Pagina 6 van 18 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 426

Discussie: Brad Clitt

  1. #126
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    @ Das

    Niet in gemeenschap van goederen en iubita mea ziet er een stuk beter uit als de dame in de video (understatement).

  2. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Das ( 3 juli 2017),Ethan Cunt (13 september 2021),The Pussyhunter (28 mei 2018)

  3. #127
    Geregistreerd
    23 augustus 2008
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:32
    Locatie
    Breda
    Berichten
    262
    Discussies
    6
    Thanks
    180
    Thanked
    223 in 98 posts

    Standaard

    Je geeft zelf het antwoord al: een tijdje ermee kappen of hooguit 1x per maand.

    Heb het al meerdere malen gemeld, zelf ook jaren geleden gedaan. Zal moeilijk zijn in het begin maar zeker aan te raden.

  4. Onderstaande leden hebben amigo70 bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt ( 3 juli 2017)

  5. #128
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Ja, ik weet het inderdaad zelf ook, maar de combinatie van een club om de hoek en een sexy dame waar een superklik mee is, is voor mij bijzonder lastig om er dan zomaar mee te kappen. In ieder geval ben ik de vorige week maar één keer geweest (tis een begin) en eind van deze maand gaat ze naar huis/op vakantie. Ik zal dan ook meteen stoppen met clubben om de broodnodige afstand van dit alles te creeren. Maar geen zorgen om mij, ik ben weer redelijk in normale doen en nu met mijn vakantie in zicht en ook nog eens de Tour heb ik genoeg andere zaken om naar uit te kijken.

  6. #129
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Je moet je niet gek laten maken door al die adviezen hier. De meesten hebben ze zelf ook niet opgevolgd. Pas nadat ze zelf weer met een harde knal terug geworpen werden in de kille wereld zijn ze tot dat inzicht gekomen. Maar toen ze op die roze wolk zaten hadden ze er geen oren naar. Zolang je de beginselen van een Donaldus-story, waar we overigens nog steeds op het einde ervan zitten te wachten, nog niet hoeft te schrijven, is er nog niet veel aan de hand.
    Die lotto winnen lijkt vrij simpel, maar veel mensen vergeten dat je dan eerst wel mee moet doen. Een vriend van mij roept al een paar jaar dat als hij hem wint, of de Staatsloterij, dat hij dan de helft aan zijn vrouw geeft en direct gaat scheiden. Waarop wij dan aan hem vragen waar hij nog op wacht, wat het scheiden betreft. Dus dat loopt zo'n vaart niet. Bovendien, uit onderzoek is gebleken dat veel loterijwinnaars na een aantal jaren minder geld hebben als voordat ze een hoofdprijs gewonnen hadden. Probleem is vaak dat men een beetje te laks wordt. Ik bedoel daarmee dat velen ineens denken dat ze zoveel hebben dat ze niet meer hoeven te werken. Bij de eerste de beste aanvaring op het werk, met wie dan ook, nemen ze ontslag. Want ze kunnen het best een tijdje uitzingen zonder werk. Vervolgens gaan ze ook nog eens een verre lange reis maken omdat ze toch een beetje tijd over hebben. Het lijkt mooi, maar als je niet met geld om kunt gaan, werkt het niet.

    PS best kans dat k binnen niet al te lange tijd ook eens wat damesadvies over YY kan gebruiken. Maar dat is nog niet duidelijk.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  7. #130
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Damesadvies over YY, je bent nu al de 5e die me dit binnen 2 weken vraagt. Ik neem aan dat je algemeen advies wilt, niet hoe om te gaan met een dame waar je warme gevoelens voor ontwikkeld hebt.

    Een Donaldus-story in the making, nee in de verste verte niet, daar is zij veel te verstandig voor (en ik ook wel, maar in iets mindere mate ). Ik kan maar beter niks over haar schrijven, want recent was ze een beetje boos op me over eigenlijk iets onschuldigs wat ik in het live-draadje geschreven had. Ze leest overigens niet mee, maar via een stom toeval kwam ze het toch te weten.
    Het enige wat een beetje Donaldus-achtig is dat ze me geregeld, een beetje grappend, my future husband noemt en op eveneens grappige aanspelingen van mijn kant steeds zegt dat je nooit weet wat de toekomst brengt. Maar zoals gezegd, zodra ik de lotto win (en dan bedoel ik niet een miezerige 1 miljoen, maar zeker 10 tot 30 miljoen en ik doe sinds een paar maanden inderdaad mee) dan doe ik mijn belofte aan haar gestand, het is dan aan haar om ja of nee te zeggen (wel onder mijn voorwaarden).
    We hebben veel overeenkomsten, maar het belangrijkste is dat we allebei gek zijn van een bucata de placinta cu mere, of als ze dat niet hebben cu caise, of cirese, of prune negru.

  8. #131
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Ik had er helemaal niet meer aan gedacht, maar vandaag is het alweer 3 jaar geleden dat ik me aanmeldde op dit forum.
    Of ik sindsdien een (grote) aanwinst voor dit forum ben geweest laat ik in het midden...

    Maar als ik naar mezelf kijk toen en nu op damesgebied, I've come a long way, baby.
    En volgens de nieuwste berenranglijst van Badslippers sta ik op nummer 46.

  9. #132
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    700 nog wat berichtjes per jaar haalt het gemiddelde lid hier niet, dus forumtechnisch ben je een grote aanwinst. De inhoud is subjectief en beoordeelt een ieder op zijn eigen manier, vooral of men de inhoud interessant vind of niet. En aangezien je, zo heel af en toe, wat commentaar van anderen uit lokt, mag je inhoudstechnisch dus ook van een aanwinst spreken.

    Berenranglijst? Heb ik iets gemist, of overgeslagen, of verdrongen, of moet ik dan eerst nog meer berichten plaatsen?

    Edit. Gevonden!
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  10. #133
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Heb haar wel zoals altijd een sms-je gestuurd dat ik veilig thuis ben, want dat wil ze altijd weten voor haar gemoedsrust (ze kent mijn auto en mijn rijstijl... ).

    Groetjes, Uw Brad Clitt.
    Geloof mij, het ligt helemaal niet aan de auto. Die heeft er niks nada noppes mee te maken. Sterker nog, een auto die flink gemotoriseerd is wordt door de fabrikant op essentiële delen ook aangepast. Steviger onderstel, betere remmen en nog zo van die dingen. Juist als je zo'n ondermaats prutsding hebt en toch mee wilt doen aan het verkeerslicht om de prijzen, dan heb je een probleem. De reden dat ik vorig jaar niet voor een tweede maal in PSR ben beland.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  11. #134
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    @ 006.5

    Laat ik het zo zeggen, mijn auto nodigt uit tot een bepaalde rijstijl. Wil niet zeggen dat ik dat altijd doe, alleen als het kan of mag.
    Ben eigenlijk een gentleman-driver en zeker geen stoplicht-racer (de route tussen mijn dorp en YY is overigens stoplichtvrij, moet ik wel via het fietspad ).
    Maar een zekere dame waande zich even in The Fast and the Furious: Remunj Drift toen we wat aan het toeren waren. Zij is overigens een groot liefhebber van snelle auto's, maar heeft voorheen nog nooit in een auto met meer dan 100 pk (mee)gereden (buiten de taxi's natuurlijk, maar die scheuren over het algemeen niet).
    Toen ik de eerste keer volgas gaf was haar reactie als volgt: 'Oh my god, that's fast!'. Heb haar overigens gerust gesteld dat ik normaal niet zo rij, maar ze wil sindsdien toch altijd even een berichtje van mij dat ik heelhuids ben thuisgekomen en ook bij het afscheid drukt ze me altijd op het hart om voorzichtig te rijden. Maar dat doe ik sowieso want geregeld staan er struikrovers langs de kant, zoals vorige week woensdag nog op de heenweg. Werd bijtijds gewaarschuwd door tegemoetkomend verkeer, maar ik reed keurig 80.

  12. #135
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Last Online
    17 maart 2024 @ 00:12
    Berichten
    184
    Discussies
    4
    Thanks
    40
    Thanked
    71 in 29 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    @ 006.5

    Laat ik het zo zeggen, mijn auto nodigt uit tot een bepaalde rijstijl. Wil niet zeggen dat ik dat altijd doe, alleen als het kan of mag.
    Ben eigenlijk een gentleman-driver en zeker geen stoplicht-racer (de route tussen mijn dorp en YY is overigens stoplichtvrij, moet ik wel via het fietspad ).
    Maar een zekere dame waande zich even in The Fast and the Furious: Remunj Drift toen we wat aan het toeren waren. Zij is overigens een groot liefhebber van snelle auto's, maar heeft voorheen nog nooit in een auto met meer dan 100 pk (mee)gereden (buiten de taxi's natuurlijk, maar die scheuren over het algemeen niet).
    Toen ik de eerste keer volgas gaf was haar reactie als volgt: 'Oh my god, that's fast!'. Heb haar overigens gerust gesteld dat ik normaal niet zo rij, maar ze wil sindsdien toch altijd even een berichtje van mij dat ik heelhuids ben thuisgekomen en ook bij het afscheid drukt ze me altijd op het hart om voorzichtig te rijden. Maar dat doe ik sowieso want geregeld staan er struikrovers langs de kant, zoals vorige week woensdag nog op de heenweg. Werd bijtijds gewaarschuwd door tegemoetkomend verkeer, maar ik reed keurig 80.
    brad, nu ben ik als autoliefhebber toch wel benieuwd wat voor auto je rijdt!

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

  13. #136
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hotmister1985 Bekijk bericht
    brad, nu ben ik als autoliefhebber toch wel benieuwd wat voor auto je rijdt!

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
    http://www.flabber.nl/artikel/heerli...-tractor-46216
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. #137
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Nou, Willem heeft het voor een gedeelte juist, m'n auto is getuned maar dus geen tractor. Misschien kwam hij op dit idee omdat ie ongetwijfeld wel zal weten dat ik inderdaad in een boerengat woon. Ik heb her en der al gezegd/geschreven wat voor auto ik heb, het is een hothatch van het mooie merk Ford, inmiddels alweer 11 jaar oud (geen geld meer voor een nieuwe, hoe zou dat nu komen... ) en voorzien van een Volvo T5 motor die af fabriek 225 pk en 320 nm levert (een beetje autofanaat weet nu wat voor auto ik heb), maar nu door wat aanpassingen zo'n 330 pk en 500 nm levert. Aardige waardes om tot leuke prestaties te komen, vooral in de tussensprint (vanaf stilstand door voorwielaandrijving moet met beleid) waar ik veel bestuurders van vooral de premium-merken tot wanhoop drijf. Zelfs volbloed sportwagens (vooral de turboloze) hebben een hele zware kluif aan mij, een dikke maand geleden in de Ardennen nog een Ferrari F430 Spider het leven zuur gemaakt, op een bepaald moment moest ik op de rem bij het hernemen anders was ik achterin geknald. Had gedacht dat ie volgas weg zou stuiven in z'n 2, dat deed ie vlak erna wel en toen moest ik toch een flink gat laten, wel genieten van de Ferrari-sound natuurlijk. Hoewel de 5-cylinder roffel ook heel lekker is, geniet er nog steeds van.

    Maar goed, laten we nu maar stoppen met die andere hobby van Brad en verdergaan met belevenissen in het Roermondse.


    Edit: als aanvulling op mijn verslag van gisteren, vele dames hadden echt hun best gedaan om zich te presenteren in de Bollywood-stijl. Daar moet ik ze echt voor complimenteren. Ook mijn iubita stond er mooi op, van mij mag ze elke keer zo opdraven.
    Laatst gewijzigd door Brad Clitt; 6 juli 2017 om 13:05

  15. Onderstaande 4 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 6 juli 2017),Ethan Cunt (13 september 2021),The Pussyhunter (28 mei 2018),yylover ( 6 juli 2017)

  16. #138
    Geregistreerd
    8 augustus 2016
    Last Online
    31 maart 2019 @ 18:54
    Locatie
    @home
    Berichten
    44
    Discussies
    0
    Thanks
    252
    Thanked
    64 in 12 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Nou, Willem heeft het voor een gedeelte juist, m'n auto is getuned maar dus geen tractor. Misschien kwam hij op dit idee omdat ie ongetwijfeld wel zal weten dat ik inderdaad in een boerengat woon. Ik heb her en der al gezegd/geschreven wat voor auto ik heb, het is een hothatch van het mooie merk Ford, inmiddels alweer 11 jaar oud (geen geld meer voor een nieuwe, hoe zou dat nu komen... ) en voorzien van een Volvo T5 motor die af fabriek 225 pk en 320 nm levert (een beetje autofanaat weet nu wat voor auto ik heb), maar nu door wat aanpassingen zo'n 330 pk en 500 nm levert. Aardige waardes om tot leuke prestaties te komen, vooral in de tussensprint (vanaf stilstand door voorwielaandrijving moet met beleid) waar ik veel bestuurders van vooral de premium-merken tot wanhoop drijf. Zelfs volbloed sportwagens (vooral de turboloze) hebben een hele zware kluif aan mij, een dikke maand geleden in de Ardennen nog een Ferrari F430 Spider het leven zuur gemaakt, op een bepaald moment moest ik op de rem bij het hernemen anders was ik achterin geknald. Had gedacht dat ie volgas weg zou stuiven in z'n 2, dat deed ie vlak erna wel en toen moest ik toch een flink gat laten, wel genieten van de Ferrari-sound natuurlijk. Hoewel de 5-cylinder roffel ook heel lekker is, geniet er nog steeds van.

    Maar goed, laten we nu maar stoppen met die andere hobby van Brad en verdergaan met belevenissen in het Roermondse.


    Edit: als aanvulling op mijn verslag van gisteren, vele dames hadden echt hun best gedaan om zich te presenteren in de Bollywood-stijl. Daar moet ik ze echt voor complimenteren. Ook mijn iubita stond er mooi op, van mij mag ze elke keer zo opdraven.
    een gokje Brad lijkt je heilige Koe misschien hierop

    ford-focus-rs-2009-c512030082013124649_3.jpg

  17. Onderstaande leden hebben Bearke bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt ( 6 juli 2017)

  18. #139
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Yep, hij lijkt erop alleen is dit de (Focus) RS. Ik heb het civielere broertje de ST (minder opzichtig), echter kwa prestaties overtref ik de standaard RS. Maar die kun je natuurlijk ook tunen en dan spreken we over 400-450 pk en 600+ nm. Echter, beide zijn een genot om te rijden ook op cruise-tempo met een immer aanwezige lekkere soundtrack.

    Overigens, lekker kleurtje itt tot het sinistere zwart van die van mij.

  19. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Bearke ( 6 juli 2017),Ethan Cunt (13 september 2021),The Pussyhunter (28 mei 2018)

  20. #140
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    jongens best leuk snelle auto's maar dit is een neukrubriek

  21. #141
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Met Ford is sowieso niks mis! Nouja, tenzij je een Galaxy op de inrit hebt staan ofzo

  22. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt ( 6 juli 2017)

  23. #142
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Ford Onderdelen Rammelen Dagelijks----FORD

  24. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt ( 6 juli 2017)

  25. #143
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    @ 006.5

    Laat ik het zo zeggen, mijn auto nodigt uit tot een bepaalde rijstijl. Wil niet zeggen dat ik dat altijd doe, alleen als het kan of mag.
    Ben eigenlijk een gentleman-driver en zeker geen stoplicht-racer (de route tussen mijn dorp en YY is overigens stoplichtvrij, moet ik wel via het fietspad ).
    Maar een zekere dame waande zich even in The Fast and the Furious: Remunj Drift toen we wat aan het toeren waren. Zij is overigens een groot liefhebber van snelle auto's, maar heeft voorheen nog nooit in een auto met meer dan 100 pk (mee)gereden (buiten de taxi's natuurlijk, maar die scheuren over het algemeen niet).
    Toen ik de eerste keer volgas gaf was haar reactie als volgt: 'Oh my god, that's fast!'. Heb haar overigens gerust gesteld dat ik normaal niet zo rij, maar ze wil sindsdien toch altijd even een berichtje van mij dat ik heelhuids ben thuisgekomen en ook bij het afscheid drukt ze me altijd op het hart om voorzichtig te rijden. Maar dat doe ik sowieso want geregeld staan er struikrovers langs de kant, zoals vorige week woensdag nog op de heenweg. Werd bijtijds gewaarschuwd door tegemoetkomend verkeer, maar ik reed keurig 80.
    Ik rij nu al een tijdje in een auto van een zeer degelijk merk, zeker niet als sportief te bestempelen. Bezijdens wat uitspattingen. Mijn model kan ik het beste omschrijven als een zeer degelijke huisvader auto uit de vertegenwoordigerscategorie. Alles in en aan die auto zit degelijk in elkaar, zoals dus ook de motor. Daar ik hem tweedehands heb gekocht was het te doen, anders zou ik het er nooit of te nimmer aan hebben uitgegeven. Het toeval wil dat ik een iets meer als gemiddeld gemotoriseerd type heb, maar lang niet in de buurt van wat jij hebt. Het grooste probleem van deze auto is dat je niet merkt dat je hard rijdt. Ik heb tot nu toe 2 bekeuringen gehad, een van 13 te hard op het vliegveld in Düsseldorf, een op weg naar Lemiers van 7 te hard. Maar ik moet geregeld naar de snelheidsmeter kijken ander rij ik op een beetje voorrangsweg zo 30 te hard. Zonder dat je het merkt.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  26. #144
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Volgens mij is dit het topic 'Brad Clitt' binnen 'Hi, ik stel mij even voor'....
    Salutations,

    Swazontneuf

  27. #145
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Phea, volgens mij is dit het topic 'Brad Clitt' binnen 'Hi, ik stel mij even voor'....
    Salutations,

    Swazontneuf

  28. #146
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door swazontneuf Bekijk bericht
    Phea, volgens mij is dit het topic 'Brad Clitt' binnen 'Hi, ik stel mij even voor'....
    Zo is dat!
    Ik krijg alleen die foto met een roze auto niet van mijn netvlies, begin de vrouwelijke eigenschappen van Brad nu meer te begrijpen
    En Garde

  29. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    swazontneuf ( 7 juli 2017)

  30. #147
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Met zijn snelle auto is Brad sneller bij zijn iubita

    Past dus helemaal in het forum-thema!

  31. #148
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    Met zijn snelle auto is Brad sneller bij zijn iubita

    Past dus helemaal in het forum-thema!
    Als je goed gelezen hebt dan heb je onthouden dan onze Brad zich heel netjes aan de geldende snelheidslimieten houdt. Om in een stuk bij zijn iubita aan te komen. En misschien ook wel om zijn auto te mogen blijven houden.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  32. #149
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    @ 006.5

    Ik ben niet roomser dan de Paus hoor.
    Echter, de laatste bekeuring van mij dateert al van vorig jaar maart, onderweg naar YinYang...
    Schade viel mee, 64 euro incl. kosten voor gecorrigeerd 9 km/h te hard.

    @ Eddy_V

    Met die roze maak je wel indruk als je in het weekend de parking van GT op komt gereden, genoeg aanspraak daar.

  33. Onderstaande leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 7 juli 2017)

  34. #150
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Als je goed gelezen hebt dan heb je onthouden dan onze Brad zich heel netjes aan de geldende snelheidslimieten houdt. Om in een stuk bij zijn iubita aan te komen. En misschien ook wel om zijn auto te mogen blijven houden.
    Tja, dat schrijft hij nu wel, maar hoe komt hij dan aan zijn boete(s)?

 

 
Pagina 6 van 18 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.