Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Sofia (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 06:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.780
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard Sofia (Duitse)



    Sofia (Duitse)
    Leeftijd : 31 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Vingeren
    Extra info : echt een leuke meid/ 50/50 duits/spaans; veel gereisd





  2. #2
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 06:22
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.780
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    Halloween op GT: sessie met Sofia
    uit mijn Halloween recensietje




    Er waren slechts een paar dames die in hun normale werkkleding rondliepen. En een daarvan bleek de 31-jarige Sofia (50/50 Duits/Spaans) leuke meid, beetje vol, 165, C cup (naturel) lang haar in een staart, later in een knotje. Hier praatte ik wat mee, Sofia werkt een jaar in GT, meestal op de donderdagen, en zo af en toe op zaterdag/zondag (volgens haarzelf). Ik vermoed dat ik haar wel eens gezien heb, maar nog nooit kennis gemaakt. Sofia zegt dat ze nauwelijks zelf op ijsberen afstapt. Ik was nu inderdaad naast haar neergestreken.... Een ontdekking voor mij. Eerst een beetje voorspel in kino, wat ik veelbelovend vond, maar de kamer was veeeeeeel beter. Zacht, initiatief rijk, alles wat ik wilde bleek mogelijk, en ze had veel verstand hoe Sofia een prematuur orgasme bij mij kon voorkomen. Ze was heel blij met mijn aktiviteiten, maar wilde per se niet klaarkomen, daar ze dan de rest van de dag op apegapen zou liggen..... mocht alleen later in de avond.... dus ze trok, onder luid gelach een paar keer aan de noodrem..... nou zeg, doe je zoveel moeite weer niet goed..... Het was een PRACHT sessie. Echt een leuke meid, die heerlijk kon vertellen over al haar reizen. Ze doet dit werk om veel vrije tijd te hebben, en de reizen te bekostigen. Ik heb er een geil gevoel aan over gehouden.....


  3. Onderstaande 5 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 november 2016),Bluebear ( 1 november 2016),george101 ( 1 november 2016),goolfy69 ( 1 november 2016),lekkersfan ( 3 november 2016)

  4. #3
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 12:08
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    De juiste volgorde moet ik nog bepalen, maar Sofia of Sophia gaat zeker in mijn top-5 van 2016 eindigen. Vorig jaar had ik nog te weinig ervaring met haar, maar dat is in 2016 zeker goed gemaakt. Tot mijn schande zag ik gisteravond dat ik nog nooit iets over haar had geschreven en dat probeer ik nu een beetje goed te maken. De bovenstaande berichten van Mynasch kloppen grotendeels en mijn aanpassingen volgen later in dit bericht. Het kan goed kloppen dat Sofia al ruim een jaar in Golden Time schittert, want ik heb haar vorig najaar voor het eerst gezien en mogen genieten van haar goddelijke lichaam. En ja dat was op een donderdagavond. Eerlijk gezegd blijft dat voor mij de beste avond in GT, maar mijn agenda wil niet altijd meewerken. Wat viel mij een jaar geleden over Sofia op? En eigenlijk denk ik nog altijd zo over haar. Sofia is een zeer charmante vrouw, die inmiddels de dertig is gepasseerd. Een dame met stijl en voor mij zeer belangrijk: goed gevulde echte borsten. Denk eerder cup D dan B. Zij is inderdaad half Duits en half Spaans, maar ik vind dat zij goed Duits en helemaal geweldig Engels spreekt. Ik hoor haar regelmatig met klanten in het Engels praten. Sofia heeft een paar problemen. Zij is niet alle dagen in ons paradijs. Bijna altijd op donderdag en nog wel eens op vrijdag of de zaterdag. Je moet dus geluk hebben, want mevrouw heeft een paar vaste klanten die het begrip pannenkoekensessie hebben uitgevonden. Sofia neemt in het begin alle tijd voor je en zo denk ik dat ze misschien ook de mannen een beetje aan het aftasten is. Ik heb haar de laatste tijd niet in Golden Time gezien, maar Sofia zit misschien wel aan de andere kant van de wereld en geniet zij wel een verdiende vakantie.

  5. #4
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    21 april 2024 @ 22:43
    Berichten
    788
    Discussies
    17
    Thanks
    1.960
    Thanked
    787 in 300 posts

  6. #5
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 12:08
    Berichten
    947
    Discussies
    2
    Thanks
    3.211
    Thanked
    1.299 in 352 posts

    Standaard

    Voor 99% is zij het volgens mij niet gezien haar leeftijd en cupmaat. Ook heb ik haar nog nooit met blond haar gezien. Een beetje typisch Spaanse dame met donder haar. Ik ken Sofia natuurlijk niet van top tot teen, maar ik vind haar niet het type om op de foto te gaan.

  7. #6
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Onlangs gestopt bij de saunaclubs...
    Laatst gewijzigd door Teiresas; 23 januari 2018 om 13:28
    "Ohne Spaß kein Fun"

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39.

  Living Room 468*60