Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 426

Discussie: Brad Clitt

  1. #51
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:37
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    Voor wie interesse heeft, ik heb nog een vrijkaartje voor AcaGold (geldig tot 5-2) en een kortingskaartje voor Villa Marisol a 10 euro (geldig tot 20-2) in de aanbieding.
    Wie het eerst komt, maalt misschien (!) als eerste. Ik geef de voorkeur aan iemand die nog nooit of niet zo vaak naar deze clubs is gegaan.
    Ik weet dat Willem2 dit soort praktijken liever niet heeft (en indien hij dit niet goedvindt, moet ie zich maar melden ), maar voorlopig zie ik me niet in de mogelijkheid om deze clubs voor de afloopdatum te bezoeken en daarom maak ik liever iemand anders blij. Het is wel de bedoeling dat je er een verslag(je) over schrijft, maar verder hoef ik er dus niks voor terug.

    Dus laat maar komen die IM's !
    Het zal me verder worst zijn...

  2. #52
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.744
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Ik heb eventueel wel interesse in vrijkaart van Acagold indien het overdraagbaar is.

  3. #53
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:37
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    Het is zeker overdraagbaar, jij kunt best voor mij door.
    Op dit moment ben je echter nummer 2, iemand anders was dus eerder en heeft zich wel aan de regels gehouden, dus om per IM je interesse te tonen.
    Het zal me verder worst zijn...

  4. Onderstaande leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 5 januari 2017)

  5. #54
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Het is zeker overdraagbaar, jij kunt best voor mij door.
    Op dit moment ben je echter nummer 2, iemand anders was dus eerder en heeft zich wel aan de regels gehouden, dus om per IM je interesse te tonen.
    Laat aub wel even weten (W2 of mij) aan wie je van plan bent het kaartje te geven. We houden bij de uitgave van vrijkaarten rekening met wie recent een kaartje heeft gehad. Door vrijkaarten onderhands weg te geven valt deze controle weg en loop je het risico dat steeds dezelfden met een VK binnen komen. Dat is niet gewenst.

    Overigens prima dat als je aan ziet komen dat je een VK niet kunt benutten deze te schenken, liever zien we dat niet maas als het je echt niet lukt in de 2 maanden dat een VK geldig is de club te bezoeken is het beter de kaart te schenken dan deze te laten verlopen. Liever zien we natuurlijk dat je er zelf van gebruik maakt .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt ( 5 januari 2017),Elmo3108 ( 5 januari 2017)

  7. #55
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:37
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    @ Big30 (en W2)

    Ik laat wel weten wie de gelukkigen zijn, ik hou er zoals gezegd ook rekening mee dat ik het niet aan een stammie van deze clubs geef of aan iemand die pas een vrijkaartje gekregen heeft. Dat de forumleiding dit liever niet heeft weet ik en begrijp ik ook. Zo vaak komt het echter ook niet voor dat ik geen gebruik van een vrijkaartje maak, nu is eigenlijk de eerste keer. Ik had willen gaan, maar ja mijn beslommeringen in YY gaan nu even voor (en moet ook niet te veel geld uitgeven eerlijk gezegd).
    Zoals het er nu uitziet kan ik iemand sturen die er ook nog nooit geweest is, dus dan toch een debuutverslag.
    Het zal me verder worst zijn...

  8. #56
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Prima en geen probleem de vrijkaart te versturen! Zie dat je je (tijdelijk) voor een aantal tombola's hebt uitgeschreven, top.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt ( 5 januari 2017)

  10. #57
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:37
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    Ok, ik wacht nog even eventuele andere reacties af (het loopt niet storm ) en zal morgen dan de AcaGold-vrijkaart versturen aan de gelukkige.
    Voor de VM-kortingskaart zijn er overigens nog geen gegadigden, dus grijp je kans !!!

    Wel per IM graag.
    Het zal me verder worst zijn...

  11. #58
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.744
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Het is zeker overdraagbaar, jij kunt best voor mij door.
    Op dit moment ben je echter nummer 2, iemand anders was dus eerder en heeft zich wel aan de regels gehouden, dus om per IM je interesse te tonen.
    Eigenlijk was het niet voor mezelf bedoeld, maar voor een lid die niet kon reageren op het moment.

  12. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt ( 5 januari 2017)

  13. #59
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:37
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    Het vrijkaartje voor AcaGold is vergeven, de gelukkige winnaar heeft 'm inmiddels in zijn mailbox.

    Blijkbaar is Villa Marisol niet zo in trek, nog steeds geen gegadigden voor het kortingskaartje van 10 euro.
    Actie loopt tot 20-2.
    Het zal me verder worst zijn...

  14. #60
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:37
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    Het kortingskaartje heeft ook een nieuwe eigenaar gevonden, dus de actie is afgelopen.
    Het zal me verder worst zijn...

  15. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Elmo3108 ( 7 januari 2017),Ethan Cunt (12 september 2021),The Pussyhunter (28 mei 2018)

  16. #61
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:37
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    Zo, mijn ode aan de saunaclub-wereld, YinYang en de dames daar in het bijzonder in de vorm van een persiflage met mij in de hoofdrol natuurlijk is eindelijk klaar.
    Half november begonnen en met veel horten en stoten vandaag er een einde aan gebreid.
    Ruim 5500 woorden verdeeld over 8 A4'tjes plus nog 4 lekkere muziekclips erbij.
    Ik moet 'm nog even helemaal doorlezen en waar nodig de puntjes op de i zetten, echter het tijdstip van publicatie weet ik nog niet (ook ivm het komende mega-epos van SFL).
    En zoals eerder gezegd, misschien is het wel m'n laatste schrijfsel over YY of überhaupt een club, maar dat weet ik zelf ook nog niet, we zullen zien...
    Zodra ik 'm op het forum pleur zal ik even vantevoren een kort verklarend berichtje posten in het YY-draadje, zodat jullie niet denken, wat krijgen we nu in godsnaam voorgeschoteld.
    Het zal me verder worst zijn...

  17. #62
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 03:43
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Inderdaad verwachten we dat het het laatste schrijfsel over YY of überhaupt een club is, maar hoewel ik anders voor je hoop, verwachten we eveneens dat er een leerzaam verhaal zal verschijnen later dit jaar getiteld: "Mijn "relatie" met een DVP"... ...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  18. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Das (17 januari 2017),pret (17 januari 2017)

  19. #63
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:37
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    Nou, veel leuke en positieve reacties op mijn behangrol, maar ook enige kritiek en dat mag natuurlijk.
    Dit kunstje zal ik waarschijnlijk niet snel herhalen en het voorlopig maar bij de behangrol-light versie houden, tenminste als er nog recensies ontspruiten uit mijn brein in de nabije toekomst. Voor diegenen die hem gemist hebben of inmiddels niet meer kunnen vinden: https://www.ijsberenforum.com/forum/...472#post534472
    Het zal me verder worst zijn...

  20. #64
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    was een leuk verhaaltje dus snap alle commotie niet helemaal.
    Vind je het leuk? lees het dan.
    Hou je niet van die lange verhalen? wie heeft gezegd: Je MOET lezen?
    Dus wat mij betreft kom maar op met een vervolg
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  21. #65
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:37
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    Geen zorgen, er zullen zeker nog leuke en lange verhaaltjes van mijn avonturen binnen en/of buiten de club volgen, alleen weet ik niet of ik ooit nog zulke lange verhalen schrijf, want gezien alle moeite en lovende kritieken waaronder van onze meesterschrijver SFL, vallen het aantal 'thanks' vies tegen.
    Mijn twee recente normale YY-recensies hebben er (veel) meer en zelfs een 'live'-verslagje van 10 regels heeft er bijna evenveel.
    Maar goed, waarschijnlijk op het verkeerde moment gepost of vele lezers begrijpen de onderliggende boodschap niet of hebben geen gevoel voor humor.
    Wie zal het zeggen...
    Het zal me verder worst zijn...

  22. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (21 januari 2017),Ethan Cunt (12 september 2021),The Pussyhunter (28 mei 2018)

  23. #66
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    geen gevoel voor humor.
    Humor is een vreemd iets. Wat de een om te lachen vindt, daar moet een ander van huilen. Als de een over de grond rolt van het gieren en brullen, terwijl de tranen hem over de wangen rollen, dan denkt de ander: waar gaat dit over. Een tip, te lange verhalen worden zelden helemaal doorgenomen of uitgelezen, en dus ook minder gewaardeerd. Zeker in dit huidige snelle digitale tijdperk.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  24. #67
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:37
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    Ok, wat betreft de humor, maar gezien het merendeel van de reacties werd ie toch wel begrepen en gewaardeerd, in ieder geval was het geen flauwe humor.
    Wat betreft de lengte, daar werd ik inderdaad al voor gewaarschuwd in de club door een frequent YY-ganger, ik denk dat je wel weet wie.
    Maar geen zorgen, ik lig er niet wakker van en ik had het kunnen weten nav het motto van Patjax, nl. less is more.
    Tis gedaan en zo'n verhaal in mekaar zetten kost best veel tijd en moeite, kan ik beter aan andere zaken besteden.
    Het zal me verder worst zijn...

  25. #68
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Ok, wat betreft de humor, maar gezien het merendeel van de reacties werd ie toch wel begrepen en gewaardeerd, in ieder geval was het geen flauwe humor.
    Wat betreft de lengte, daar werd ik inderdaad al voor gewaarschuwd in de club door een frequent YY-ganger, ik denk dat je wel weet wie.
    Maar geen zorgen, ik lig er niet wakker van en ik had het kunnen weten nav het motto van Patjax, nl. less is more.
    Tis gedaan en zo'n verhaal in mekaar zetten kost best veel tijd en moeite, kan ik beter aan andere zaken besteden.
    Je moet het posten in kleine episodes....

  26. #69
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:37
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    Misschien, misschien niet, het is nu gedaan ermee.
    Nu breekt er een andere tijd aan voor mij, maar misschien ook niet, eerst maar eens kijken of mijn Karpatisch Berggeitje (met een toefje Maria Magdalena) inderdaad volgens afspraak aanwezig is en dan hoor ik het wel of ze iedere dag aan mij gedacht heeft...
    Het zal me verder worst zijn...

  27. #70
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Succes in ieder geval met je berggeitje, hou je koppie erbij (en dan bedoel ik die die op je nek staat ) en laat je niet gekmaken.
    Zolang je realistisch blijft kun je de fouten, bedoelingen en tekortkomingen van anderen op waarde beoordelen. Zodra je op een roze wolk zit kun je problemen verwachten want dan lukt je dat niet meer.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

  28. #71
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:37
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    Ja, daar heb je gelijk in en ik ben al door diverse collega-forumberen hierop gewezen en ik heb ook met enkele dames die ik al langer ken hierover gesproken.
    Ik ga dit heel voorzichtig aan en zonder al te grote verwachtingen, om te beginnen gewoon voor vriendschap om mijn (en ook een beetje haar) eenzaamheid wat te doorbreken.
    Wat er verder in het verschiet ligt, daar hoef ik nog helemaal niet aan te denken, eerst maar eens elkaar beter leren kennen.
    Maar ik ben blij dat het wachten bijna voorbij is, het is vandaag precies 5 weken geleden, ik kijk er echt naar uit om haar weer te zien, dat moet ik wel toegeven...
    Het zal me verder worst zijn...

  29. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (21 januari 2017),Ethan Cunt (12 september 2021),The Pussyhunter (28 mei 2018)

  30. #72
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    17 april 2024 @ 23:15
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.458
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Maar geen zorgen, ik lig er niet wakker van en ik had het kunnen weten nav het motto van Patjax, nl. less is more. Tis gedaan en zo'n verhaal in mekaar zetten kost best veel tijd en moeite, kan ik beter aan andere zaken besteden.
    Als één van de schrijvers van lange verhalen weet ik precies hoeveel tijd en moeite er stiekem in gaat zitten. Ik heb het nooit gedaan voor de thanks of nominaties, maar omdat ik er plezier aan beleefde. Ik zag het ook als mijn eigen saunaclub dagboek.

    Vaak krijg je positieve reacties en soms heb je er mensen tussen zitten die waarschijnlijk jaloers zijn op het "creatieve" brein van een ander. Toen ik vorig jaar met mijn "think different" op de proppen kwam was het niet voor niets dat ik jou als 1 van de voorbeelden van dat principe benoemde. Ik heb met groot genoegen en veel plezier jouw verhaal gelezen.

    Voor mijzelf heb ik besloten een andere weg in te slaan wat betreft het schrijven (of niet) van recensies. Deels door tijdgebrek, deels door een lichte vorm van writers block (gebrek aan inspiratie), maar zeker ook het feit dat ik de komende maanden in oorden zal vertoeven waarvan ik zeker ben dat ze het Duitse saunaclub concept niet kennen.

    Ik wens je alle succes met jouw ontdekkingstocht met jouw berggeitje. Ik heb destijds ook de sprong gewaagd en heb er geen seconde spijt van gehad. De uitkomst bij mij is dan misschien niet een "en ze leefden nog lang en gelukkig" geworden, maar het heeft mij zeker rijker als persoon gemaakt.

  31. Onderstaande 5 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (20 januari 2017),Das (20 januari 2017),Giodude (13 maart 2020),langlekker (20 januari 2017),Pierke69 ( 8 juli 2022)

  32. #73
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Das Bekijk bericht
    Je moet het posten in kleine episodes....
    Yep en hopelijk minder dramatisch als Donaldus.
    Ik lees de fora bijna altijd tussendoor op smartphone of tablet en dan valt het niet mee om zo'n uitvoerig epistel te lezen.

    Hoe dan ook, wat je ook gaat doen Brad, velen hier zullen er wat van vinden. Hun (voor)oordelen klaar hebben, al dan niet gevoed door jaloezie. Negeren die hap en jezelf vooral niet gaan verdedigen.
    Bij deze de tip die mij recentelijk ter ore kwam: geniet ervan zolang het kan !
    En Garde

  33. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (21 januari 2017)

  34. #74
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 21:37
    Berichten
    5.065
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.587 in 2.512 posts

    Standaard

    Ze zeggen altijd dat je moet stoppen op je hoogtepunt en ik zal vanaf nu het schrijven van behangrollen dan ook even laten voor wat het is.
    Ik heb even geinformeerd bij de juryvoorzitter, maar mijn agenten-thriller (en niet dus mijn normale YY-verslag) heeft inderdaad de 1e plaats behaald in de 2e periode van deze maand. Dat ik buiten een eervolle vermelding, veel lof van collega-meesterschrijvers en andere forumleden, plus een verzoek voor een correcte Engelse vertaling van een Parijse ijsbeer niks ervoor terug krijg, het zij zo. Ik ga voorlopig toch alleen maar naar YY en de afgelopen tijd ben ik iets té vaak met een vrijkaartje daar binnengekomen, dus een kaartje voor deze club zou ik toch niet krijgen en eentje voor een andere club zou ook doelloos zijn geweest.

    Nu ik onverwacht toch wat vrije tijd over heb, ik word nl. nog niet platgebeld of -geappt door een bepaalde dame, hou ik me voorlopig maar bezig met het schrijven van wat kortere verslagjes en hier en daar wat damespaspoortjes van mijn bezoekjes aan dit Roermondse lustoord.

    Dit is het eerste damespaspoortje wat de 'nieuwe' Brad van zich geeft: https://www.ijsberenforum.com/forum/...327#post535327
    Het zal me verder worst zijn...

  35. Onderstaande 5 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 januari 2017),Elmo3108 (23 januari 2017),Ethan Cunt (12 september 2021),The Pussyhunter (28 mei 2018),yylover (23 januari 2017)

  36. #75
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    ...interesse in vrijkaart van Acagold indien het overdraagbaar is...
    Toch maar oppassen met alles wat overdraagbaar is, zeker in ónze sector...

  37. Onderstaande 2 leden hebben Flurkman bedankt voor deze bijdrage:

    pret (23 januari 2017),Wentelt Eefje (25 januari 2017)

 

 
Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25.