Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Almere, Paula Fox

  1. #1
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard Almere, Paula Fox

    Na verschillende keren bij haar geweest te zijn,toch maar een recensie maken over haar
    http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...-/default.aspx

    Omdat ik niet altijd de mogelijkheid heb om naar Duitsland af te reizen,maak ik wel eens gebruik van de diensten van sommige dames op de Kinky website.Lekker makkelijk en dicht bij huis
    Zo kwam ik in aanraking met Paula Fox.
    De eerste keer,zat ik een beetje te dubben over de prijs(100 euro/half uur) maar er werd ook anaal aangeboden voor die prijs,en ik wou de door haar geadverteerde deepthroat/gaggen ervaring wel eens proberen.
    Je wordt ontvangen in een nette buurt in Almere-Buiten,vlak bij de A6.Boven heeft ze een nette gezellige werkruimte,en douchen voor en na is geen probleem.
    Ik herinner me van de eerste keer,dat nadat we ons hadden uitgekleed,ze op haar knieeen voor me ging zitten en me zachtjes begon te pijpen.Dat ging dieper en dieper en algauw kon ik mijn lul helemaal tot de stam in haar keel duwen(en ik ben niet echt slecht bedeeld,al; zeg ik het zelf
    Het was een overweldigende ervaring,zelden ben ik zo goed gepijpt,en kon ik grandioos keelneuken bij een vrouw,ik was een hele ervaring rijker

    Sindsdien ben ik nog meerdere keren bij haar geweest,vaak voor een half uur soms voor een uur.We beginnen altijd met haar voor me zittend,soms met haar handen op haar rug,lekker onderdanig, zacht beginnen te pijpen,en algauw stoot ik dieper en dieper naar binnen.Anaal neuken(voor dezelfde prijs) is ook geen probleem,en dat doen we tijdens het spel dan ook wel eens.Vaak leg ik haar met haar hoofd op de rand van het bed,en keelneuk ik haar in die positie,ondertussen haar frisse poesje likkend.Vaak eindig ik dan met haar weer knielend voor me,zodat ik haar weer diep kan keelneuken,en mijn eigen tempo kan bepalen.Ik kom dan spetterend in haar keel klaar,en alles wordt netjes ingeslikt.

    Paula is een hele lieve vrouw,en omdat ik nu wat vaker bij haar kom,babbelen we ook wat meer over ditjes en datjes,hobbies etc.Als ik een uur boek,lukt het me niet om binnen een uur 2 x klaar te komen,maar we brengen de tijd dan wat spelend,knuffelend en pratend door.

    Mijn eerste reserve ivm de prijs,is de eerste keer al volledig weggenomen,en voor wat Paula biedt in een half uur,is de prijs meer dan redelijk vindt ik.
    Zij is een van mijn vaste adresjes als ik niet naar Duitsland kan,en toch ,,snelle trek heb" Ik hoop nog vaak bij haar te komen om van haar uitmuntende orale kunsten te genieten bv

  2. Onderstaande 3 leden hebben Mistralwind bedankt voor deze bijdrage:

    pret (16 november 2016),Wentelt Eefje (17 november 2016),Wijze grijze (16 november 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    29 september 2023 @ 08:56
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard

    Ik heb nog wel een tip voor je van een dame die hetzelfde niveau biedt, DT/keelneuken dieper dan diep, en dus ook anaal, er naar er naar mijn smaak veel beter uitziet, ze is ook minimaal 10 jaar jonger (heb ze allebei geprobeerd):
    Pearl uit Amsterdam.
    http://www.hookers.nl/showthread.php?t=307794
    Prijs is 120 euro/uur en 150/uur incl. anaal. Hetzelfde tarief dus.
    Laatst gewijzigd door dirty Hairy; 17 november 2016 om 09:11

  4. Onderstaande leden hebben dirty Hairy bedankt voor deze bijdrage:

    Mistralwind (17 november 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Zal tzt eens een vergelijkend warenonderzoek doen

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.