Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Jolie (Filipijnse)

  1. #1
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard Jolie (Filipijnse)

    Jolie (Filipijnse)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerbruin Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.50 m - 1.55 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, Massage, Aftrekken, Vingeren, SM
    Extra info : Voor veel in, leuke dames, kan je mee praten.





  2. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    keesboz (28 augustus 2019),Manureva (30 oktober 2016),pret (30 oktober 2016),Sjeufke (30 oktober 2016),yylover (30 oktober 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Jolie (Filipijnse)
    Extra info : Voor veel in, leuke dames, kan je mee praten.
    Jolies? Of gedronken waardoor je haar dubbel zag...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  4. #3
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Jolies? Of gedronken waardoor je haar dubbel zag...
    Ja typvoutje, niks drank, zelfs niks anders



    JOLIE (PSR) - Filipijnse service ervaring
    Bij deze recensie


    Bijzonderheden

    Deze dame is van Filippijnse afkomst en daarmee mijn tweede Aziatische DVP. De Aziatische hertjes waren ook een beetje de reden waarom ik naar PSR ben afgezakt. Ze is niet zo groot en lachte altijd erg vriendelijk naar me, ze spotte me van bij het begin toen ze nog met een klant in het Restaurant zat te eten en te praten en we hadden vaak oogcontact. Ze is erg mooi om zien. Als ik een Filippijnse zou nemen, dan ene zoals Jolie minus de DVP-status uiteraard ...

    Dit is een vriendelijke beleefde dame. Respecteer haar en je krijgt dat dubbel terug!


    Presales

    Ik liep eerst nog langs haar zoekend naar Adelina maar die kocht sigaretten en ging daarop met een klant weg. Dus later kwam ik maar met hangende pootjes en een nog trotse kleine soldaat bij Jolie terug en nestelde me rechts naast haar in de zetel in die ruimte naast de grote danspaal-zaal. We hebben wat gekeuveld (the usual wie waarvandaan wat vragen) en ze legde haar hoofd tegen m'n borst en we streelden elkaar in stilte. Op gevaar af dat de presales betalend zouden worden, besloten met haar op kamer te gaan na m'n wensen kenbaar te hebben gemaakt en haar enthousiasme daarbij groot genoeg was.


    Kamer

    Deze kamer is hier eerder standaard en eenvoudig, we hadden nr 26. Ik heb wel mooiere kamers gezien.


    Voorspel & Sex

    Het bedje werd gespreid en wat volgde was een mooi potje vrijen met veelvuldig TZ, een mooi voorspel waar ze lekker haar sexy lijf bewoog en ik haar prachtige welvingen volgde met m'n vinger, voldoende teasing, gevolgd door goede seks. Sla me dood maar tijdens de veelvuldige tongzoenen had ik weer een déja-vu van de situatie, de kamer, de dame. Zie m'n PSR-verslag hierover.

    Ze was goed in het inwilligen van de wensen van deze klant en liet haar mooie donkerbruine haren los. Het enige nadeel was het overmatig gekreun tijdens de seks soms. Het was zalig nog eens met een Aziatische te mogen samen zijn De tijd liep iets uit maar ze maakte er geen probleem over.


    Afsluiten

    Aan de lockers 50€ overhandigd, er werd geen probleem gemaakt (over de tijd), ze gaf me een afscheidskus.


    Aftersales

    Af en toe een handkus uit de verte. Bij het verlaten van het pand stond ze met andere dames buiten te wachten en gaf me nog een afscheidskus. Vriendelijke dame die altijd lacht.


    Fazit en Score

    Heel correcte vriendelijke dame met behoorlijke service. Fake kreunen soms is enige nadeel en moet je misschien aangeven.

    Score: ***
    De zwarte wolf

  5. Onderstaande 6 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 november 2016),cheasehead ( 5 november 2016),Loekie_01 (10 november 2016),Manureva ( 4 november 2016),Wentelt Eefje ( 6 november 2016),yylover ( 5 november 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Best mooi en vriendelijk. Houdt van vriendelijke en gentleman-like bejegening... En dan krijg je daar véél voor terug! Laat zich graag en gewillig inpakken als je maar attentvol bent.
    Gewéldige body-2-body massage met baby-olie.... Massage … und kein Ende...


    Werkt enkel op zaterdag (wegens gewone job tijdens de week). Bij hoge uitzondering wordt wel eens een zaterdag met een zondag omgewisseld....
    Aanrader voor wie van een cuddleable meid houdt...
    Met cuddleable bedoel ik knuffelbaar, maar ik ben geen taalkundige...

  7. Onderstaande leden hebben Flurkman bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 3 juni 2018)

  8. #5
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    JOLIE (PSR) - Herhaling met Aziatische dame
    Bij deze recensie


    Uiterlijk

    Een innemende brede glimlach, vriendelijk beleefd voorkomen, een mooie kleine Filippijnse dame


    Karakterschets

    Correct vriendelijk en beleefd en gaat vlot met mijn wensen mee. GFE-Ervaring was garantie


    Presales

    Bij het ontbijt en later de wellness waar we bij hebben gepraat en ik snel voor een kamergang besloot.


    Kamer

    Een kleine kamer Nr 23 met blauwige muren. Deze was eerder klein en donker, jammer dat de andere kamers boven bezet waren.


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    GFE

    2) Duur:
    Dik half uur

    3) Voorspel:
    Ze wist nog alles van de vorige keer en dat was best even geleden, meer dan 2 jaar! Ze deed alles zeer verdienstelijk, ook de dominantie en de teasing

    4) Seks en naspel:
    Seks met haar boven me en in doggy klaar gekomen met wat meer moeite en toen ik kwam kwam ik explosief. Hier had ik al het gevoel dat er niet meer kon gebeuren op seksgebied en het laatste zaad eruit heb geperst.

    5) Communicatie en klik:
    Zeer goede gesprekken in en buiten de kamer en zeer goede klik!

    6) Ambiance-level / betrokkenheid:
    Van hoger niveau dan de rest dit weekend, dit mag met stip een van de beste kamers genoemd worden naast die langste de dag ervoor in Mondial.

    7) Extra vermeldingen:
    De Aziatische dames zijn met erg weinig in het saunaclublandchap dus zolang ze hier werkt, kan je hier voor haar komen. Spijt zal je zeker niet hebben ze is een mooie Aziatische dame.


    Afhandeling en betaling

    50€ correcte afhandeling

    Aftersales

    Idem Daria steeds beleefd en vragend of ik het naar m'n zijn had. Eerder een beleefdheid dan een echte aftersale I know.


    Fazit en Score beleving

    Een zekerheidje in deze club waar ik graag naar terug keer!

    Belevingsscore: ****
    De zwarte wolf

  9. Onderstaande 6 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (27 december 2018),Flurkman ( 7 januari 2019),Husky (28 december 2018),Kwakje (28 december 2018),Manureva (28 december 2018),yylover ( 4 januari 2020)

  10. #6
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:19
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.666
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Mijn eerste Filipijnse dame. Inmiddels 37 jaar oud (wat vliegt de tijd toch sinds het aanmaken van dit paspoortje )
    Werkt al 5 jaar in PSR en alleen 1 dag in het weekend, meestal op de zaterdag.
    Ontzettend lief, vriendelijk, goedlachs en zeer knuffelbaar.
    Had haar al vaker gezien maar vandaag was mijn eerste keer met haar.
    Geweldig uurtje met haar gehad. Kan ook zelf behoorlijk genieten van de sex. Enige minpuntje wat ik kan verzinnen is al eerder genoemd, de kreungeluidjes tijdens het pijpen. Is niet nodig.
    Maar goed dat ik zo weinig op een zaterdag in PSR vertoef. Dit is echt een meid naar mijn hart....
    Haar klein lijf deed me heel erg denken aan (ex) Bella uit SS

    HHG een dikke 100%

  11. Onderstaande 14 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 januari 2020),cheasehead ( 5 januari 2020),Flurkman ( 8 januari 2020),Giodude ( 6 maart 2020),Gustomass ( 4 januari 2020),Husky ( 6 januari 2020),jansenroy ( 5 januari 2020),JonnyFontane ( 5 januari 2020),Jooploop ( 4 januari 2020),keesboz ( 7 januari 2020),Manureva ( 5 januari 2020),mentholbear (10 januari 2020),mynasch ( 5 januari 2020),Viscamessi ( 5 januari 2020)

  12. #7
    Geregistreerd
    1 mei 2019
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:15
    Berichten
    123
    Discussies
    2
    Thanks
    2.657
    Thanked
    854 in 79 posts

    Standaard

    Een beetje rondgelopen en in de wellness ruimte kwam een vrolijk lachebekje in de vorm van een Aziatische mini MILF mij tegemoet. De ruimte tussen zwembad en bankje was krap en om niet langs elkaar af te hoeven schravelen ging ik aan de kant. Ze bedankte me en maakte van de gelegenheid gebruik mij aan te spreken. Kennismaken kan geen kwaad en ging in op haar uitnodiging om samen op het bankje te gaan zitten. Ze stelde zich voor als Joli(e) en afkomstig uit de Filipijnen.

    Waar je bij baby's een fopspeen in de mond stopt om ze stil te krijgen werkt het bij Joli(e) het beste om je lustspier als alternatief te gebruiken. Ze zoog en sabbelde er lustig op los en al snel positioneerde ze zich zo dat het duidelijk was dat 69 de volgende stap was. Al vrij snel kwam er een vloedgolf aan vrouwelijk vocht vrij uit haar vruchtje. We namen een adempauze en ze begon allerlei vragen te stellen waardoor ik het gevoel kreeg alsof ik op sollicitatiegesprek was voor de positie als Mr. Joli(e). Ik stelde voor om datgene te hervatten waar we voor naar de kamer waren gegaan. Ze pijpte hem weer op sterkte. Met haar mondelinge kwaliteiten op dat vlak is niets mis en ook de zaadbunkers kregen aandacht. Alleen jammer van haar overdreven fake gekreun.

    Het was tijd om mijn lustspier kennis te laten maken met haar vruchtje. Het gebruikelijke repertoire aan varianten kwam aan bod en ook nu bleef ze tussendoor tetteren afwisselend met kreunen alsof haar leven ervan afhing. In overdrive het tempo opgevoerd om zo snel als mogelijk de fysieke donatie plaats te laten vinden voordat mijn lustspier er de brui aan zou geven. Dit lukte vrij snel en na de schoonmaak van mijn lustspier stelde ze voor om de resterende tijd vol te maken met een body 2 body massage. Normaal gesproken kan ik een beetje naspel wel waarderen maar nu wilde ik mijn oren rust geven en zei dat we wat mij betreft mochten gaan. Qua seks zou een herhaling in de toekomst er wel ingezeten hebben maar de klik op menselijk vlak en haar voor mijn gevoel overdreven fake gedrag zorgen ervoor dat het bij deze ene keer blijft.

  13. Onderstaande 7 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 6 maart 2020),Manureva ( 6 maart 2020),mentholbear ( 5 maart 2020),Patjax ( 5 maart 2020),pret ( 5 maart 2020),Sjeufke ( 5 maart 2020),Wentelt Eefje ( 5 maart 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.

Babylon 468*60