Pagina 7 van 18 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 426

Discussie: Brad Clitt

  1. #151
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:37
    Berichten
    5.062
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.583 in 2.509 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    Tja, dat schrijft hij nu wel, maar hoe komt hij dan aan zijn boete(s)?
    Dat was nog in de tijd dat ik zo snel mogelijk in de club meende te moeten zijn, want meer neuktijd (en voor de terugweg gold hetzelfde omdat ik met m'n alibi zit).
    Maar ja, 5 minuten in totaal zetten ook geen zoden aan de dijk in geval van YY en daarbij heb ik geleerd dat als je relaxt aankomt, de clubdag ook beter begint.

  2. #152
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:37
    Berichten
    5.062
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.583 in 2.509 posts

    Standaard

    Zo, ik zit nu in m'n eerste vakantieweek van drie en na een ietwat valse start door wat kleine strubbelingen met je weet wel heb ik m'n drive weer hervonden, ik heb maandag en dinsdag flink in de tuin gewerkt, m'n auto gepoetst, flink op het forum gepost en natuurlijk naar de Tour gekeken. Zéér binnenkort ga ik ook op vakantie, nl. drie losse dagen naar Roermond (netjes verdeeld over de drie weken) en daar verheug ik me zéér op. Daarnaast ook een paar toertochten gepland met m'n bolide in de Eifel en Ardennen en daar eventueel nog eens een paar rondjes op een berucht circuit meepakken (wel op toeristentempo want niet verzekerd, maar daarom heten het ook Touristenfahrten ).

    Verder zit ik ook weer te denken om nog eens een behangrol XL te schrijven over mijn belevenissen in YY, ik heb materiaal genoeg inmiddels sinds mijn laatste epos.
    Het zal wederom in de vorm van een persiflage op een bekende filmreeks zijn, ik zit daarbij te denken aan de Star Wars of Missing in Action reeks.

    Voor Star Wars had ik eerst een persiflage op de complete originele trilogie in gedachte, maar laat ik het maar bescheiden houden en één film kiezen, eventueel ook een van de nieuwere. In geval van YY en de aanwezigheid daar van dames uit het DKC-segment moet je dan denken aan zoiets als: 'Haar kont was zo omvangrijk dat je er de Death Star in kon huisvesten'. Verder zal het geen verrassing zijn dat o.m. de volgende personages erin voorkomen: Loek Hoerenloper, Han Trio, Pizda the Kutt en Chewbukkaka.
    Alleen hoe ik Darth Vader moet verbasteren en inpassen in het geheel is me nog een raadsel, denk dat ik persoonlijk maar die rol op me moet nemen. Of mijn iubita wederom een rol krijgt in dit verhaal weet ik nog niet, haar gage voor haar rol als Pussy in de met roem overladen Missio(n) Impossible persiflage was nl. niet misselijk.
    Maar goed dit is iets voor het najaar en de winter, nu heb ik geen tijd, geen zin, nog niet voldoende inspiratie, maar vooral nog niet de geschikte invalshoek, dus hoe het saunaclubwereldje te combineren met een ruimte-epos (of een film over vermiste Vietnam-veteranen).

    'Normale' recensies hoeven jullie van mij voorlopig niet te verwachten, van de ene kant vind ik het jammer, maar aan de andere kant zal er heus wel weer een tijd komen dat ik dit weer kan, maar vooral mag doen. Zal wel zoveel mogelijk info blijven verschaffen over de club en aanwezigheid van andere dames.

  3. #153
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:37
    Berichten
    5.062
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.583 in 2.509 posts

    Standaard

    Vanmorgen om 8.15 stond Brad bij Ford Bogman in Geleen om zijn bolide aan te bieden voor de APK-keuring.
    Zo'n 45 minuten later verliet ik met een big smile het pand omdat ik slechts 19,95 hoefde achter te laten, in tegenstelling tot vorig jaar waar ik zo'n 200 euro extra moest betalen (scheurtje in de rechter aandrijfashoes). Dus dit jaar komt die 200 euro ergens in Roemenië terecht...

    Gisteravond nog een berichtje van mijn toekomstige gekregen, of ik voor haar vertrek naar Roemenistan nog een lading pralines van Guylian wilde meenemen voor haar.
    Ze vond ze zéér lekker en ik heb flink gescoord daarmee, ik had toevallig net haar favoriete smaak gekozen. Gelukkig heb ik personeelskorting...

  4. #154
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Zo ontkracht je je eigen advies weer. Ik begrijp het wel, maar zelf heb je er ook niet naar geluisterd.
    Het "maar deze (keer) is echt anders"-gehalte is traditioneel hoog in dit soort dagboekverslagen.

  5. #155
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:37
    Berichten
    5.062
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.583 in 2.509 posts

    Standaard

    Op mijn laatste vakantiedag even terugblikken op de voorbije 3 weken, helaas moet ik zeggen dat het niet zo gegaan is als gedacht/gehoopt. Ik ben flink teleurgesteld in/door een zeker vrouwmensch en wel zozeer dat de zin in clubben bij mij voorlopig niet meer aanwezig is. Of mijn vriendschap met haar nu voorbij is weet ik niet, dat zullen de komende weken moeten uitwijzen. Aangezien ze niet meer reageert weet ik niet waar ze nu uithangt, waarschijnlijk thuis in Roemenië aangezien ze nu sowieso een clubpauze had ingepland.

    Nee, zo hoeft het voor mij niet meer, ik weet dat ze het niet gemakkelijk heeft met haar situatie en vooral haar thuissituatie, maar om op zo'n manier met haar beste klant en tevens (club)vriend om te gaan, dat gaat er bij mij niet (meer) in. Zondag een week geleden nog vrolijk zeggen tot dinsdag en dan die dag gewoon niet komen opdagen en de telefoon uitzetten, je snapt dan dat ik niet weet wat ik hiervan moet denken. Afgelopen vrijdag nog naar de club gebeld om te checken of ze me om een of andere reden wil ontlopen, maar die dag was ze er ook niet (100% zeker wisten ze het niet, maar iig nog niet gesignaleerd). Maar ja, ik kan niet iedere dag gaan bellen of iedere week een paar keer onaangekondigd in de club opdagen, dat gaat net even te ver. Dus ik wacht gewoon maar af of zij contact met me opneemt, maar veel hoop heb ik hier niet meer op, zeker gezien mijn niet meer zo vriendelijke toon in de laatste sms-jes. Gewoon jammer dit en het voelt best klote, maar ja ik was gewaarschuwd...

    Wanneer ik weer naar YY ga weet ik dus niet, misschien volgende week, anders pas op mijn verjaardag over ruim 3 weken. Tenminste als de zin er weer is, want op dit moment is die nog steeds ver te zoeken. Waarschijnlijk wel een goed moment om te beginnen met afkicken en over een tijdje gewoon om de 2 a 3 weken gaan.

    Om op een positieve noot te eindigen, vandaag is het precies 3 jaar geleden dat ik de eerste keer naar een saunaclub ging. Ik had een vrijkaartje gewonnen met m'n allereerste post op dit forum en de keus viel op Planet Eden. Achteraf bezien niet zo'n goede keus, maar het was toch een onvergetelijke dag voor mij.
    Op dit moment gaat het dus even wat minder met Brad, maar jullie zijn nog niet van me af, met of zonder iubita...

  6. Onderstaande 5 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 juli 2017),Ethan Cunt (13 september 2021),Meme Moo (31 juli 2017),sofaking (31 juli 2017),The Pussyhunter (28 mei 2018)

  7. #156
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:49
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.049
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    [ . . . ] Aangezien ze niet meer reageert weet ik niet waar ze nu uithangt, waarschijnlijk thuis in Roemenië
    [ . . . ]
    dan die dag gewoon niet komen opdagen en de telefoon uitzetten, je snapt dan dat ik niet weet wat ik hiervan moet denken.
    [ . . . ]
    Dames hebben meerdere telefoons. Eentje voor het werk, eentje om naar thuis te bellen en eentje als ze eenmaal thuis zijn. Als ze thuis zijn zetten ze "werktelefoon"op non-actief. Maar goed, ik ken de situatie niet en afgaande op je verhaal boterde het de laatste week niet en waren er wat stekeligheden. Roemeense mentaliteit is dat.

  8. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (31 juli 2017),Sjeufke (31 juli 2017)

  9. #157
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:43
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Ik ben flink teleurgesteld in/door een zeker vrouwmensch en wel zozeer dat de zin in clubben bij mij voorlopig niet meer aanwezig is. Of mijn vriendschap met haar nu voorbij is weet ik niet, dat zullen de komende weken moeten uitwijzen. Aangezien ze niet meer reageert weet ik niet waar ze nu uithangt...
    Afgelopen vrijdag stond in een landelijke krant een artikel over 'liefde' in de peeskamer. Daarin kwamen enkele dames van plezier en een bordeeleigenaar aan het woord.

    De bordeelbaas: "Soms worden klanten verliefd op een prostituee. De dame bouwt in zo'n geval een droomwereld voor klanten. Noem het een illusie. Dat is een merkwaardig fenomeen. Vaak zie je dat dat soort mannen een soort van beperking hebben, zoals dat tegenwoordig heet. Vroeger zeiden wij tegen elkaar: die mannen mankeren iets in hun hoofd en een vrouw weet daar handig mee om te gaan. Het zijn meestal mannen die niet makkelijk een vriendin kunnen krijgen. Zij kopen vriendschap of denken dat ze liefde kopen. Ze maken zichzelf wijs dat ze een vriendin hebben. Daar geloven ze heilig in. Ze kopen cadeautjes en verwennen de vrouw. Die vindt dat prima. Zolang dat binnen de peeskamer gebeurt."

    Eén van de dames van plezier (40), die al ruim 20 jaar in het vak zit: "Nog altijd willen klanten met mij trouwen of een vriendschap opbouwen. Ik word zeker drie keer per week ten huwelijk gevraagd. Maar ik ben niet gek. Zulke mannen sporen niet. Als ze 50 euro hebben, mogen ze naar binnen. Daarna wis ik ze uit mijn geheugen."


    Een illusie is een schijnbare werkelijkheid of een onjuist idee van de werkelijkheid. Het beeld dat iemand van de werkelijkheid heeft is gebaseerd op diens waarnemingen via de zintuigen en verwerking van deze signalen in de hersenen. Illusies zijn gebaseerd op foutieve waarnemingen van reële externe prikkels. (Bron: Wikipedia)
    Laatst gewijzigd door Peter020; 31 juli 2017 om 12:17

  10. Onderstaande 3 leden hebben Peter020 bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (31 juli 2017),Meme Moo (31 juli 2017),pret (31 juli 2017)

  11. #158
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Als de verliefdheid toeslaat is er geen houden aan.
    Door schade en schande wordt men wijs..... .
    Het is illusie en het blijft illusie. Bij een dame die echt verliefd is, hoef je niet te betalen. Het is een speld in een hooiberg!
    Sommige meiden spelen het spel PERFECT! Zeker als de euro's blijven binnen rollen. Cadeautje hier, eventueel etentje daar........ . Veel meiden hebben de toneelschool cum laude doorlopen.
    Dus......ga met veel plezier naar dezelfde dame(s). Daar is niets mis mee. Zeker als het spetterende sessies oplevert. Dat doe ik ook! Echter bij het verlaten van het raam, het privéhuis, privéontvangst, de saunaclub, enz...... is het Illusion Plopp!

  12. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (31 juli 2017),Meme Moo (31 juli 2017),Ryuhayabusa (31 juli 2017),sofaking (31 juli 2017)

  13. #159
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:43
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Maar ja, ik kan niet iedere dag gaan bellen of iedere week een paar keer onaangekondigd in de club opdagen, dat gaat net even te ver.
    Gelukkig kun je 1 ding (hopelijk) nog wel. Je gezonde verstand gebruiken en vanmiddag tegen jezelf zeggen: stop het contact met die vrouw!

    Succes met je poging!

  14. Onderstaande leden hebben Peter020 bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (31 juli 2017)

  15. #160
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:37
    Berichten
    5.062
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.583 in 2.509 posts

    Standaard

    @ Badslippers en de inmiddels andere reageerders

    Ja, weet ik, heb ook nog een Roemeens nummer, daar kan ik haar mee appen bijvoorbeeld (op NL-nummer niet). Maar ja als dat nummer inmiddels verlopen is schiet dit ook niet op. Mijn app van vorige week is bijv. niet afgeleverd dus weer een dead end.

    Nu zullen jullie zeggen, zie je wel ze is alleen maar op je geld uitgeweest, maar dan heeft ze wel een slechte job gedaan. Ik heb het effe nagerekend, door dit soort fratsen en slechte of te late communicatie is ze 1200 euro misgelopen wat nu naar de grijpgrage handjes van andere dames is gegaan. Naar haar zeggen kan ze daarmee een half jaar vooruit in Roemenië, toch niet mis. Ik heb nog steeds reden om aan te nemen dat haar vriendschap met mij niet alleen financiele redenen had, de klik en de overeenkomsten die we hebben/hadden kun je niet allemaal als een toneelspel afdoen, sommige zaken had ze niet op kunnen inspelen.

    Echter, de laatste weken kon ik aan haar merken dat het niet meer zo was als voorheen, ik denk dat het niet zozeer aan mij lag maar meer aan bepaalde zaken in haar prive die toch een negatieve impact hadden op haar gemoed en natuurlijk gewoon de heimwee naar huis en vermoeidheid door haar werk. Ik weet hiervan en het zou kunnen dat begin vorige week er iets gebeurd is wat haar heeft doen besluiten om halsoverkop naar huis te gaan. Dat vind ik op zich begrijpelijk en vind het niet leuk voor haar, maar dat er dan nog geen sms-je vanaf kan vind ik onbegrijpelijk.

    Net zoals destijds op die vrijdag begin juli, toen heeft ze ook plotsklaps de club verlaten zonder mij even op de hoogte te brengen. Ik zat in de bar dus ruim 2 uur op haar te wachten en pas 4 dagen later kwam er een berichtje dat het ivm prive-problemen thuis was. Nu vraag ik me ook af wat de meerwaarde was van de club te verlaten, op 2000 km afstand kun je er toch niet 1,2,3 iets aan doen. Tijdens dat berichtje zei ze dat ze me alleen onder 4 ogen wilde vertellen wat er nu precies speelde en daar hebben we het een paar dagen later ook over gehad buiten op het terras en het was inderdaad best heftig.

    Of ze mij haar vriendschap aanbood (het kwam van haar kant, ik zou het destijds nooit gevraagd hebben) om financiele motieven, het zal zeker een rol hebben gespeeld, maar dat heeft ze vrij vlot ook eerlijk toegegeven. Ze heeft me echter nog nooit om geldelijke extra's gevraagd of dure cadeautjes en etentjes, het enige wat ik haar gegeven heb zijn 2 doosjes met pralines twv 7 euro (jaja, het mag wat kosten) en daar was ze zo te zien reuzeblij mee. Of ik iemand ben met een beperking (heb een lichte vorm van autisme) op dit vlak en op zoek ben naar vriendschap (een echte relatie zit er niet direct in omdat ze zelf daar op dit moment niet naar op zoek is en dat heeft ze ook vrij snel aangegeven), ja dat is wel zo en dat heb ik hier ook al meermaals aangegeven. Echter ik mag van mezelf wel zeggen dat ik niet van het padje af ben, de forumberen die me kennen zullen dat beamen.

    Stoppen met haar zou inderdaad het beste zijn als het zo doorgaat als afgelopen tijd en op dit moment is er ook geen contact, maar ondanks dit wil ik het nog even afwachten en kijken óf en wat er gebeurt van haar kant. Ik heb mijn zegje gedaan via sms en voice-mail en als zij niet reageert hierop dan beschouw ik onze vriendschap als beeindigd. Als zij werkelijk iets van vriendschap/sympathie voor mij voelt dan zal ik dat binnen enkele weken wel weten. Mocht er niks gebeuren en ik haar tzt in de club weer zie dan ben ik benieuwd wat ze dan doet, ik zal iig niet meer op haar wachten of op haar afstappen. Mocht zij wel een goede reden voor dit alles hebben dan zal ik toch tegen haar zeggen dat ik deze emotionele achtbaan met haar niet meer aankan en het gewoon maar hou bij geregeld een kamergang en af en toe een vriendschappelijk praatje. Dus niet meer tot 2 keer per week 2 a 3 kamergangen per keer, maar dat zit er sowieso niet meer in voor mij en dat heb ik haar al gezegd. Misschien is dat wel de reden voor haar gedrag de laatste weken...

    Dus of de soap hierbij eindigt, ik weet hetzelf niet, maar ik denk dat het laatste hoofdstuk nog niet geschreven is.

  16. Onderstaande 10 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (31 juli 2017),Ethan Cunt (13 september 2021),fg22 (31 juli 2017),Kwakje (31 juli 2017),Meme Moo (31 juli 2017),Peter020 (31 juli 2017),rob45 (31 juli 2017),sofaking (31 juli 2017),The Pussyhunter (28 mei 2018),Wijze grijze (31 juli 2017)

  17. #161
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Dames hebben meerdere telefoons. Eentje voor het werk, eentje om naar thuis te bellen en eentje als ze eenmaal thuis zijn. Als ze thuis zijn zetten ze "werktelefoon"op non-actief. Maar goed, ik ken de situatie niet en afgaande op je verhaal boterde het de laatste week niet en waren er wat stekeligheden. Roemeense mentaliteit is dat.
    Kan ook dezelfde telefoon met meerdere kaartjes.

  18. #162
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Das (31 juli 2017),rmjhexe (31 juli 2017)

  20. #163
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:37
    Berichten
    5.062
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.583 in 2.509 posts

    Standaard

    @ Big30

    Ik droom nog eventjes verder, misschien doet ze dit uit zelfbescherming, dat ze écht gevoelens voor me gekregen heeft en dat kan je in deze job natuurlijk niet gebruiken.
    Het zou zomaar kunnen...

  21. #164
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:36
    Berichten
    9.736
    Discussies
    307
    Thanks
    17.736
    Thanked
    11.722 in 5.118 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    @ Big30

    Ik droom nog eventjes verder, misschien doet ze dit uit zelfbescherming, dat ze écht gevoelens voor me gekregen heeft en dat kan je in deze job natuurlijk niet gebruiken.
    Het zou zomaar kunnen...

  22. #165
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    @ Big30

    Ik droom nog eventjes verder, misschien doet ze dit uit zelfbescherming, dat ze écht gevoelens voor me gekregen heeft en dat kan je in deze job natuurlijk niet gebruiken.
    Het zou zomaar kunnen...
    Uit je antwoord blijkt helaas dat je nog in een bijna comateuze slaap verkeert en dat hoog tijd wordt dat je de realiteit weer eens onder ogen moet gaan zien ipv te leven in een schijnwereld en nog steeds te denken dat je hoofdrol in pretty woman speelt.

    Als je een vriendinnetje wil ga de kroeg in, wordt actief op dating sites maar realiseer je dat Roemeense dames in een club komen om centjes te verdienen. Geen idee over welke dame het gaat maar die heeft al lang een vriendje waar ze heel gelukkig mee is.
    Twee keer per week 2 of 3 kamergangen is volstrekt bezopen. Wordt wakker en doe weer normaal.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (31 juli 2017),pret (31 juli 2017)

  24. #166
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:37
    Berichten
    5.062
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.583 in 2.509 posts

    Standaard

    Beter lezen Big30, achter de post die je quote staat een knipoog, waarmee ik bedoel dat dit dus niet het geval is.
    Of ze nu een vriendje heeft weet ik niet, misschien dat ze daarom nu niet meer zo is als in het begin. Tegen mij zij ze destijds dat ze tot nu toe 2 vriendjes heeft gehad, maar al enige tijd single is, of dat waar is weet ik natuurlijk ook niet.
    En verder was het tot 2 maal per week 2 a 3 keer kameren, maar dan was het meer 3 a 4 kamertjes per week en niet 4 a 6. Er zijn ook genoeg weken geweest met 1 a 2 kamergangen, dus zó erg was het nu ook weer niet.

  25. #167
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:43
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Uitgaanstip voor BC: http://www.demof.nl/iets-te-vieren/danscontactavonden/

    Mocht je in deze tent vriendschap kunnen sluiten met een vrouw, dan is de relatie waarschijnlijk wat minder ingewikkeld dan met een Roemeentje met vierdubbele agenda.

  26. #168
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:37
    Berichten
    5.062
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.583 in 2.509 posts

    Standaard

    @ Peter020

    Is iig niet zo ver rijden als naar Roemenië, maar vanuit Zuid-Limburg toch nog een flink end.

  27. #169
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:36
    Berichten
    9.736
    Discussies
    307
    Thanks
    17.736
    Thanked
    11.722 in 5.118 posts

    Standaard

    Zo lang je haar betaalt zal er nooit sprake zijn van een relatie of vriendschap. Voor alle dvp's geldt "No money, no honey". Dat ze niet reageert op je sms, apps en voicemail kan ook een teken zijn dat ze af wilt van je stalkerij. Mijn devies is wis al haar nummers en geniet van andere dvp\s.

  28. #170
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  29. #171
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.383 in 1.845 posts

    Standaard

    www.youtube.com/watch?v=Wzii8IuL8lk als afsluiter

    en dit als je er zelf in heb geloof https://www.youtube.com/watch?v=lnRS...bbbfONmd_Q8r3O laat er gerust een traantje bij somige dames kom je op de verkeerde plek tegen dat hebben we allemaal welles mee gemaakt
    Laatst gewijzigd door de duisburg spesjalist; 31 juli 2017 om 18:47

  30. #172
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:37
    Berichten
    5.062
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.583 in 2.509 posts

    Standaard

    @ pret

    Als ze van me af wilt dan kan ze dat toch gewoon zeggen, heb ik ook in mijn sms geschreven, ik accepteer dat dan gewoon.
    En 1 a 2 keer sms-en per week en af en toe een belletje als het écht nodig is kan ik nou niet omschrijven als stalken.
    Ze mag nog blij zijn dat ik haar clubvriend ben of was, ik denk dat vele andere niet zo respectvol over haar zouden blijven.

  31. #173
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:36
    Berichten
    9.736
    Discussies
    307
    Thanks
    17.736
    Thanked
    11.722 in 5.118 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    @ pret

    Als ze van me af wilt dan kan ze dat toch gewoon zeggen, heb ik ook in mijn sms geschreven, ik accepteer dat dan gewoon.
    En 1 a 2 keer sms-en per week en af en toe een belletje als het écht nodig is kan ik nou niet omschrijven als stalken.
    Ze mag nog blij zijn dat ik haar clubvriend ben of was, ik denk dat vele andere niet zo respectvol over haar zouden blijven.
    Dat ze het niet zegt, wilt niet zeggen dat ze het niet wilt.

  32. #174
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    als ze terugkomt naar YY raag dan eens aan haar of ze met je uitgaat buiten de club of stel voor gratis naar de kamer te gaan, dan ben je zo genezen van de dame...want het antwoord durf ik met 100% te beweren is nee

  33. #175
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:43
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Is iig niet zo ver rijden als naar Roemenië, maar vanuit Zuid-Limburg toch nog een flink end.
    Dat scheelt inderdaad behoorlijk wat brandstofkosten.

    Ik ben een jaar of tien geleden samen met een aantal mannen van de voetbalclub een keer of vijf op zaterdagavond naar deze uitgaansgelegenheid geweest. Het was er toen best gezellig en een overnachting scoren bij één van de vele gescheiden en alleenstaande vrouwen (categorie 30plus) die daar komen was niet zo heel erg moeilijk, herinner ik mij nog goed. Dus de kans dat je na zo'n avond 's nachts niet thuis hoeft te slapen is aanwezig. Kun je de volgende dag na het ontbijt weer rustig naar het diepe zuiden rijden.
    Bijkomend voordeel is dat die dames bij mijn weten slechts over één mobiele telefoon beschikken, dus ze zijn ook wat beter bereikbaar.

    Misschien is er in jouw regio ook wel zo'n uitgaansgelegenheid te vinden. Wie weet gaat er dan een nieuwe vrouwenwereld voor je open. Iemand ontmoeten die jou na verloop van tijd wel echte vriendschap en/of liefde kan en wil geven...zonder dat ze daarvoor steeds euroflappen wil hebben.

  34. Onderstaande leden hebben Peter020 bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (31 juli 2017)

 

 
Pagina 7 van 18 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.

Living Room 468*60   Babylon 468*60