Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19

Discussie: Maya (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    9 mei 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:45
    Locatie
    H.i. Ambacht
    Berichten
    242
    Discussies
    6
    Thanks
    66
    Thanked
    342 in 104 posts

    Standaard Maya (Roemeense)



    Maya (Roemeense)
    Leeftijd : 26 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Tepel
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Aftrekken, Körperbesamung
    Extra info : Ze is een prettig gestoord meid. Probeert je het naar je zin te maken.





  2. Onderstaande 5 leden hebben Tropische_verrassing bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 7 november 2016),cheasehead ( 9 november 2016),pret ( 7 november 2016),sofaking ( 7 november 2016),Zultbroek81 (14 mei 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 mei 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:45
    Locatie
    H.i. Ambacht
    Berichten
    242
    Discussies
    6
    Thanks
    66
    Thanked
    342 in 104 posts

    Standaard

    Ben als 2 keer met haar in een kamer beland. Beide keren hebben we elkaar verwend in een standje 69.
    Ze heeft een heerlijke poesje en sappige borsten met piercings erin.

    Behandel haar met respect en je krijgt een leuke tijd met haar.

  4. Onderstaande 6 leden hebben Tropische_verrassing bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (10 november 2016),cheasehead ( 9 november 2016),pret ( 7 november 2016),tjapko ( 8 november 2016),Wacko66 ( 7 november 2016),yylover ( 7 november 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 05:09
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag van mijn bezoek aan YinYang op vrijdag 17 februari (https://www.ijsberenforum.com/forum/...357#post540357):

    Een dik uur na mijn eerste kamergang zat ik dan met een glas gemeentepils wederom in de bar op mijn vaste plekkie in afwachting van mijn tweede leenliefde van de dag. Op woensdag al afgesproken met een dame die die rol vandaag op zich zou nemen, nl. Roemeense Maya (ook met haar de eerste keer overigens). Na een tijdje kwam ze dan in elegante trend op me afgelopen en ging lekker tegen me aan zitten, waarop we na wat prive-zaken besproken te hebben (we kennen elkaar al een tijdje) wederom richting een kamer in het nieuwe gedeelte trokken, ditmaal gelukkig nummer 43.

    Vantevoren had ik al de indruk dat een kamertje met haar top zou zijn, maar dit overtrof mijn stoutste verwachtingen, niet zozeer de verleende service maar vooral haar tomeloze inzet om het mij naar m'n zin te maken en het doel om neukend klaarkomen te bewerkstelligen. Als de klik er is (en ik wist vantevoren al dat die er was) dan heb je met haar goud in handen. Na goddelijk pijpen en heerlijk neuken afgewisseld met echte tongzoenen liet een orgasme nog op zich wachten (had haar al verteld dat ik een moeilijke op dat gebied bent) en ze zei toen laat mij jouw maar eens echt geil maken waarop ze zich in 69 op me positioneerde (aangezien ze nogal klein is lag ze letterlijk met haar buik op me) waardoor ik inderdaad een geweldig uitzicht op haar poesje en lekker kontje had (kon haar naar hartelust vingeren en beffen). In die positie heeft ze zeker 20 minuten mijn paal zo weten te bewerken dat ik op springen stond en toen ik dat aangaf deed ze snel een condoom er omheen en besteeg me in reverse cowgirl, waarop ze me in no-time klaarreed. Gewoonweg geweldig die meid, ik heb haar volop gecomplimenteerd en bedankt, YinYang mag héél blij dat zij haar kunsten daar vertoond. Na een gezamenlijke douche gaf ik haar bij de lockers haar verdiende loon voor dit uur (zelfs iets langer, maar op 5 minuten keek ze niet zei ze al op de kamer) plus natuurlijk een leuke bonus, vervolgens nog afgesproken om elkaar weer in de bar te ontmoeten na haar opfrisbeurt.

    Aangezien we toch nog op Maya moeten wachten hier een muzikale ode aan haar van ene Alina (zou ik ook graag eens in YinYang willen ontmoeten)...





    Nou, net op tijd afgelopen want daar komt onze Maya net de bar binnengewandeld en na voor ons beiden een glaasje prik besteld te hebben zijn we richting rokershok gegaan zodat we rustig konden napraten over onze kamergang en verder hebben we het nog over prive-zaken gehad waar ik hier natuurlijk niet zal over uitweiden. Na een tijdje dan afscheid van elkaar genomen, want ik moest gaan en zij had flinke honger gekregen. Wel aan haar moeten beloven dat ik de volgende keer tijdens de Secretary Party wat uitgeruster aan de start verschijn, zodat ik wat meer werk kan verrichten.
    Het zal me verder worst zijn...

  6. Onderstaande 6 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (21 februari 2017),Das (24 februari 2017),Sjeufke (21 februari 2017),sofaking (21 februari 2017),tjapko (21 februari 2017),Zultbroek81 (14 mei 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    29 augustus 2016
    Last Online
    4 december 2022 @ 15:24
    Berichten
    86
    Discussies
    0
    Thanks
    91
    Thanked
    75 in 21 posts

    Standaard

    Deze meid was voor mij de 1e tijdens mijn YY debuut afgelopen zomer en zonder twijfel is het idd echt een geweldige meid. Helaas heb ik haar daarna geen enkele keer meer gezien, maar fijn om te horen dat ze er nu is. Een uitstekende reden om binnenkort maar weer een kijkje bij YY te nemen.

  8. Onderstaande leden hebben tjapko bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (21 februari 2017)

  9. #5
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 05:09
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    Naar haar zeggen zou ze nog een hele tijd aanwezig zijn.
    Voor zover ik weet was ze van eind november tot vlak voor Kerst aanwezig (toen had ze een Marilyn Monroe kapsel) en sinds 24/25 januari weer present.
    Het zal me verder worst zijn...

  10. Onderstaande leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    tjapko (21 februari 2017)

  11. #6
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:58
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Ik ben al diversen malen met haar naar de kamer geweest en het is altijd top bij haar. Verder heb ik eigenlijk nooit wat geschreven over haar omdat ik haar eens vertelde over dit forum en zei toen dat ik wat voor haar ging schrijven maar ze vroeg of ik dit niet wilde doen dus dit heb ik toen maar gerespecteerd maar nu er toch een passpoortje voor haar is gemaakt kan ik mijn mond niet langer houden en mijn vingers begonnen te jeuken dus bij deze mijn recensie over deze Roemeense schone.
    Ergens vorig september toen ik alleen op het terras bivakkeerde viel mijn oog op haar ze was toen in gezelschap van haar lange blonde vriendin Els.
    Toen ben ik dus op haar af gestapt en ik vroeg of ik bij hun mocht gaan zitten en dat mocht gelukkig haha.
    Eerst een dik half uur met haar gebabbeld zonder dat er van haar uit meteen een vraag om naar de kamer te gaan kwam en uiteindelijk zelf maar gevraagd om wat te gaan doen.
    Zo gezegd zijn we op de kamer beland waar het feest geen los barsten en ik had geen idee wat voor vlees ik in de kuip had maar mijn voorgevoel dacht dat het wel eens een goede kamer ging worden en dat kwam dus helemaal uit.
    Standje 69 en daarna over op verschillende neuk standjes overgegaan met toch wel als toppunt dat ze boven op mij ging zitten en flink te keer ging, heerlijk
    Uiteindelijk lekker bij haar klaar gekomen en daarna zijn er nog meer sessie met haar gekomen in verdere bezoeken aan YY.
    Ze kust en tongzoent trouwens ook heerlijk en is ook geen klok kijkster wat haar toch echt in de buitencategorie plaats of in voetbal termen in de premier league waar al dames zoals Mara, Elvira, Anka, Nikkie (tsjechië) en nog een paar meer die ik misschien nu vergeet of nog niet ken in spelen.
    Dus kortom weer een top aanwinst voor YY en hopelijk blijft ze nog lang hier in Nederland.
    En sorry dat ik dit toch schrijf ondanks dat ik dat toen der tijd had beloofd om niet te doen.

  12. Onderstaande 6 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 maart 2017),Brad Clitt (23 februari 2017),mathiou (23 februari 2017),rolo (24 februari 2017),yylover (23 februari 2017),Zultbroek81 (14 mei 2017)

  13. #7
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 05:09
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    Ik merk woensdag wel of ze het forum doorspit of laat doorspitten, want bij mijn recensie kan ze zeker een gezicht plaatsen hoewel ik niks gezegd heb over een forum en dat ik ook wel eens wat schrijf hierop.
    Maar tot nu toe is het allemaal positief wat hier geschreven wordt, dus zó erg zal ze het niet vinden denk ik.
    Het zal me verder worst zijn...

  14. Onderstaande leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (23 februari 2017)

  15. #8
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    24 februari 2020 @ 09:19
    Berichten
    67
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    43 in 23 posts

    Standaard

    Top dame. Eén van de zeer weinigen die ik zo mee naar huis of mee op vakantie zou nemen. Los van fantastische sex is ze gewoon zeer aangenaam gezelschap.


    Sent from my iPad using Tapatalk

  16. Onderstaande 3 leden hebben Volger bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (29 maart 2017),cheasehead (29 maart 2017),Tropische_verrassing (29 maart 2017)

  17. #9
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 05:09
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    Ik zat afgelopen maandag op het terras even te kleppen met haar en ben o.m. te weten gekomen dat ze niet in het weekend werkt (of dat waar is weet ik niet en misschien sinds kort), dat ze voorlopig geen vakantieplannen heeft en het naar haar zin heeft in het Roermondse, alleen haar inkomsten vallen ietwat tegen. Dus heren beren...

    En uit betrouwbare bron vernomen dat ze mij leuk vindt, hoewel ik dat bierviltje dat ze vorige week naar m'n hoofd smeet aan de toog dan weer niet kan plaatsen.
    Zoals bovenaan vermeldt, prettig gestoord en een beetje rebels, ik mag dat wel.
    Het zal me verder worst zijn...

  18. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 maart 2017),cheasehead (29 maart 2017),Tropische_verrassing (29 maart 2017)

  19. #10
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Maya heb ik onlangs nog een sessie mee gehad.
    Na Jennifer ging ik met Maya.
    Ik moet zeggen ze bied uitstekende service en probeert het je helemaal naar de zin te maken.
    Echt een Heel lief meisje, mocht haar lekker hard nemen.
    Heb haar een uur lang liggen pompen.
    Ook het orale gedeelte van mijn kant kon ze wel waarderen ze word heel nat en is een paar keer klaargekomen.
    Glijmiddel was niet nodig
    Wat een geil opdondertej is het ook.
    absolute aanrader als je opzoek bent naar girlfriendsex.

  20. Onderstaande leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (30 april 2017)

  21. #11
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Iemand een idee in welke club dit mokkel voortaan aanwezig is?
    Yin yang werkt ze iig niet meer.

    Groet,spank!

  22. #12
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 05:09
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    @ Spankooow

    Ik zal een dame vragen die het misschien wel weet, moet ze natuurlijk wel eerst terugkomen...
    Anders moet ik maar eens aan de dames vragen waar ze wat minder close mee was.
    Het zal me verder worst zijn...

  23. Onderstaande leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Zultbroek81 (14 mei 2017)

  24. #13
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Ik heb het vrijdag aan mijn informante gevraagd��
    Die wist het niet.
    Ik weet nu wel waarom ze weg is...

  25. Onderstaande leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (14 mei 2017)

  26. #14
    Geregistreerd
    9 mei 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:45
    Locatie
    H.i. Ambacht
    Berichten
    242
    Discussies
    6
    Thanks
    66
    Thanked
    342 in 104 posts

    Standaard

    Kan je ook vertellen waarom ze weg is (mag ook in een pm ). Had haar graag nog een keer ontmoet

  27. #15
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 05:09
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    Maya is dus inderdaad definitief weg uit YinYang.
    Wat er precies gebeurd is weet ikzelf nog niet, een andere beer die ook geinformeerd heeft weet het ook niet precies omdat iedere dame aan wie ie vraagt een andere versie van het gebeurde geeft. Of Maya het nu zelf schuld is of niet, het is gebeurd en het is ontzettend jammer voor haar en voor ons, misschien duikt ze ergens anders weer op.

    Mocht ikzelf de ware toedracht achterhalen, dan wordt het natuurlijk hier niet geplaatst (zou sowieso geveegd worden). Ik zal dan aan de geïnteresseerden (bij mij bekend) een IM sturen en ik ga ervan uit dat die info dan onder 'ons' blijft (ben nog steeds bij de SIA, dus waag het niet ).
    Het zal me verder worst zijn...

  28. #16
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:58
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    ==> PHG. Vandaag contact gehad met haar maar heb verder niet gevraagd wat er gebeurd is.

  29. Onderstaande 5 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (15 mei 2017),Jooploop (15 mei 2017),Tropische_verrassing (15 mei 2017),yylover (15 mei 2017),Zultbroek81 (15 mei 2017)

  30. #17
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Heeft nog iemand wat van Maya vernomen?
    Heb leuke tijden met haar gehad.
    PHG is ze maar heel even geweest en sixsense ook heb ik gehoord.

    Maar nu....


    Groet, Spank!

  31. #18
    Geregistreerd
    3 december 2016
    Last Online
    22 juli 2020 @ 11:59
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Al een hele lange tijd gestopt en zal nooit meer terugkeren in dit vak

  32. #19
    Geregistreerd
    9 mei 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:45
    Locatie
    H.i. Ambacht
    Berichten
    242
    Discussies
    6
    Thanks
    66
    Thanked
    342 in 104 posts

    Standaard

    Heel jammer. Was een toppertje

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27.

Freude 468*60   Babylon 468*60