Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Daumen hoch Cést la vie Weert: Jane 25 ( Hon )

    Onlangs bij Jane 2 geweest niet te verwarren met de Jane met indische roots die vorig jaar in hetzelfde huis werkte.
    Deze Jane is 25 jaar oud en komt uit Hongarije maar spreekt ook redelijk goed Nederlands, en heeft dankzij haar Gypsy roots ook een kleurtje en heeft idd. ook wel een beetje van haar Indische voorgangster weg.
    Ik moet zeggen dat ook het service niveau bij dat van de oude Jane in de buurt komt dit ligt erg goed, beetje GFE, en ook goede sex en uitstekend pzc.
    Ze neemt de tijd en een leuk gesprekje is mogelijk, minpuntje richting de club vond ik dat het toilet niet goed werkte maar daar kan de dame natuurlijk niks aan doen.
    Al met al een uitstekende tijd met deze dame gehad al zou ik die oude Jane ook nog eens graag ontmoeten.
    I just don't give a fuck

  2. Onderstaande 5 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (17 november 2016),Nedlovefkk ( 7 november 2016),pret ( 8 november 2016),Sjeufke ( 7 november 2016),Wentelt Eefje ( 8 november 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Onlangs bij Jane 2 geweest niet te verwarren met de Jane met indische roots die vorig jaar in hetzelfde huis werkte.
    Deze Jane is 25 jaar oud en komt uit Hongarije maar spreekt ook redelijk goed Nederlands, en heeft dankzij haar Gypsy roots ook een kleurtje en heeft idd. ook wel een beetje van haar Indische voorgangster weg.
    Ik moet zeggen dat ook het service niveau bij dat van de oude Jane in de buurt komt dit ligt erg goed, beetje GFE, en ook goede sex en uitstekend pzc.
    Ze neemt de tijd en een leuk gesprekje is mogelijk, minpuntje richting de club vond ik dat het toilet niet goed werkte maar daar kan de dame natuurlijk niks aan doen.
    Al met al een uitstekende tijd met deze dame gehad al zou ik die oude Jane ook nog eens graag ontmoeten.
    Wat is prijs
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  4. #3
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Vanaf 80 euro voor een half uur pzc. is inbegrepen.
    I just don't give a fuck

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60