Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 103
  1. #26
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Top Gear

    "Tonight...

    I blow up an engine

    Violetta is going over the edge

    And Santa Claus delivers some packages..."

    De Duitse tv heeft de laatste tijd veel oude Top Gear afleveringen aangekocht. Dus toen ik en Violetta vrijdag naar een vrij plekje zochten om even bij te kletsen, moesten we helemaal naar de kelder waar N24 zo'n oude aflevering uitzond. Het bekende riffje van de Allmann Brothers uit hun nummer Jessica bleef daarop een beetje in mn hoofd rondzingen, evenals Clarkson's idiote aankondigingen vooraf. Violetta's katachtige gedrag laat me al gauw in de werkelijkheid terugkeren, want naast de service op kamer is ze ook gewoon een leuke gesprekspartner. En het blijft lollig dat ze zo'n typisch Brits accent heeft, al heeft ze weinig zin zich te laten naturaliseren met al die Brexit-onzin van de laatste tijd.

    Toen we uitgepraat waren over de toestand in de wereld werd ik een kamer op gesleurd. Deze racebeer had wat moeite moeten doen om haar te pakken te krijgen en zelf vond ze het jammer dat ik haar bij mn laatste bezoek in november niet kon aanspreken, dus we hadden wat in te halen. Het eerste halfuur deed ze echt haar best een beetje rustig te blijven, zoende me weer van boven tot onder af, maar het ging fout toen ik aan haar tepels ging knabbelen. Toen ging de safety er vanaf en ging motormanagement in sportstand. Hammerhead werd driftend in de hoogste cowgirl versnelling genomen, een zware test voor het rubber, zeker toen ze ineens in reverse cowgirl draaide en de wrijvingswarmte richting Gambon snel toenam. In typical fashion moet je daar in doggy doorheen om niet op twee wielen te landen, en op de finishlijn knalde de motor uit elkaar. "Lovely" was haar British Understatement van het laatste halfjaar. Na die ronde van anderhalf uur heb ik staan kijken hoe de kerstman de dames van pakjes voorzag en daarna twee uur pauze genomen om de avond te overleven.

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  2. Onderstaande 4 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (10 december 2017),Manureva (10 december 2017),Mr Bluenose (25 juni 2019),Sjeufke (10 december 2017)

  3. #27
    Geregistreerd
    27 mei 2010
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 18:40
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    448
    Discussies
    14
    Thanks
    275
    Thanked
    318 in 175 posts

    Standaard

    => Ss

  4. #28
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Dan weet ik al waar het feestje op de 26e naar toe verplaatst wordt....
    en wie er een hausverbot in Bab krijgt
    En Garde

  5. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    bettman (22 december 2017),Flyerke (14 december 2017),Hooker lover1 (13 december 2017),Sjeufke (13 december 2017)

  6. #29
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Dan weet ik al waar het feestje op de 26e naar toe verplaatst wordt....
    en wie er een hausverbot in Bab krijgt
    het is geen Eddy_V

  7. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (15 december 2017)

  8. #30
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Berichten
    9.732
    Discussies
    307
    Thanks
    17.735
    Thanked
    11.720 in 5.117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    het is geen Eddy_V
    Het schijnt ook geen ijsbeer te zijn maar een teddybeer.

  9. #31
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    13 april 2024 @ 07:25
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    884
    Discussies
    6
    Thanks
    4.093
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Hij schijnt alleen de n278 hoeven af te rijden

  10. Onderstaande leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (15 december 2017)

  11. #32
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:42
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.155
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard Violetta

    Soms moet je een beetje geluk hebben bij het clubben,ik had deze namiddag deze parel al eens gespot,in de rookruimte
    in de bar nadat ik al een beschrijving had gekregen van Bachatero, maar ik had al een afspraak met Linet en stond met
    haar dus aan de gokkast de verdere namiddag niet meer gespot, toen rond 1900u zag ik ze vanuit de bar richting
    toiletten gaan ,en stelde mij strategisch op zodat deze mooie dame recht in mijn armen zou lopen,en ja hoor het geluk was eens
    aan mijn kant, ik sprak haar aan en ze bleek juist vrij te zijn en na een korte kennismaking richting kamer vertrokken.
    Zeer aangename kamer gehad met deze sympathieke beauty voor de fans van de slanke damesclub heeft Sixsens
    er weer een toppertje bij,Violetta heet nu wel Julia in deze club
    Grts F

  12. Onderstaande 7 leden hebben Flyerke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 december 2017),Bachatero (21 december 2017),bettman (22 december 2017),Hooker lover1 (21 december 2017),mentholbear (24 maart 2018),Mr Bluenose (20 december 2017),Sjeufke (21 december 2017)

  13. #33
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flyerke Bekijk bericht
    Violetta heet nu wel Julia in deze club
    Er schijnt een tweede Violetta in Sixsens rond te lopen. Die is me tijdens mijn bezoek gisteren aangewezen door Sarah. Dit is een donkerharige dame. Het kan zijn dat deze Violetta haar naam heeft gewijzigd in Julia. Als dat zo is, opmerkelijk.....want er is al een Julia (bul) in SS.

    De Violetta in deze topic, the blond one (ex Babylon), heb ik tijdens mijn bezoek vandaag getroffen (en gekamerd). Deze Violetta gaat nog steeds schuil onder het pseudo Violetta.

  14. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (23 december 2017),biged (22 december 2017),Flyerke (22 december 2017),Mr Bluenose (23 december 2017)

  15. #34
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:42
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.155
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard

    Wat de naamsveranderingen ook moge zijn ik heb wel degelijk met de blonde Violetta gekamerd
    ex babylon we zien wel

  16. Onderstaande 2 leden hebben Flyerke bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (23 december 2017),Sjeufke (22 december 2017)

  17. #35
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Op donderdag 's avonds thuis mijn begane zonden met Kinga nog overdenkend besloot ik op vrijdag nog een paar uurtje te gaan, mits…….. ! Dus eerst gecheckt of Violetta op vrijdag wel aanwezig zou zijn. Dat was het geval. En zo werd het saaie kantoor op vrijdagochtend ingeruild voor een keet met heerlijke meiden in de middag. De hele middag met Violetta opgetrokken. Violetta is een aangenaam gezelschap dat nooit verveelt. Er is altijd voldoende, soms verbazingwekkende gesprekstof en dat onder het genot van een bel wijn. Uiteraard ook een stevig kamertje gemaakt in kamer 7. Ze had er duidelijk weer zin in. De 39ste alweer.
    Violetta werkt nog 1e en 2e Kerstdag en gaat dan voor een korte periode met vakantie.

  18. Onderstaande 11 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (27 december 2017),biged (25 december 2017),dennisw (26 december 2017),Hooker lover1 (27 december 2017),jansenroy (24 december 2017),Jooploop (25 december 2017),Manureva (26 december 2017),Meme Moo (24 december 2017),mentholbear (24 maart 2018),Mr Bluenose (24 december 2017),sofaking (24 december 2017)

  19. #36
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Berichten
    9.732
    Discussies
    307
    Thanks
    17.735
    Thanked
    11.720 in 5.117 posts

    Standaard

    Ik zat op een bank vlakbij het gok-rookhok. Violetta gehuld in een prachtige zwarte nachthempje kwam voorbij en trok een ietwat gekke gezicht naar mij. Ze ging eerst wat roken en kwam daarna naast mij zitten. De volgende conversatie deed zich voor:

    Zij: "What are you doing here? Waiting for me?"
    Ik met een sarcastiche toon: "Yes of course. I am waiting all my life for you"
    Zij knijpt mijn neus en zegt: "You Pinokkio. Look your nose is growing."
    Ik hierop: "No not my nose nut another part of my body is growing at this moment"
    Zij lachend: "you are funny."

    Na de voorstelronde wat eekimo kussen en wat speeksel uitgewisseld te hebben wij ern kamer opgezocht. De sessie met haar was vooral GFE gehalte en was er niks op aan te merken. Herhaling zit er wel in.

  20. Onderstaande 13 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 januari 2018),biged (21 januari 2018),Champollion (21 januari 2018),cheasehead (22 januari 2018),duivenmelker (21 januari 2018),Flyerke (21 januari 2018),Hooker lover1 (21 januari 2018),JonnyFontane (21 januari 2018),kay (22 januari 2018),Manureva (21 januari 2018),mentholbear ( 7 februari 2018),Mr Bluenose (21 januari 2018),Partycrasher (22 januari 2018)

  21. #37
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:25
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Zij trok Blauwebeer's aandacht voor hij maar enig vermoeden had wie zij was, naar zijn maatstaven één van de mooiste meiden in SS; spijtig dat ze nagenoeg voortdurend geboekt is

  22. Onderstaande 5 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 8 februari 2018),Hooker lover1 ( 7 februari 2018),jansenroy ( 8 februari 2018),Mr Bluenose ( 7 februari 2018),Sjeufke ( 7 februari 2018)

  23. #38
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    30 december 2021 @ 10:48
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    49
    Discussies
    5
    Thanks
    87
    Thanked
    315 in 36 posts

    Standaard

    Violetta of Vienetta?

    Nadat ik even aan de bar zat uit te puffen en gezellig met een andere bekende ijsbeer aan het kletsen was, vroeg ik hem of hij al eens met Violetta gekamerd had. Hij gaf aan nog niet de kans te hebben gehad. Ik kende haar natuurlijk wel van naam, maar een gezicht kon ik er nog niet opplakken. Uit mijn ooghoeken zag ik een blonde dame met een rood geruit topje aanwandelen en mijn collega ijsbeer zei meteen “als we het over de duvel hebben”. Nadat ze uit het rookhok kwam, ik haar sneaky gevolgd en gevraagd naar haar beschikbaarheid. Ze Ging een hapje eten was haar antwoord en na een dikke 10 minuten kwam ik haar weer tegen bij de lockers. Met een knipoog vroeg ze of ik haarband gestalkt had, waarna ik uiteraard een vleiende opmerking terugmaakte. Met een lach zijn we uiteindelijk beneden aan de bar gaan zitten. Haar Engels is ontzettend goed, dit maakte het mogelijk om een heel uitgebreid en vrolijk gesprek op gang te brengen. Nadat ik nog een drankje was gaan halen en zij een sigaretje gerookt had, werden we ietwat uitdagender/ handtastelijker. Uiteindelijk viel er een stilte, keken elkaar aan en een hartstochtelijke tongzoen was het resultaat....
    “I Would love to take you to the room now” was haar opmerking. Uiteraard kan ik deze opmerking niet weigeren, waarna we naar kamer 15 gingen. Nadat ze eerst een 18CM kleiner werd door haar fraaie schoenen ontspon zich een ware GFE. Alsof we vroegere vakantievriend(in) waren en elkaar naar jaren weer eens te zien. Voor alles werd heel uitgebreid de tijd genomen, allereerst nam ik de tijd voor haar, iets wat ze bijzonder prettig leek te vinden.. waarna zij het initiatief in nam.
    Ik kan veel sessies meegemaakt, ik heb met aardig wat DVP’s een kamer gedeeld, maar dit was special.
    Dit was een klik, een match... naast dat ze een ontzettend natuurlijke uitstraling heeft, een vlotte babbel heeft, een waanzinnig mooi lichaam heeft beschikt deze dame over een dosis humor en heeft het voor elkaar gekregen dat dit de meest natuurlijke sessie werd uit mijn ijsberenloopbaan. Ik zou graag tips willen noemen, maar met mij heeft ze er in ieder geval een “fan” bij.

    Alle Andere fans moet ik helaas even teleurstellen, want vanaf morgen is ze 2 weken op vakantie in Thailand. Nadien zal ze wel weer aan te treffen zijn in SS.

    Kortom... violetta was voor mij vandaag als een echte Vienetta. Een heerlijk toetje op het einde van mijn dagje sixsens.
    Herhalingsgevaar.... 200%
    Sixsens ist der geilste club der welt!

  24. Onderstaande 18 leden hebben Keffman bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 februari 2018),Bachatero ( 9 februari 2018),biged ( 9 februari 2018),Caracol ( 2 maart 2018),dennisw (11 februari 2018),dirkje36 ( 9 februari 2018),duivenmelker (13 februari 2018),Elmo3108 ( 9 februari 2018),firstme ( 9 februari 2018),Flyerke ( 9 februari 2018),Hooker lover1 ( 8 februari 2018),jansenroy ( 8 februari 2018),Manureva (10 februari 2018),mentholbear (24 maart 2018),Mr Bluenose ( 8 februari 2018),Partycrasher ( 8 februari 2018),Sjeufke ( 8 februari 2018),Wijze grijze ( 8 februari 2018)

  25. #39
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard Saturday 10th March

    Mijn derde kamer van de dag was met de mooie Violetta. We hadden eerder op de dag gepraat en ik had beloofd dat het vandaag de dag zou zijn dat we uiteindelijk een kamer zouden bereiken. Ik had haar al vele malen eerder in zowel Babylon als Sixsens gesproken en natuurlijk had Sjeufke zelf haar bij meer dan één gelegenheid aanbevolen. Bij sommige meisjes heb je gewoon het gevoel dat het goed zal zijn voordat je de drempel van de kamer oversteekt en dit was zeker het geval met Violetta. Ze is een expert in conversaties in de Engelse taal (vanwege haar achtergrond), is geestig en intelligent en begrijpt de psyche van mensen uit mijn land. Ze krijgt mijn schijtgrappen en ik merk dat deze interactie de toon zet voor hoe de kamer zal gaan. Sommige jonge meisjes krijgen gewoon niet mijn verwrongen gevoel voor humor en kijken me aan alsof ik van Mars ben wanneer ik wat gekkies probeer te kraken, maar dit is niet het geval met Vio. In kamer 4 (die die hele mooie plafondspiegel heeft) en naar bed gaan na nog wat meer kletsen en onderzoeken. Ik vond dat Violetta fantastisch was in alle aspecten van de klus met alles wat ze deed uitstekend en met goede gratie. Oorspronkelijk was ik alleen van plan om een ​​uur in de kamer te zijn, omdat ik elders een verloving had, maar zo was het haar prestatie dat ik de tijd volledig uit het oog verloor omdat ik zoveel plezier aan het beleven was. Ik had me niet volledig gerealiseerd, maar ze had een afspraak gemaakt met mijn collega 'De Shyman' gedurende 2000 uur en ik had me er verder vanaf gehouden. Toen ik de grote man op het terras zag, verontschuldigde ik me oprecht voor mijn onoplettendheid, maar ik weet dat hij dat kon waarderen omdat de reden daarvoor was dat ik volledig overweldigd was door de uitvoering van Violetta. Sterk aanbevolen voor iedereen en ik heb het gevoel dat ik dit op korte termijn moet herhalen in plaats van op de lange termijn.

    My third room of the day was with the lovely Violetta. We had been talking earlier in the day and I had promised that today would be the day when we eventually made it to a room. I had spoken to her many times before in both Babylon and Sixsens and of course Sjeufke himself had recommended her on more than one occasion. With some girls you just get a feeling that things will be good before you even cross the threshold of the room and this was certainly the case with Violetta. An expert in conversation in the English Language (due to her background), she is witty and intelligent and she understands the psyche of people from my country. She gets my shit jokes and I find that interaction like this sets the tone for how the room is going to go. Some of the young girls just do not get my warped sense of humour and look at me like I am from Mars when I try and crack some funnies but this is not the case with Vio. Into room 4 (which has that very nice ceiling mirror) and down to business after some more chat and exploration. I found Violetta to be fantastic in all aspects of the job with everything she did being done superbly and with good grace. I had originally only intended to be in the room for one hour as I had an engagement elsewhere but such was her performance that I completely lost track of time as I was enjoying myself so much. I hadn’t fully realized but she had an appointment booked with my colleague ‘De Shyman’ for 2000 hours and I had kept her way beyond this. When I saw the big guy on the Terras I sincerely apologized for my oversight but I know he could appreciate that the reason was because I was totally overcome with the performance of Violetta. Highly recommended to all and I feel that I must repeat in the short term rather than the long term.

  26. Onderstaande 9 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 maart 2018),Bachatero (16 maart 2018),Bearke (16 maart 2018),brombeerzuid (14 maart 2018),Hooker lover1 (15 maart 2018),jansenroy (15 maart 2018),Manureva (17 maart 2018),mentholbear (24 maart 2018),Sjeufke (14 maart 2018)

  27. #40
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    24 December was alweer mijn laatste recensie over Violetta.
    Om de lezers niet te vervelen, schrijf ik ook niet te veel over dezelfde dame.
    Sinds half december in Sixsens en eindigde toen met de 39ste kamer met de Queen.
    Intussen tekenen we 1 april en dat is geen grap! 14 Kamers verder!
    Na kamers met ijsblokjes, slagroomspuit, Champagne en zo meer hebben we afgelopen vrijdag de rollen eens omgedraaid. Ik de DVP en Violetta de klant. Gelukkig ontbrak het bij Violetta aan een mannelijk geslachtsdeel. Ik moet er niet aan denken. A lot of fun!! Schateren van het lachen.
    Uiteraard, zoals elke kamer met een belleke Rosé en White wine......en een gegarandeerde uitstekende service! Elke keer weer!
    Meestal verblijven we wat langer op de kamer. Afgelopen vrijdag hebben we ons na Sjeufs explosie in de bar vermaakt. Een flesje vino doet wonderen........! Op naar de volgende!
    Ik heb nooit slaapproblemen na een date met Violetta!
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  28. Onderstaande 8 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 2 april 2018),Bluebear ( 2 april 2018),Elmo3108 ( 2 april 2018),Flyerke ( 2 april 2018),Hooker lover1 ( 3 april 2018),Manureva ( 2 april 2018),Mr Bluenose ( 2 april 2018),sofaking ( 2 april 2018)

  29. #41
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Een weekje vakantie dwong mij het clubbezoek een week over te slaan. Of anders gezegd: 14 dagen niet wippen.
    Ik had wel een mogelijkheid in mijn buurt, maar van die mogelijkheid is bekend dat alles in de vrieskist zit. Ook verder niet naar vragen. Je zou zo maar een slechte 'kamer' kunnen hebben.
    Oh ja, raambuurt de Achterdam was een mogelijkheid.

    In de ochtend nog even met het werk bezig geweest, om daarna vol goede moed via de N278 richting Duitse grens te trekken. Doch, bij Lemiers trok het stuur naar links. Richting een of ander etablissement met paarse zonneschermen. Ik reed net voor Sofia en Eva de parking op.

    Binnen aan de receptie trof ik Violetta, die ook net was gearriveerd. Tja.......toeval bestaat niet . Druk aan de receptie. Sofia kroop voor. Geen probleem zei ik tegen de theke, maar die handelde alles in juiste volgorde af. Die blik van Sofia Die blauwe ogen spraken duizend worden, met veel GVD's er in.

    Omgekleed en naar het terras, want in de bar was geen zak te doen. Logisch met deze temperatuur die in de loop van de dag opliep tot tegen 30 graden. In een sofa op het terras trof ik bekende ijsbeer die werd omarmd door Sofie (niet te verwarren met Sofia). Hij leek wel in zijn nopjes, maar meer ook niet. Ik ken hem een beetje.
    Op het terras 4 bedjes gereserveerd kort bij de bar. Doch, Sofia en Eva gingen hun eigen weg. Violetta kroop naast mij, de dag kon beginnen en kon ook niet meer kapot. Weinig bekenden dit bezoek, slechts een stuk of 4. Het maakte me niet uit. Ik had aangenaam gezelschap naast mij liggen. En dat zou zo blijven tot het eind van mijn bezoek.

    Ondanks dat ik mij goed had laten insmeren door Violetta, was ik toch verbrand. Violetta zelf smeerde zich in met een zonneband met gouden glitters. Dat zag er wel funny uit. Deed me denken aan James Bond..... En een geluk voor haar, naast haar lag the man with the golden gun
    Halverwege de middag werd de disco installatie naar buiten gebracht. Dat bracht de nodige sfeer, zeker bij de meiden. De welbekende ijsbeer eerder genoemd kwam nog even 'buurten'. Hij gaf zelf aan: de sfeer te komen verpesten. Hij was overigens ook zo weer weg. Een beetje boos zo leek het. Ik weet niet waarom, maar wellicht kan hij dat zelf 'erklären', om in zijn schrijfstijl te blijven.

    Ik had twee bellen wijn op. Violetta dronk Desperados. Ik proefde dat goedje en het smaakte naar meer. Ik verruilde mijn wijn voor Desperados. Smaakte prima. Met wat alcohol neemt de honger toe. In het restaurant genoten van een bordje lasagna. Perfect! We konden er weer tegen.
    Niettemin, na een aantal uurtjes lekker zonnen werd het tijd voor echte ontspanning.
    Kamer 11 was vrij...en die was veel vrij. Ik kom er later nog op terug.

    Naar Room 11! Ik was zo g**l als boter. Eigenlijk al de hele middag. Na 14 dagen was de druk hoog. Dan komt toch de professionaliteit van deze dame boven drijven. Die weet daar op een subtiele wijze heerlijk mee om te gaan. Voor mij zoenbabe nummer 1. Het was duidelijk dat de eerste kamer richting een FT zou gaan, maar ze stelde het .......gggrrrrr(gvd)......meerdere keren uit. Tja..... en dan die explosie! Gelukkig in Lemiers, want in Groningen zouden weer veel huizen onbewoonbaar zijn verklaard.

    Na wat getut te hebben op de kamer, tegen etenstijd naar het terras. Twee bedjes uitgezocht bij het zwembad. Weer in de bare zon. Na een half uur verkasten we naar twee bedjes recht voor de bar in de schaduw.

    Een bordje met garnalen en nog van alles was de prooi deze keer van de BBQ. En die garnalen smaakten heerlijk. Emma zorgde voor de nodige vochtige doekjes om te fikken af te vegen.

    Tja......en dan de voetbal! De kwartfinales Uruguay-Frankrijk en Brazilië-België. Het heeft de meiden geen windeieren gelegd. Veel kijken (naar voetbal en meiden), maar niet neuken. Het is natuurlijk ook ideaal om voor een prijs van €40 lekker te eten en te drinken, voetbal te kijken, een baantje te trekken in het zwembad en saunaatje te pikken. Om vervolgens na de match om 22 uur naar huis te gaan zonder de 'schwanz' achter de bademantel vandaan te hebben gehaald. Veel dames zaten er werkloos bij. Een aantal dames ging onbevrucht al rond 19 uur naar huis. Ik ga er verder geen mening over hebben.

    Nog voor de wedstrijd van België togen Violetta en ondergetekende weer naar kamer 11. Ja echt, die was gewoon vrij
    Nu voor the romantic room. We werden wel 'gestoord' door de goede prestaties van de Rode Duivels. Hahahaha. Sixsens schudde op zijn grondvesten na een doelpunt! Het resultaat mocht er zijn. Proficiat aan mijn zuiderburen.
    De kamer was weer van uitstekende niveau! En een prima dagje met the Queen! Goed gezelschap, gezellige gesprekspartner met veel lol en (ijs)beregoeie service!

    Om 22 uur het bijltje er bij neer gegooid.
    De theke vermeldde nog dat er vanaf zaterdag 7 juli nieuwe dranken aanwezig zijn, ook in de bar op het terras.
    En polsbandjes mogen niet meer worden afgedaan op straffe van €50. Ik ben er zo een die die bandjes altijd afdoet. Gewoon irritant aan de pols voor mij, het zit niet prettig. Enfin...regel is regel!

    Illusion Plopp!
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  30. Onderstaande 13 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 juli 2018),Bachatero (24 juli 2018),cheasehead (22 juli 2018),Flyerke ( 9 juli 2018),Hooker lover1 ( 9 juli 2018),jansenroy ( 9 juli 2018),le_belge ( 9 juli 2018),mentholbear ( 9 juli 2018),Mr Bluenose ( 9 juli 2018),Partycrasher ( 9 juli 2018),Patjax ( 9 juli 2018),Schietgraagft (23 juli 2018),sofaking ( 9 juli 2018)

  31. #42
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:58
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.957
    Thanked
    787 in 300 posts

    Standaard

    Zeer leuke kamer mee gehad, intelligente en veebluffend goed engelscsprekende dame. Haar franzosich was ook prima in orde!
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

  32. Onderstaande 4 leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (24 juli 2018),cheasehead (22 juli 2018),Husky (22 juli 2018),Sjeufke (22 juli 2018)

  33. #43
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Intermediate 1: 2e categorie

    "I was tired of my clublife, we´d been together too long
    Like a worn-out recording, of a favorite song
    So while she lay there sleeping, I read the paper in bed
    And in the personals column, there was this letter I read

    "If you like Pina Coladas, and getting caught in the rain
    If you´re not into yoga, if you have half a brain
    If you like making love at midnight, in the dunes of the cape
    I´m the girl that you´ve looked for, write to me, and escape"


    Als ik eerlijk ben, erg vaak ben ik niet in Sixsens, hoogstens een keer of vijf in het jaar. Violetta's overstap is wel een incentive geweest vaker te komen, maar ja, dan heb je helaas pech dat ze niet beschikbaar is. Na twee mis was het op het ijsberenfeest raak, ze stond nota bene naast me voor de ingang. We waren het al binnen een paar seconden eens, we should meet today. Ik kon gelijk mn halve vakantietrip uitleggen, de andere helft wou ze na onze tete-a-tete pas horen.

    En dat werd me er een, of het nu de afwezigheid was, of het feit dat we nog allebei niks gedaan hadden vandaag, we vlogen er flink hard in, ze zat gewoon aan me vastgeplakt het eerste halfuur. Tijdens een pauze kwam het ook op "uit je comfort zone stappen" wat ik weer illustreerde met een voorbeeld over Adrie vd Poel, die na een pina colada op een verkeerd moment in een bar in Curaçao ineens vloeiend Frans sprak en Corrine Poulidor kon versieren. Waarop ze na een judogreep ineens omrolde zodat ik nu bovenop lag. "Kom jij maar eens uit je comfortzone! An die arbeit!" Normaal hou ik niet zo van dat pornogerampetamp maar als je de juiste trigger krijgt dat schakelt je weerstand er tegen uit. Violetta ging er net zo hard in mee, deed heel erg haar best om me NIET binnen een uur uit te knijpen. Dat lukte, want ze kneep me pas na 75 minuten leegin doggy. Het laatste kwartier hebben we nog aardig volgekletst en de hoop uitgesproken dit nog eens te herhalen.

    "That you liked Pina Coladas, and getting caught in the rain
    And the feel of the ocean, and the taste of champagne
    If you like making love at midnight, in the dunes of the cape
    You´re the girl that I´ve looked for, come with me, and escape"


    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  34. Onderstaande 7 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (24 juli 2018),brombeerzuid (24 juli 2018),duivenmelker (24 juli 2018),forgetskinnyletsgetfatty (24 juli 2018),jansenroy (24 juli 2018),shady (24 juli 2018),Sjeufke (24 juli 2018)

  35. #44
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Intermediate 3: Buitencategorie

    "Change your heart, look around you
    Change your heart, it will astound you
    I need your lovin' like the sunshine

    Everybody's got to learn sometime
    Everybody's got to learn sometime
    Everybody's got to learn sometime."


    En die herhaling kwam er ook. Vio kwam ik 's avonds weer tegen toen ik van mn tweede kamer en het eten aan het bijkomen was. Inmiddels heb ik geleerd niets te zeggen als de dames aan het eten zijn, en dat bleek, want ze had het druk gehad die zaterdag. Ze schreef alvast haar naam op de lijst en dat was wel nodig, kostte ongeveer een uurtje voor ze binnen werd geroepen. Geen sauna gelukkig, de ijskelder stond lekker koud, alleen was men wat ruw met douchen geweest, want zelfs de vloer was nat.

    Never mind, bed was prima en droog. Na die eerste kamer die bijna een hardcore porno shoot was, gingen we nu heeeel erg langzaam verder, maar op zo'n manier kan je ook lol hebben in 69. We hadden allebei een jasje uitgedaan in wielertermen dus dat eerste halfuur was vooral veel strategisch geknuffel waar je toch aardig geil van wordt. Toen we uiteindelijk toch in missio lagen, ging het bijna net zo langzaam als een klim van 8 procent, we stonden gewoon bijna geparkeerd. deze racebeer deed even niks, liet haar het tempo bepalen en dat ging prima, ik zat namelijk ernstig klem op dat moment. Langzaam liet dat schroefje een beetje los, klemt zich weer, steeds iets minder venijnig tot ze even heeel wijd open gaat en weer dicht

    Langzaam wordt de top bereikt, maar dan gaat het ineens heel snel in de afdaling. Nu hoeft het niet langzaam meer, volgas moet het gaan en mag het gaan. Na 90 minuten knalt de combi Vio - Racebeer met gelijk punten aantal over de finish, maar ik betaal er wel de rekening voor haha. Zoals Korgi zanger James Warren zou zeggen, "iedereen moet dat een keer leren"

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  36. Onderstaande 9 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (24 juli 2018),biged (24 juli 2018),brombeerzuid (24 juli 2018),Husky (24 juli 2018),jansenroy (24 juli 2018),JonnyFontane (24 juli 2018),Mr Bluenose (24 juli 2018),Sjeufke (24 juli 2018),Wentelt Eefje (24 juli 2018)

  37. #45
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Last Online
    1 januari 2024 @ 23:33
    Berichten
    214
    Discussies
    14
    Thanks
    1.002
    Thanked
    1.170 in 174 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag weer eens naar SS afgereisd. Na twee zeer goede kamers in september stond Violetta op mijn verlanglijstje. Omdat het vrijdagmiddag was wist ik dat ik slechte kansen had op een kamer met haar, omdat ze dan meestal in een pannekoek verwikkeld is.......
    Tijdens een gesprek met Bachatero had ik haar echter over mijn schouder op haar vaste plekje gespot. Gelukkig was ze nog vrij toen we uitgepraat waren, en ben ik haar gaan begroeten. In bijna perfekt engels even bijgepraat, en toen fluks een kamer opgezocht. GFE tot in de puntjes, flinke dosis lol, goede scheut knuffelen, en elkaar bespelen. Het perfekte recept voor een super bevredigende kamer die voor mijn doen uitzonderlijk lang duurde. Een heerlijke herinnering, tot volgend jaar zullen we maar zeggen!

  38. Onderstaande 7 leden hebben waterrat bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 december 2018),Bachatero (17 december 2018),jansenroy (17 december 2018),keesboz (28 januari 2019),Mr Bluenose ( 3 maart 2019),Schietgraagft (18 december 2018),Sjeufke (16 december 2018)

  39. #46
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    hallo heren ik ben ook de gelukvogel heb gisteren ook met violetta naar de kamer geweest na een trio van sofie en eva haar vriendinnen omdat ze vaak pannekoek en moeilijk te pakken kregen is zag ik mijn kans schoon om met haar te gaan rollebollen .
    en was zo druk ook door dat yy dicht is dat er een wachttijd was op de kamer dat wij naar kamer 9 gingen voor de bekende die weten dat een vipkamer is en ik voelde mijn ook vip met violetta
    nu begreep ik ook waarom er zo veel mee gepannekoek wordt ik had altijd een vaste dame waar ik dat bij pannekoek maar nu ik met sofie eva en violetta heb gekamerd ben ik altijd voor de gek gehouden want de serives van deze k3 is geniaal en echt veer boven verwachting
    hadt ik maar eerde leren kennen
    ja ik hadt een super dag in sixsens die de boeken in gaan van super ze is echt super mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm violetta
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  40. Onderstaande 9 leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 maart 2019),Bachatero ( 3 maart 2019),brombeerzuid ( 3 maart 2019),duivenmelker ( 3 maart 2019),goolfy69 ( 4 maart 2019),Mr Bluenose ( 3 maart 2019),Schietgraagft ( 7 maart 2019),Sjeufke ( 3 maart 2019),waterrat ( 6 maart 2019)

  41. #47
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    At Your Service

    Playful as a pussy cat
    To absolutely drive you wild, wild
    She's all out to get you
    She's a Killer Queen
    Gunpowder, gelatin
    Dynamite with a laser beam
    Guaranteed to blow your mind
    Anytime
    Recommended at the price
    Insatiable an appetite
    Wanna try?
    You wanna try


    In afwachting op de terugkeer van Sofia voor onze rematch raakte ik in gesprek met Violetta. Al spoedig bleek ze een zeer aangename, humorvolle en intelligente gesprekspartner. Het was waarschijnlijk de wetenschap bij beiden dat we geen "indruk" op elkaar hoefden te maken dat we vrijuit met elkaar konden praten. Natuurlijk kon ik het niet laten haar te plagen met haar bijnaam van "The Queen". Sofia zou Sofia niet zijn als ze haar slachtoffer langer aan zich wist te binden waardoor we elkaar steeds beter leerde kennen. Na een tijdje vroeg ze uit nieuwsgierigheid waarom ik haar nooit had aangesproken. Ik legde uit dat ik dezelfde tactiek als haar heb. We kwamen tot de conclusie dat een toekomstige nadere kennismaking op intiem vlak onvermijdelijk was. Ze had echter om 16.00 uur een afspraak en kon niet zeggen hoe lang deze ging duren en of ze daarna nog zou blijven. Ik zei lachend dat we nu dan maar moesten gaan en aangezien Sofia mij had laten wachten zij dan ook maar moest wachten.

    Natuurlijk kwam Sofia net de trap af toen we deze opliepen. Er volgde een gespeelde "I kill you" waarop ze me fijntjes erop wees dat ze in het bezit was van een "green lollypop". Ze gaf me een kus en met een "have fun" gaf ze aan dat ze Violetta en mij ons pleziertje gunde. Van de kamers in het oude gedeelte was alleen 5B vrij. We twijfelden nog even maar niet wetende wanneer een andere vrij zou komen eieren voor ons geld gekozen en de weg naar boven vervolgd.

    Een geschikt playlistje opgezet en nadat we ons van de overbodige kledij hadden ontdaan begonnen met haar een massage te geven. Gezien de reactie in lichaamstaal en woord kon ze het wel waarderen. Wederzijdse subtiele strelingen en tedere tongzoenen waren het startsein voor een GFE sessie met een zeer hoog knuffelgehalte. Mijn onderdaantje die inmiddels nadrukkelijk zijn kop had opgestoken werd door haar aan een mondelinge inspectie onderworpen. Alle mogelijke aspecten kwamen voorbij op een wijze die hem zeer bekoorden. Daarna was ze zeer benieuwd hoe hij zich staande zou houden als hij onbekend terrein moest infiltreren. Hij werd voorzien van het daarvoor gepaste tenue. Er volgde een slow en intieme cowgirl gecombineerd met heerlijke tongzoenen. Het voelde perfect aan. We bouwden langzaam naar het einde toe en er volgde een wederzijds orgasme.

    Terwijl we in elkaars armen nog even aan het nagenieten waren kwam tot haar verbazing haar favoriete, en al helemaal toen ik zei dat dit ook de mijne was, Roemeense nummer van dit moment voorbij. Ze wilde natuurlijk weten hoe ik dit nummer kende en we raakten volop in gesprek over bepaalde zaken. Een blik op de klok wees uit dat we inmiddels anderhalf uur op de kamer waren en ze nog vijftien minuten had voor haar volgende afspraak. Ik attendeerde haar hierop en het getuigt haar klasse en instelling dat ze zei dat we rustig aan konden doen ipv hoteldebotel de kamer te willen verlaten.

    Violetta is in elk opzicht een topdame en het behoeft dan ook geen nadere toelichting dat er voor mij nog vele sessies mogen volgen.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  42. Onderstaande 11 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 5 april 2019),duivenmelker ( 4 april 2019),Giodude ( 5 april 2019),JonnyFontane ( 4 april 2019),keesboz ( 5 april 2019),mentholbear ( 5 april 2019),Mr Bluenose ( 4 april 2019),Pierke69 (13 februari 2020),Schietgraagft ( 5 april 2019),Sjeufke ( 4 april 2019),waterrat ( 4 april 2019)

  43. #48
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard It's urgent!

    "You're not shy, you get around. You wanna fly, don't want your feet on the ground
    You stay up, you won't come down You wanna live, you wanna move to the sound
    Got fire in your veins. Burnin' hot but you don't feel the pain.
    Your desire is insane , you can't stop until you do it again

    ...
    You say it's urgent. So urgent, so oh oh urgent (urgent urgent)
    Just wait and see. How urgent my love can be
    It's urgent (urgent urgent)."


    Afgelopen zaterdag was deze racebeer ook weer eens in Zuid Limburg, en het lijkt wel alsof ik geeneens meer moeite hoef te doen om Vio te gaan zoeken. Als ze er is vindt ze me vanzelf wel. Helaas op dat moment bezet, maar als ik een uurtje later van het terras naar de bar loop en nog over een antwoord tegenover het zoveelste "Where you going?" van een jagertje loop na te denken, wil Violetta dat dus ook weten."Yeah Sphinx where are you going." Nou op dat moment nergens meer heen dus

    Ik weet niet of het een gevolg is van de influx aan YY gasten en YY dames, maar er werd ineens goede muziek gedraaid 's middags. Roxette, Fine young Cannibals, Terence Trent Darby (voor ie gek werd) en zelfs Foreigner. Hun beste plaat volgens mijn bescheiden mening kwam eigenlijk als vanzelf opzetten toen ik en Vio gezellig kletsend op de Teller lagen te wachten. Zeer zonde dat je hem nooit meer hoort op de NL'se radio: Classic 21 is er juist gek op.

    Vio moet lachen als ik de lyrics even aan haar uitleg en wordt ondanks de langere wachttijd al vlot heel aanhankelijk. Als de Teller met een luid - pling - aangeeft dat we naar boven mogen is het ook voor haar Urgent geworden, want ik krijg de waarschuwing om te checken of 'die fitbit van je' werkt voor ik overrompeld wordt. De 'fitbit van me' doet het prima hoor, registreerde in 90 minuten evenveel stappen als bij een gemiddeld potje badminton van 3 sets, nét onder de 1000.

    En net als bij een gemiddeld potje badminton van 3 sets begint het geheel bedriegelijk kalm, maar na de eerste lading clears en lop drop oefeningen vliegen de smashes en counters je om de oren en moet je je niet gek staan te kijken dat de tijd voorbij is gevlogen en je compleet buiten adem bent. Na de resterende tijd volgekletst te hebben rekenen we af. Ik kijk al uit naar de volgende "haastklus" met haar

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  44. Onderstaande 9 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (13 april 2019),Giodude (12 april 2019),jansenroy (12 april 2019),keesboz (24 april 2019),Kwant (11 april 2019),mentholbear (14 april 2019),Mr Bluenose (11 april 2019),Schietgraagft (12 april 2019),Sjeufke (11 april 2019)

  45. #49
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    vandaag weer eens in ss geweest en hadt al op de tamtam gehoord dat sofie er niet was
    maar bij binnen komst om 12.00 uur hoorde ik al mijn naam al van rabbiet de gehele k3 sofie violeta en eva weten nog ik aan die naam kom .
    was daar de the queen violeta en hadt gelijk 3 pakkers te pakken
    dus de dag begon goed hoorde ook dat eva er niet was dus kom niet zien of eva is afgevallen maar het is al een plaatje eva
    dus was er van k3 alleen violeta daar mee naar het oude gedeelte van ss kamer percies weet ik ne meer want er kwam een collega van violeta de trap af en die kamer was 11
    en gelijk terug om naar kamer 11 te gaan de kamer op het einde van de gang
    een top kamer en een goed uurtje met haar gerollenbolt
    de dag was super start van dagje ss

    zal echt niet de laatse zijn met haar is ook een echt toppertje

    en de kans dat ze te rollebollen is pakken die kans

    super dag met de queen van k3

    groet van kees rabbiet
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  46. Onderstaande 5 leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (25 april 2019),ju52 (25 april 2019),Mr Bluenose (25 juni 2019),Schietgraagft (26 april 2019),Sjeufke (24 april 2019)

  47. #50
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    a review against a sick mind


    Het is al weer bijna een jaar geleden dat ik over Violetta heb geschreven.
    Afgelopen donderdag en de vrijdag daarvoor en de vrijdag daar weer voor en de vrijdag daarvoor en daarvoor en daarvoor......naar Sixsens geweest.
    Tijdens het inchecken om 12 uur werd ik al overvallen door the Queen.
    Eerst van mijn geliefde croissantje met kaas genoten in het restaurant. Daarna ligplaats genomen op het terras. Sofia was er ook bij, dus dat zorgde weer voor de nodige hilariteit. De meiden zijn uitdagend, welbespraakt en vooral servicegericht.

    Uiteindelijk naar kamer 2 met Violetta voor de nodige inspanningen. Een GFE kamertje met eindeloos TZ. Ja daar heeft ze voor doorgeleerd. Dat geldt ook voor de blowjob.
    Dan hangt het van het moment af hoe het eindigt. Soms een gewone wip en soms een FT. Ik geniet er elke keer weer van. Op naar.....kamer 122!


    Bijlage 32358


    Illusion Plopp!
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  48. Onderstaande 22 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 juni 2019),Bachatero (25 juni 2019),bettman (27 juni 2019),BrulKoning (26 juni 2019),cheasehead (25 juni 2019),duivenmelker (25 juni 2019),Flyerke (25 juni 2019),freshmaker (25 juni 2019),hasta la pasta ( 1 juli 2019),housefreak5 (25 juni 2019),jansenroy (25 juni 2019),ju52 (25 juni 2019),keesboz ( 2 juli 2019),licky luke (27 juni 2019),mentholbear (24 juni 2019),Mr Bluenose (25 juni 2019),Partycrasher (25 juni 2019),pret (25 juni 2019),Schietgraagft (25 juni 2019),swazontneuf (26 juni 2019),Viscamessi ( 3 juli 2019),waterrat (25 juni 2019)

 

 
Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60