Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Alice (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    29 september 2023 @ 08:56
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard Alice (Roemeense)



    Alice (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Buik
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Aftrekken
    Extra info : Tattoo is kleine tekst op venusheuvel, in het heetst van de strijd niet kunnen lezen, herhalingsgevaar " ja" maar ik ga niet meer naar Finca, dus alleen als ik haar ooit ergens anders tegenkom.





  2. #2
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    29 september 2023 @ 08:56
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard

    Uit verslag 11 november:

    Ik heb vier dames na een soort wederzijds intakegesprek weggestuurd, tot er één kwam die me heel goed beviel. Ze stelde zich voor als Alice, half Roemeens/half Italiaans. Zou kunnen. Blond, ongeveer 170cm, kleine tietjes maar knáp! Ze vroeg of ze me rond mocht leiden: ja hoor. Heel tactisch eindigde die in de kino waar ze op haar rug op mijn schoot kwam liggen en haar benen helemaal wijd deed zodat ik recht haar kale poes in keek. Ze begon zichzelf wat te vingeren en vroeg waar ik zoal van hield. Pijpen, diep en nat zei ik en tongen. Ze gaf me een paar tongzoenen terwijl ze mijn vinger ook aan haar poes zette, positioneerde zich voor me en lied haar mond over mijn lid glijden, tergend langzaam, steeds dieper, tot ze hem er aan de ballen helemaal in had. Toen bleef ze een minuutje zo zitten, mij aankijkend, af en toe knipogend en een beetje gloeg-gloeg geluidjes te maken terwijl haar speeksel over mijn ballen droop. Ik kwam ter plekke bijna klaar. Okee, dit was toch echt wel volovertuigend dus heb haar de sleutel laten halen. Op de kamer hebben we ons beperkt tot orale seks, eerst haar een minuut of 10 gebeft met redelijk resultaat (werd zeiknat maar kwam niet klaar) en daarna een minuut of 20 DT pijpen, zónder enig handgebruik, telkens nét tot aan het randje en dan weer even stoppen (edging heet dat geloof ik). Natuurlijk vroeg ze om een FT maar ik zei dat ik dat gister al had gedaan en mijn kindjes vliegles wou geven. De klant is koning bij haar dus ze pijpte me klaar en op het moment suprème gaf ze een paar rukjes, en spoot een straal zaad net niet tegen het plafond. Heerlijke sessie!

  3. #3
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirty Hairy Bekijk bericht
    Ze stelde zich voor als Alice, half Roemeens/half Italiaans. Zou kunnen.
    ik ken haar verder niet, maar al die Roemeense halfbloedjes.......100% Roemeens in 90% van de 'gevallen'.
    Maakt verder niets uit als d'n servies maar oke is

  4. #4
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    29 september 2023 @ 08:56
    Berichten
    189
    Discussies
    18
    Thanks
    137
    Thanked
    626 in 127 posts

    Standaard

    De ene helft is het land waar ze vandaan komen en de andere helft is het droomland waar ze graag vandaan hadden willen komen

  5. Onderstaande leden hebben dirty Hairy bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (11 november 2016)

  6. #5
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ja ze liegen wel eens en Italie heeft misschien een beetje de air van welstand en succes, hoewel het net zo'n corrupte zooi is als Roemenie. Roemeense meisje zijn over het algemeen erg mooi en goed opgevoed in mijn opinie.

  7. Onderstaande 2 leden hebben Freddy_K bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (21 november 2016),Wentelt Eefje (22 november 2016)

  8. #6
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Vandaag sinds lange tijd weer een sbezoekje aan Finca gemaakt, had het geluk Alice tegen het ranke lijfje te lopen. Hoewel ze niet helemaal mijn type was twee keer gekamerd en twee topsessies (zie bericht).

  9. #7
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 juli 2023 @ 13:19
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    I've been two times with her. The first time in february was average : the beginning was good but then she went too fast, not enough kissing and it ended with an HJ. 3 weeks ago she came to me, she even remembered the other girls I took last time !!!! I explained her what I was expecting and she did her best, so this time it was good : sensuality, kissing, foreplay, and a good orgasm in CG. Always nice after the room.
    She has "jonas" tattooed above her pussy.

  10. Onderstaande leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (18 juni 2017)

  11. #8
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Middle of the road-servicelevel en nogal pusherig in het presalegebeuren...ex-Suisse and that figures...een sterretje of 2 à 3 ofzo en naar Fincanormen matigjes als men wat andere paspoortjes checkt enzo...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  12. #9
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Alice (Finca Erotica) - Miss Romania
    Bij deze recensie


    Beginnende video




    Kenmerken

    Alice is een mooie slanke dame met A-Cup, lang blond haar, mogelijk gekleurd. Haar haar was achterovergehouden in een bruine haarband. Ze heeft bruine ogen, neigt gaarne te knipogen wat als 'ik ben lekker geil en stout' overkomt en prachtige mond en gebit. Haar lach is deze van een Miss. Ze heeft een lange tong en doet TZ. Ze speelt en vrijt. Haar presales zijn wat opdringerig helaas. Ze speelt wel je vriendinnetje voor een half uur. Of ze echt langere uren doet, weet ik niet. De aftersales waren niet veel, ze hing rond, probeerde bij andere klanten,... We kruisten elkaar vaak, zag ze vaak m'n richting kijken en op het einde zat ze wat bij me. Een tweede maal zat er echter niet in, ik was op door m'n toestand van de slokdarmspasmes. Anders? Graag!


    De gang van zaken...een sessie met Miss Romania!

    De dame is een natuurlijke knipoogster, ik verdenk haar er zelfs van dat ze dit zonder weten doet, uit zenuwachtigheid: een oogje trekken. Ze liet me gewoon niet los en bleef verliefd aan me hangen: 'You are my type! I want you! I want a room, dreiß minuten!'. Ze wou zelfs haar nummer geven. Ze troonde me mee naar een kamer die haar favoriet was en opende die: een prachtige roodverlichte kamer werd zichtbaar, pure romantiek. Een Deze dame is in de lookalike-categorie: een meid waar ik veel te lang gevoelens voor had. Zelfde sluike haar maar dan blond, lekker slank, ranke hals en een typische brede lach van een Miss-kandidate: Miss Romania! Ze acteerde als het verliefde mokkeltje dat snel, snel om m'n nek vloog en me niet meer wou lossen. Ik moest onwillekeurig denken aan het koppeltje met de schone blonde dame hand in hand met de 30'er op mijn wandeling. En hier stond een hoertje hetzelfde met me te doen. Opdringerig was ze wel en waar ik dat storend zou vinden, had ik hier een gans ander gevoel bij. Ik was toch sterk genoeg haar te zeggen dat ik pas binnen was en niet meteen zinnens was te kameren. 'You can relax with me, I give massage!'. Me: 'O I see there someone I know, I'll tell him Hallo!'. 'Okay, baby...but I'll see you back!'.

    Ik ging naar de ijsbeer toe die van haar noch pluimen kende en bracht mezelf ertoe een praatje te maken. Hij kwam van het Noorden van Duitsland en kende The Babylon, de gelijknamige club in de buurt van Hamburg. Een maat van hem had onlangs een bezoek gebracht aan Samya in Keulen en was onder de indruk. We waren goed in gesprek over de clubs, wat we deden in het leven tot 'Miss Romania' weer tevoorschijn kwam als een duveltje uit een doosje. Een andere donkerharige dame legde een arm over de beer waar ik mee in gesprek had en leidde hem af en zijn zin halverwege afbrak en hem trakteerde met een lach en haar hagelwitte toonde. Ook geen misse dame. Terwijl Miss Romaina me volledig inpalmde door haar volledige lenige slanke lichaam over me heen te leggen en haar handen tussen de plooien van het ijsberenvel liet verdwijnen, breed lachend met even witte tanden en zoet fleemde mee te komen, was ik eigenlijk al verloren. Ik deed nog een onwillige poging me los te trekken en die eerste jacuzzi na de stevige wandeling toch mee te pakken. Ze knipoogde en trok aan m'n arm en vleide en knipoogde: 'You are my type! I love you!'. De beer keek geamuseerd toe en terwijl de andere dame als een slang deze prooi streelde en mij en vooral haar vriendin aankeek zei hij: 'why don't you go with her? Come on, she's gorgeous!'. Een andere beer mengde zich te zeggen dat ze erg goed is. Ze pakte m'n hand en trok me mee, toonde de kamer nog eens en bracht me mee naar de kino. Om er wat te vozen. Tongzoenen deed ze ook. Wat een verrassing, volledig bereid de GFE-in-een-halfuur te zijn. Ik legde haar nog m'n wensen uit: dominantie, wat pralientjes erbij, dominantie etc en ze vond alles goed. Ze wees me ineens de kamer tegenover ons aan. Naast ons was er een ander soort kamer naast de kino met een gordijntje voor waar je in moest kruipen: deze was het niet. In de andere ruimte had je meer licht. Blijkbaar was Alice er al aan uit dat ik liever meer licht wou dan het romantische rood. De romanticus treurde maar de realist en geilaard juichte. Ik liet haar maar de sleutel halen en ging wat meer gerief halen. Ze stond me aan de trap op te wachten, nam mijn hand en we gingen de trap op (dat koppel in het bos...).

    In de kamer aangekomen knipte ze het grote licht aan en ik kon beter zien dan in die duisternis. Ik legde uit wat ik verder wou en we begonnen aan een romantisch voorspel (zonder dominantie). Onmiddellijk gaf ze haar nummer door op de mijne. De mijne vroeg ze echter niet en die heeft ze ook niet tot ik haar een sms zou sturen of bellen (wat moet je nou zeggen behalve 'wanneer ben je er weer?' en in deze club kom ik zelden). Ze deed TZ en goed! Ze vreeën en knuffelden en streelden. Wat heeft ze een zalig slank lichaam! Toen ik haar hals streelde werd me ik meer en meer bewust dat ik hier een dame voor me had waar ik 14 jaar terug een moord voor zou doen die ervaring te mogen hebben. Ik dacht weer aan het koppel in het bos bij de Romeinse spuitwaterbron. Ik kuste haar lichaam en wist me weer geen blijf met de realisatie dat de droom NU uitkomt. Dat ik nu spel van een erg oud het verlangen speelde met een dame die mijn oude crush in schoonheid zelfs oversteeg. Een vorm van metaopgewondenheid werd me weer meester: opwinding over de opwinding dat dit me nu overkomt. Wat een moment en ze vroeg wat er was. Heb maar gezegd hoe fijn ik het vond bij haar te zijn. Ze vleide zich weer bij me kuste me en streelde: 'I really like you! Tell me your fantasies''. Omg, ok. Dat deden we dan, ze deed het super goed, met die brede glimlach van een ware Miss Romania kandidate steeds geil knipogend en sexy zwaaiend met haar slanke leest.

    Dan begonnen we aan de seks, ze deed het condoom netjes om en we begonnen er aan, zij boven. Ik kwam al snel klaar terwijl ze me geil plaagde en aankeek met die knipogende ogen en stralende lach. Ze likte haar mooie lange tong over haar lippen. Ik veranderde de pose naar doggy en neukten verder tot ik vlot een tweede keer klaar kwam. Het was een gemak en zaligheid om ze te neuken. Nadeel en dat is het enige was de glijmiddel. Als dames even wegkijken, wrijf ik kundig het meeste ervan weer weg. Het bemoeilijkt het neuken wel meer maar niet nu, niet met 'het gevaarlijke type' dat ik eindelijk eens te neuken kreeg. Toen ik klaar kwam bleven we nog wat bij elkaar. We hadden nog enige minuten maar ze keek niet op de klok en we konden het op het gemak doen. We kusten en praatten wat. Het opruimen verliep wat onhandig met ons 2 drankjes en alles. Ik was nog erg beverig na 2x seks met deze Miss. Ze lachte weer zo breed: 'Relax baby!'. We gingen zachtjes de trap af. Aan de lockers vond ik na wat gemor m'n geld en gaf haar 50€. Ze lachte en knipoogde weer en kuste.

    Hierna kon ik niet meteen naar de wellness en lag ik te bekomen tov de bar met een cola in de hand om te bekomen. Deze ijsbeer heeft net afgerekend door een oud jaren durend verlangen vervuld te zien dat me lang heeft getergd en dat is echt niet niks. De volgende dag nog dacht ik er nog aan dat ik gevoelsmatig nu pas een punt kan zetten achter een deel van mijn verleden. Tegelijk komt het besef hoe massaal veel tijd men emotioneel kan verliezen aan een onbereikbaar vrouwmens dat nog met je gevoelens speelt ook. En hoe graag ik Alice veel, veel eerder had willen ontmoeten om er mee af te rekenen.

    De aftersales kunnen na het ervaren van dit hele gebeuren wat teleurstellend zijn, ze liet me links liggen en focuste zich op andere klanten. Ze deed lang niet zo verliefd bij hen...of denk ik dat. Ze kwam nog wel langs paraderen, en we wisselden een lach en een kus uit. Op het einde zat ze naast me. We waren wat beduusd. Wel ik was te zeer in mindere vorm door de druk op m'n borst en moest best terug hotelwaarts keren. Ik zei haar dat en dat ik het jammer vond dat er geen tweede maal in zat. Ze bleef nog wat zitten en ging weg voor een andere klant. Ik ging me omkleden en bij het afgeven van de armband kusten we nog gedag.

    Score: 9,0 / 10

    Bij het terug lezen van het verslag van vorige keer vraag ik me meer en meer af of deze dame niet de blondine was die me te slank was na de sessie met Christina de vorige keer, zou best kunnen want de beschrijving van uiterlijk en gedrag zijn hetzelfde! Ze heeft deze keer dus meer succes gehad.


    >> TERUG NAAR DE CLUBRECENSIE <<


    AFSLUITENDE VIDEO

    De zwarte wolf

  13. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 4 december 2017)

  14. #10
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 juli 2023 @ 13:19
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    Nice girl, I had sex in the garden in july with her and more classic sex in a room in november. Not the best girl I had but she's reliable.

  15. Onderstaande 2 leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 4 december 2017),VAZKOR ( 4 december 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.

Diamond 468*60