Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard Nieves (Spaanse) Partytreff LoveToxic



    Nieves (Spaanse)
    Leeftijd : 30-33 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Rood Haarlengte : Kort
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Zoenen, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info :





  2. #2
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

  3. #3
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard

    Uit het algemene Love Toxic thema :

    Na een nu wat langere pauze inclusief saunagang zat ik weer aan de bar. Genietend van mijn koffie hoorde ik achter me een van de dames redelijk luidruchtig vragen of ik bij haar wilde komen zitten. Het was de Spaanse Nieves met wie ik een maand of twee daarvoor ook twee sessies had mogen hebben. Ze had een sexy jurkje aan met daaronder enkel een paar rode heuphoge laklaarzen. Met haar beetjes gespreid nodige ze uit, wat ik dan ook maar deed.

    Op de kamer ook nu eerst een Franse verwenning (zc), maar Nieves is iets minder van het tedere werk, ze is meer van het wat stevigere optreden. Er moest dus een comdoom omheen waarna we verder "sporten" in eerst missio gevolg door een langere sessie in doggy. Door de dunne matrassen in deze club voel je dan overigens al snel de houten plank eronder :-(. Deze sportieve prestatie leidde uiteindelijk wel tot een fraai resultaat.

    Nieves:
    Herkomst: Spanje (?)
    Leeftijd: 32
    Postuur: Volslank
    Haren: Donkerrood, tot voorbij de schouders
    Borsten: C natuur (met grote tepels)
    Tattoo: Nee
    Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), nmc
    Vriendelijkheid: Zeer goed
    Uiterlijk: Goed
    Service: Zeer goed




    en wat later:

    Wat later op de avond vroeg Nieves om weer naar plaats te nemen. Ik was na de vorige rondes echter redelijk uitgeput, maar dit was voor haar geen probleem, ik kon ook gewoon even naar plaats nemen. Dit gedaan en inderdaad een tijdje zitten kletsen, maar toen vond ze het toch weer tijd voor een nieuwe sessie en ik ze was behoorlijk overtuigend. Het werd grotendeels een herhaling van de kamergang eerder op de dag, met het verschil dat er nu geen resultaat meer inzat en ik uiteindelijk moest capituleren ipv ejaculeren.

    Nieves:
    Herkomst: Spanje (?)
    Leeftijd: 32
    Postuur: Volslank
    Haren: Donkerrood, tot voorbij de schouders
    Borsten: C natuur (met grote tepels)
    Tattoo: Nee
    Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), nmc
    Vriendelijkheid: Zeer goed
    Uiterlijk: Goed
    Service: Zeer goed



    en ondertussen na middernacht:

    Ondertussen was het bijna tijd om mijn hotel op te gaan zoeken (wat nog een uitdaging was, mijn navigatie had me op de heenweg namelijk langs een paar zeer smalle en onverlichte weggetjes door landerijen en het bos gestuurd), maar eerst kwam er nog een show aan. Ditmaal verzorgde Anna het vertier. Wat een body en wat een energie wow!.

    Omdat er meerdere gasten al vertrokken of vermoeid waren kwam ik op het bed weer met meerder dames terecht. Nieves die naast me lag en met wiens borsten ik kon spelen, Merlyne tussen mijn benen die zich met kleine Koosje bezig hield, Jenny die met de gast naast me bezig was, maar tussentijds haar weelderige siliconenborsten beschikbaar stelde en hier en daar met haar nagels rondging en daar kwam dan Monica ook nog eens bij wie vroeg of ik wilde muschilecken. Deze veelvoud aan aandacht kon uiteindelijk niet anders dan tot een laatste schot van de dag (of eerste van de nacht) leiden. Hierna was het dan toch tijd om me een laatste keer te douchen en me weer in straatkleding te verkleden.

    Nieves:
    Herkomst: Spanje (?)
    Leeftijd: 32
    Postuur: Volslank
    Haren: Donkerrood, tot voorbij de schouders
    Borsten: C natuur (met grote tepels)
    Tattoo: Nee
    Genoten services: aftrekken (zc), gruppensex
    Vriendelijkheid: Zeer goed
    Uiterlijk: Goed
    Service: Zeer goed


  4. #4
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard

    Uit het algemene Love Toxic thema:

    Eenmaal beneden eerst eens even rondgekeken en een broodje gegeten. Weer terug aan de bar nodigde Nieves me uit. Na eerdere goede ervaringen met deze Spaanse had ik geen reden om te weigeren. Dus na een kort praatje op de bank op naar een kamertje. Daar begon ze met een Franse verwenning (zc) waarna er een rubbertje werd gemonteerd en we verder gingen in een leuke sessie doggy. Nieves stelde me deze keer ook weer niet teleur en de dag was goed begonnen.

    Nieves:
    Herkomst: Spanje (?)
    Leeftijd: 32
    Postuur: Volslank
    Haren: Donkerrood, tot voorbij de schouders
    Borsten: C natuur (met grote tepels)
    Tattoo: Nee
    Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), nmc
    Vriendelijkheid: Zeer goed
    Uiterlijk: Goed
    Service: Zeer goed



    en later die dag:

    Ondertussen was het al nacht geworden en overtuigde Nieves me om naast haar op de bank plaats te nemen. Ik had niet veel illusie dat er nog wat in zou zitten, maar Nieves was behoorlijk overtuigend om uiteindelijk toch maar weer een kamer op te zoeken. Op de kamer allereerst een Franse behandeling (zc) waarbij ook de balletjes niet werden vergeten, maar deze dame is meer van het stevige neuken en dat moest dus gaan gebeuren en wel in doggy. In tegenstelling tot de vorige ronde met Sarah nu juist een zeer stevig achterwerk. Ik moest na enige tijd toch echt capituleren en ondanks de nodige aanmoedigen van Nieves zat er even simpelweg niet meer in. Desalnietemin een leuke sessie met deze topper.

    Nieves:
    Herkomst: Spanje (?)
    Leeftijd: 32
    Postuur: Volslank
    Haren: Donkerrood, tot voorbij de schouders
    Borsten: C natuur (met grote tepels)
    Tattoo: Nee
    Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), nmc
    Vriendelijkheid: Zeer goed
    Uiterlijk: Goed
    Service: Zeer goed



    http://www.lovetoxic.de/sedcard-nieves-29615.html

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60