Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 49

Discussie: Diana (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Diana (Roemeense)



    Diana (Roemeense)
    Leeftijd : 20 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig)
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen
    Extra info : Een van de mooie jonge Roemeentjes in Lulo en wat sympathieker op de kamer dan sommige anderen. Tongzoenen valt wat van te maken, maar als je vriendinnetje is het niet.





  2. Onderstaande 3 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Jester ( 1 november 2016),ju52 (24 juli 2020),Mr Bluenose (15 augustus 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard

    Twintig jaar, mooie blondin. Ze heeft ook achter de ramen in Brussel gewerkt.
    Haar service was goed maar niets uitzonderlijk : TZ, PZC, eierlecken goed.
    Vingeren niet toegelaten.
    30', 50 E
    Herhaling mogelijk.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Champollion bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (21 mei 2017),Mr Bluenose (15 augustus 2017)

  5. #3
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    ---> Babylon, zelfde naam veronderstel ik.

  6. #4
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    ---> Babylon, zelfde naam veronderstel ik.
    Correct, idd zelfde naam! http://www.saunaclub-babylon.com/sau...-koeln/162.php

  7. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (13 juni 2017)

  8. #5
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    DIANA (Babylon) - Diana Goddess of Hunt
    Bij deze recensie
    Iets minder ingekort dan die andere

    Foto

    01.jpg

    Waar hij haar heeft ontmoet - Diana zat achteraan de barruimte, gezellig bij Klara en Erika met wie ik eerder kamerde. Thea zat weer afgelegen in haar zeteltje. Er was een gezamenlijk gesprekje en Klara koppelde Diana en mij zowaar.

    Bijzonderheden - Diana bleek nog nieuw te zijn in de club. Een mooie lieve meid, die ik wel zag zitten. Ze is de 30ste en laatste dame van de eerste helft van 2017. Ze had haar haren in een staartje maar ik vroeg als vanouds dat los te doen. Ik vind ze zo mooier. Een prachtig slank lichaam heeft ze, kleine borsten, slanke taille. Ook zij deed me aan een andere mei terugdenken van vroeger. Dit heb ik wel vaker de laatste tijd. In de herinnering loopt het ineens door elkaar. Ze heeft een goed meegaand karakter en ging goed mee in m'n wensen.

    Presales - We zaten samen met Klara en Erika zat er ook ergens bij. Klara vertelde haar nog van haar sessie met mij in 't Roemeens. We zaten er wat samen te spreken en te strelen en dan de kamer op. Bij mij duren die presales vaak niet zo lang, de buit heeft Diana, Godin van de jacht, immers al snel gevangen.

    Kamer - 10


    Sessieverloop

    Een uitstekende sessie, TZ erbij, strelen en kussen, allemaal niet slecht. Ze deed m'n rollenspel goed en de seks was ook erg goed: met wisselend ritme kon ik m'n orgasme beter uitstellen. Ook nu gebeurde het dat mijn oorspronkelijke kamerwensen van geen tel meer waren en dan weer wel.

    Het is zo zalig naar dat leuke mooie lichaam van haar te kijken, haar welvingen te strelen, die wilde haren loshangend rond haar gezicht terwijl ze op me neerkeek. Dit was de 6de sessie al en ik wist en voelde dat het de laatste zou zijn want zweette al te veel. Na de seks lagen we naast elkaar en streelden en kusten we nog. Geen hoogschieter maar helemaal niet slecht. Ze werkt er maar pas dus ze kan nog groeien in deze club.


    Afsluiten - De tijd was niet helemaal om maar besloot al te eindigen. Gewenning, zeker en ja ik was voldaan, langer hoefde niet. Ik was ook voldaan voor een langere tijd ttz 1 maand tot het groot verlof. Diana was aangenaam vrolijk gezelschap geweest en met haar kon ik op een positieve manier eindigen. Afruimen en damage afhandelen zonder probleem.

    Aftersales - Geen, niet veel later ging ik naar huis toe.

    Conclusie en score - Diana is zeker een herhaling waard, wanneer? Dat is de vraag.

    Score: 8,0 / 10
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 4 juli 2017 om 22:43
    De zwarte wolf

  9. Onderstaande 9 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 6 juli 2017),ButtinSky (12 juli 2017),dauerlutscher ( 6 juli 2017),goolfy69 ( 5 juli 2017),ju52 (21 juli 2020),Manureva ( 8 juli 2017),Mr Bluenose ( 5 juli 2017),Sjeufke ( 4 juli 2017),waterrat ( 6 juli 2017)

  10. #6
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Echt wel goed sessie met Diana gehad.
    Was wel korte pre-sales maar mijn intuïtie heeft me niet bedrogen.
    Goede sessie met zeer mooie en lieve meid.
    Enige nadeel was de berg doekjes; voor alles was een doekje nodig en liefst wel twee!
    Dit terwijl ik zeer hygiënisch ben, net gedoucht had etc.....

    Goed sex maar is dit Babylon?
    (Geldt ook voor de andere meiden)

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  11. Onderstaande 2 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (15 augustus 2017),Mr Bluenose (15 augustus 2017)

  12. #7
    Geregistreerd
    18 juli 2016
    Last Online
    28 februari 2024 @ 21:22
    Berichten
    132
    Discussies
    24
    Thanks
    0
    Thanked
    268 in 96 posts

    Standaard

    I've met Diana the 15th September in Babylon.
    After a bad-service-session with Jessy, I was expecting something good that time.
    I was a bit afraid about Diana*: I noticed she had many clients before for... 20 minutes*! In my case, I always wear a watch (I gently check...).

    In the afternoon, I've joined her outside, and I started to make a short massage in her back, later she took my hands and put on her delicious small B-cup breast*! Exciting*!

    After a few minutes, in stead to drive me in room, she invited me in a sofa to talk a bit more. Her english is good enough to discuss nicely*! Kisses & hugs at the programme, she also put my dick outside my dress and made me crazy.

    Once in the room, DFK and excellent blowjob, alternating with a nice 69*!
    Multi positions with passion, she moved very well (I remember the «*spoon*» position while she moved her back to me, delicious).
    The last minutes, I continue with a massage to her body & her back to complete the … 31 minutes-session. Honnest*!

    I really want to see her again (she was telling me she'll be in vacation for 3 weeks, good to know).

  13. Onderstaande 4 leden hebben Piet Rodebaard bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (28 september 2017),Manureva (28 september 2017),Mr Bluenose (28 september 2017),Sjeufke (29 september 2017)

  14. #8
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Diana (Babylon) - Anti-climax
    Bij deze recensie


    DVP-Cataloog - Dronken dame naar alle vermoeden


    Bijzonderheden

    Mooi lang haar, prachtig figuur, had een slechter karakter nu dan m'n eerste ontmoeting met haar toen ze nieuw was. Wat jammer :(


    Waar ontmoet?

    In de barruimte Naast Alesia, de dame waar ik eigenlijk mee wou...maar koppijn heeft!


    Presales

    Wat pralines, wat gespeel dat ik liever met Alesia had gehad die naast me zat. Maar Alesia negeerde me en vond dat ik maar met Diana mee moest en het zeker goed zal zijn.


    Kamer 12


    Voorspel & Sex

    Goed voorspel maar bleef erbij. Madam vroeg extra en wou anders niet neuken halverwege de sessie. Masturberend klaar gekomen terwijl ze op me zat, en haar mooi glooiende lichaam gestreeld, haar borsten,...kortom: geprofiteerd van een schoonheid en eruit gehaald wat er viel uit te halen... De sessie duurde ook nog eens niet zo lang. Ze vertoonde hoofdzakelijk een bitch attitude cfr. Monica in Magnum 2 jaar terug. Een beetje hetzelfde gedrag.


    Afsluiten - Zo snel mogelijk...


    Aftersales - Niks noppes nada nothing, de club sloot


    Fazit en Score

    Jammer, helaas, pindakaas! Na een uitstekende sessie in Juni deze rampslet-attitude vertonen is een horror-situatie Halloween waardig. Dit bedroefd me meer dan ik wil toegeven omdat dat zo'n fijne meid was. Jammer haar nu zo mee te maken. Een betere score dan dit kan ik niet geven:

    Score: 1,5 / 10

    Helaas, pindakaas, dit was een anti-climax van de herkansingsdag. Een bis-nummer wordt dus zeker nodig in December!!!
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 10 november 2017 om 16:27
    De zwarte wolf

  15. Onderstaande 9 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 november 2017),biged (20 augustus 2018),cheasehead (11 november 2017),Elmo3108 (11 november 2017),Firehawk (10 november 2017),Jooploop (11 november 2017),Mr Bluenose (10 november 2017),Sjeufke (10 november 2017),swazontneuf (10 november 2017)

  16. #9
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:52
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.074
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Begrijp ik het goed dat ze extra betaald wou hebben voor te neuken? :S

  17. #10
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Euh, extra betalen of ben je een kopie van john holmes misschien

  18. #11
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 13:25
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Ik heb uiteraard niet extra betaald, an sich voor het dominantie-aspect wou ze extra wat ze de vorige maal niet deed. Toen ik weigerde, wou ze ook niks betekenisvols meer doen. Had ik naar de theke moeten gaan? Mss maar weet niet of dat iets ging uithalen. Ik was niet de enige die bedonderd was die dag zoals ik al schreef. Ik haat het als ze ineens extra vragen binnen de sessie terwijl daarvoor niks afgesproken was.
    De zwarte wolf

  19. #12
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Extra's vragen binnen een sessie, erg flauw!
    Heb dat zelf ook eens meegemaakt, wat gewoonlijk in het pakket hoort te zitten, tsja dan gaat mijn zin ook over.

  20. Onderstaande leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (19 november 2017)

  21. #13
    Geregistreerd
    19 januari 2018
    Last Online
    23 januari 2024 @ 15:09
    Berichten
    34
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked
    78 in 16 posts

    Standaard

    eind december kennis gemaakt met Diana.
    Leuk meisje. Zeer goede hygiëne. Was gisteren een fijne kamergang.
    Niets buitengewoon gedaan maar wel GFE. Financiëel correct afgehandeld.
    Herhalingsgevaar redelijk groot.

  22. Onderstaande 5 leden hebben Kriske1000 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 januari 2018),cheasehead (20 januari 2018),Hooker lover1 (19 januari 2018),Manureva (20 januari 2018),Mr Bluenose (19 januari 2018)

  23. #14
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Deze dames is inmiddels sinds enkele weken gestopt in dit vak

  24. Onderstaande leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 8 februari 2018)

  25. #15
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Dame is terug van weggeweest,inmiddels weer actief in Babylon

  26. #16
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Eens nader kennis gemaakt met deze Diana,pracht van een meid eigenlijk.
    Ook communicatief best aangenaam,je kan er een normaal gesprek mee voeren en heeft best gevoel voor wat humor.
    Absoluut geen jaagster,heb je interesse in Diana...moet je er zelf maar op afstappen.
    Eenmaal ik aangaf dat ik wel zin kreeg in haar,begon ze te tongzoenen...waar ze overigens erg goed in bleek.
    Ook de orale verwenkunsten werden uitstekend bedreven.
    Haar prachtige lichaam en leuk snoetje,nodigden dan uit om te neuken...
    Ook hier niets te klagen,dame is best open minded en gaat lekker in alles mee.
    Zeer leuke sessie,die ik met zekerheid nog weleens wens te herhalen.
    In tegenstelling tot voorgaande oudere berichten,vertoonde de dame geheel geen rare capriolen.
    Uitstekende service genoten

  27. Onderstaande 8 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (19 augustus 2018),fg22 (14 april 2019),goolfy69 (19 augustus 2018),jansenroy (19 augustus 2018),Kwakje (20 augustus 2018),Mr Bluenose (19 augustus 2018),Patjax (19 augustus 2018),Schietgraagft (20 augustus 2018)

  28. #17
    Geregistreerd
    2 maart 2018
    Last Online
    17 april 2024 @ 11:58
    Berichten
    229
    Discussies
    2
    Thanks
    2.783
    Thanked
    619 in 62 posts

    Standaard

    Ik zag haar naar buiten gaan voor een sigaretje. Ze intrigeerde me toch een beetje, dus ben ik haar achterna gegaan. De kennismaking verliep stroef, maar na enige minuten en enige aanrakingen mijnentwege, werd ze almaar losser. Ze reageerde met getongzoen en haar handen zochten....
    Haar strelingen onder de handdoek hadden het gewenste effect, en iets ze me om mn eerste kamer van de dag op te zoeken.

    Op de kamer was het wederom eerst nogal afwachtend en stroef. En haar voorbereidingen met alles klaar te leggen nadien, hielpen niet echt...de tube kwam zichtbaar mee op het bed...
    Het tongzoenen was ok, maar niet van uitzonderlijke aard. Al kussend zakte ik verder naar beneden, en haar grotje opgezocht. Ook hier was het alsof er flink wat mee gespeeld werd...maar enkele minuten later was het ritmisch automatisch gekreun toch verdwenen en vervangen door spontaan gehijg, gedraai en mijn hoofd werd in bedwang gehouden door vakkundige houdgrepen tussen haar benen...
    Nadien ging alles zoveel beter...de GFE die er tot dan nog niet van af spatte, uitte zich nu in gewillige tongzoenen, een perfecte blowjob, een gewillige 69, en van cow-girl over naar misso om te eindigen in doggy. Het laatste kwartier van het uurtje afgewerkt met een weldoende massage voor haar.
    Geen topniveau, maar meer dan behoorlijke kamer zonder al te veel franjes.
    Deze dame is verder inderdaad communicatief ingesteld, maar het ijs moest wel eerst met de hamer gebroken worden in mijn geval.
    Enig herhalingsgevaar is er wel, voor mn bezoekjes aan Babylon staat ze voorlopig in mijn top vijf.

  29. Onderstaande 7 leden hebben Schietgraagft bedankt voor deze bijdrage:

    biged (20 augustus 2018),brombeerzuid (20 augustus 2018),fg22 (14 april 2019),goolfy69 (22 augustus 2018),Hooker lover1 (20 augustus 2018),Kwakje (20 augustus 2018),Manureva (21 augustus 2018)

  30. #18
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Eergisteren kennis gemaakt met deze slanke Roemeense (momenteel blondine). Leuk snoetje waar je een leuk babbeltje mee kan maken in het Engels. Herken beetje bovenstaande van spulletjes klaarleggen enzo. Mij stoort dat niet zo, maar kan me voorstellen dat sommigen dan de spontaniteit missen.
    Tijdens de pre sales haar uit lopen vragen over de te verwachte kamergang en verzoekje van haar. Eenmaal daar d'r weten te verrassen. Dat was voor beiden leuk.

  31. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (14 april 2019),Sjeufke (29 maart 2019)

  32. #19
    Geregistreerd
    10 februari 2013
    Last Online
    17 april 2024 @ 08:50
    Berichten
    142
    Discussies
    8
    Thanks
    244
    Thanked
    654 in 89 posts

    Standaard

    Ik was er rond een uur of 12, vrij vroeg dus, alleszins op deze rustige dinsdag. Om te beginnen maar even rustig de poesjes uit de boom kijken bij een kop latte en daarna een wellnesstour: sauna, douche, zwembad, whirlpool, douche, stoombad, douche.

    Terug in het bargedeelte (nou ja, op een bank bij de ‘voetbal-tv’) werd het tijd om wat explicieter aandacht aan de dames te schenken. Of was het andersom? O.a. Michelle maakt telkens haar naam en faam als jaagstertje waar. Met een afwijzing heeft ze geen moeite, dus dat jagen stoort niet zo.

    Een paar bankjes verder zat een dame die me wel intrigeerde. Vanwege haar artiestennaam (die ik even later te horen kreeg) – Diana, de Griekse godin van de jacht, had zij best mogen jagen, maar dat deed ze dus niet, hoogstens via oogcontact.

    Voor mij een erg aantrekkelijke dame: een heel knap gezichtje, tamelijk groot en slank, een klein kontje en kleine maar heel leuk vooruitstekende borstjes. Het leek me een goed idee even te verkassen.

    Een kort gesprekje later zat haar handje onder mijn handdoek en wisselden we relatief voorzichtige maar toch belovende kusjes uit. Niet zoveel later kwam de klassieke vraag: ‘zullen we naar de kamer gaan’.

    Op de kamer was de allereerste vraag ‘wat vind je lekker?’. Ik heb dus wat opgesomd, en ze ging onmiddellijk aan de slag. Pluspuntje voor Diana! Na staand blasen en tongzoenen (dat laatste toch wel met de handrem op) belandden we op het bed. Positie 69, met uitzicht (en meer) op een fris, lekker smakend kutje en met erg goed pijpen. Ballen en perineum werden in het spel betrokken, en regelmatig gingen haar handjes voorzichtig iets verder down south. Niet zonder berekening uiteraard, want na de vraag ‘vind je dat lekker’ en mijn bevestigend antwoord, kwam de melding dat anale verwenning 25 euro extra kostte.

    Tja, dat lekkere slanke lichaam was al stimulans genoeg (het was mijn eerste kamergang…) en al tijdens een eerste standje (doggy) kwam ik intens klaar.

    Overall een positieve sessie, met reëel herhalingsgevaar.

  33. Onderstaande 8 leden hebben Levitrus bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 maart 2020),Elmo3108 ( 9 mei 2019),Giodude (10 mei 2019),Manureva (14 mei 2019),mentholbear (13 mei 2019),pret ( 9 mei 2019),Schietgraagft ( 9 mei 2019),Sjeufke ( 9 mei 2019)

  34. #20
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Ik kan mijn naam beter veranderen in geheugen-als-een-zeef-bear. Gisteren de kamer op voor een heerlijke sessie. Kreeg ik te horen dat we al es eerder op de kamer waren geweest.
    Ze wist de verrassing nog, dus dat kon niet missen. En jawel, bijna een jaar geleden is het alweer geweest. Ze was al die tijd mijn type, maar was haar helemaal vergeten

    Herken ook de bovenstaande omschrijvingen.

  35. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (17 augustus 2020),Sjeufke (12 maart 2020),Wentelt Eefje (12 maart 2020)

  36. #21
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:56
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.828
    Discussies
    91
    Thanks
    14.690
    Thanked
    9.547 in 3.446 posts

    Standaard

    @ Sixsens waar ze nu onder de naam Roxana werkt, omdat daar al een Diana is. Ze zit vaak bij Marianna die haar nog kent uit Babylon.

  37. Onderstaande 3 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (21 juli 2020),mentholbear (17 juli 2020),Sjeufke (16 juli 2020)

  38. #22
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    @ Sixsens waar ze nu onder de naam Roxana werkt, omdat daar al een Diana is.
    Er mogen in SS toch meerdere dames dezelfde artiesten naam hebben?

  39. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    pret (17 juli 2020)

  40. #23
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Na de goede berichten van één van onze Belgische ijsbeervrienden over deze fraaie jongedame liet ik mij verleiden om nader kennis te maken.
    Nu ik de wisselende berichten over haar lees had ik misschien beter moeten weten, maar berichten van anderen zijn ook maar subjectief.
    Kan mij vinden in veel wat er over haar geschreven is, zowel de positieve als de mindere berichten.
    Ex-Bab klonk mij veelbelovend en die belofte is niet uitgekomen, kreeg het idee dat ze nog geen jaar in het vak zat, allemaal nogal ongeïnteresseerd. Niet slecht maar met weinig passie en die Roemeense Cartiers.. altijd lopen die sneller dan mijn Zwitsers uurwerkje. Misschien een uitzondering, is ook geen drama, maar toch mede daardoor voor mij geen herhaling.
    En Garde

  41. Onderstaande 6 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 juli 2020),jansenroy (22 juli 2020),ju52 (22 juli 2020),mentholbear (22 juli 2020),Schietgraagft (23 juli 2020),Sjeufke (21 juli 2020)

  42. #24
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Is dit nu wel of niet hetzelfde draadje als die gestart is op 3 november 2017?
    De foto vanuit Bab komt in ieder geval overeen met de dame met wie ik gisteren in Sixsens was en waarover ik een kort bericht geplaatst heb onder het andere Roxana topic.
    En Garde

  43. #25
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Is dit nu wel of niet hetzelfde draadje als die gestart is op 3 november 2017?
    De foto vanuit Bab komt in ieder geval overeen met de dame met wie ik gisteren in Sixsens was en waarover ik een kort bericht geplaatst heb onder het andere Roxana topic.
    Wat ik begreep uit de berichten was dat die andere niet naar SS was gekomen, maar een misverstand was. Deze Roxana, ex Babs Diana, schijnt dus naar SS te zijn gekomen.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.

  Babylon 468*60