Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Adriana

  1. #1
    Geregistreerd
    7 januari 2012
    Last Online
    5 maart 2017 @ 20:40
    Berichten
    6
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked
    10 in 4 posts

    Standaard Adriana

    Adriana, wat een dingetje is dat zeg. 21 jaar, 153cm hoog en 43 kilo. Klein maar fijn. Zie website van de club voor meer details.

    Wat kan ik erover zeggen. Ze is vrolijk en aanwezig, maar niet op een nadrukkelijke manier. Ze grapt een beetje met klanten en collega's en ze was daarmee de vrolijke noot in een wat gematigde sfeer. Lange zwarte haren en een rank figuurtje. Ik zag haar en ik wilde haar. Naast haar gaan zitten op de bank, ze kroop direct tegen me aan, praatje gemaakt en daarna naar de kamer. Ze liep voor me de trap op en wat een uitzicht had ik op een heel fijn rank kontje, ik moest er gewoon even voorzichtig aanzitten. Op de kamer gingen de hoge hakken en de lingerie uit. Jemig, wat een klein rank poppetje. Het was echt een lolita beleving. Ze begon lekker te pijpen waarbij ze me ondeugend aankeek en zo nu en dan ging ze met haar tongetje van onder naar boven de schacht. Ik had mijn vinger wat vochtig gemaakt om haar klitje te stimuleren, daar werd ze wat nerveus van. Moest mijn vinger eerst afvegen voordat ik met haar mocht spelen. Prima verder, bij zo'n eerste ontmoeting loop je soms tegen wat spelregels op. Respect voor de regels van de dames.

    Het neuken was heerlijk, oei wat was ze strak. Eerst in missio en daarna ging ze bovenop. Eenmaal bovenop ging ze te keer en wist ze haar spieren goed aan te spannen. Ik had kort voor haar al een sessie met een andere dame gehad en had niet verwacht heel snel klaar te komen. Ik kwam echter in no time klaar. Heerlijk. Kort maar krachtig. Geen echte GFE, maar wel lekker.

  2. Onderstaande leden hebben guusgeluk1980 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (12 januari 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 22:49
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    https://www.xs-saunaclub.de/girl/1628/Adriana
    Adriana herkende mij wel, maar ik haar niet. Ze wist zelfs welk kamer nummer. Ze was zeer sexy gekleed waar ik haar uiteraard mee complimenteerde. Op haar profiel staat dat ze niet kust maar ze wilde dat bij mij wel doen. Enfin, standaard pauschalsessie. Weinig presales mogelijk geen aftersales. Omdat zij stevig rookt is tongen ook niet denderend door de smaak en geur. In een rtc geef ik dan instructie om te verfrissen wat ik in deze saunaclub naliet. Op de kamer eerst rustig suleimanritueel gevolgd door wat sex en toch nog stevig over haar heen spuiten. Voldoende inzet, maar het moest allemaal te voorzichtig waardoor het voor mij niet echt heet werd.

  4. Onderstaande 2 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (16 december 2016),Kwakje (12 januari 2017)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60