Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 54

Discussie: Bella (Roemeense)

  1. #26
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Ik kreeg de full package (als je maar betaald)
    En wat is dan die full package, rare benaming, tenzij anal of andere optie's???????
    Geen doggy?
    En ja haar ogen zijn dodelijk

  2. #27
    Geregistreerd
    12 juli 2017
    Last Online
    19 juni 2022 @ 22:42
    Berichten
    49
    Discussies
    4
    Thanks
    35
    Thanked
    251 in 39 posts

    Standaard

    kijk even bovenaan pagina 1, daar staan haar servicepunten keurig omschreven!

  3. Onderstaande leden hebben Pompiedoe bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 8 maart 2019)

  4. #28
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Tsja niet alles staat erbij.
    Maar weet voldoende, als je spreekt van full pakket wordt hier wel eens anders begrepen.
    Bv pmc of etc.....
    Snap ook waarom geen doggy nu

  5. #29
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:55
    Berichten
    1.701
    Discussies
    20
    Thanks
    879
    Thanked
    1.179 in 621 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brombeerzuid Bekijk bericht
    Tsja niet alles staat erbij.
    Maar weet voldoende, als je spreekt van full pakket wordt hier wel eens anders begrepen.
    Bv pmc of etc.....
    Snap ook waarom geen doggy nu
    Full pakket betekent normaal gesproken dat je de schuur van binnen hebt gewit


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. Onderstaande leden hebben John mc Snek bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 8 maart 2019)

  7. #30
    Geregistreerd
    20 februari 2017
    Last Online
    21 augustus 2023 @ 21:50
    Berichten
    101
    Discussies
    14
    Thanks
    118
    Thanked
    363 in 53 posts

    Standaard

    Na wat gerust te hebben vond ik het tijd voor een hernieuwde kennismaking.... alleen waar was ze. Mee stal zit ze achterin. Links of rechts aan de zijkant. Maar helaas geen Bella. Meestal met lange kousen aan, glimlachend zonder op te dringen. Is zeker geen aktieve jaagster. Haar ogen...... die jagen��. En laat ik nou daar best gevoelig voor zijn. Na wat navragen bleek ze nog niet binnen te zijn. Ze stond wel op de AWL. Dus maar even wachten en genieten van het uitzicht. Ik dacht even naar boven. In kino was het linker bed bezet.daar lach een collega beer op zn rug en keek met grote ogen naar een paar prachtige billen. En hij beperkte zich niet toekijken alleen. Die billen hoorde bij een leuk koppie met korte haren en een mond die open stond en zich vulde. De kino was de bezet. Maar zonder deur zijn er zat kijkers, maar ik dacht kijk om te gaan. Aan de bar nog even gezeten en gevraagd of Sorana er nog was. Maar helaas die zou er niet zijn. Ook Daria niet. Toch voor mij 2 dames die mij wel kunnen bekoren. Er kwam genoeg voorbij. Grote, kleine, iets hangend, pront vooruit, alle soorten en maten. Nog wat kletsen, maar de meeste gesprekspartners wilde gelijk ketsen. Richting de sauna. En ineens zag ik haar. Bella! Lange sokken.. Haha. Jahoor. Ze glimde naar me. Ik ernaast zitten en een gesprekje gestart. Als je wat vaker bij haar ben dan heeft ze ook best wat te vertellen. Openbaar zoenen daar is ze niet zo van. Een Kamer in de kelder werd ons domein. Ze kan lekker kussen. Hier hou ik van. Samen genoten we van elkaar. Onze lippen waren lang verbonden. In 69 gingen we verder. Wederzijds genot zeg ik maar. Ik was weer op volle sterkte en daar wist ze goed mee om te gaan. Mn gezicht tussen haar borsten die zacht aan voelde. Met knopjes die vooruit stonden. We maakte verbinding en zaten aan elkaar vast. Met haar nagels gleed ze langs me rug. Vol vuur kuste ze. Dit was voor mij een nieuwe positie. Toch maar over naar een ander standje. Tegen haar billen aan stotend gingen we door. Ze maakte zachtjes geluidjes op het ritme. Zo wilde ik niet naar het einde. In missio gingen we verder. En het tempo ging omhoog. Gelijk kussend en haar nagels op Mn rug voelde het goed. Het duurde niet lang voor ik het cd vulde. Een volle ontlading zeg ik maar. We bleven bij elkaar en we kuste elkaar met het naspel. Ze hielp mee met het verwijderen van het hulpstuk. Waarna wede kelder verlieten. Boven bij de locker zag ik dat het drukker was geworden. In de ruimte waren veel beren zich aan het omkleden. Maar Bella wachtte geduldig om haar beloning in ontvangst te nemen. En wederom met wat extra’s van mijn kant. De aftersales is bij haar altijd goed.

    En ik vandaag 2 uit 2.... de start was goed. Tijd voor een goede lunch.

  8. Onderstaande 5 leden hebben lampekap bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (28 mei 2019),fg22 (28 mei 2019),le_belge (28 mei 2019),Schietgraagft (29 mei 2019),Sjeufke (29 mei 2019)

  9. #31
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Bella
    Vooraf had ik mijn zinnen al gezet op Bella. Bella ben ik al heel vaak in Babylon tegengekomen en altijd lachte ze vriendelijk naar me en begroette ze me. Van een kamer is het nooit gekomen. Vandaag was het een uitgelezen kans om haar eens te proberen, want Roberta en Amalia zijn beide nog op vakantie en dat biedt mogelijkheden om eens met andere dames te gaan kameren.

    Ik ben naast Bella gaan zitten op een bankje buiten. Een leuk gesprekje volgde snel en niet veel later waren we aan het (tong)zoenen. Een kamer kon niet uitblijven, zeker toen Bella even onder handdoek aan het checken was. De boel stond op scherp Dus gauw maar een kamer opgezocht. Kamer 13, want ik mocht kiezen welke kamer beneden. En dan wordt 't 13. Daar vaak goede kamers gehad, maar dat geldt eigenlijk wel in elke kamer beneden Voordeel beneden is dat je geen last hebt van het geluid, zoals boven en je hebt meer privacy tov de kamers op de 1e verdieping, muv kamer 1. Maar die was te warm op dit moment en in de kelder waren de kamers nog redelijk koel.

    Op de kamer gingen we verder met (tong)zoenen. Daarna Bella even een flinke lik en was beurt gegeven. Tot een orgasme kwam het niet, helaas. Had mijn powertools in de locker laten liggen....
    Daarna was het mijn beurt. Bella is een dame die heel erg langzaam pijpt. Normaal houd ik daar niet zo van en mag 't van mij wel stevig, maar omdat het ook de eerste kamer van de dag was, haar gang maar laten gaan. Uiteindelijk wist ze me zelfs tot een orgasme te brengen met deze langzame en trage techniek, dus je kunt niet zeggen dat ze het niet goed deed Aan neuken zijn we dus niet meer toegekomen. Misschien een volgende keer.





    Naam: Bella
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
    Leeftijd: 30
    Haarkleur: Blond
    Lengte dame: 1,68 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 60kg, maat 36/ A-cup.

  10. Onderstaande 3 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 september 2019),brombeerzuid ( 1 september 2019),Schietgraagft (11 september 2019)

  11. #32
    Geregistreerd
    15 juli 2019
    Last Online
    24 maart 2024 @ 12:47
    Berichten
    53
    Discussies
    1
    Thanks
    462
    Thanked
    183 in 27 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag, dankzij de verjaardagsviering van Cupido, Babylon bezocht.

    Bij mijn bezoek in september had ik Bella op mijn wenslijstje staan.
    Toen heb ik haar niet gezien. Deze zaterdag wel.
    Mijn laatste kamer werd dus met Bella. Ik was een keer eerder met haar geweest, 2 jaar geleden denk ik.
    Dat was geen geweldige kamer en de meeste recensies geven aan dat zij beter is dan ik toen meemaakte.
    Natuurlijk kan dat aan de onderlinge klik liggen maar ik vond het tijd voor een herkansing.
    Daar heb ik geen spijt van, prima uur met haar op de kamer gehad.
    Heerlijk tongzoenen, van mijn gelik werd ze erg blij en nat en ze heeft me heerlijk gepijpt.

  12. Onderstaande 2 leden hebben Getrouwd bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 oktober 2019),Sjeufke (18 oktober 2019)

  13. #33
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Bella
    Rond een uur of 8 werd 't weer tijd voor een kamertje. Nu Roberta er niet was, had ik gedurende de dag alle overige opties aandachtig bekeken. Dames waar ik aan zat te denken, waren Daniella, Karla, Gina en Bella. Uiteindelijk voor Bella gekozen, omdat ze me de meeste aandacht gaf en omdat ik haar een paar maanden geleden nog beloofd heb om een kamertje met haar te gaan doen. Bella is een dame van bijna 31, maar dat is niet aan haar te zien. Ze ziet er erg goed uit voor haar leeftijd. Haar korte haar vind ik wel wat hebben en ook van haar figuurtje word ik warm, vooral haar benen en achterwerk.

    De sessie met Bella was erg goed en ook tijdens deze sessie genoten we er beide volop van. Daarna nog even wat napraten. Bella was vandaag ook volop in trek bij andere heren, want ik zag haar regelmatig een kamer opzoeken.





    Naam: Bella
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
    Leeftijd: 30
    Haarkleur: Blond
    Lengte dame: 1,68 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 60kg, maat 36/ A-cup.

  14. Onderstaande 4 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (22 december 2019),Klatergoud (23 december 2019),Sjeufke (22 december 2019),WANDELAAR5 (23 december 2019)

  15. #34
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:18
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Na 1 1/2 jaar (corona) afwezigheid, sinds afgelopen week weer terug. Mijn eerste keer met haar.
    Vrolijke goedlachse dame, en met veel plezier een uurtje met haar gekamerd.
    HHG is hoog.

  16. Onderstaande 5 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 6 augustus 2021),cheasehead ( 7 augustus 2021),Jooploop ( 8 augustus 2021),mentholbear ( 8 augustus 2021),Zapzarap ( 9 augustus 2021)

  17. #35
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    BELLA (Babylon) – Guitige dame
    Bij deze recensie


    Uiterlijk en Karakterschets

    Een ondeugend aandoende meid met een lief zachte mooie stem met een lach in. Ik twijfelde niet dat ze wel in was voor rollenspel met wat dominante aspecten al is ze dat niet echt. Dat speelse is vaak al genoeg. Correcte dame en heel mooi lichaam. Blond haar in mooi kapsel.


    Presales

    Ik stapte op haar af, ging naast haar zitten en dit zoetebekje bleek er wel zin in te hebben. Zodoende gingen we op kamer in de benedenverdieping


    Kamer

    7


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Speelse sessie met het leuke grappige blonde sletje ��

    2) Duur:
    30 min

    3) Communicatie en klik:
    Iets wat moeilijk in begin maar vlotter naarmate sessie veorderde

    4) Betrokkenheid:
    Zeer betrokken maar toch wat onzekerheid, is ook eerste keer met haar.

    5)Sessie:
    Een lachebekje die heel goed meedeed en heel mooie meid. Ze heeft een zacht lief ondeugend stemmetje en dat maakt me erg geil. Seks was afwisselend doggy en zij op me. Ik kwam klaar na een bevredigend voorspel en seks met haar op me waar zij het ritme bepaalde. Traag, sneller, traag en snel terwijl ze me plagend bleef verleiden.


    Afhandeling en betaling

    60€ betaald en afscheidskusje


    Aftersales

    Geen


    Fazit en Score beleving:

    HH Gevaar met een mooie lieve meid en haar zachte ondeugende stemmetje ��

    Belevingsscore: ****1/2
    De zwarte wolf

  18. Onderstaande 7 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 juni 2022),brombeerzuid (25 juni 2022),mentholbear (24 juni 2022),Schietgraagft (24 juni 2022),Scrotum (25 juni 2022),Siberische tijger (28 juni 2022),yylover (23 juni 2022)

  19. #36
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Lekker guitig koppie.
    Op de kamer een volleerd minnares met uitstekende, milieuvriendelijke orale kwaliteiten.

  20. Onderstaande 3 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 juni 2022),VAZKOR (28 juni 2022),yylover (28 juni 2022)

  21. #37
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 08:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Ik kan bovenstaande volledig bevestigen uit eigen ervaring.
    Ze kan zuigen als een....... vul maar lekker zelf in......

    Groet, schoolmeester.

  22. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (28 juni 2022),yylover (28 juni 2022)

  23. #38
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ja heel goed schoolmeester dat je geen reclame maakt voor een stofzuigermerk
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  24. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (28 juni 2022)

  25. #39
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ja heel goed schoolmeester dat je geen reclame maakt voor een stofzuigermerk
    Oh je bedoelt een nilfisk......

  26. #40
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 juli 2023 @ 13:19
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    I made two rooms with her in the last months.
    I have nothing bad to say about her service : she kisses good, and she knows how to suck and fuck. She's also receptive to pussy licking (or she fakes). She's totally honest with the time, every time I paid 60430. IT's just that it lacks some ittle bit of passion and it"s more like funny sex with her.

  27. Onderstaande 4 leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 september 2022),Getrouwd (23 september 2022),mentholbear (23 september 2022),SeX++ (24 september 2022)

  28. #41
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Voor het eerst aan deze dame blijven plakken.
    Gelijk heel lange pannekoek, dat komt niet vaak voor dus zegt wel wat!

    Fris kort, blond gemaakt kapsel met klein knotje. Mooie ogen, mooi figuur met ietsje hou-vast en een kleine echt B.
    Er staat een a in dit verhaal? Ook lengte is te klein. Ze is echt groter dan 165cm.
    Ook staat terug in dit topic dat ze niet graag gevingerd wordt. Totaal niet waar is mijn ervaring.

    Zeer professioneel op een goede manier maar ook laat ze zich goed gaan als het haar ook echt bevalt.

    Bella heeft een perfecte embousure en dat houdt ze zeer lang en gevarieerd vol.
    Ook combinnert ze dit met een enorm goed bal-gevoel. Hier is de baltechniek perfect zoals zij dit volbrengt tot een spetterd einde,heb ik zelden meegemaakt!
    Hulde voor deze dame en met recht de winnaar voor mij van het forum op deze combinatie!

    Natuurlijk heb ik Bella niet al het werk laten doen en ook van mijn tegenacties werden succes geincasseerd!
    Hiervoor lieten diverse fysieke en verbale verschijnselen aan duidelijkheid niets over en ook enkele niet play-bare zaken onderstreepte dit.
    Rustig en lang de tijd op een absoluut mooie manier verdoen laten lopen.
    Zeer correcte afhandeling en aftersales.
    Een meid om vaker mee samen te zijn!
    Niet lang foppen, effe poppen!

  29. Onderstaande 9 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 oktober 2022),le_belge (16 oktober 2022),mentholbear (17 oktober 2022),Patjax (16 oktober 2022),Schietgraagft (19 oktober 2022),schoolmeester (16 oktober 2022),SeX++ (15 oktober 2022),Wentelt Eefje (16 oktober 2022),yylover (16 oktober 2022)

  30. #42
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Bella is back in town. We hebben vanmiddag geweldig van elkaar genoten. Vrij naar mentholbear.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  31. Onderstaande 5 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 februari 2023),schoolmeester ( 8 februari 2023),Scrotum ( 8 februari 2023),WANDELAAR5 ( 8 februari 2023),Wentelt Eefje ( 9 februari 2023)

  32. #43
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 08:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Bella is een topper.
    Heeft niet voor niks veel vaste klanten.

  33. #44
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:37
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Bella is back in town.
    Mooi, heb ik een goede reden om weer eens naar Babylon te gaan. Weet nog niet wanneer maar zal voor de eerste keer dit jaar zijn. Maar niet de laatste....

  34. #45
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 08:05
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.033
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Vandaag was mijn 4e of 5e bezoek met Bella sinds 2017. Een dame die zo nu en dan mijn pad kruist en elke sessie is dan weer goed. Bell ziet er nog steeds jeugdig uit en is intussen toch al 34.
    Vandaag overtrof zij zichzelf: of het aan het mooie weer lag, of omdat ze blij was een klant te hebben weet ik niet, maar vanaf het betreden van de kamer was er een uur lang vuurwerk.
    Ze begon al met tongzoenen en dat duurde voor mijn gevoel een 15 tal minuten (dat zal ongetwijfeld niet kloppen, maar gevoelsmatig dus.) Daarna werd mijn intussen keihard geworden knots in haar mond genomen, ondertussen met haar vingers mijn balletjes strelend. Ik voelde dat dit alles wel zeer voortvarend ging, daarom even afgewisseld en zelf ook wat fysieke inspanning geleverd tussen haar dijen. De lipje gingen mooi open, een orgasme zal fake zijn geweest, maar ach, ze speelde het spel goed.
    Daarna ging ze in 69 verder met haar orale kunsten en ik had een mooi uitgezicht op een kale poes.

    Het tweede orgasme van de dag kwam van ver, maar moe en voldaan hebben we daarna nog even nagepraat en na 55 minuten de kamer verlaten.
    Dit smaakt naar meer in de toekomst.

  35. Onderstaande 8 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 mei 2023),Klatergoud (20 april 2023),le_belge (19 april 2023),mentholbear (19 april 2023),middagbeer (20 april 2023),Schietgraagft (21 april 2023),schoolmeester (20 april 2023),WANDELAAR5 (19 april 2023)

  36. #46
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:37
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Later gezocht voor zekerheid en natuurlijk bij Bella uitgekomen. Zij heeft mij nog nooit teleurgesteld. En ook deze keer was het een en al heerlijke geiligheid. Ze weet wat ik lekker vind en ik weet wat zij lekker vindt. Ik had een uur afgesproken maar daar zaten we ruimschoots overheen. Eerst pruilde Bella even maar toen trok ze weer haar bijna altijd vrolijke gezicht. Ik vind haar een klasbak. Zou er uren seks mee kunnen hebben.

  37. Onderstaande 2 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 juli 2023),Schietgraagft (28 juni 2023)

  38. #47
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:37
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Bella is dit weekend weer terug in Babylon!

  39. Onderstaande 2 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (18 oktober 2023),yylover (18 oktober 2023)

  40. #48
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:17
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.573
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Op vrijdag 10 november weer Babylon bezocht. Ik begrijp uit andere verslagen dat Siberische Tijger
    en Wentelt Eefje die dag ook aanwezig waren. Bij aankomt stond er wel een auto met Nederlands
    kenteken op de parkeerplaats en bij vertrek nog een andere maar helaas ben ik niet met hun in
    gesprek geraakt. Ik arriveerde om 12.30 uur en ben al om 16.30 uur weer moeten vertrekken. Ik ben
    drie uren met Bella op de kamer geweest en heb alleen even de kamer verlaten voor de kleine
    boodschap. Bella wist dat ik zou komen en haar uitdossing was dan ook wat ik het liefste zie.
    Deze Roemeense die als moedertaal Hongaars heeft weet wel hoe ze iemand drie uren tevreden kan
    houden. Ze wilde mij al meteen bij aanvang van ons samenzijn pijpen. Met haar formidabele
    techniek zou dat een snelle zaadlozing hebben betekend hetgeen toch niet de bedoeling was.
    Daarom eerst wat andere spelletjes gedaan waarna ik toch het rode condoom gevuld hebt. Ik liet
    blijken dat ik deze condooms verafschuw. Volgens haar scheuren deze nooit. Andere dames
    gebruiken deze als ze ongesteld zijn maar dat was nu zeker niet het geval.
    Bella doet ook anaal en nog andere dingen die zeker niet standaard zijn. Deze keer het echter gelaten
    bij een traditionele neukbeurt.
    Na een wederzijdse massage en een goede befbeurt van Bella afscheid genomen. Ze is en blijft een
    prima DVP die altijd goede zin heeft.

  41. Onderstaande 16 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

    11cc (21 november 2023),AVENTADOR (19 november 2023),Das (18 november 2023),Getrouwd (18 november 2023),ju52 (18 november 2023),Kwakje (18 november 2023),le_belge (18 november 2023),mechelen (18 november 2023),mentholbear (19 november 2023),Schietgraagft (29 november 2023),Scrotum (20 november 2023),Siberische tijger (18 november 2023),spirou (21 november 2023),WANDELAAR5 (18 november 2023),Wentelt Eefje (18 november 2023),yylover (18 november 2023)

  42. #49
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 08:05
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.973
    Discussies
    114
    Thanks
    2.033
    Thanked
    2.162 in 950 posts

    Standaard

    Bella wilde met mij op de kamer en de kamer kwam al vrij snel na mijn eerste kamer. Maar voor een profi als Bella is dat geen probleem. Alle registers werden door haar open getrokken en een vurige dans op het kingsize bed volgde. De temperatuur op de kamer liep snel op, onze lichamen raakte verstrengeld in een yoga standje dat ik niet bij naam kan noemen, maar uiteindelijk werd in standje 69 mijn raker tot ontbranding gebracht. Giechelend zoals allen Bella dat kan, verbaasde ze zich over de hoeveelheid die uit mijn kleine vriend kwam. Tsja, als je goed onderhanden wordt genomen door een mooie dame, is dat zelfs bij mij niet zo moeilijk.

    Kortom: Bella was een mooie afsluiting van het neukjaar 2023.

  43. Onderstaande 7 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 december 2023),Johnsonxxx (16 december 2023),mentholbear (16 december 2023),Schietgraagft (18 december 2023),Scrotum (16 december 2023),WANDELAAR5 (16 december 2023),yylover (16 december 2023)

  44. #50
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:32
    Berichten
    1.073
    Discussies
    82
    Thanks
    675
    Thanked
    1.498 in 602 posts

    Standaard

    Met haar een afspraak gemaakt op haar te wachten in de bar nadat ik ze een kamer had zien afrekening toen ik ze met een andere ijsbeer naar de kamer zag gaan. Later met haar hier nog over gesproken maar dit bleek op een misverstand te berusten omdat ze dacht dat ik later op de avond met haar op de kamer wilde gaan

  45. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 4 februari 2024)

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.

  Diamond 468*60