Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:14
    Berichten
    41.601
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Nederlander doodgeschoten op Filipijnen

    Op het Filipijnse eiland Mindanao is een Nederlandse vakantieganger doodgeschoten. Het gaat om een 59-jarige man, die vaker vakantie viert op de Filipijnen. Over de toedracht van de schietpartij is nog niets bekend. ........... http://www.ad.nl/buitenland/nederlan...jnen~a67d3578/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.563
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Triest maar ik zou sowieso niet zo snel richting Mindanao gaan als ik er als toerist niets specifieks te zoeken heb. Het blijft een van de gevaarlijkste stukjes van het land met nog steeds een grote schare IS aanhangers en een aantal eigen moslim rebellen bewegingen. Niet iets wat ik de beginnende reiziger zou aanraden dus.
    I just don't give a fuck

  3. Onderstaande 2 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    noglangnietuitgewandeld (17 oktober 2016),Sjeufke (17 oktober 2016)

  4. #3
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 11:33
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Inderdaad, blijf beter weg van Mindanao. Ik heb een tijdlang iets gehad met een meisje uit Zamboanga, zuidwest Mindanao, en die raadde het uit zichzelf al af om die kant op te gaan als Europeaan. In Subic wel veel fun gehad met haar. Is helaas aan een Ami blijven plakken. Jammer, was wel de mooiste Philippina ooit. Voor mij dan. Het meest zuidelijk wat ik geweest ben is Panglao, en dat was op zich al schitterend. Alleen: bring your own girl. Had ik dan ook gedaan. Anders heb je alle kans dat je de meeste nachten alleen slaapt. En das nou net niet de bedoeling van een Philippijnen trip. Maar evengoed is het oppassen met dit ongeleid projectiel van een president, waar je ook heen gaat. Ik heb nog een paar andere bestemmingen op de bucket list.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  5. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Ties85 (19 oktober 2016)

  6. #4
    Geregistreerd
    8 oktober 2011
    Last Online
    9 september 2018 @ 20:32
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    mmmmm..... ga begin 2018 naar de Filipijnen en ook naar Mindanao, Palawasn en nog wat eilanden om te fotograferen. Kan spannend worden dus.
    John

  7. #5
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Triest maar ik zou sowieso niet zo snel richting Mindanao gaan als ik er als toerist niets specifieks te zoeken heb. Het blijft een van de gevaarlijkste stukjes van het land met nog steeds een grote schare IS aanhangers en een aantal eigen moslim rebellen bewegingen. Niet iets wat ik de beginnende reiziger zou aanraden dus.
    Er valt denk ik ook weinig te neuken in dat gebied voor de gemiddelde toerist.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32.

Babylon 468*60