Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 54

Discussie: Bella (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 mei 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:14
    Berichten
    136
    Discussies
    30
    Thanks
    200
    Thanked
    326 in 78 posts

    Standaard Bella (Roemeense)



    BELLA (Hongaarse)
    Leeftijd : 27 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 30 mn minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, Anaal, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Gesichtsbesamung, Körperbesamung
    Extra info : Very nice Lady with big potential




    Laatst gewijzigd door spirou; 5 november 2016 om 13:11

  2. Onderstaande 3 leden hebben spirou bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 5 november 2016),Mr Bluenose ( 5 november 2016),pret ( 5 november 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 mei 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:14
    Berichten
    136
    Discussies
    30
    Thanks
    200
    Thanked
    326 in 78 posts

    Standaard

    I don't know if this sweet Bella do all her index card on website of the club (NS aktiv or passiv) but I can say she's lovely girl with cute face who pays attention to her partner. Nice GFE and we see she wants to give a good service. For me, her body is perfect. She needs to improve some fantasies as deepthroat and muschifingern, but it was not so bad. I enjoy a CIM with Bella and mutual anal licking with pleasant tongue games. I was so excited I finish in her mouth. Very good beginning for this new one. Next time, one hour ?

  4. Onderstaande 5 leden hebben spirou bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 5 november 2016),Manureva ( 5 november 2016),Mr Bluenose ( 5 november 2016),Nedlovefkk ( 5 november 2016),Sjeufke ( 6 november 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    uitleg verslag

    Mijn eerste keuze viel op Bella een 27 jaar jonge deerne die ingetogen overkomt in de zaal. Zij loopt nooit rond en zit altijd op dezelfde plaats in het verlengde van de barruimte. Maar stille waters hebben gewoonlijk diepe gronden en dat is bij haar niet minder waar. Een leuke maar iets wat moeilijke babbel door haar gebrek aan talen maar ze kust dan ook liever om je de mond te snoeren . Wel ging haar tongetje in het begin zo snel dat ik er bijna duizelig van werd maar toen ik het tempo naar beneden bracht volgde ze mooi mijn lead. Hup naar de zimmer, nr8, die met het raam in de kelder. Is wel leuk, als je tenminste wat exhibitionistisch ingesteld bent, want regelmatig hangt er één of andere griet aan de raam om te supporteren. Enfin ons stoorde het niet. Bella doet zeer goed haar best om het je naar je zin te maken en everything goes. Van mij krijgt ze wel een speciale vermelding voor haar pijpkunsten want die bevielen me bovenmaats zodoende dat we niet aan neuken toekwamen en we het oraal beëindigd hebben.
    " A dirty mind is a joy forever"

  6. Onderstaande 4 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    biged (11 maart 2017),Elmo3108 (24 februari 2017),Mr Bluenose (25 februari 2017),spirou (24 februari 2017)

  7. #4
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag voor het eerst met deze schoonheid een tijdje mogen doorbrengen. De presales van deze dame zijn in de vorm van niet lullen maar poetsen, dus na een paar seconden zaten we al te tongen bij het leven. Ik dacht de sleutelvraag zal nu wel snel komen, maar er werd na de introductie gevraagd of ik wat te drinken wilde hebben. Nadat ze dat gehaald had, kwam ze relaxed naast en over me heen zitten en ging ze nog een flink en diep in de herhaling. Ze is redelijk lang en daardoor komt ze wat tenger over en lijken haar borsten in verhouding iets kleiner, maar als je haar eenmaal in de armen hebt en haar borsten voelt zijn ze genoeg gevuld en zit er genoeg vlees op de botten. Na een half uurtje tongen en betasten kwam toch voorzichtig een vraagje of ik met haar wilde doorgaan of niet. Natuurlijk meisje, ik was al om na de eerste tongzoen.

    Op naar de kamer dus. Daar gingen we vrolijk verder waar we gebleven waren, eerst staand waarbij zij ook even keek hoe het er van onder uit zag en even later lagen we te lebberen op het bed. Heel langzaam gleed ze naar beneden en begon ze mij een blaasconcert van het metropole-orkest te geven. Jemig wat kon deze meid pijpen. tussendoor werden mijn overige edele delen ook niet overgeslagen en kwam ze zo nu en dan nog even naar boven om ook mijn mondje nog te blijven vullen. Bijna zonder te merken ging het cd er om heen en ging ze even staan om langzaam maar zeker te dalen en mijn stijve in haar gleufje te doen glijden. Dat ging niet te makkelijk, want ze was behoorlijk nauw. Maar na even heen en weer glijden omsloten haar lippen mijn volledige vriend.Wat volgde was een heerlijke sexpartij. Was het daarmee klaar, nou nee, ze wilde de sessie beeindigen met vuurwerk, dus sloot ze af met opnieuw een heerlijke blowjob en ze ving alles op tot de laatste druppel.

    Nou je snapt het wel: herhalingsgevaar 100 %, hier ga ik hoop ik nog vaak van genieten!
    Gr.

    Cupido

  8. Onderstaande 11 leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 februari 2017),biged (11 maart 2017),duivenmelker (26 februari 2017),Elmo3108 (25 februari 2017),hasta la pasta ( 2 april 2017),Manureva (25 februari 2017),Mr Bluenose (27 februari 2017),pret (25 februari 2017),savesexer (27 februari 2017),Sjeufke (25 februari 2017),spirou (25 februari 2017)

  9. #5
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    14 april 2024 @ 23:36
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    ==> Finca Erotica (Quelle: FCafé)
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  10. Onderstaande 3 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (10 juni 2017),Mr Bluenose ( 9 juni 2017),spirou ( 9 juni 2017)

  11. #6
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:33
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Na een 'vakantie' van 10 dagen in een Zuiderse bestemming terug in Babylon (Quelle: Bb himself).

    Ze komen allen terug naar Elsdorf mijnheer.

  12. #7
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 17:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Is overigens gewoon een Roemeense die voor Babylon een tijd in World heeft gewerkt.

  13. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (20 juli 2017)

  14. #8
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 20:22
    Berichten
    307
    Discussies
    6
    Thanks
    2.600
    Thanked
    866 in 127 posts

    Standaard

    Ik bevestig: Ze werkt in Babylon. En ze is roemeense.

    Ik heb een heel goede hervaring met haar gehad een paar dagen terug: "(...) Und gerade das fand ich so richtig spannend: Auswählen, ohne auch nur eine einzige Dame zu kennen, ohne irgendwelche Erfahrungswerte, nur gesteuert vom Bauchgefühl, von den Augen (oder auch von anderen Körperteilen) und von der einen oder anderen Beobachtung! Ich habe mir Zeit mit dem Auswählen gelassen und bin dann schließlich auf eine sehr schlanke Schwarzhaarige zu gegangen, die sich mir als Bella vorstellte. Sie kommt aus Rumänien (Transsylvanien, irgendwelche ungarischen Wurzeln sind wohl auch dabei – aber die Nationalitätsangabe „Ungarn“ in ihrem Thread ist nicht richtig). Sie ist 28 Jahre, sieht aber deutlich jünger aus, hat glattes, mittellanges schwarzes Haar, ist etwa 1,65-1,70m groß und sehr schlank. Mir gefiel sie, mir gefielen ihre kleinen süßen Brüste und der knackige Po!! Und mir hat auch das sehr gefallen, was sie hinter verschlossener Zimmertür mit mir gemacht hat! Alles so wie ich es mag, sehr zärtlich, langsam und leidenschaftlich. Zeit und Service wurden korrekt abgerechnet. Ich würde Bella jederzeit wieder buchen und kann sie bedenkenlos weiter empfehlen."

  15. Onderstaande 7 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 juli 2017),blauwebeer (26 juli 2017),dauerlutscher (26 juli 2017),duivenmelker (28 juli 2017),Eddy_V (24 juli 2017),Mr Bluenose (24 juli 2017),spirou (24 juli 2017)

  16. #9
    Geregistreerd
    23 december 2005
    Last Online
    31 maart 2024 @ 13:20
    Berichten
    223
    Discussies
    36
    Thanks
    5
    Thanked
    46 in 21 posts

    Standaard

    Leuke(lekkere) dame, kleine A Cup maar beter klein en fijn is Pipo's idee.
    Goede service en goed gezelschap. Herhalingsgevaar groot

  17. Onderstaande 4 leden hebben pipokoeien bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (25 augustus 2017),le_belge (24 augustus 2017),Manureva (25 augustus 2017),Mr Bluenose (24 augustus 2017)

  18. #10
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:01
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Bella bij mijn laatste bezoek een kamer met gedeeld.
    Erg lief en zeer bedreven, ze zal er alles aan doen, om het je je zin te maken.
    Top meid die ik zeker nog eens zal opzoeken.
    Trouwens over mijn laatste bezoek had ik geen review geschreven, maar het was weer top in babylon.

  19. Onderstaande 5 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 september 2017),le_belge ( 4 september 2017),Manureva ( 9 september 2017),Sjeufke ( 4 september 2017),spirou ( 4 september 2017)

  20. #11
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:01
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Ter info de lange staarten, zijn verruild, voor een mooi kort kapsel.
    Voor de rest even lekker!

  21. Onderstaande 3 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 6 november 2017),Manureva (19 november 2017),Sjeufke ( 5 november 2017)

  22. #12
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard

    Gisteren een uitzonderlijk slechte ervaring gehad op de kamer met deze Bella. Serviceniveau zeer laag, Babylon geheel onwaardig. Pijpen matig, aan borsten zitten mocht ook al niet, etc. Na 10 minuten heb ik de kamer verlaten.
    Enfin, je hebt van die dagen, dan maak je een verkeerde keus.

  23. Onderstaande 8 leden hebben frits10 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (28 januari 2018),brombeerzuid (28 januari 2018),cheasehead (28 januari 2018),hasta la pasta (28 januari 2018),Jooploop (28 januari 2018),Manureva (28 januari 2018),Mr Bluenose (28 januari 2018),satanic surfer (28 januari 2018)

  24. #13
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:01
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Ueh, niet aan haar borsten zitten, pijpen matig, ok niet de pijpkoningin,maar heeft mij vaker tot een hoogtepunt gepijpt.
    Er is letterlijk geen plaats waar ik haar aangeraakt heb.
    Technisch zeer vaardig, vreemd had ik toch gelijk vrijdag, was met haar een mindere sessie als anders, ze zal wel niet goed in haar vel zitten.
    Heeft nu een blond en lichtbruin kapsel kort en meer naar boven gefohnt.
    Weg haar onschuldig look,
    HAD HET HAAR OOK GEZEGD DAT IK DAT KAPSEL NIET LEUK VOND!. OEPS
    Gelukkig had ik met een andere dame wel een topsessie!!!!!!!
    VREEMD!

  25. Onderstaande 4 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 januari 2018),Manureva (28 januari 2018),Mr Bluenose (28 januari 2018),Sjeufke (29 januari 2018)

  26. #14
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 06:10
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.624
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Uit mijn algemeen verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...78#post595278:

    Met een kopje thee in de hand nam ik plaats op een van de vele zitbanken. Mijn oog viel meteen op een slank meisje met een kortgeknipt kapsel dat me zowel deed denken aan een punkmeisje als aan de kapsels uit de zestiger jaren. Het haar was lichtbruin-stroachtig van kleur met oranje accenten. De eigenares lachte naar mij en ik besloot kennis met haar te maken. Ze bleek Bella te heten. Ze woont in Transsylvanië in Roemenië. Bella behoort tot de Hongaarse minderheid. Ze heeft eerder in FKK World in Pohlheim gewerkt.
    Bella spreekt matig Engels. Ze heeft zeer mooie, bruine ogen waarin men verdrinkt. Boven haar lip heeft ze een klein zwart schoonheidsstipje hetgeen Bella nog mooier maakt. Haar borsten zijn klein maar wel natuurlijk en haar lichaam is vrij van tattoos. Bella biedt een uitgebreid servicepakket aan, inclusief Grieks.
    Voor mij was het duidelijk dat ik haar zeker aan een test moest onderwerpen.
    Dit zou dan gebeuren na de lunch.


    Terug in de zitruimte bleek Bella weer op dezelfde stek te zitten, zijnde de eerste zetel links als men vanuit de receptie langs het toilet de zitruimte inloopt.

    Ik zei tegen Bella dat ik de eerdere conversatie op de kamer wilde voortzetten.
    Op de kamer gekomen liet ik haar weten dat ze haar zwarte kniekousen mocht aanhouden.

    Ik heb vervolgens 60 minuten met haar doorgebracht. Bella laat zich graag beffen maar ze houdt niet van vingeren. Ze is erg lief en weet precies wat de gevoelige plekjes van een man zijn. Het is uiteindelijk niet tot een zaadlozing gekomen maar dit is niet te wijten aan Bella.

    Gedurende mijn korte ijsberenloopbaan heb ik nog nooit zoveel lol en plezier gehad op de kamer. Voor mij is het duidelijk dat er een vervolg met haar moet komen.

    Het Engels van Bella is overigens matig. Daarbij was ze ook nog een beetje hees. Het bleek dat ze pas jarig was geweest en op haar feest veel gezongen en gedanst had.
    Na de betaling heb ik Bella helaas niet meer gezien. Ik had graag bij mijn vertrek afscheid van haar willen nemen.

  27. Onderstaande 14 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester ( 7 februari 2018),blauwebeer (25 maart 2018),brombeerzuid ( 3 februari 2018),cheasehead ( 3 februari 2018),Devante ( 4 februari 2018),duivenmelker ( 4 februari 2018),Giodude ( 7 november 2018),Husky ( 5 februari 2018),Jooploop ( 3 februari 2018),Klatergoud ( 4 februari 2018),le_belge ( 4 februari 2018),Manureva ( 4 februari 2018),Mr Bluenose ( 4 februari 2018),Sjeufke ( 4 februari 2018)

  28. #15
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Zaterdag 18 augustus na lang rondgelopen te hebben naast Bella in de sofa geploft.
    Perfect lijf en looks. Ik ben van de lange kapsels, maar Bella is een uitzondering met haar korte haar.
    Bella ken ik al langer, maar tot een date kwam het tot nu niet. Tijdens de presales was al snel duidelijk dat Bella wel houdt van een potje tongworstelen. Het is bij een onbekende dame toch altijd even aftasten, maar het gevoel was goed.
    Naar de kamer met deze schoonheid. Daar ging het zoenen gewoon door. Ook nog een dame die van fun houdt. Zo hadden we al snel bij elkaar alle gevoelige (kitzelige) plekjes ontdekt. En Bella kan stevig bijten in the nipples! Tot over de pijngrens heen.
    Ik werd verrast door haar blaaskwaliteit. De rem er op! Peuk tussendoor! Van een likbeurt is ze gecharmeerd, al weet je maar zelden of het echt is. Zeker bij zo'n eerste date.
    Nadat ze de yoghurtbus weer op sterkte had geblazen, stelde ik een cowboy reverse voor. I like this position en maar weinig dames die dat graag doen. Geen probleem voor Bella. De korte peukpauze deed goed, want ik kon het lekker volhouden. Als moment surpreme mijn hele hebben en houwen geloosd tegen het 'plafond'.
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  29. Onderstaande 14 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 oktober 2018),brombeerzuid ( 4 september 2018),cheasehead ( 6 september 2018),duivenmelker ( 5 september 2018),Giodude ( 7 november 2018),jansenroy ( 4 september 2018),Klatergoud ( 5 september 2018),le_belge ( 4 september 2018),Manureva ( 7 september 2018),Mr Bluenose ( 4 september 2018),Schietgraagft ( 5 september 2018),swazontneuf ( 5 september 2018),Viscamessi ( 5 september 2018),waterrat ( 5 september 2018)

  30. #16
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 01:19
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    #Ciao Bella #miss Haribo #Pippi Langkous stockings #look mama what i can do with two hands and my mouth

    Bij mijn vorige bezoekjes had ze telkens toch wel mijn aandacht getrokken. Dat mooie en guitige gezichtje en haar korte geblondeerde haartjes. Daarnaast is het meest in het oog springende haar Pippi Langkous achtige kousen, roze en zwart gestreept. Eerder op de dag was er al wat non verbaal contact geweest toen ze haar tasje vulde met de kleine zakjes Haribo die in een schaal op de inschrijftafel lagen. Eigenlijk was ik een afscheidsrondje aan het maken en in het achterste bargedeelte aankwam keek ze me ondeugend aan. Ik refereerde aan de Haribo en vroeg of ze nog steeds op jacht was naar snoep. Ze zei dat ze nog steeds "hongerig" was maar ditmaal "für Schwanz".

    Ze nodigde me uit om bij haar te komen zitten en er volgde al snel een leuk en zeer grappig gesprekje waarbij ze een keer stiekem onder de handdoek keek en mij mededeelde dat de mijne perfect voldeed om haar honger te stillen. Toch bleef de kamervraag uit en zelf had ik voordat ik aan mijn ronde begon ook geen intentie voor een kamergang. Het gevoel dat er zeker een klik was tussen ons gekoppeld met een groeiend verlangen om Bella ook op een intiemere manier te leren kennen deden me besluiten om een balletje op te gooien. Dit vond Bella wel een goed idee en we lieten het bankje achter ons om het te verruilen voor een bed beneden.

    Op de kamer begonnen met haar een massage te geven. Altijd ideaal om een dame wat beter te leren kennen en het zorgt voor een ontspannen sfeer. Hierna nam ze langzaam de touwtjes of beter gezegd de tepels in handen en nadat ze daarmee gespeeld had verdween er een handje naar de middelste regionen om aan de voorbereiding van haar "maaltijd" te beginnen. Het duurde niet lang of haar inspanningen hadden het gewenste effect bereikt en baande ze zich een weg naar beneden. Een heerlijke zeer gevarieerde orale verwenning vond plaats waarbij ze ook geregeld haar handjes gebruikte op een zeer aangename wijze.

    De vergelijking die mij hierbij te binnen schiet is die dat mijn edele delen net een slagroomspuitzak waren. De balletjes werden met één handje liefdevol gekneed, de ander ging langzaam heen en weer en haar mondje omsloot de eikel waarbij haar tongetje zich niet onbetuigd liet.

    Dit zorgde ervoor dat de "room" zich langzaam een weg naar buiten probeerde te banen. Door je op te richten weten de dames hoe laat het is en ze nam een tandje terug. Ze hield me op het randje en het was werkelijk een genot zoals ze dat deed. Beetje bij beetje voerde ze toch weer de druk op en het was onvermijdelijk om mij niet over te geven. Ze ging door tot ook de laatste druppel eruit gelikt was. Vol trots wees ze me erop dat de spuitzak volkomen schoon was. Er waren nog een kleine tien minuten van het uur over die we al knuffelend en napratend vol hebben gemaakt.

    Een zeer geslaagde eerste kennismaking met Bella en er zullen nog zeker herhalingen volgen. We kwamen beiden tot de conclusie dat er nog een boel aan elkaar te ontdekken is.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  31. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 oktober 2018),biged (14 oktober 2018),brombeerzuid (14 oktober 2018),Giodude ( 7 november 2018),Klatergoud (15 oktober 2018),le_belge (14 oktober 2018),Pierke69 (28 april 2020),pret (15 oktober 2018),Sjeufke (14 oktober 2018)

  32. #17
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 06:10
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.624
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Bella is een goede keuze. Sinds wanneer is Bella terug van haar vakantie?

  33. #18
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    14 april 2024 @ 01:19
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agronymus1 Bekijk bericht
    Bella is een goede keuze. Sinds wanneer is Bella terug van haar vakantie?
    Mijn recensie was van onze sessie op zaterdag 6/10. Naar eigen zeggen zou ze de 19e terugkomen. Of ze die dag al zou werken wist ze niet, maar de 20e zou ze aanwezig zijn. Natuurlijk alles onder de nodige voorbehoud.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  34. Onderstaande 4 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 oktober 2018),Giodude (23 december 2019),Pierke69 (28 april 2020),Sjeufke (14 oktober 2018)

  35. #19
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:01
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Bij mijn laatste kamer met haar, was ze niet zeker of ze voor 27-10, weer terug zou zijn.
    OK, we zullen het vanzelf zien.
    Zo zo, wat een belangstelling in een keer, zeg het al langer, een topper!!!!!

  36. Onderstaande 2 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 oktober 2018),Sjeufke (14 oktober 2018)

  37. #20
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 06:10
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.624
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Bella is gisteren terug gekeerd in Duitsland. Helaas voor mij net te laat om ervan te kunnen genieten.

  38. Onderstaande leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (20 oktober 2018)

  39. #21
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Bella zou dan gisteren in Duitsland zijn teruggekeerd, in elk geval niet gezien in Babylon. Of ze moet een mega pannenkoek hebben gebakken van voor 11.30 tot na 23.30 uur, maar dat lijkt mij stug.
    Salutations,

    Swazontneuf

  40. Onderstaande leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 oktober 2018)

  41. #22
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:01
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Altijd spannend wanneer ze weer terug is!
    Ze mag volgende week als laatste mijn kaarsje uitblazen

  42. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 oktober 2018)

  43. #23
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Gisteren @ 06:10
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.624
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    Bella is gisteren terug gekomen van haar vakantie maar nog niet gaan werken. Ze wist ook nog niet of ze vandaag zou komen werken. Haar twijfel nam nog toe toen ze vernam dat er vandaag een verjaardagsfeest was in Babylon.

  44. Onderstaande 3 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (20 oktober 2018),Manureva (20 oktober 2018),Patjax (20 oktober 2018)

  45. #24
    Geregistreerd
    1 september 2017
    Last Online
    5 december 2020 @ 11:56
    Berichten
    53
    Discussies
    1
    Thanks
    39
    Thanked
    77 in 32 posts

    Standaard

    Ze was er dus, ik heb haar gesproken!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agronymus1 Bekijk bericht
    Bella is gisteren terug gekomen van haar vakantie maar nog niet gaan werken. Ze wist ook nog niet of ze vandaag zou komen werken. Haar twijfel nam nog toe toen ze vernam dat er vandaag een verjaardagsfeest was in Babylon.

  46. Onderstaande 3 leden hebben Cucumber bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 oktober 2018),Manureva (23 oktober 2018),Patjax (21 oktober 2018)

  47. #25
    Geregistreerd
    12 juli 2017
    Last Online
    19 juni 2022 @ 22:42
    Berichten
    49
    Discussies
    4
    Thanks
    35
    Thanked
    251 in 39 posts

    Standaard

    Bella Bella, wat een heerlijke vrouw. Ik had al eerder met haar gekamerd dat bleek toen we met elkaar in gesprek kwamen. Ze wist het nog goed, en dat was zeker al een jaar geleden. Het verbaasd me dat ik hier geen recensie over geschreven heb, want ze is zeker de moeite waard om er een stukje aan te wagen. Inderdaad erg rustig type dat zich erg op de achtergrond houdt in de woonkamer. Maar ze wist me te vangen met haar ogen ......en tja als zo`n lief mooi schepsel je aandacht vraagt dan krijgt ze die.

    De zaken waren snel geregeld en binnen een mum van tijd lagen we heerlijk te rollebollen. Ik kreeg de full package (als je maar betaald) en dat deed ze met verve. Een genot om een uurtje mee door te brengen. Er was 1 dingetje wat ze niet wilde en dat was doggy. Nog nooit meegemaakt bij een dame maar goed dat weerhield haar er niet van mij de wip van de avond te bezorgen.

  48. Onderstaande leden hebben Pompiedoe bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 7 maart 2019)

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.

Diamond 468*60