Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 89 van 89
  1. #76
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Ook het Brussels gewest is met ingang van morgen code geel geworden.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  2. #77
    Geregistreerd
    13 mei 2008
    Last Online
    3 september 2023 @ 10:12
    Berichten
    32
    Discussies
    3
    Thanks
    31
    Thanked
    55 in 8 posts

    Standaard

    PUB 5th Avenue, Ijserplein, Brussel

    Op vrijdag, om 17:00 uur, ging ik langs, om wat te drinken, en de temperatuur op te nemen.

    Bij de ingang, aan de linkerkant zit een mooie voluptueuze vrouw, met lang zwart haar en een fluorescerend roze topje met een volle halslijn, in gesprek met een klant die tegenover haar zit. Rechts aan de middelste tafels, twee klanten. Achteraan, een dame met kort zwart haar, en nogal sterk. Achter mij komt een klant binnen met een dun zwartharig meisje, en zij gaan bij de reeds aanwezige klanten zitten.

    Niet veel klanten, niet veel meisjes en dus niet veel sfeer. Het was lang niet zo levendig als voor de covid. Maar de wedstrijd van de Rode Duivels tegen Italië was pas om 21.00 uur. Misschien is het ook de eerste vrijdag van de vakantie?

    Victor serveert me mijn drankje, en waarschijnlijk komt Mia, een nogal mooie vrouw met lang zwart haar en een zwartbruine huidskleur (Afrikaans, Braziliaans?), me gedag zeggen en plaatsnemen op de verspringende stoel tussen de eerste en de tweede tafel als we door de deur binnenkomen.

    Een van de zoons van de eigenaar komt langs om wat aanpassingen te doen in het hokje naast de bar.

    De barkrukken zijn er niet meer, dus ga ik tegenover de mooie vrouw in het roze zitten, die nog steeds met dezelfde klant aan het kletsen is. Omdat de tafel haar bovenbenen en taille aan het zicht onttrekt, kan ik niet zien of ze een minirok of een mini-short draagt. Een andere Afrikaanse of Braziliaanse vrouw komt van de vloer, met een stevig postuur, gekruld haar tussen lichtbruin en donkerblond, en ziet er heel vrolijk uit.

    Een klant komt binnen, herkent haar, en ze komen aan de tafel naast me zitten, tegen het raam.

    Via een sms'je nodigen vrienden me uit voor een etentje en ik besluit naar hen toe te rijden om samen met hen de wedstrijd te bekijken. Ik dronk mijn drankje op en voordat ik wegging, ging ik naar de badkamer. Achter in de zaal, zittend aan de linkerkant, uit het zicht van de bar en de tafels, een mooie blondine in een lichtroze T-shirt, en met mooie rondingen.

    En hier ben ik buiten, op weg naar een lekker diner voor de wedstrijd.

    Jammer dat de knappe in neonroze met dezelfde klant bleef kletsen, en dat ik de blonde in lichtroze niet eerder heb gezien. Dus, vooruitzichten voor een volgend bezoek.

  3. Onderstaande 3 leden hebben Jonas009 bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen ( 4 juli 2021),Shakir ( 4 juli 2021),sofaking ( 4 juli 2021)

  4. #78
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Deze week met den Kanariepiet afgesproken in Le Coin
    Normaal is dit hoerencafé dicht tijdens de maand van Brussel kermis,maar omdat ze tijdens de lockdown noodgedwongen moesten sluiten,doen ze nu in de week open en alleen tijdens de weekend dicht!
    Er zaten 6 meiden,; 3 Roemeensen(tja die zie je overal,in de ramenbuurten maar ook bij de privé in Antwerpen,zie je dezelfden die eerder in de ons bekende saunaclubs werkzaam waren
    Dan 2 Bulgaarse( Brussel zit er vol van)en een Noord Afrikaanse
    Niet mijn types,geen deketmeiden
    Een Roemeende had Chinees bij,maar verwesterd Chinees eten en niet van dat raar Chinees eten dat ik kreeg voorgesteld bij het Chinese hoerenadres waar ik juist van kwam
    Den Kanariepiet kwam inmiddels binnen en de brouwer kon zijn omzet verdubbelen,immers in dat café drinkt men nauwelijks alcohol maar vooral koffie en thee
    Gezelllig leute gemaakt maar na dat Chinees trio niet geneukt en vooral omdat ik mijn smaak daar niet vond

  5. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick ( 3 september 2021),Massi ( 1 september 2021)

  6. #79
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Dit was niet gisteren maar 2 weken terug
    Nieuw Chinese avontuur van gisteren staat bij Chinese dvps

  7. #80
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Het valt me op hoe er nu ook Chinese dames mij vriendelijk aanspreken bij het begin van de Em. Jacqmainlaan. Steeds met mondmaker - toch geen sterk salesargument. Laat dit avontuur maar aan mij voorbijgaan.

  8. #81
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Dat zit zo, : degene die niets te doen hebben op de gekende adressen doen dan de straat vlakbij
    Goedkoper voor de klant,maar service minder veronderstel ik
    Vergeet niet dat mondmaskers al courant gebruikt werden in Aziatische landen ,al lang voor Corona en dat ze in België als de dood zijn voor boetes. 2 maanden geleden werd er nog een bordeel in Eieren tijdelijk gesloten omdat de meisjes geen mondmaskers droegen. Een bordeel met alleen Latinas ,maar dit terzijde
    Op mijn geliefde adres komen de Chineesjes je halen aan de voordeur mondmaskers aan,maar eenmaal de lift in beginnen ze volop te TZ tot zelfs droogneuken. Dus nog voor de kamer in.

  9. #82
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    @ Felrops: die Chinese DVP’s aan de Em. Jacqmainlaan heb ik ook al meermaals opgemerkt, en daar staan er toch wel een paar mooie tussen hoor. Je kan hen tijdens het verkennend gesprek altijd vragen het mondmasker even naar beneden te doen hé, als je er zeker van wilt zijn onverwacht niet met een gedrocht op kamer te belanden. Ze maken daar geen probleem van.

    Zelf ben ik afgelopen maandag het adresje van Deket eens gaan uitproberen. De 2 toppers waren bezet, waardoor ik me moest tevreden stellen met de enige overblijvende meid: Shirley. Typisch Chineesje: klein, slank en een schattig gezichtje. Lekkere billen. De borsten waren jammer genoeg uitgezakt, zou niet veel later blijken.

    Shirley kwam me op straat oppikken en leidde me doorheen een typisch verloederd Brussels gebouw naar 1 van de hogere verdiepingen. Haar Engels was heel beperkt en ze bleef fysiek afstandelijk, dus maar gekozen voor een half uur (100€). Mijn keuze bleek terecht…

    Het tongzoenen was beperkt en terughoudend. Tijdens het pijpen positioneerde Shirley zich zodanig dat ik niet met haar borsten en billen kon spelen. En het neuken, wel… dat was vreemd. Shirley zat meer te lachen en te krioelen dan iets anders. Ik kreeg het er na een tijdje zelfs op de heupen van. Uiteindelijk ben ik tijdens hondjes klaargekomen, maar dit was geen al te beste ervaring.

    Shirley is een mooie meid, heel vriendelijk ook, maar qua service schoot ze voor mij tekort.

    Volgende week staat er eerst nog een bezoek aan Sixsens op het programma, maar eind volgende week, ga ik Amy of Jessy eens uitproberen. Hun service zou stukken beter moeten zijn dan die van Shirley.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  10. Onderstaande 4 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 ( 3 september 2021),Herr Fick ( 3 september 2021),Massi ( 3 september 2021),sofaking ( 3 september 2021)

  11. #83
    Geregistreerd
    31 maart 2014
    Last Online
    5 november 2023 @ 09:57
    Berichten
    152
    Discussies
    2
    Thanks
    325
    Thanked
    563 in 80 posts

    Standaard

    Wie heeft in zn hoofd ook een vlaams/belgisch accent erbij als ie de recenties hier leest? Hand omhoog dan.

  12. #84
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Buiten de Chineesjes heb je nog een andere invasie
    De meiden uit Oekraïne, die vooral ontvangen in de Europese wijk
    En ik kan jullie verzekeren dat hier veel deketmeiden bijzitten
    De Poolse dvps zijn dus vervangen door die van Oekraïne maar let dit verschil dat Oekraïne geen deel uitmaakt van de EU. Zij huren dus gemeubileerde kleine appartementen via stromannen en kunnen maximaal 3 maanden blijven om dan terug naar hun land te gaan om dan weer met toeristenvisum opnieuw 3 maanden in Brussel te werken en zo maar door

  13. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Shakir ( 9 september 2021),WANDELAAR5 (29 september 2021)

  14. #85
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nat...edgdhp&pc=U531

    In Brussel zijn vier verdachten aangehouden na het oprollen van een crimineel prostitutienetwerk. Daarbij zouden ook minderjarige meisjes zijn misbruikt. Een van de verdachten is een 18-jarige vrouw, zij zou de afspraken en betalingen geregeld hebben.

    De zaak zou aan het licht zijn gekomen nadat een 16-jarig meisje naar de politie was gestapt. Ze zou aan de politie verklaard hebben dat ze soms 20 tot 30 klanten per dag "moest afwerken". Het is de Franstalige nieuwszender RTL die meldde dat er vier verdachten zijn aangehouden. "Het klopt dat er vier verdachten zijn aangehouden in een gerechtelijk onderzoek naar seksuele uitbuiting en aanzetten tot ontucht", aldus het parket van Brussel.

    Een van die verdachten is zelf een 18-jarig meisje. Via online advertenties werden afspraken geregeld in een huis in Sint-Gillis. De 18-jarige verdachte zou hebben ingestaan voor het regelen van die afspraken, en voor het afhandelen van die betalingen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  15. #86
    Geregistreerd
    13 mei 2008
    Last Online
    3 september 2023 @ 10:12
    Berichten
    32
    Discussies
    3
    Thanks
    31
    Thanked
    55 in 8 posts

    Standaard

    Een vraag over DEN BIECHTSTOEL in Rillaar.

    Volgens "huisjesvanplezier PUNT com", is Den Biechtstoel een café met kamerverhuur. Een beetje zoals t'Rozenhof in Herentals, enerzijds, is het populair bij koppels die hier overdag graag ‘n kamer willen huren. Anderzijds, gaan mannen daar om een praatje te slaan met een van de aanwezige dames en als de klik er is, boven naar een van de kamers te gaan, en de afgesproken prijs aan de dame betalen.

    * Op de webpagina "Vlaams Brabant", zou het gelegen zijn op Molenstraat 3.

    * Maar volgens google-maps, zou het gelegen zijn, rond de hoek, ± 200 m verder, op Tieltseweg 23.

    VRAAG : heeft iemand ervaring bij Den Biechtstoel in Rillaar, en als ja, wat is de juiste adress?

    Bij voorbaat dank ik u.



    Screenshot 2021-11-24 at 19.08.41.jpg

  16. #87
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Vandaag @ 18:50
    Berichten
    1.431
    Discussies
    14
    Thanks
    1.905
    Thanked
    1.917 in 749 posts

    Standaard

    Biechtstoel is Tieltseweg. De kamers worden verhuurd aan meiden en anderen die je vindt op Redlights.
    Het is een keet met een nogal kwalijke reputatie.

    Molenstraat is de 4-Tap, een vroegere dancing.

  17. Onderstaande leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    Jonas009 (25 november 2021)

  18. #88
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Woensdag heb ik nog een afspraak in Brussel met een ijsbeer
    Maar die verkiest altijd in een hoerenbuurt hoerenbuurt af te spreken ipv een museum of zo. Enkele zaken verifiëren en dan zal ik eind van de week een overzicht geven van de paysex in Brussel.

  19. Onderstaande 3 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 (11 augustus 2022),Massi ( 9 augustus 2022),mentholbear (11 augustus 2022)

  20. #89
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    De berichten zijn tot nu toe niet bemoedigend. Duur en slecht met een flinke brok illegaliteit en strafbaarheid.
    Waarom dat risico lopen wanneer er prettige SC's zijn zonder die ellende?

  21. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (11 augustus 2022)

 

 
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60