouvement du Nid
    Waterkrachtstraat 14 1210 Brussel
    02/217 84 72
    fax. 02/217 60 16
    Crazy world, Crazy life

  23. #23
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    http://www.chloee.be

    Speciaal voor de liefhebber van Speciale meisjes. :teuflisch
    Crazy world, Crazy life

  24. #24
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Dat is iets voor witchmaster !!!
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 mei 2006 om 02:05

  25. #25
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Hoi W-L, hoe is het eigenlijk met de tippelzone in brussel ? Nog altijd even triest als enkele maanden geleden ? Nog altijd zoveel razzia's ?

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60