Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 426

Discussie: Brad Clitt

  1. #1
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard Brad Clitt

    Aangezien ik al een hele tijd op dit forum actief ben (naar mijn eigen mening iets té actief) en ik me nooit officieel heb voorgesteld werd het wel eens tijd om dit recht te zetten.

    Ik ben 45 jaar, woonachtig in Zuid-Limburg precies tussen de twee Nederlandse saunaclubs in, vrijgezel en heb een logistieke functie in de food-business. Aangezien ik vaak héél vroeg moet beginnen kan ik al redelijk vroeg naar een saunaclub en ben mede daardoor een dagbeer. Maar recent heb ik met veel genoegen ook een saunaclub tijdens de late uurtjes leren kennen, dat smaakt naar meer !
    Buiten mijn saunaclubbezoeken heb ik ook nog andere hobby's, zoals auto's (heb een Fast Ford met een 5-cylinder op de oprit staan) en daaraan gekoppeld de F1, beleggen, internetten en het volgen van de wielerkoersen op de beeldbuis. Voetbal heeft, hoewel ik vroeger rechtsback was, steeds meer mijn interesse verloren en kijk er nog zelden naar. De laatste tijd ben ik echter weer meer gaan fietsen en wandelen, vooral om mijn conditie voor bepaalde horizontale activiteiten te verbeteren...
    Wat mijn muzikale voorkeur betreft, die is héél breed, van Duitse schlager tot heavy metal. De laatste 2 jaar echter mogen, mede door de vele clubbezoekjes, house, techno en trance (of zoiets, ben niet zo'n kenner) ook op mijn belangstelling rekenen. Voorheen was dat niet zo mijn cup of tea, maar zo zie je maar. Mijn favoriete bands zijn U2 en de Red Hot Chili Peppers, maar zoals gezegd ik luister net zo graag naar Nirvana, Coldplay, Queen, Metallica, enzovoort enzovoort.
    Over mijn politieke voorkeur, die is naar ik aanneem algemeen bekend hier, tot leedwezen van enkele forumleden en de top brass van dit forum.

    Goed, nu dus over hoe ik in het pay6-wereldje ben gerold, het is inmiddels zo'n tweeënhalf jaar geleden. Aangezien ik een nogal gesloten persoonlijkheid was (verlegen, einzelgänger, noem het hoe je wilt) had ik nooit zo'n succes bij de dames, heb dus tot nu toe ook nog nooit een vriendin gehad en om eerlijk te zijn heb ik er ook nooit werk van gemaakt. Op een bepaald moment was ik het zat en wilde niet langer als maagd door het leven gaan (hoewel het mijn sterrenbeeld is) en besloot om nu ik nog in mijn goede jaren zit de daad bij het woord te voegen.
    En dus ging ik op een mooie woensdag in mei '14 richting Roermond naar een privehuis en koos aldaar voor Sandra, een mooie en leuke Limburgse van 37 jaar en een dik uur later was ik een ervaring rijker. Het was me zeer goed bevallen (ondanks toch wel flinke zenuwen bij aanvang) en ik dacht: potverdorie, waarom heb je dit niet véél eerder gedaan of gewoon vroeger wel ingegaan zijn op die paar meisjes die geinteresseerd in je waren.
    Maar ja, het is zoals het is en ik nam me voor om de schade dan maar op deze manier in te halen (ben ook niet echt relatie-materiaal, dus de hoop op een vriendin heb ik allang opgegeven, maar wie weet komt het er ooit nog van) en nu in november '16 ben ik via prive-ontvangst, privehuizen en dus vooral saunaclubs (en die al redelijk snel na mijn ontmaagding) op een aardig totaal gekomen. Het precieze aantal weet ik niet, is ook niet belangrijk, maar het zullen een kleine 200 dames zijn met wie ik zo'n 250 keer gekamerd heb.
    Wat wel belangrijk is, dat ik nu een heel andere persoonlijkheid ben als voorheen, ik ben veel opener geworden en geniet véél meer van de mooie dingen van het leven. Ik beleef nu niet mijn tweede jeugd, ik ben pas met mijn eerste begonnen.

    Het afgelopen jaar heb ik mijn wandelschoenen aan de wilgen gehangen en ben full-time ijsbeer geworden, mijn stamclub is YinYang met dit jaar zo'n 25 bezoekjes. Andere clubs waar ik graag kom zijn Magnum, Villa Vertigo, Dolce Vita en Acapulco. Hoewel ik ook best vaak in Sixsens ben geweest in vooral 2015 kan deze club me jammer genoeg niet meer zo bekoren, ligt vooral aan de kamertjes, ik kan er gewoon niet aarden en dat vind ik heel jammer aangezien het voor mij vanuit mijn werkplek gezien de dichtstbijzijnde club is. De rest van dit jaar zal ik rustig aan doen met clubben, aangezien ik er al een heel kapitaal doorheen heb gejaagd, maar voor volgend jaar ben ik al het nodige aan het plannen. Waar 2016 het jaar van YinYang was/is, zal 2017 het jaar van Magnum worden, voor mij the place to be als de wellness en het buitengebeuren daar eenmaal op orde is.
    Verder zal ik ook nog eens Golden Time een tweede keer bezoeken en Finca Erotica staat op de rol voor een debuutbezoek. Dus genoeg om me op te verheugen het komend jaar en jullie mogen daarvan, middels mijn verslagen, meegenieten.

    Ondanks al mijn bezoekjes heb ik tot nu toe maar twee forumleden in real-life ontmoet (nou ja, in Magnum misschien wel de derde ), maar ja als je geen party-ganger bent en/of op onmogelijke tijdstippen gaat is dat ook best moeilijk. In ieder geval hoop ik de komende tijd wat meer gezichten bij nicknames te kunnen plaatsen.

    Zo, dit jaar zit er wat betreft clubben voor Brad bijna op, maar ik wil dit jaar nog met een knallende recensie afsluiten.
    Het zal geen gewone recensie worden, want waar je normaal aan de hand van een clubbezoek een recensie schrijft doe ik het nu andersom...
    Het clubbezoek is nu alleen nog nodig om de details in te vullen, meer verklap ik er niet over.
    Ok, het wordt een persiflage op een bekende filmreeks, so stay tuned !!!

    Mochten jullie nog opmerkingen of vragen hebben, laat maar horen,

    Groetjes, Brad

  2. Onderstaande 28 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Cat ( 4 november 2016),cheasehead (12 februari 2019),Cupido ( 5 november 2016),Das ( 4 november 2016),Elmo3108 ( 5 november 2016),Ethan Cunt (12 september 2021),Firehawk (26 december 2016),firstme ( 5 november 2016),hasta la pasta (20 januari 2017),jansenroy ( 5 november 2016),KanariePiet ( 4 november 2016),keesboz ( 3 januari 2019),Knutje77 ( 5 november 2016),Meme Moo (20 november 2016),Nedlovefkk ( 4 november 2016),Pandabeer82 ( 5 december 2016),Patjax ( 4 november 2016),Picasso 1 ( 4 november 2016),Pietjepik (17 december 2016),pietpotent44 (19 september 2017),rob45 ( 5 november 2016),Ryuhayabusa ( 2 december 2016),sofaking ( 4 november 2016),The Pussyhunter (27 mei 2018),Ties85 (11 november 2019),Wentelt Eefje ( 6 november 2016),Wijze grijze ( 4 november 2016),yylover ( 4 november 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Goede muziekkeuze en general. Wellicht treffen we elkaar tzt toch nog eens in YY of GT. Vrijgezel zijn is zo slecht nog niet.

  4. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 5 november 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:44
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Een 'welkom op dit forum' lijkt hier wat overdreven, maar we hebben elkaar al eens ontmoet, en dat was zeer zeker geen tegenvaller.
    Groetjes uit de linkerhoek, en hopelijk treffen we elkaar nog eens.

  6. #4
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    @ Botte Brabo en yylover

    We zullen elkaar zeker (nog) eens ontmoeten, ik zal Meeting Point in de gaten houden en indien mogelijk iets afspreken.
    Ikzelf ga de 20e naar YinYang, voor de verandering eens een zondag, dus...

  7. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt (12 september 2021),The Pussyhunter (27 mei 2018),yylover ( 4 november 2016)

  8. #5
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Tijdens vele clubbezoekjes deze song gehoord, maar wat er nu precies gezongen daar lette ik niet op.
    Nu ben ik erachter gekomen dat het eigenlijk over mij ging...




    Meerdere dames hebben dit ook tegen mij in de bar en op de kamer écht gezegd, op sommige momenten denk ik ook bij mezelf je bent toch niet in het klooster, nondeju Brad.

  9. Onderstaande 6 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt (12 september 2021),explo (10 december 2016),Nulnulzeseneenhalf ( 5 december 2016),The Pussyhunter (27 mei 2018),Wentelt Eefje ( 4 december 2016),yylover ( 4 december 2016)

  10. #6
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Ik heb dat ook, vooral bij een eerste ontmoeting. En ik beoefen deze hobby al meer dan 10 jaar.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  11. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt ( 5 december 2016)

  12. #7
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Er zijn ook best een aantal dames die wat verlegen of onzeker zijn, waarbij ik dan het voortouw moet/wil nemen.
    Pas geleden in YY een dame ontmoet die na een eerste succesvolle kamergang verbaasd was dat ik een week later weer met haar wilde, alleen omdat ze zo onzeker over zichzelf is en of ze wel alles goed gedaan heeft de eerste keer. Ik heb haar overigens nooit de indruk gegeven dat ik niet tevreden was ondanks haar beperkte service. Ik zei nog tegen haar dat ik haar de knapste dame van YY vond (en dat is ze eigenlijk ook wel, of minstens top 3), zei daarop: 'Really !!!'. Ik ken nu een beetje haar achtergrond en denk te weten waar haar verlegenheid/onzekerheid vandaan komt. Zij voelt zich overigens bij mij op haar gemak, niet verwonderlijk gezien mijn karaktertrekken. Ik hoop haar deze week weer te strikken voor een kamertje en hopelijk blijft ze nog langer in YY. Ik zal wel eens voorzichtig hengelen naar haar nummer, altijd handig voor later.

  13. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 december 2016),Ethan Cunt (12 september 2021),The Pussyhunter (27 mei 2018)

  14. #8
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    bij mij zijn ze allemaal verlegen
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  15. #9
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Jij bent dan ook een alfa-mannetje, ik ben een wannabee bad boy.

    Maar ach, vergeleken met hoe ik bijna 3 jaar geleden was, ben ik nu toch wel een beetje een Don Juan.
    Ondanks mijn 'handicap' durf ik nu toch de hele knappe dames aan te spreken, dus zo erg is het toch niet meer met me gesteld.
    Verder heb ik het idee dat mijn beste saunaclub-jaren nog moeten beginnen, I only just started.

  16. #10
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Tijdens vele clubbezoekjes deze song gehoord, maar wat er nu precies gezongen daar lette ik niet op.
    Nu ben ik erachter gekomen dat het eigenlijk over mij ging...




    Meerdere dames hebben dit ook tegen mij in de bar en op de kamer écht gezegd, op sommige momenten denk ik ook bij mezelf je bent toch niet in het klooster, nondeju Brad.
    ze draaien hem in iedere sauna club

  17. #11
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    ze draaien hem in iedere sauna club
    Dus ik ben niet de enige (ietwat) verlegen beer ?

  18. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt (12 september 2021),Pandabeer82 ( 5 december 2016),The Pussyhunter (27 mei 2018)

  19. #12
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Dus ik ben niet de enige (ietwat) verlegen beer ?
    ik ben nooit verlegen als ik een lekkere dvp zie roep ik slusel sofort . ik voel me wel schuldig bij een dame als er een uur gewacht moet worden op een slusel ik kom niet in een club om een goed gesprek te voeren maar voor dit praatjes vullen geen gaatjes

  20. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 5 december 2016)

  21. #13
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Gisteren in YY onverwachts van een dame het voorstel gekregen om ook buiten de club elkaar te ontmoeten, gewoon als vrienden dus leuke dingen te doen zoals terrasje doen of shoppen aangezien ze zich wat verveelt op haar vrije dagen. Toen ik vroeg waar ze dan woont sloeg ik bijna stijl achterover, ze woont niet zo heel ver van mij vandaan (op flinke fietsafstand) in een groot dorp. Aangezien ze nu voor een maand naar huis gaat heb ik tegen haar gezegd dat ze nog eens daarover kon nadenken of ze dit echt wil doen (en het geeft mij ook tijd hiervoor). Ik heb al wel voorgesteld om eens in het voorjaar een toertocht te gaan maken in het mooie Mergelland en daarna naar Maastricht te gaan (ze kent alleen dus dat dorp en Roermond). Aangezien ze een fan van snelle auto's is was ze blij verrast toen ik zei dat ik er zo eentje op de oprit heb staan en verder hebben we kwa kleur van de auto dezelfde smaak, zwart dus.

    Tja, een tijdje geleden schreef ik nog hier dat ik wel interesse heb daarin en nu schijnt het daadwerkelijk te kunnen gebeuren. Ik hou nog een slag om de arm, maar denk dat ik toch inga op haar voorstel. Verder hebben we nog een hele tijd met elkaar gesproken (en gegeten) en die meid heeft meer levenswijsheid dan ik en heeft me eigenlijk de ogen geopend over wie ik nu eigenlijk ben en over wat ik van de rest van mijn leven wil/moet maken. Zij kent mijn hele hebben en houden intussen en ze vond dat ik onderhand wel eens verandering in mijn leven moest brengen. Daarmee bedoelde ze dat ik toch eens eindelijk werk moest maken van een vrouw in mijn leven, maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan voor iemand als mij. Zij wil me een beetje daarmee helpen heb ik de indruk door iets losser, zelfverzekerder te worden, zowel in als buiten de club. In ieder geval heeft ze me gisteren in de buurt van de danspaal al een paar dancemoves geleerd, niet geheel zonder uitwerking daaronder overigens... voor een beginner deed ik het niet slecht vond ze.

    Ja, toch wel spannende vooruitzichten voor mij in het nieuwe jaar, ben echt benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.

  22. Onderstaande 8 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 december 2016),Das (17 december 2016),Ethan Cunt (12 september 2021),hasta la pasta (20 januari 2017),pret (17 december 2016),sofaking (17 december 2016),The Pussyhunter (27 mei 2018),Wentelt Eefje (17 december 2016)

  23. #14
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Gisteren in YY onverwachts van een dame het voorstel gekregen om ook buiten de club elkaar te ontmoeten, gewoon als vrienden dus leuke dingen te doen zoals terrasje doen of shoppen aangezien ze zich wat verveelt op haar vrije dagen. Toen ik vroeg waar ze dan woont sloeg ik bijna stijl achterover, ze woont niet zo heel ver van mij vandaan (op flinke fietsafstand) in een groot dorp. Aangezien ze nu voor een maand naar huis gaat heb ik tegen haar gezegd dat ze nog eens daarover kon nadenken of ze dit echt wil doen (en het geeft mij ook tijd hiervoor). Ik heb al wel voorgesteld om eens in het voorjaar een toertocht te gaan maken in het mooie Mergelland en daarna naar Maastricht te gaan (ze kent alleen dus dat dorp en Roermond). Aangezien ze een fan van snelle auto's is was ze blij verrast toen ik zei dat ik er zo eentje op de oprit heb staan en verder hebben we kwa kleur van de auto dezelfde smaak, zwart dus.

    Tja, een tijdje geleden schreef ik nog hier dat ik wel interesse heb daarin en nu schijnt het daadwerkelijk te kunnen gebeuren. Ik hou nog een slag om de arm, maar denk dat ik toch inga op haar voorstel. Verder hebben we nog een hele tijd met elkaar gesproken (en gegeten) en die meid heeft meer levenswijsheid dan ik en heeft me eigenlijk de ogen geopend over wie ik nu eigenlijk ben en over wat ik van de rest van mijn leven wil/moet maken. Zij kent mijn hele hebben en houden intussen en ze vond dat ik onderhand wel eens verandering in mijn leven moest brengen. Daarmee bedoelde ze dat ik toch eens eindelijk werk moest maken van een vrouw in mijn leven, maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan voor iemand als mij. Zij wil me een beetje daarmee helpen heb ik de indruk door iets losser, zelfverzekerder te worden, zowel in als buiten de club. In ieder geval heeft ze me gisteren in de buurt van de danspaal al een paar dancemoves geleerd, niet geheel zonder uitwerking daaronder overigens... voor een beginner deed ik het niet slecht vond ze.

    Ja, toch wel spannende vooruitzichten voor mij in het nieuwe jaar, ben echt benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.
    Hopelijk wordt het wat moois, het is je gegund.

  24. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (17 december 2016)

  25. #15
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Succes!
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  26. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (17 december 2016)

  27. #16
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Even een klein misverstand uit de weg ruimen, zij en ik doen dit niet met als insteek om een echte relatie aan te gaan, daarvoor is het leeftijdsverschil toch wel iets te groot vind ik (20 jaar, maar ja tegenwoordig zie je wel grotere verschillen). Verder kennen we elkaar te kort en ik weet ook niet echt wat haar plannen zijn voor de toekomst, maar de superklik is er in ieder geval. Wat de toekomst ook moge brengen, ik laat me verrassen.

    Vooruit een beetje dagdromen doe ik toch alvast, ik zie het al helemaal voor me, ik met een heuse blonde pornobabe gearmd door de winkelstraat aan het slenteren...
    Gelukkig zie ik er voor m'n 45 jaar nog redelijk jeugdig uit, dan valt het niet zo op.

  28. #17
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Succes!
    Ik weet dat jij ook wel toe bent aan de next step, hoop dat je volgend jaar ook eens lucky bent.

  29. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt (12 september 2021),Nulnulzeseneenhalf (17 december 2016),The Pussyhunter (27 mei 2018)

  30. #18
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:44
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.667
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Even een klein misverstand uit de weg ruimen, zij en ik doen dit niet met als insteek om een echte relatie aan te gaan, daarvoor is het leeftijdsverschil toch wel iets te groot vind ik (20 jaar, maar ja tegenwoordig zie je wel grotere verschillen). Verder kennen we elkaar te kort en ik weet ook niet echt wat haar plannen zijn voor de toekomst, maar de superklik is er in ieder geval. Wat de toekomst ook moge brengen, ik laat me verrassen.

    Vooruit een beetje dagdromen doe ik toch alvast, ik zie het al helemaal voor me, ik met een heuse blonde pornobabe gearmd door de winkelstraat aan het slenteren...
    Gelukkig zie ik er voor m'n 45 jaar nog redelijk jeugdig uit, dan valt het niet zo op.
    Handle with care Bratt, en dan komt het wel goed. Succes!

  31. Onderstaande leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (17 december 2016)

  32. #19
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    @ yylover

    Geen zorgen, ik ken de verhalen en de valkuilen en zal niks overhaast doen. Gewoon kijken hoe het gaat en wat voor vlees ik in de kuip heb/krijg.
    Maar ze heeft me wel alvast voorgesteld aan al haar clubvriendinnen (overigens ook hele knappe en leuke dames) en ze ruimde na het eten alles voor me op en bracht me aansluitend nog een gevulde koek. Als dat geen liefde is...

  33. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt (12 september 2021),The Pussyhunter (27 mei 2018),yylover (17 december 2016)

  34. #20
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    @ yylover

    Geen zorgen, ik ken de verhalen en de valkuilen en zal niks overhaast doen. Gewoon kijken hoe het gaat en wat voor vlees ik in de kuip heb/krijg.
    Maar ze heeft me wel alvast voorgesteld aan al haar clubvriendinnen (overigens ook hele knappe en leuke dames) en ze ruimde na het eten alles voor me op en bracht me aansluitend nog een gevulde koek. Als dat geen liefde is...
    Ja ze weet donders goed dat de liefde van een man door de maag gaat.

  35. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (17 december 2016)

  36. #21
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Ja, maar voor wat hoort wat, we waren het drinken vergeten en ik bood als een echte gentleman aan om het voor alle vier (2 vriendinnen kwamen ook gezellig meetafelen) te gaan halen.

  37. #22
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Lekker van genieten en het als een avontuur zien. Echter zeker geen romantische voorstellingen bij hebben want je hebt met een steenharde berekende zakenvrouw te doen. Jij zal geheel verknocht raken aan haar en de omgang met haar, zij zal het ook best leuk vinden, maar rara wie is degene die zich straks zonder emotie van dit idyllische samenzijn los kan en zal maken? Tipje Vd sluier; jij bent het niet.... je zult meer verdriet en vragen overhouden aan dit avontuur dan dat het je blijvende vreugde brengt.
    Waarom lul ik zo wijs? Bin there, done that. Pronken met een jonge stoot en haar privé zonder vergoeding buitengewoon vaak en passioneel neuken lijkt op de hoofdprijs maar zal na het einde van betrekkingen slechts een bittere pil blijken te zijn geweest.
    Ipv dat je je zorgen maakt over haar en wat zij wil, denk even diep na over jezelf....
    Der mensch ist, was er fickt.......

  38. Onderstaande 3 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 december 2016),Brad Clitt (17 december 2016),Toulouse-Lautrec (17 december 2016)

  39. #23
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    @ Pietjepik

    Over pronken met haar (ben ik het type niet voor ondanks mijn dagdromen) en neuken zonder vergoeding denk ik nog helemaal niet over na.
    Over dat laatste heeft ze helemaal niks gezegd, ze vindt me gewoon een leuke, aantrekkelijke, intelligente man (haar woorden, overigens wist ik dat al van mezelf dus het is niet gelogen) en aangezien ik in de buurt van haar woon (dat wist ze al een tijdje van me, andersom niet) stelde ze voor om gewoon eens ergens wat te eten en/of drinken om te beginnen. Kwam zoals gezegd als een complete verrassing voor me, goed ik merkte wel dat de beroemde klik er over en weer is, maar zij behandelde me gisteren echt als een prins, ik dacht bij mezelf ik ben toch wel in YY, de service-woestijn der saunaclubs. Het leek wel of de club haar de opdracht had gegeven om zich eens flink uit te sloven voor me, in ieder geval dit heb ik nog nooit bij een andere dvp ervaren. We hebben elkaar overigens al in mei van dit jaar ontmoet en toen ik een paar weken geleden haar weer ontmoette (ik herkende haar niet direct, want ander kapsel en lang niet meer aanwezig) door stomtoevallig naast haar te gaan zitten was er meteen weer de klik.
    Of zij een berekende zakenvrouw is en gewoon poogt om een schuchtere, eenzame man het hoofd op hol te brengen met als doel om wat extra centen te ontvangen, het zou kunnen want ik heb zoals hierboven gezegd de lotgevallen van andere beren ook gelezen. Echter op mij komt ze over als een alleraardigste jongedame die ook zo omgaat met haar vriendinnen, het is echt een hecht groepje en een van die vriendinnen zei zonder navraag van mij over haar dat ze de aardigheid zelve is. Natuurlijk doet ze het voor het geld en voor het afscheidnemen zei ze eerlijk dat ze het jammer vond dat ze niet wat langer tijd met me kon doorbrengen, maar ze moest nu toch echt verder aan het werk om het broodnodige geld te verdienen. De toekomst zal uitwijzen of ik ondanks mijn beperkte sociale vaardigheden en ervaring toch voldoende mensenkennis in huis, ik gun haar in ieder geval het voordeel van de twijfel.

    Tenslotte, ik zie dit niet als opstap naar een liefdesrelatie maar zoals jezelf zegt een nieuw avontuur zonder al te hoge verwachtingen en gewoon genieten van de nieuwe dingen die me hopelijk zullen overkomen. Zie het maar als het doorbreken van de eenzaamheid.

    Nog even een komische noot ter aanvulling, mocht zij ooit mevrouw Clitt worden dan weet ik nu al wie thuis de broek aanheeft, je komt er nauwelijks tussen zodra ze het woord heeft.
    Laatst gewijzigd door Brad Clitt; 17 december 2016 om 17:08

  40. Onderstaande 4 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 december 2016),Ethan Cunt (12 september 2021),Pietjepik (17 december 2016),The Pussyhunter (27 mei 2018)

  41. #24
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Je tweede alinea is een textbook aanpak van omgang met een DVP. Houdt dat in gedachten en laat je bij je omgang met haar door die gedachten leiden. Zal je echter niet behoeden voor pijn in je pens zodra het eindigt. Maar alles heeft zijn prijs en ook dit avontuur zal zeker een bijdrage aan je ervaringen als mens leveren, in de toekomst zul je er in ieder geval op terug kunnen kijken en in het optimale geval toegevoegde waarde aan kunnen ontlenen indien nieuwe avonturen zich aandienen, op allerlei vlak. Ervaringen bouwen de mens.
    Der mensch ist, was er fickt.......

  42. #25
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Ach, het moet allemaal eerst nog maar eens beginnen en dan zien we wel verder. Ik zeg maar zo, of het nu een goede of slechte ervaring wordt, het is altijd nog beter dan geen ervaring. Of beter nog: mens durf te leven.

  43. Onderstaande 4 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Ethan Cunt (12 september 2021),sofaking (17 december 2016),The Pussyhunter (27 mei 2018),yylover (17 december 2016)

 

 
Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04.

Living Room 468*60